استخراج ترون چگونه است؟ بهترین ابزارهای آن کدام هستند؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

مقدمه

استخراج ترون (TRX) با هیچ یک از روش‌های استخراج با استفاده از توان پردازنده‌های گرافیکی ممکن نیست. تنها راه برای دستیابی به این رمزارز، استفاده از اتریوم و بیت‌ کوین برای خرید از صرافی‌هایی مثل بایننس، یوبیت، اتردلتس و مواردی مانند این است. به این ترتیب هیچ راه سریع و در دسترسی برای استخراج ترون به جز استفاده از تجهیزات پیشرفته اسیک (ASIC) وجود ندارد؛ چراکه تمام کوین‌های موجود، از قبل استخراج و صادر شده‌اند و افراد فقط می‌توانند آن را خریداری کنند.

سیستم اثبات سهام یا گواهی سهام (PoS)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

سیستم گواهی سهام یا اثبات سهام (Proof of Stake) که در شبکه ترون مورد استفاده قرار می‌گیرد، بر اساس این اصل که معتبرکنندگان یک بلاک جدید باید به صورت اتفاقی انتخاب شوند، عمل می‌کند. معتبرکنندگان تراکنش می‌توانند شانس خود را با به دست آوردن بیشترین سهم در هر معتبرسازی افزایش دهند. هر چه پولی که در بلاک گذاشته می‌شود (یا سهام) بیشتر باشد، شانس معتبرسازی بلاک و دریافت حق‌الزحمه‌های تراکنش‌ها بعد از آن افزایش پیدا می‌کند. این سیستم خاص، با محیط زیست بیشتر سازگاری دارد؛ زیرا به مقدار زیادی مصرف انرژی و سخت‌افزارهای خاص نیازی ندارد.

استخراج ترون

استخراج ترون چقدر طول می‌کشد؟

بلاک‌های ترون از طریق سیستم‌های ASIC استخراج می‌شود. اما بعداً این بلاک بین ماینرها تقسیم می‌شود. مدت زمان استخراج یک بلاک ترون بستگی به هش ‌ریت سیستم دارد؛ یعنی اینکه سیستم استخراج شما چقدر قدرت دارد. بهترین نتایج استخراج ترون با استفاده از سیستم‌های سخت‌افزاری ASIC به دست می‌آید.

استخراج ترون چقدر هزینه دارد؟

اینکه بفهمیم استخراج یک ترون چقدر هزینه دارد، کار سختی است؛ چون به قیمت برق بستگی دارد. اما در کل، اگر می‌خواهید سود مناسبی به دست بیاورید، مجبورید که از ابزارهای استخراج تخصصی ASIC استفاده کنید. آنها برای استخراج ارزهای دیجیتال ساخته شده‌اند. از این رو بازدهی بالا و ویژگی‌هایی عالی برای این کار دارند.

استخراج ترون

چطور می‌شود ترون را با کامپیوتر خانگی استخراج کرد؟

اگرچه امکان استخراج ‌ترون با کامپیوتر خانگی وجود دارد، اما اگر قصد جدی برای استخراج دارید، بهتر است به سرمایه‌گذاری روی یک سیستم ASIC فکر کنید. بهترین راه برای استخراج ترون، استفاده از این ابزارها است. اما اگر می‌خواهید با کامپیوتر آن را استخراج کنید، کافی است به یکی از استخرهای استخراج بپیوندید.

چطور می‌شود در خانه ترون استخراج کرد؟

در ابتدای کار، می‌توانید با استفاده از کامپیوتر خود در خانه به استخراج ‌ترون بپردازید. اما بعد از تجربه این روش، می‌توانید برای خرید سخت‌افزار ASIC سرمایه‌گذاری کنید. این بهترین راه استخراج این ارز دیجیتال است. اما قبل از شروع این کار، بهتر است به نمودارهای سود استخراج توجه کنید تا مطمئن شوید که در این فرآیند ضرر نمی‌دهید.

چطور می‌شود ترون را با اندروید استخراج کرد؟

استخراج ترون با اندروید خیلی ساده است. تمام چیزی که برای این کار نیاز دارید، یک اپلیکیشن به نام ماینرگیت (MinerGate) است. بعد از نصب این اپلیکیشن، یک حساب بسازید و پس از آن آماده استخراج این ارز دیجیتال روی اندروید خود خواهید بود.

چطور می‌شود ترون را با آیفون استخراج کرد؟

متأسفانه این امکان وجود ندارد. اپل به دلیل اینکه فرآیند استخراج به سخت‌افزار آسیب وارد می‌کند، آن را ممنوع کرده است. تمام اپلیکیشن‌های استخراج ترون باعث ایجاد گرمای بیش از حد باتری یا استفاده غیرضروری از منابع دستگاه می‌شوند. به همین دلیل ممنوع شده‌اند.

استخراج ترون

چطور می‌شود ماینر ترون شد؟

اگر می‌خواهید یک ماینر جدی باشید، اولین قدم پیوستن به یک استخر ماینینگ است. آنها به شما در انتخاب تجهیزات و گام‌های اولیه کمک می‌کنند. سپس بهترین کار این است که سخت‌افزارهای ASIC را تهیه کنید تا بیشترین سودآوری ممکن را داشته باشید.

استخراج ترون چقدر سودآور است؟

محاسبه دقیق میزان سودآوری استخراج‌ ترون بسیار سخت است؛ چون بین فرد با فرد و تجهیزات مختلف، تفاوت وجود دارد. این سود به چندین متغیر مثل هزینه برق، هزینه تجهیزات استخراج، مالیات، و موارد مشابه بستگی دارد. بهترین کار، مشاهده نمودارهای سود ترون است. این نمودارها به شما می‌گویند که استخراج این ارز دیجیتال در محدوده شما چقدر سودآور است.

چطور می‌شود یک ماینر ترون ساخت؟

یک ماینر ترون فقط یک کامپیوتر است. اصلی‌ترین معیاری که باید دنبالش باشید، کارایی آن در ازای هزینه برق پرداختی است. اما به هر حال، همواره خرید ماینرهای تخصصی و حرفه‌ای ASIC به نفع شما است. بهترین ماینر برای ترون با استفاده از این سخت‌افزارها ساخته می‌شود.

سخن پایانی

بهترین راه ورود به بازار ترون، استخراج آن با تجهیزات پیشرفته است. به این ترتیب شما تجربیات مرتبطی با این ارز دیجیتال به دست می‌آورید. برای استخراج ترون، پیشنهاد می‌کنیم که از سخت‌افزار و سیستم‌های ASIC استفاده کنید که بهترین روش استخراج آن هستند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

4 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

تشکر از تیم رمز ارز نیوز

سلام اصلا مطالبتون در رابطه با ترون بدرد نمیخوره و وقتی مطلب ندارید نگارید خواهشا چیزای الکی نگید یک مطلب تکراری رو مدام در موضوع ترون نوشتید اصلا ربطی به روش استخراج ترون نداره وقت مردم رو نگیرید

مگه ترون اثبات سهام نبود؟! پس چطوریه که نوشتید استخراج میشه؟! 😐

سلام. توصیه میکنم مطلب رو تا انتها دنبال کنید. اگر مطلب رو تا انتها مطالعه کنید متوجه مفهوم استخراج در این رمزارز خواهید شد.