آینده ارز دیجیتال پنکیک سواپ (PancakeSwap) + پیش بینی قیمت

زمان مطالعه: 4 دقیقه

مقدمه

پروژه ارز دیجیتال پنکیک سواپ یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال غیر متمرکز است. صرافی پنکیک سواپ، همان‌طور که از اسمش پیدا است، با تم خوراکی و با استفاده از نام خوراکی‌ها ایجاد شده است. شاید این کار را با هدف تنوع یا تأثیرگذاری و جذب مخاطبان انجام داده‌اند. به هر حال اگر عاشق غذا و خوراکی به خصوص پنکیک هستید، این صرافی و ارز دیجیتال آن ممکن است برای شما جالب باشد. اگر می‌خواهید بدانید که این صرافی غیر متمرکز چیست، چگونه کار می‌کند و در نهایت با استفاده از اطلاعاتی که به دست آورده‌اید آینده ارز دیجیتال پنکیک سواپ را پیش‌بینی کنید، با ما در ادامه همراه باشید.

پروژه ارز دیجیتال پنکیک سواپ چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

پروژه ارز دیجیتال پنکیک سواپ (Pancake Swap) یکی از پلتفرم‌های صرافی غیر متمرکز است که بر بستر بلاکچین هوشمند بایننس یا بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain) ایجاد شده است. این پروژه یک بازارساز خودکار است و یکی از معروف‌ترین پلتفرم‌های BEP20 است. این پلتفرم با ارائه خدماتی همچون استیکینگ و ییلد فارمینگ به کاربران امکان می‌دهد که توکن‌های این شبکه را به عنوان پاداش دریافت نمایند و سپس از آن برای استیک توکن‌های مختلف دیگری استفاده کنند.

از جمله دلایلی که باعث شده است پروژه‌های زیادی از پلتفرم BSC استفاده کنند، سرعت بالای تراکنش‌های این شبکه در هر ثانیه است، این در حالی است که شبکه اتریوم با مشکل مقیاس ‌پذیری روبه‌رو است. از دیگر مزایای این شبکه، امکان کسب سود بیشتر با استفاده از فرآیند استیکینگ و پایین بودن کارمزد تراکنش‌ها است.

آینده ارز دیجیتال پنکیک سواپ

در این پلتفرم به جای استفاده از لیست سفارشات، افراد با استفاده از امکان استخرهای نقدینگی به سواپ توکن‌های خود می‌پردازند. به محض اینکه افراد توکن‌های خود را به استخرهای نقدینگی اضافه کنند، از تأمین‌کنندگان نقدینگی، توکن LP را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند. همچنین در این سیستم امکان شرکت در لاتاری از طریق خرید بلیت‌های آن وجود دارد. افراد از این طریق به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

علاوه بر موارد بالا، این پلتفرم روش جدیدی برای جمع‌آوری سرمایه و عرضه اولیه توکن‌ها به نام Initial Farm Offering (IFO) ارائه داده است که افراد می‌توانند از طریق این امکان در خرید توکن‌های جدید لیست‌شده در این پلتفرم شرکت کنند.

با وجود امکانات کاربردی و مهمی که این پلتفرم به کاربران خود ارائه داده است و در صورت محقق شدن تمامی اهداف و ایده‌های این پروژه، آینده ارز دیجیتال پنکیک سواپ روشن و روبه‌رشد به نظر می‌رسد.

مروری بر وضعیت ارز دیجیتال پنکیک سواپ (Pancake Swap)

PancakeSwap نام پروژه
CAKE  نماد توکن
204,531,023 عرضه کل
Pancakswap.finance وبسایت رسمی
BSC بلاکچین
2020 سال ارائه
$1.62 USD بالاترین رکورد قیمتی
Pancakeswap, Binance, BKEX, Bithumb, Hotbit صرافی‌های پشتیبانی‌کننده
Metamask کیف پول

تحلیل قیمت و آینده ارز دیجیتال پنکیک سواپ

از ماه نوامبر سال 2020، قیمت ارز دیجیتال پنکیک سواپ (CAKE) در حال رشد و افزایش است و این افزایش قیمت باعث شد که این ارز دیجیتال، حرکت و رشد قیمتی از محدوده 0.25 دلار به محدوده 1.62 دلار داشته باشد. طی آن مدت قیمت پنکیک سواپ 500 درصد رشد یافت.

توکن کیک

توکن کیک، توکن دوم پلتفرم پنکیک سواپ است. کاربران با استیک توکن‌های کیک (Cake)، توکن Syrup را به عنوان پاداش دریافت می‌نمایند. همچنین برای به دست آوردن توکن‌های کیک، افراد باید به شبکه، نقدینگی اضافه کنند و در قبال این کار، به عنوان پاداش توکن کیک دریافت نمایند.

بعد از رشد 500 درصدی که در سال 2020 برای پروژه پنکیک سواپ اتفاق افتاد، توکن کیک از سال 2020 در یک روند نزولی قرار گرفت. پیش بینی می‌شود آینده توکن کیک تا انتهای سال 2021 به همین رویه ادامه دهد.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی آینده ارز دیجیتال پنکیک سواپ پرداختیم. پروژه ارز دیجیتال پنکیک سواپ (Pancake Swap) یکی از پلتفرم‌های صرافی غیر متمرکز است که بر بستر بلاکچین هوشمند بایننس یا بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain) فعال است. این پروژه یک بازارساز خودکار است و یکی از معروف‌ترین پلتفرم‌های BEP20 است. با توجه به ویژگی‌های مهم و کاربردی که این شبکه، به کاربران خود ارائه می‌دهد بسیاری از افراد، آینده ارز دیجیتال پنکیک سواپ و توکن کیک را خوشبینانه و روشن تلقی می‌کنند. امکاناتی همچون سرعت بالای تراکنش‌ها، مقیاس‌پذیری بالا، کارمزدهای پایین و امکانات درآمدزایی که در این شبکه وجود دارد باعث می‌شود تا در آینده ارز دیجیتال PancakeSwap کاربران بسیاری را به خود جلب کند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments