مقاله بخوانید، بیت کوین رایگان بگیرید!

زمان مطالعه: 7 دقیقه

مقدمه

حتما در فضای مجازی و اینترنت با مقالات یا افرادی مواجه شده‌‌اید که به شما وعده بیت کوین رایگان می‌‌دهند و شما برای رفع حس کنجکاوی خود هم که شده شانس خود را برای بدست آوردن بیت کوین رایگان می‌‌آزمایید. ممکن است با کانال‌‌ها و ربات‌‌های کسب درآمد بیت کوینی از تلگرام نیز آشنا شده باشید. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه می‌‌توانید بیت کوین رایگان بدست آورید و از مزایای بی شمار آن استفاده کنید. اما قبل از آن اجازه دهید تا یک نکته مهم را یادآوری کنیم: “پنیر رایگان فقط در تله موش یافت می‌‌شود.” این ضرب المثل آشنا به این معناست که دریافت بیت کوین رایگان آنقدر‌‌ها هم که به نظر می‌‌رسد، مقوله‌‌ای ساده نیست و هر اتفاقی ممکن است در این مسیر برای شما رخ دهد. حال با این پیش زمینه به خواندن ادامه این مقاله بپردازید.

بهره‌‌مندی از مزایای بیت کوین آنهم به صورت رایگان در حال حاضر بیشتر به یک رویا شبیه است تا واقعیت!! چرا که در حال حاضر هر شیوه‌‌ای برای بدست آوردن بیت کوین به جز استخراج بیت کوین با ماینر و یا خرید آن تقریبا منسوخ شده و غیر قابل اعتنا هستند. با این وجود اگر هنوز اصرار به دریافت بیت کوین رایگان دارید، باید بدانید که این کار غیرممکن نیست.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

برخی از شیوه‌‌های دریافت بیت کوین رایگان تقریبا راحت هستند و برخی پروسه‌‌ای سخت دارند. از سوی دیگر هر چه این پروسه سخت‌‌تر باشد، تضمین دریافت بیت کوین شما بیشتر می‌‌شود. در ادامه با چند روش برای بدست آوردن بیت کوین رایگان آشنا می‌‌شویم.

شیوه‌‌های کسب بیت کوین رایگان

1.پیوند‌‌های ارجاع

یک روش ساده و البته با درآمد متوسط برای بدست آوردن بیت کوین استفاده از پیوند‌‌های ارجاع یا همان لینک‌‌های Referral است. به عبارت ساده‌‌تر بازاریابی کنید و بیت کوین رایگان دریافت کنید. برای شروع این کار کافیست به یک سایت معتبر رجوع کنید و پس از ثبت نام، لینک ارجاع خود را دریافت کنید. حالا باید از هر طریقی که می‌‌توانید این لینک را در اختیار دیگران قرار دهید و آنها را مجاب به خرید محصول و یا استفاده از خدمت مورد نظر خود کنید. شما برای این کار می‌‌توانید از فضاهای مجازی، سایت شخصی و حتی سایت‌‌های ثبت آگهی استفاده کنید. با هر خرید از سایت توسط دعوت شونده و یا حتی معرفی کاربر توسط شما، سایت درصدی مشخص از خرید و یا یک درآمد ثابت را به شما به عنوان پورسانت پرداخت می‌‌کند. از این شیوه سایت‌‌های زیادی برای معرفی خود به دیگران استفاده می‌‌کنند.

سایت‌‌های کسب بیت کوین رایگان از طریق لینک ارجاع

بیتمکس: حتما نام این صرافی را بار‌‌ها شنیده‌‌اید، اما احتمالا از سیستم ریفرال آن بی خبر هستید. شما می‌‌توانید با اشتراک‌‌گذاری لینک دعوت این صرافی در 10 درصد کارمزد معاملات فرد دعوت شده شریک شوید. از سوی دیگر استقبال افراد دعوت شده از این طریق نسبت به استفاده از خدمات سایت Bitmex بیشتر است، چراکه تا 6 ماه از تخفیف 10 درصدی کارمزد برخوردار می‌‌شوند.

بایننس: شیوه کار در این صرافی همانند بیتمکس است، با این تفاوت که به جای 10 درصد 50 درصد کارمزد زیر مجموعه‌‌های شما به شما تعلق می‌‌گیرد.

2.فاست بیت کوین

بیت کوین رایگان

فاست در لغت به معنی درآمد قطره‌‌ای است. شاید بتوان گفت فاست بهترین نامی است که می‌‌توان برای این نوع درآمد انتخاب کرد. فاسِت به سایتی گفته می‌‌شود که شما با بازدید از یک صفحه مشخص و کلیک بر روی یک دکمه، ارز دیجیتال دریافت می‌‌کنید. مگر از این کار ساده‌‌تر هم وجود دارد؟ خیر. شما به یک سایت مشخص مراجعه می‌‌کنید، چند ثانیه صبر می‌‌کنید، روی یک دکمه کلیک می‌‌کنید و تمام. مزد شما به کیف‌ پول کاربری شما واریز می‌‌شود. شما با هر بار انجام این پروسه صاحب حدودا 0.001 دلار می‌‌شوید. یعنی یک هزارم دلار. حالا اگر هزار بار این پروسه را طی کنید، صاحب 1 دلار می‌‌شوید. اما برای برداشت شما باید حداقل 20 دلار درآمد داشته باشید تا آن را برای شما واریز کنند.

در بهترین حالت شما حداقل باید 20 هزار بار بروی یک دکمه خاص کلیک کنید تا اگر سایت تبلیغ کننده صلاح دانست، پول شما را واریز کند. البته در برخی از این سایت‌‌ها از شیوه قبلی (لینک ارجاع) هم برای این منظور استفاده می‌‌شود.

سایت‌‌های کسب بیت کوین رایگان از طریق فاست

bonusbitcoin: این سایت که یکی از قدیمی‌‌ترین سایت‌‌های فاست محسوب می‌‌شود به شما امکان دریافت 24 ساتوشی در هر 15 دقیقه را می‌‌دهد.

Cointiply: این سایت را می‌‌توان یکی از محبوب‌‌ترین فاست‌‌ها برای دریافت بیت کوین رایگان دانست. در این سایت از طریق فاست، تماشای ویدئو و شرکت در نظرسنجی می‌‌توان صاحب بیت کوین شد.

3.تبلیغات بنری

این شیوه مختص افرادی است که سایت یا اپلیکیشن اختصاصی دارند و بازدید سایت و کاربران اپ آنها بالاست. در این شیوه شما با دریافت بنر‌‌های تبلیغاتی از سایت‌‌های مربوطه و قرار دادن آنها در سایت یا اپ خود، کاربران را به کلیک بر روی بنر مربوطه تشویق می‌‌کنید. به ازای هر کلیکی که از سوی کاربران شما انجام می‌‌شود، مقداری بیت کوین به حساب شما واریز خواهد شد. بازدهی این شیوه نسبت مستقیمی با تعداد بازدید کاربران سایت و یا اپ شما دارد.

سایت‌‌های کسب بیت کوین رایگان از طریق تبلیغات بنری

 Bitmedia: یک سایت محبوب برای دریافت بنر‌‌های متحرک و ثابت که با قرار دادن آنها درسایت یا اپلیکیشن خود می‌‌توانید درآمد بیت کوینی داشته باشید. حداقل میزان برداشت این سایت ۰.۰۰۱ بیت کوین است.

 Cointraffic: شیوه کار این سایت هم مشابه سایت قبلی است با این تفاوت که حداقل برداشت در این سایت 25 یورو است. البته در صورت تمایل می‌‌توانید دستمزد خود را به صورت بیت کوین نیز دریافت کنید.

4.فریلنسری (قبول پروژه)

اگر واقعا به دنبال دریافت بیت کوین رایگان هستید و بر اساس آن می‌‌خواهید برای خود برنامه‌‌ریزی کنید، باید بدانید که این شیوه تنها راه رسیدن شما به این هدف است. البته فراموش نکنید هر قدر که فعالیت در این زمینه می‌‌تواند سودآور باشد، به همان میزان سخت و دشوار نیز هست. دلیل این دشواری را می‌‌توان در شرایط احراز صلاحیت شما برای قبول پروژه‌‌ها دانست. شما برای قبول سفارشات باید از مهارت‌‌های متنوعی برخوردار باشید.

تسلط به زبان انگلیسی اولین ویژگی مهمی است که باید داشته باشید. تسلط به زبان یکی از مهمترین شرایط ورد شما به این بازار است. حال اگر در زمینه‌‌هایی مانند تولید محتوا، برنامه نویسی، طراحی و… دستی بر آتش دارید و توانایی انجام دور‌‌کاری را نیز دارید، می‌‌توانید از این طریق به درآمد بالایی برسید. البته با توجه به اینکه بیشتر این سایت‌‌ها خارجی هستند، شما می‌‌توانید دستمزد خود را بصورت بیت کوین دریافت کنید.

بیت کوین رایگان

سایت‌‌های کسب بیت کوین رایگان از طریق فریلنسری

Cryptogrind: اگر طراح گرافیک، برنامه نویس و یا متخصص در بازاریابی سرد هستید و به کار‌‌های فریلنسری علاقه دارید، حتما سری به این سایت بزنید. در این سایت شما با انجام پروژه‌‌های درخواستی از سوی کارفرما می‌‌توانید حقوق خود را از طریق بیت کوین دریافت کنید.

سخن پایانی

با توجه به آنچه گفتیم می‌‌توان چنین نتیجه گرفت که برای دریافت بیت کوین رایگان راه‌‌های متفاوتی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. اما نکات مشترک این شیوه‌‌ها را می‌‌توان در 2 جمله خلاصه کرد:

اول اینکه همه این شیوه‌‌ها نیازمند صرف زمان هستند و به هیچ وجه نمی‌‌توان یک شبه ره صدساله را طی کرد.

و دوم اینکه موفقیت در اکثر این شیوه‌‌ها نیازمند تسلط نسبی شما به مقوله بازاریابی است. بنابراین اگر در این زمینه سابقه چندانی نداشته باشید احتمال موفقیت شما صفر خواهد بود.

اما مهمترین مساله دراین زمینه هوشیاری شماست، چرا که برخی از افراد سودجو با راه‌‌اندازی سایت‌‌ها و کانال‌‌های تلگرامی و با تکیه بر عدم آگاهی افراد در زمینه رمزارز‌‌ها، سعی می‌‌کنند تا شما را جذب سیستم‌‌های هرمی خود کنند. بنابراین حتما قبل از مراجعه به این قبیل سایت‌‌ها از اعتبار سایت اطمینان حاصل کنید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments