آینده ارز دیجیتال ریون کوین (Ravencoin) + پیش بینی قیمت

زمان مطالعه: 6 دقیقه

مقدمه

ریون کوین (Ravencoin) یک ارز دیجیتال کلاسیک است که روی یک سیستم همتا-به-همتا اجرا می‌شود. به عنوان یکی از هارد فورک‌های پیشرفته بیت کوین، این ارز دیجیتال بر قابلیت اتکا، ناشناس بودن، محرمانه‌بودن، عمومی بودن، دسترسی باز و موارد مشابه تأکید زیادی دارد. بر خلاف بیت کوین و اتریوم، ریون کوین در انتقال مالکیت دارایی‌ها به کمک می‌آید. هر دارایی که در شبکه منتقل شود، با یک توکن بدون نشان که به دست یکی از کاربران پلتفرم ریون کوین ایجاد شده باشد، عرضه می‌شود. در ادامه این مطلب، نکات مهمی را درباره کارآیی و آینده ارز دیجیتال ریون کوین (RVN) بررسی می‌کنیم.

ریون کوین (Ravencoin) چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

پروژه ریون کوین در سال 2017 افتتاح شد و عرضه اولیه کوین آن (RVN) در ماه ژانویه 2018 صورت گرفت. توکن‌های وت (VOTE) با نسبت 1:1 به دارندگان توکن ریون کوین عرضه شد. تیم توسعه ارز دیجیتال ریون کوین به شکل مداوم روی مدرن‌سازی نودها برای بهبود سیستم کار می‌کند. با توجه به ایده منحصربه‌فرد ریون کوین، این پروژه در جامعه کاربران ارزهای دیجیتال ارزش زیادی دارد که به شکل مثبتی در قیمت آن تأثیر گذاشته است. در ماه مارس 2018، قیمت ریون کوین در یک نیمه شب، 30 درصد افزایش را تجربه کرد و رشد ارزش سرسام‌آور خود را به رخ تریدرها کشید.

ارزش فاندامنتال ارز دیجیتال ریون کوین

توکن‌های ریون کوین (RVN) برای انتقال دارایی‌های دیجیتال کاربران به یکدیگر و همچنین اجرای چند نوع تراکنش پرداختی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در وایت پیپر آن، تیم ریون کوین استفاده از توکن RVN را برای تبادل مالکیت در مواردی مانند زیر پیشنهاد می‌کند:

  • دارایی‌های فیزیکی (شمش طلا، اسناد نایاب، ارز فیزیکی، املاک و امثال این)
  • کالاهای مجازی (بلیط‌های الکترونیک، گیف کارت‌ها، تخفیف‌های پرواز و امثال این)

یکی از دستاوردهای بزرگ تیم ریون کوین (Ravencoin) ساختن الگوریتم خاصی برای هش‌گذاری به نام X16R است. این کارشناسان وظیفه دستیابی به نفوذناپذیری سیستم دستگاه‌های ایسیک (ASIC) و دسترس‌پذیر ساختن استخراج از طریق کامپیوتر و کارت گرافیک را تعریف کرده‌اند. با وجود سطح بسیار بالای سختی استخراج، تعداد ماینرهای ارز دیجیتال ریون کوین رو به افزایش است که نشان می‌دهد باور به کارآیی آن نیز در حال افزایش است.

آینده ریون کوین

کد منبع بازی که در این سیستم به کار رفته است، به هر کسی اجازه می‌دهد سهمی در توسعه و بهبود این پروژه داشته باشد. در ابتدا توسعه‌دهندگان پروژه، کد بیت کوین را تغییر دادند؛ این کد به عنوان پایه در این پروژه مورد استفاده قرار گرفته است. امروز، بیشتر از 400 داوطلب در ساخت بلاکچین ریون کوین کمک می‌کنند. تغییرات کلیدی شامل پاداش‌های بلاک سریع‌تر نیز می‌شود. ریون کوین به عنوان یک ارز رسمی طراحی نشده است، بلکه بر نظارت کاربر، محافظت از محرمانگی و مقاومت در مقابل سانسور متمرکز است. این ارز دیجیتال از ساختارهای حقوقی مختلف مستقل است و امکانات ویژه‌ای به کاربران برای برطرف کردن نیازهایشان ارائه می‌دهد.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال ریون کوین در 2018 و 2019

لازم به ذکر است که ارز دیجیتال ریون کوین درست بعد از افتتاح محبوب شد. بعد از فهرست شدن در صرافی‌های کریپتوبریدج (CryptoBridge) و نانکس (Nanex)، قیمت آن افزایش یافت. در مجموع، سال 2018 سال موفقی برای پروژه بود. مانند بسیاری از آلت‌کوین‌های دیگر، قیمت این ارز دیجیتال نیز در بازار خرسی سال 2018 کاهش یافت، اما بعد آهسته آهسته از این حالت خارج شد.

اعتبار جامعه کاربران ارز دیجیتال ریون کوین

امروز ارز دیجیتال ریون کوین به شکل بی‌سابقه‌ای محبوب است. بحث آن هم بین ماینرها و هم معامله‌گران داغ است. کافی است ردیت (reddit) را باز کنید تا ببینید چه عده‌ای درباره فرصت‌های استخراج آن بحث می‌کنند. تعداد مشارکت‌کنندگان نیز به سرعت در حال افزایش است.

صرافی بایننس یو اس (Binance US) ارز دیجیتال ریون کوین را در اکتبر 2019 فهرست کرد. این باعث جلب توجه بیشتر معامله‌گران به این کوین شد و در افزایش قیمت آن نقش داشت. در 21 اوت، صرافی تی‌زیرو (tZERO) پلتفرم بعدی بود که ریون‌کوین را اضافه کرد.

تعداد صرافی‌هایی که از Ravencoin پشتیبانی می‌کنند، مدام در حال افزایش است.

گذشته از این، در سپتامبر 2019، تیم ریون کوین با موفقیت توانست جلسه‌ای را در آسیا برای معرفی محصول به مخاطبان آسیایی برگزار کند.

همان‌طور که در گوگل‌ ترندز معلوم است، اوج توجه به ارز دیجیتال ریون کوین زمانی شکل گرفته که قیمت افزایش داشته است. آخرین بار این اتفاق در مارس 2019 افتاد که قیمت ریون کوین در آن 400 درصد رشد داشت.

نظر اینفلوئنسرها و پیش بینی‌ آینده ارز دیجیتال ریون کوین

آینده ریون کوین

وقتی بحث پیش بینی قیمت ریون کوین مطرح می‌شود، کاربرانِ اینترنتیِ بسیاری اطمینان دارند که قیمت ریون کوین به رشد قیمت بیت کوین بستگی دارد؛ چراکه در نهایت، ریون کوین هارد فورکی از بیت کوین محسوب می‌شود. برای مثال، کاربران ردیت (Reddit) فکر می‌کنند 0.30 دلار قیمت بسیار زیادی برای آخر سال 2021 محسوب می‌شود. به هر ترتیب، در ابتدای سال 2021، قیمت RVN به محدوده 0.22 دلار رسید.

در صفحه قیمت ریون کوین (Ravencoin) می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت توکن RVN و دیگر اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید.

در آینده بسیار نزدیک ممکن است ارز دیجیتال راون کوین حتی رشد بیشتری داشته باشد. مطابق نظر یکی از کاربران تریدینگ‌ویو، این ارز دیجیتال در حال ایجاد یک مثلث است و به زودی باید سطح حمایتی را که شاخص قدرت نسبی نشان می‌دهد لمس کند.

چه توقعی می‌توان از آینده ارز دیجیتال ریون کوین داشت؟

تا حدی می‌توان گفت کاربران ردیت درست می‌گویند: خیلی چیزها به بیت کوین بستگی دارد و ریون کوین هم در این زمینه استثنا نیست. اگر بازار خرسی ادامه یابد، احتمالاً قیمت ریون کوین به چیزی حدود 0.14 دلار افت کند.

درباره آینده ارز دیجیتال ریون کوین در سال 2021 می‌توانیم بگوییم این سال باید سال بسیار موفقیت‌آمیزی برای Ravencoin باشد. به لحاظ نظری، ریون کوین شانس گذر از آستانه 1 دلاری را دارد، اما برای این به کار و تبلیغ قابل‌توجهی نیاز است. برای همین اگر به پیش‌بینی‌های واقع‌گرایانه بچسبیم، باید بگوییم در سال 2021 این کوین به سادگی به قیمت 0.3 تا 0.4 دلار خواهد رسید.

سخن پایانی

در این مقاله آینده ارز دیجیتال ریون کوین را بررسی کردیم. ریون کوین (RVN) یک سرمایه‌گذاری بلندمدت عالی است؛ زیرا برتری فنی بالایی دارد. یک ایده عالی در پشت پروژه می‌تواند باعث شود این کوین تا جایگاه 25 ارزهای دیجیتال برتر نیز رشد داشته باشد. اگر این کوین بتواند در صرافی‌های بیشتری فهرست شود و حوزه‌های به‌کارگیری جدیدی برای آن کشف شود، قیمت آن به قطع ظرف 2 تا 4 سال آینده رشدی خیره‌کننده خواهد داشت.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

slam عالی ب د

سلام ممنون از شما