ارز دیجیتال پنکیک سواپ PancakeSwap چیست؟ معرفی توکن Cake

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله قصد داریم به معرفی یک ارز دیجیتال خوشمزه بپردازیم. اگر از طریق ارز دیجیتال پنکیک سواپ (PancakeSwap) به سود برسید، شاید لذت آن با طعم خوش پنکیک برابری کند؛ شاید هم بیشتر. اگر می‌خواهید با این ارز دیجیتال خوشمزه و توکن اختصاصی آن یعنی کیک (CAKE) آشنا شوید، با ما همراه باشید.

پنکیک سواپ (PancakeSwap) چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

حتماً تا حالا نام صرافی غیر متمرکز (DEX) را شنیده‌اید. در صرافی غیر متمرکز ارزهای دیجیتال، شما می‌توانید بدون نیاز به باز کردن حساب در صرافی، معامله ارز دیجیتال خود را به صورت همتا به همتا (کاربر به کاربر) و بدون واسطه انجام دهید. در واقع، شیوه عملکرد این صرافی‌ها به صورت غیرمتمرکز است و هیچ مرجع کنترل‌کننده‌ای وجود ندارد.

پنکیک سواپ (PancakeSwap) یک پلتفرم مبادله غیر متمرکز (صرافی غیر متمرکز) برای مبادله توکن های BEP20 در یک بلاکچین به نام اسمارت چین بایننس (Binance Smart Chain) است. این بلاکچین مخصوص صرافی بایننس است. ارز دیجیتال پنکیک سواپ از مدل بازارساز خودکار (AMM) استفاده می‌کند که در آن کاربران از طریق استخرهای نقدینگی ترید می‌کنند. این استخرها با دارایی کاربران پر می‌شوند. کاربران توکن های BEP20 خود را به استخر نقدینگی واریز می‌کنند و در ازای آن، توکن‌های ارائه‌دهنده نقدینگی یا LP دریافت می‌کنند. کاربران در شبکه پنکیک سواپ می‌توانند از این توکن‌ها برای پرداخت بخشی از هزینه‌های معاملاتی استفاده کنند. توکن‌ های LP را توکن ‌های FLIP نیز می‌نامند.

پروتکل ارز دیجیتال پنکیک سواپ (Pancake Swap) همچنین به کاربران امکان می‌دهد که توکن ‌های کیک (CAKE) و SYRUP را تولید کنند.

در فارمینگ، کاربران می‌توانند توکن ‌های LP را در استخرها واریز کنند و در قبال آن به کاربران توکن کیک (CAKE) پاداش داده می‌شود. کاربران می‌توانند توکن‌ های CAKE را برای دریافت SYRUP استفاده کنند. همچنین قابلیت توکن کیک به عنوان توکن‌ حاکمیتی، قابلیت و ارزش بیشتری را برای رمزارز پنکیک سواپ به همراه خواهد داشت.

در ادامه به جزئیات مربوط به چگونگی به دست آوردن، نگهداری و استیک توکن Cake خواهیم پرداخت.

توکن کیک (CAKE)

توکن کیک (CAKE) توکن اختصاصی ارز دیجیتال پنکیک سواپ است. این ارز دیجیتال بر بستر شبکه بلاکچین اختصاصی بایننس (BEP-20) قرار گرفته است. در حال حاضر به ازای هر بلاک جدید تعداد 25 توکن کیک به افراد پرداخت می‌شود. با توجه به اینکه در هر روز 30 هزار بلاک جدید به شبکه اضافه می‌شود، هر روز تعداد 7.500.000 توکن کیک به شبکه اضافه خواهد شد.

در حال حاضر  توکن CAKE در جایگاه 84ام در سایت کوین مارکت کپ قرار دارد. حجم بازار این ارز دیجیتال در زمان نگارش مقاله چیزی حدود 378 میلیون دلار است. در حال حاضر عرضه کل این توکن چیزی حدود 174 میلیون دلار است و از این مقدار چیزی حدود 111 میلیون توکن CAKE در گردش هستند. تعداد عرضه نهایی این توکن در حال حاضر در دسترس نیست.

برای اطلاع از قیمت پنکیک سواپ (Cake) به این صفحه مراجعه کنید.

چگونگی تبادل توکن‌ها

در این قسمت قرار است به عنوان نمونه از کیف پول تراست والت استفاده کنیم. ابتدا اطمینان یابید که در حال استفاده از آخرین نسخه کیف پول تراست هستید. از کیف پول تراست خود و با استفاده از قسمت مربوط اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (DApps)، گزینه PancakeSwap را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید برای این کار به وبسایت رسمی این پلتفرم معاملاتی به آدرس exchange.pancakeswap  مراجعه نمایید.

سپس توکن کیک را انتخاب کنید و بعد از آن، نوع توکن و مقداری که قصد تبادل آنها را دارید، وارد نمایید. در صورتی که تمامی اطلاعات مورد تأیید شما بود، گزینه Swap را انتخاب کنید.

تراکنش خود را تأیید کنید و منتظر انجام مراحل آن در شبکه بمانید. بعد از انجام تراکنش، تعدادی ارز کیک به شما تعلق می‌گیرد.

 فارم (Farm) توکن‌های کیک

راه‌های متعددی برای فارم توکن‌های کیک در پلتفرم ارز دیجیتال پنکیک سواپ وجود دارد. به عنوان مثال شما می‌توانید از طریق شرکت در تأمین نقدینگی یا استیکینگ توکن‌های FLIP یا توکن‌های CAKE این فرآیند را انجام دهید.

تأمین نقدینگی و به دست آوردن توکن کیک

با استفاده از گزینۀ pool می‌توانید به اضافه کردن نقدینگی به پلتفرم ارز دیجیتال پنکیک سواپ بپردازید. برای ادامه فرآیند گزینۀ Add Liquidity را انتخاب نمایید.

سپس توکن Cake را انتخاب کنید و مقدار مورد نظر خود را برای واریز وارد کنید. سپس گزینه Approve Cake را انتخاب کنید تا تراکنش شما انجام شود.

سپس گزینه Supply را انتخاب کنید و بعد از آن با استفاده از Confirm فرآیند را تأیید نمایید. بعد از این مجدداً از شما تأیید گرفته می‌شود. با انتخاب گزینه Send توکن‌های شما به پلتفرم واریز می‌شوند.

حال با طی کردن این مراحل، شما یکی از تأمین‌کنندگان نقدینگی در پلتفرم ارز دیجیتال پنکیک سواپ هستید و در قبال این کار مقداری از کارمزدهای این شبکه را به عنوان پاداش دریافت می‌کنید. برای این کار توکن‌های اختصاصی با نام توکن فلیپ (FLIP) طراحی شده است.

استیکینگ توکن‌ فلیپ (FLIP)

برای اینکه از امکان سود و پاداش بیشتری بهره‌مند شوید، می‌توانید به نگهداری و استیک توکن‌های فلیپ بپردازید. برای این کار بعد از مراجعه به صفحه مربوط به پنکیک سواپ، از قسمت منو و از میان لیست امکانات موجود، گزینه فارم (Farm) را انتخاب نمایید.

گزینه فارم CAKE-BNB FLIP را انتخاب کنید و با استفاده از گزینه Approve این فرآیند را تأیید کنید.

با استفاده از نشانه + می‌توانید مقدار توکن مورد نظر خود را برای ورود به فرآیند استیکینگ انتخاب نمایید. بعد از تأیید تراکنش، فرآیند پرداخت ارز کیک به عنوان پاداش به شما آغاز خواهد شد.

استیکینگ توکن کیک (CAKE)

اگر قصد ندارید توکن‌های کیک خود را در استخرهای نقدینگی به اشتراک بگذارید، می‌توانید از طریق نگهداری و استیک آنها به کسب سود بپردازید. با این کار می‌توانید با استفاده از توکن کیک به دریافت توکن کیک بیشتر بپردازید.

برای این کار، این بار از قسمت منو گزینه SYRUP Pool را انتخاب نمایید.

با استفاده از گزینه Approve فرآیند استیکینگ توکن کیک را تأیید کنید.

با استفاده از گزینه + مقدار توکن Cake مورد نظر خود را برای ورود به فرآیند استیک انتخاب نمایید و سپس تراکنش را تأیید کنید.

هر زمان که تمایل داشته باشید می‌توانید توکن‌های کیک خود را با استفاده از گزینه Harvest برداشت کنید و مجدداً از آنها برای فرآیند استیک استفاده نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی پلتفرم ارز دیجیتال پنکیک سواپ (Pancake Swap) پرداختیم. این ارز دیجیتال یک پلتفرم بازارساز خودکار است و بر بستر شبکه بلاکچین بایننس فعال است. توکن اختصاصی این شبکه توکن کیک (CAKE) است. همچنین با استفاده از روش‌هایی همچون تأمین نقدینگی یا استیک توکن می‌توانید به کسب سود و دریافت توکن کیک (CAKE) بپردازید. به تأمین‌کنندگان نقدینگی در این پلتفرم، توکن‌های فلیپ به عنوان پاداش تعلق می‌گیرد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

93 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام
من تراست ولت خودم رابه پنکک وصل میکنم
امافقط موجودی اسمارت چین را نمایش میدهد
درصورتی که حدود۱۹دلاراتریم و۴دلارتترهم دارم
اما اینهارا صفرنمایش میدهد
راه حل چیست

سلام
در لیست ارزها، نام ارزی که دارایی دارد را جستجو کنید. در صورتی که باز هم نمایش داده نشد، یکبار از نرم افزار های تغییر آی پی استفاده کنید.

سلام
من چند ماه پیش مقداری ارز کیک که در تراست ولت داشتم با پنکیک سواپ و در بخش pool ، قسمت auto cake استیک کردم ، اما الان هیچ اثری ازش نیست.
آپدیت هم کردم اما بازم معلوم نیس کجاس.
اگه ممکنه لطفا راهنمائی کنید چیکار باید بکنم؟

سلام . چه استخری رو انتخاب کرده بودین؟

انتخاب استخر نداشت،
فقط گزینه auto cake بود که وقتی انتخاب میکردی میشد مقدار کیک که میخوای استیک کنی وارد کرد
و گزینه انتخاب استیک وجود نداشت اون موقع .

سلام آقای کمالی، من و دوستم هم ، همین مشکل رو داریم، خواستم بدونم مشکلتون حل شد یا نه؟
اگه جل شده ممنون میشم به ما هم بگین که چیکار باید بکنیم، مرسی

سلام
بله ، حل شد.
اول وارد پنکیک سواپ بشید و بعد ولت رو وصل کنید. من با تراست استیک کرده بودم.
بعد مراحل زیر رو انجام بدید :
۱.Pools
۲.Finished
۳.Go to migration page
اینجا ارز کیکی که استیک کردید هست، باید unstake کنید، سریع میشینه به ولت.
البته باید مقداری بایننس چین در ولت باشه برای کارمزد.
حالا میتونید به استخرهای جدید برید و اگه خواستید بازم استیک کنید .

باسلام و خسته نباشید. موقع خرید در صرافی پوکوین و پنکیک سواپ بنده با مشکل مواجه شدم. و خطای زیر رو میگیره. مشکل execution reverted: transferhelper: transfer_from_failed

این خطا اکثرا زمانی پدیدار میشود که موجودی کافی از ارز مورد نظر برای سواپ کردن ندارید یا در قرارداد ارز مورد نظر برای خرید، حداقل خرید آن بیشتر از مقدار ارزی است که شما قصد سواپ کردن دارید.

با سلام
ارز آکیتا رو بر پایه bep20 داخل تراست ولت سواپ کردم از موجودی کیف پول کم شده از اون طرف مقدار آکیتا هم موجوده(البته بجای لوگوی ارز نوشته bep20 ) اما نمودار و قیمت ارز و درصد سود و زیان نمیاره دلیلش چیه

سلام. مشکل عدم نمایش نمودار و درصد سود و زیان، گاها بر اثر کندی سرعت یا اختلال سرویس های اینترنتی ایجاد میشود.
در صورتی که این مشکل پابرجا بود از سرویس های تغییر آی پی میتوانید استفاده کنید.

سلام وقت بخیر،من تو پنکیک سواپ دو توکن رو تبدیل کردم،تایید شد،اما تو تراست والت هیچ تغییری نکرده،فقط تو صفحه توکنی که خواستم تبدیل کم‌ گزینه approve اومده،اونم میزنم یه سری مشخصات هست و نوشته موفق،اما هیچ تغییری پیش نیامده،جریانش چیه؟ممنون میشم راهنمایی کنین

سلام کوین ها رو داخل تراست ولت دارید؟ یعنی شبکه اونها رو فعال کردین؟

بله کوین هارو دارم داخل تراست والت،تعدادشون هیچ تغییری نکرده

بستر شبکه توکن ها با توکن هایی که خریدین یکی هست ؟ اگر نه توکن های همان شبکه را فعال کنید

بله بستر یکی بود،اگه هم یکی نبود باید از یکیش حداقل کم میشد،الان من موندم،فروش رفته،یا نرفته، لااقل اگه از یه توکن کم میشد و اضافه نمیشد خیالم راحت میشد

انتقال روی چه بستری بود ؟

Bep20

سلام . آی دی تراکنش را در سایت بایننس اسکن سرچ کنید ببینید وضعیت تراکنش چی هست https://bscscan.com/

سلام وقت بخیر
موقع فروش(swap) توکن های terk و(mtk)metakings از کیف پول تراست ولت م از طریق پنکک سواپ وپوکوین پیام …….apporove وtransfer from failed برام میاد وتا کنون نتونستم بفروشم لطفا راهنمایی کنید چکار باید انجام دهم؟ ممنون

سلام متن دقیق پیام رو بفرستید

سلام وقت بخیر
ممنون از پاسخ شما
از طرق پنکیک سواپ وپوکوین  پیامهای زیر را میده با توجه به اینکه اطلاعات اندکی در این خصوص دارم اگر ممکن است بی زحمت راهنمایی جامع وساده کنید و یا ترجیحا راه تماس باخودتون یا شخص مطلع را بهم بگید از نظر پرداخت هزینه نیز مشکلی نیست ممنون

– execution reverted: TransferHelper: TRANSFER_FROM_FAILED

– Transaction error

– The input token cannot be transferred. There may be an issue with the input token

سپاس

رمزارز terk در پنکیک سواپ قابل سواپ به BUSD است این رمز ارز روی شبکه BEP20 هست. رمزارز mtk هم اصلا در کوین مارکت کپ لیست نشده

سلام در صرافی پکینگ سواپاقدام به خرید ۱۴۰ واحد دوج کردم و بابت آن ۲۲ واحد busd از تراست ولت من کم شد اما دوج اضافه نشد لطفاً راهنمایی کنید

سلام روی کارمزد انتقال چقدر بود ؟

سلام
در صرافی پنکک سواپ اقدام به خرید ۷۰۰ میلیون توکن سیف مون کردم و بابت آن حدود ۱ bnb از تراست ولت من کم شد ، تراکنش تایید شد و هش آن موجود است ، اما علی رغم کم شدن ۱ bnb از تراست ولت ، هیچ سیف مونی اضافه نشد،مشکل چیست
آیا میتونیم پیگیری کنیم

سلام سیف مون تغییر شبکه داشته و به ورژن ۲ تبدیل شده. باید توکن Safemoon رو در کیف پول تراست ولت فعال کنید

سلام
من ۲۲تا کیک رو در پنکیک سواپ در حالت auto cake به مدت یکسال استیک کردم
از مدت استیک حدود دو ماه میگذره
میخواستم بدونم قبل از یکسال میتونم کیک هامو برداشت کنم یا باید یکسال کامل بمونه

سلام به می تونید برداشت کنید.

سلام من کانترکت و اسم ارز داخل سواپم دستم خورد و پاک شد حالا آدرس را وارد میکنم اسم ارز بالا نمیاد چکار کنم ک بتونم دوباره ب سواپ بتونم اضافه کنم ارزا؟؟

باسلام و خسته نباشيد،من حدود چهار روز پيش يه مقداري ارزapenftخريدم ولي نتونستم به تراست ولت انتقالش بدم هركاري كردم نشد
تا حدود دو روز داخل پنكك سواپ بود و موجوديشو ميزد ولي از ديشب تا حالا موجوديش صفر شده
چيكار بايد بكنم،ممنون ميشم راهنماييم كنين

سلام احتمالا چون هزینه ارسالش رو از جنس شبکه خودش نداشتید نتونستید برداشت کنید. در مورد صفر شدن موجودیتون، اگر در تاریخچه تراکنشهاتون موجوده که برداشت شده (خودتون یا دیگران!) اگر نیست یعنی موجوده. شاید با تغییر آی پی ببینیدش

با درود از مطالب مفيدتون
سوالي كه داشتم اين هست كه درصد APR براي استيكينگ هميشه تغيير ميكنه مثلا فقط براي autocake منظورمه؟
يعني اگر من بخواهم قرارداد يكساله بزارم پولم رو در استخر و در حالت autocake مثلا در حال حاضر نوشته %۷۲ اگر يكساله قرارداد ببندم اين تا آخر سال همين رقم ميمونه يا در طول سال متغيره؟

با سلام . ممنون از محبتتون. خیر عدد تغییر نمی کنه طبق قراری که الان هست برای شما اعمال میشه . البته قیمت خود ارز نوسان می کنه ولی درصد سود استیک تغییر نمی کنه

سلام من ۱۰۰x coin توی پنکیک خریدم ۹۰ درصد ریخت از اونور تو بیت مارت ۱۵۰۰ درصد رشد کرد و نمیشد انتقالش داد توی صرافی بیت مارت و فروختش خلاصه اینه قیمتشون متفاوت بود توی گکو کوین و جاهای دیگه ۱۵۰۰ درصد رشد و پنکیک بعداز ۹۰ درصد ریزش ۳ درصد مثبت داده بود دلیل این اختلاف چیه و چرا یه توکن جاهای مختلف قیمتش باید متفاوت باشه

سلام
یکی از پارامتر های قیمت گذاری در پلتفرم های مختلف بر اساس عرضه و تقاضای خودشون هست ، به همین دلیل اختلاف قیمت به وجود میاد

سلام ببخشید من داخل پنکیک busd رو به feg چنچ کردم ولی از دلار من کسر کرده ولی تراکنش رو انجام نداده و زده ناموفق الان ۴ روزه پول من برنگشته چیکار باید کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام.خسته نباشید.در مورد قسمت اتو گیک که جدیدا اضافه شده اطلاعات دارید؟جزِِییاتشو میدونید چجوریه؟

سلام در قسمت pool پنکیک سواپ قسمت finished استیک ارز کیک به بعضی ارز ها وجود دارد با سود ۷۰۰۰ درصد گه هنوز قابلیت اجرا دارند آیا از نظر شما درست میباشند

سلام من از تراست ولت با پنکیک سواپ میخواستم moondao بخرم منتها میخوام swap کنم این ارور رو به من میده the transaction cannot succeed due to error cannot estimate gas transaction may fail or may require manual gas limit this is probably an issue with one of the tokens you are swapping و من نمیدونم چی هست و چیکار باید بکنم.

سلام به چه شکل میتونیم کار مزد زیاد کنیم که تراکنش انجام بشه یه صورت دستی میشه لطفا راهنمایی کنید

توی تنظیمات slipping tolerance رو زیاد کنید. مثلا ۱۸ درصد

سلام خسته نباشین. من از پنکیک سواپ میخوام ارز بی ان بی رو به هر ارزی (مثلا hamtaro) تبدیل کنم گزینه پایین فعال نمیشه که تبدیل کنم همه راه هارو امتحان کردم نمیشه. حتما نیاز هست که ارز کیک رو داشته باشم تو تراست ولت یا چی باعث میشه

سلام. من ۵۱ ارز کیک از حدود دو ماه پیش در کیف پول تراست والت داشتم. ولی امروز که نگاه کردم موجودی صفر نشان می دهد.
ممنون مبشوم راهنمایی بفرمائید. با تشکر.

فرد دیگه ای کلید خصوصی یا عبارات بازیابی شما را در اختیار نداره؟

خیر. به هیچ عنوان.

در داخل کیف هم هیچ پیغام send وجود ندارد فقط سه پیغام Receive وجود دارد که مربوط به خریدهام است.
با تشکر.

سلام وقتتون بخیر
اولا خیلی ممنون بابت مطلب زیباتون
میخواستم ببینم این ترید ها با این روش مشکل بلاک شدن حسابمون تو تراست رو نداره که؟؟؟
مثل بایننس نیس که بفهمه ایرانی هستیم و … حساب رو مسدود کنه

سلام
کلا توصیه ما به شما اینه که در استفاده از خدمات خارجی در این حوزه حتی اگر ایران رو جزو لیست تحریم خودشون ندارن بهتره که از وی پی ان صورت استفاده کنید.

سلام .ممکنه داراییمون توی استخر هک بشه؟

برای استفاده از استخرها دقت کنید که حتما از سایت های معتبر استفاده کنید تا در معرض خطر نباشید
سایت های کلاهبرداری زیادی با نام های مشابه وجود دارند.

سلام تشکر از توضیحات مفیدتون
تو این چند موردی که مطرح کردین کدوم سود بیشتری داره و شما کدوم روش رو پیشنهاد میدید؟
و سود استیک بصورت روزانه واریز میشود؟

سلام من از تراست والت که pancake swap را میزنم این ارور میده که سرتیفیکت این سایت معتبر نیست و ممکنه اطلاعات شما دزدیده بشه. بعد از reload کردن وقتی باز میکنه کانترکت توکن را که میزنم پیدا نمیکنه.ممنون میشم راهنمایی کنید.

دقت کنید که سایت های کلاهبرداری مشابه زیادی وجود دارن، حتما از سایت اصلی استفاده کنید.

من ارز fegسواپ کردم تو پنکیک .هنوز ب تراست والت بعد از یک ساعت نیومده . چ کنم

سلام احتمالا این مورد به خاطر کارمزد یا نرخ تبدیلی هست که شما تعیین کردین
ممکنه مقداری طول بکشه

سلام خسته نباشید. من قصد داشتم یکی از رمزارزهای مبتنی بر اسمارت چین رو به bnb تبدیل کنم و روی approve زدم اما فقط در حال لود شدنه و هیچ تغییری ایجاد نمیشه. نه تایید می شه و نه می تونم کنسل کنم؟
شما راهی به نظرتون نمی رسه که این مشکل حل بشه؟

احتمالا به خاطر انتخاب نرخ تبدیلی هست که انتخاب کردین
منتظر بمونین تا تراکنشتون کنسل بشه بعد از یک مدت

درود، سپاسگزارم جهت این مطلب.
آیا استیک یا شرکت در استخر ها ریسکی به همراه داره؟ مثلا بعد از اینکه بخواهیم ارز کیک خود را از استخر خارج کنیم آیا به همون تعداد که اضافه کرده بودیم بهمون بر میگرده یا ممکنه کم بشه؟
با سپاس

ریسکی که ممکنه داشته باشه در مورد کاهش قیمت اون ارز در مدت زمانی هست که رمزارزهاتون داخل استخر هستن.
فقط دقت کنین که استخری که انتخاب میکنین استخر معتبری باشه.

ُسپاس از پاسخ سریعتون، من تازه میخوام این کار رو انجام بدم، جدیدا ۳ تا استخر بهش اضافه شده که با گذاشتن درونش ارزهای وینک، بیت تورنت، و ترون پاداش میده. به نظرتون اینها معتبر هستن و اینکه از کجا بفهمم استخر مورد نظرم معتبره، کلا ۲ دونه ارز کیک دارم میخوام اگه بشه تقسیم بر چهارش کنم و بزارم روی ۴ تا استخر برای دریافت اون سه تا و خود کیک…

خود پنکیک سواپ معتبر هست اما مراقب باشید چون سایت های کلاهبردار مشابه که با نام های مشابه به کلاهبرداری در این زمینه می پردازند هم زیادهست.

سلام.با کیف پول تراست والت وصل میشم.ولی موجودی همه ارزهای مرا در پنکیک صفر نشان می دهد.چه کار کنم ؟

سلام با VPN امتحان کنین

سلام من ارز سیف مون رو میخوام بفروشم هر مقدار از داراییمو میزنم باز این خطا رو میده
The transaction cannot succeed due to error: PancakeRouter: INSUFFICIENT_OUTPUT_AMOUNT. This is probably an issue with one of the tokens you are swapping.

سلام این ارور بخاطر این پیش اومده که مقدار نقدینگی اون استخر به اندازه سفارش شما نیست

یعنی چی اخه مبلغ من زیاد نی ۲۵ دلار از اون ارز دارم میخوام بفروشم ممنون میشم کمکم کنید

سلام هنگام سواپ در پنکیک سواپ برای تبدیل اسمارت چین به سیفمون خطای زیر را میده شما میدونید علتش چیه؟
The transaction cannot succeed due to error: PancakeRouter: INSUFFICIENT_OUTPUT_AMOUNT. This is probably an issue with one of the tokens you are swapping.

سلام میخوام یه ارزی رو چنج کنم‌ تو پنکیک‌ میزنه Price impact too high
چیکار‌ کنم؟؟؟

سلام

یه سوال فنی داشتم
ببخشید من از بایننس به پنکک سواپ usdt انتقال دادم در بستر bep20 و از حسابم کسر شده ولی نیومده اصلا بحسابم

بله فقط بجایbnb من usdt انتقال دادم

واییی دیگه یعنی رفت پولم هیچ کاری نمیشه کرد

پشتیبانی پنکیک سواپ میرم میگه پشتیبانی نداریم …!!! میشه راهنمایی بفرمایید کجا پیام بدم

Safepal هست از اونجا میرم پنکک سواپ

آخه من به آدرس pancakeswap فرستادم اکه safepal حذف کنم و دوباره بیام مشکل حل میشه؟

خیر . حذف نکنید.
فقط عبارات بازیابی اون رو روی یک کیف پول دیگه مثل تراست والت بازیابی کنید.

بازیابی کردم ولی تاریخ نیست باز

سلام.ممنون بابت مطلب خوب و توضیحاتتون.کدوم روش بهتره و دریافتی بیشتری داره؟چون تو سایت خود تراست ولت نوشته ۱۳۰ درصد سود از استیکینگ میده

باسلام،آیا برای ایردراپ کیک فقط باید BNB وارد کنیم؟ من اتریوم میزنم ولی موجودیمو ۰ نشون میده درحالیکه اتریوم موجود دارم!

سلام. ایردراپ فعالی از پنکیک سواپ ندیدم. یکی در بایننس و یکی در تراست والت بود که هردو منقضی شدن

تراست رو توضیح میدید چون بنظرم بمنم تعلق گرفته

سلام
این آموزش با استفاده از تراست والت، بخش Dapp هست

بعد از یک ماه بالخره ی مقاله درباره ش دیدم، بزودی بازارو شگفت زده میکنه این ارز