دریافت ترون رایگان (Tron) چگونه امکان‌پذیر است؟

زمان مطالعه: 7 دقیقه

در این مقاله قصد داریم به معرفی روش‌های دریافت ترون (Tron) رایگان بپردازیم. در حال حاضر با توجه به روی آوردن بیش از پیش افراد به دنیای ارزهای دیجیتال، روش های کسب درآمد از این حوزه به طور چشمگیری رو به افزایش است. در این میان، روش‌هایی نیز برای کسب درآمد رایگان از ارزهای دیجیتال وجود دارد. این روش‌ها در میان کاربران تازه وارد طرفداران زیادی دارد.

هدف اصلی از این روش‌ها، افزایش آگاهی کاربران و ایجاد انگیزه و اشتیاق در آنها است که با توجه به جذابیت این موضوع میان کاربران، روش‌های کلاهبرداری نیز در این زمینه به همان نسبت وجود دارد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی روش‌های دریافت ترون (TRX) رایگان بپردازیم و بررسی کنیم که آیا مقدار درآمد دریافتی از این روش‌ها در مقابل مقدار زمان و انرژی مصرفی ارزشمند است یا خیر؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

تاریخچۀ ارز دیجیتال ترون (TRX)

ارز دیجیتال ترون (TRX) ابتدا بر بستر بلاکچین اتریوم و به عنوان یک توکن ERC-20 آغاز به کار کرد. در ژوئن 2018، تیم ترون، بلاکچین اختصاصی خود را با هدف افزایش سرعت معاملات نسبت به اتریوم عرضه کردند. سرعت تراکنش ترون در برخی موارد 2000 تراکنش در ثانیه، چیزی حدود 25 برابر بیشتر از سرعت تراکنش‌ها در اتریوم بوده است. ترون تقریباً در تمامی صرافی‌های بزرگی همچون Binance ، OKEx، Kucoin، Bittrex  و … قابل معامله است.

یکی از اهداف ارز دیجیتال TRX ایجاد بستر توزیع محتوای غیر متمرکز برای شبکه‌های اجتماعی و صنعت سرگرمی دیجیتال است. ترون با تکنولوژی غیر متمرکز خود، پرچم‌دار تحول در شبکه‌های اجتماعی است. در زمان نگارش این مقاله، ارز دیجیتال ترون رتبۀ هفدهم را در سایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) دارد و ارزش بازاری آن بیش از 2 میلیارد دلار و حجم معاملات آن بیش از یک میلیارد دلار است.

فاست ترون چیست؟

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد رایگان، فاست‌ها هستند. این سایت‌ها به کاربران درآمدهای قطره چکانی می‌دهند و عایدی حاصل از این روش بسیار ناچیز است. در این روش کاربران در ازای مدتی که در سایت‌های فاست صرف می‌کنند، مقداری توکن دریافت خواهند کرد. معمولاً در برداشت از این سایت‌ها محدودیت‌هایی وجود دارد و تا زمان رسیدن مقدار کوین جمع‌آوری‌شده به سقفی مشخص، کاربران اجازۀ برداشت آنها را نخواهند داشت. در واقع سود اصلی متوجه سایت میزبان خواهد شد؛ چراکه به ازای پرداخت مبلغی بسیار ناچیز به کاربران، بازدید یا تعداد کلیک در سایت خود را بالا خواهند برد.

فاست‌ها اغلب به منظور افزایش آگاهی کاربران و ایجاد علاقه و اشتیاق در آنها نسبت به دنیای کریپتوکارنسی‌ها ایجاد شده‌اند.

امروزه با توجه به افزایش قیمت رمزارزها، درآمدهای حاصل از فاست‌ها بسیار کاهش یافته است؛ به طوری که عایدی کاربران از راه‌های قطره چکانی چیزی بیش از چند پنی (Penny) به ازای هر ساعت نیست.

ترون فاست (Tron Faucet) وبسایتی است که به عنوان پاداش به تمامی کاربران یا IP آدرس‌هایی که به آن متصل می‌شوند، ارز دیجیتال ترون می‌پردازد و کاربران می‌توانند از این طریق دریافت ترون رایگان داشته باشند.

در این سایت بعد از عبور از مرحله چک امنیتی (Captcha) مقدار بسیار کمی از کوین مربوطه را دریافت خواهید کرد. علی‌رغم وجود فاست‌های دیگری در ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، دوج کوین و غیره، فاست‌های ترون همچنان از شهرت بیشتری در میان کاربران برخوردارند.

در ادامه به انواع روش‌های دریافت ترون رایگان خواهیم پرداخت:

دریافت ترون رایگان از طریق استیکینگ (Staking)

استیکینگ به فرآیند نگهداری یک رمزارز در کیف پول یا پلتفرم‌های استیک، به منظور پشتیبانی از فعالیت‌‌های شبکه بلاکچین گفته می‌شود. در این روش کاربران در ازای نگهداری ارزهای دیجیتال مشخصی در کیف پول خود، پاداش مشارکت دریافت خواهند کرد. پاداش بلاکی که به ازای استخراج هر بلاک TRX پرداخت می‌شود، میان تأییدکنندگان آن شبکه تقسیم خواهد شد. به عنوان مثال شما می‌‌توانید با نگهداری TRX در کیف پول اتمیک خود از 5 درصد پاداش آن بهره‌مند شوید.

یکی دیگر از سایت‌های مربوط به استیکینگ و دریافت ترون رایگان، سایت stakingrewards.com است. از طریق این سایت می‌توانید با استیکینگ ترون به صورت سالیانه ترون دریافت کنید.

کسب درآمد از طریق ایردراپ‌ها (Air Drops)

ترون یک شبکه غیر متمرکز با مقیاس بزرگ است که برای همۀ افراد، امکان ایجاد محتوا، اپلیکیشن و خدمات را فراهم نموده است.

شرکت ترون با مشارکت ترون اسکن (TRONSCAN) به ارائۀ 20 هزار ترون به صورت ایردراپ به تمامی شرکت‌کنندگان در پروژه ایردراپ ترون اسکن پرداختند.

در این پروژه فقط با تکمیل یک سری فعالیت‌های اجتماعی ساده و تأیید جزئیات در ربات تلگرام، 5 سهم دریافت خواهید کرد. همچنین با هر بار استفاده از کد معرف شما (Referral Code) توسط کاربران دیگر، یک سهم به شما تعلق خواهد گرفت. با توجه به کل مقداری که جمع آوری کرده‌اید، سهم شما از آن ایردراپ تعیین می‌گردد. یکی از سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کند، سایت airdrops.io است.

در صفحه ایردراپ های فعال و معتبر می‌توانید جدیدترین لیست ایردراپ‌ها را ببینید.

بازی کنید و TRX دریافت کنید

یکی دیگر از روش‌های استخراج و دریافت رایگان ترون، بازی کردن است. همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، امکان دریافت ترون رایگان برای کاربرانی که تراکنش‌های ترون را تأیید می‌کنند وجود دارد. علاوه بر این می‌توانید از طریق بازی کردن در اپلیکیشن‌های غیر متمرکز ترون به کسب سود بپردازید.

با بازی کردن در این اپلیکیشن‌ها توکن‌هایی را دریافت می‌کنید که می‌توانید با نگهداری و هولد آنها سود دریافت کنید. هر پلتفرم، توکن اختصاصی خود را دارد. در هر مرحله، هزینۀ استخراج بالاتر می‌رود؛ بدین ترتیب ارزان‌ترین استخراج‌ها مربوط به بازیکنان تازه‌وارد است. بسیاری از پلتفرم‌ها، پرداخت و تسویه را به صورت روزانه انجام می‌دهند.

برای ورود و استفاده از این اپلیکیشن‌ها نیاز دارید افزونۀ ترون لینک (Tron Link) را به مرورگر خود اضافه نمایید. سپس باید به کیف پول ترون خود یا هر کیف پول دیگری که از ترون لینک پشتیبانی می‌کند، متصل شوید. بعد از اضافه نمودن TRX به کیف پول خود، می‌توانید از بازی‌ها استفاده کنید.

کسب درآمد از طریق سرمایه‌گذاری

برخی افراد معتقدند که با توجه به جایگاه فعلی این ارز دیجیتال در میان 20 ارز برتر بازار کریپتوکارنسی، سرمایه‌گذاری در آن ارزشمند خواهد بود. ترون یک پلتفرم بلاکچین غیر متمرکز است و از تکنولوژی شبکۀ همتا به همتا استفاده می‌کند. انگیزۀ اصلی این پروژه، گسترش بازارهای مرتبط با اپلیکیشن‌های دیجیتالی و غیر متمرکز است.

همچنین ببینید: قیمت لحظه ای ترون + نمودار قیمت

دریافت ترون رایگان از طریق فعالیت‌ در سایت‌ها

برخی از سایت‌ها در ازای ثبت نام و پاسخ به برخی سؤالات یا نظرسنجی‌های پولی، تماشای ویدیو، یا تکمیل مراحل پیشنهادی سایت و دریافت امتیاز مثبت، به شما ترون رایگان پرداخت می‌کنند. با توجه به زمان و شرایط تعیین‌شده در آن سایت، می‌توانید ترون‌های دریافتی خود را برداشت نمایید.

یکی از این سایت‌ها، سایت Idle-Empire است که در ازای بازی و تماشای ویدئو و پاسخ به برخی سؤالات، به شما ترون رایگان می‌دهد.

نمونه دیگر، سایت faucetcrypto است که راه‌های مختلفی را برای ارائه ترون رایگان به شما پیشنهاد می‌دهد.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی انواع روش‌های دریافت ترون رایگان پرداختیم. توجه داشته باشید که استفاده از هر یک از این روش‌ها نیازمند تحقیق و بررسی بسیار است و وظیفه تحقیق و بررسی نیز بر عهده شما مخاطبان گرامی است. همچنین، همزمان با افزایش چشمگیر محبوبیت و مقبولیت ارزهای دیجیتال در میان کاربران، سایت‌ها و روش‌های کلاهبرداری بسیاری نیز در این زمینه ایجاد شده‌اند.

از این رو دقت داشته باشید که ممکن است مورد حملۀ افراد کلاهبردار و سودجو قرار بگیرید و با تشخیص اشتباه پروژه‌های اسکم از پروژه‌های معتبر، با ثبت نام و فعالیت در آنها، زیان ببینید یا حتی اجازۀ برداشت و یا استفاده از دارایی جمع‌آوری‌شده را نداشته باشید. در چنین مواردی نه تنها سودی دریافت نکرده‌اید، بلکه زمان، توان و انرژی خود و در برخی موارد امنیت سیستم یا تلفن همراه خود را نیز از دست داده‌اید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

29 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام خوب است

سلام ممنون از سایت خوبتون

سلام مطلب خوبی بود

ترون

فول نخورین ترون یک موشت آدمهای کثیف خدا نشناس هستن

اینده درون فول نخوریم یک موشت آدمهای کثیف خدا نشناس هستن

ممنون از مطلب خوبتون

ممنون از مطلب خوبتون

ترون ایکس پرو
تست شده ترون رایگان در هر روز ۲.۵ترون ثبت نام کن ضرر نداره

اقا برای من ۶۳۰۰۰۰۰۰ shibداده کسی می دونه چتور نقد کنم؟

سلام به صرافی های داخلی انتقال بدین و تبدیل به تومان کنید

با نوبیتکس یا دیجی ریال

کدوم سایت بهت شیبا داده اسمش چيه؟

خیلی ممنون

دوستان هنوزم با نصب کیف پول میشه ترون رایگان گرفت؟چون بعضیا میگفتن مهلتش تموم شده

سلام من اصلا از ارز ترون هیچی نمی فهم لطفا منو راهنمایی کنید چه جوری باهاش کار کنم

ارز ترون هم یک رمزارزی هست مثل بقیه ارزهای دیجیتال و نحوه کارکرد با اون، خرید و فروش و انتقالش هم مثل بقیس

ایردراپ جدید ارز شیبا.هر ۵ دقیقه ۳۳۵ هزار ارز شیبا دریافت کنید

دوستان زياد سوال كردن
سال پیش همینطوری ٠/۰۰۰۰۰۰۰۵ عدد بیت کوین هدیه گرفتن !
به هر نفر ۳۰۰ پوینت مجانی میدهد.

موفق باشد

سلام
در نرم افزار teron link pro
کد بنده رو هم لطفا استفاده کنید

سلام دوستان کیف پول ترون رو نصب کنیدteron link pro

سلام عزیزان هرسال این کیف پول ها مقدار زیادی بیت کوین و ارز دیجیتال به کاربرا دادن.همه میگفتن دروغه و از این حرفا.کیف پول ترون رو نصب کنید و یه صلوات بفرستید.چشم و دلتون روشن.

برای دریافت ۶۰۰ ترون کد mCZb رو وارد کنید

من یک راه مطمئن تری سراغ دارم!
یک سایتی هست که در هر ۵ دقیقه ۰.۵ واحد ترون بهتون میده. یعنی هر ۵۰ دقیقه ۱ ترون میگیرید. در روز حدود ۱۵ ترون.
می تونید امتحان بکنید. برید به این لینک:
https: // bankoftron40 . com

از طریق اپلیکیشن tron linkهم میشه امتیاز دریافت کرد.

mamnoon az matalebi ke montasher mikonin

به نظرتون آینده ترون چطوریه؟

ممنون از مطالب خوبتون

عرض سلام
ممنون از سایت خوبتون