آینده ارز دیجیتال ایاس (EOS) + پیش بینی قیمت

زمان مطالعه: 4 دقیقه

مقدمه

آینده ارز دیجیتال ایاس (EOS) چگونه است و نرخ آن در سال‌های آتی چطور پیش‌ بینی می‌شود؟ در حال حاضر، رمزارز ایاس (EOS) با مقدار 936،286،913 توکن ایاس در بازار، با ارزش 2.54 دلار و با حجم معاملات روزانه 2.373.510.536 دلار معامله می‌شود. نمودار حرکت قیمت 24 ساعته این رمزارز نشان می‌دهد که ارزش توکن‌های ایاس کاهش یافته و به طور کلی به ارزش 2،203،258،038 دلار رسیده است. اما این رمزارز خصوصیاتی دارد که تحلیلگران، آینده آن را روشن ارزیابی می‌کنند.

قابلیت‌های ارز دیجیتال ایاس (EOS)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

ایاس یک سیستم مبتنی بر بلاکچین است که امکان توسعه برنامه‌های غیر متمرکز یا DApps را در مقیاس تجاری، در پلتفرم خود موسوم به EOS.IO فراهم می‌کند.

پلتفرم چندمنظوره EOSIO و Bloks.io توسط گروه متال (Metal) که یک بستر پرداخت مبتنی بر بلاکچین است، خریداری شده است. این بستر از شبکه‌هایی مانند وکس (WAX)، تلوس (Telos)، پروتون (Proton) و … پشتیبانی می‌کند. با توجه به گفته متال، این پلتفرم در زمان خرید، روزانه 10 هزار کاربر فعال داشت. همچنین متال قصد دارد با توسعه‌دهندگان Bloks.io همکاری کند تا قابلیت‌هایی مثل پروتون (Proton) و بلاکچین اختصاصی این رمز ارز را گسترش دهد.

تعادل (Equilibrium)، یک پروژه مالی غیرمتمرکز مبتنی بر ایاس است که برنامه خود را برای توسعه یک پروتکل جدید قابل همکاری در بلاکچین پولکادات (Polkadot) برنامه‌ریزی کرده است. تعادل، یک لینک مستقیم به میکرداو (MakerDAO) در ایاس است و پولکادات مجموعه گسترده‌ای از خدمات را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین پلتفرم متصل به ایاس، یعنی پولکادات، امکان عرضه وام عمومی به هر دارایی سپرده‌گذاری‌شده را فراهم می‌کند؛ که بسیار شبیه به سیستم‌عامل‌هایی مانند کامپوند (Compound) و ایو (Aave) هستند که مشابه آنها در مورد رمزارز ترون نیز وجود دارد.

مجموعه این قابلیت‌ها سبب شده که تحلیلگران به آینده ایاس (EOS) خوش‌بین باشند.

ایاس (EOS) چیست؟

توکن ایاس در تاریخ 26 ژوئن 2017 برای فروش و عرضه اولیه (ICO) به نمایش گذاشته شد. ایاس، در وایت پیپر (White Paper) خود عنوان کرده که در حال ایجاد یک معماری بلاکچین است که در هر ثانیه میلیون‌ها معامله را مدیریت می‌کند و هزینه‌های کاربران را کاهش می‌دهد و همین امر امکان سرعت بالای شبکه را فراهم می‌سازد. این امر همچنین در برنامه‌های غیرمتمرکز نیز تأثیرگذار بوده و سرعت نصب آنها را نیز افزایش می‌‌دهد.

ایاس یک سیستم مبتنی بر بلاکچین است که امکان توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز یا DApps را در مقیاس تجاری، در پلتفرم خود موسوم به EOS.IO فراهم می‌کند.

رمزارز ایاس مشابه ریپل (Ripple) قادر به مدیریت میلیون‌ها معامله در ثانیه است و نقطه مقابل اتریوم و بیت کوین است که مقیاس‌پذیری کمتری دارند. یک بلوک در پلتفرم EOS.IO، امکان انجام 50 هزار تراکنش در هر ثانیه را با استفاده از قراردادهای هوشمند فراهم می‌کند. ایاس از فروش مستقیم (ICO) سالانۀ خود 4 میلیارد دلار درآمد دارد.

پیش‌ بینی قیمت آینده ایاس در سال 2020

آینده ایاس

با توجه به بی‌ثباتی بازار و نوساناتی که در آن وجود دارد، پیش ‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال به یکی از دشوارترین کارها تبدیل شده است.

طبق گفته سایت والت‌اینوستور (WalletInvestor.com)، سرمایه‌گذاری در رمز ارز ایاس برای سرمایه‌گذاران بسیار خوب خواهد بود.

سایت کوین سوئیچ (Coinswitch) ادعا می‌کند ایاس توانایی این را دارد که به توسعه‌دهندگان و مهندسان در ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز و بسیار کاربردی در دنیای آینده کمک کند. سرمایه‌گذارانی که هوش مالی بالایی دارند، علاقه زیادی به سرمایه‌گذاری در رمز ارز ایاس دارند؛ زیرا دارای فناوری فوق‌العاده موسوم به بلوک یک (Block One) است که به ایاس کمک می‌کند با سرعت بیشتری خود را توسعه دهد. اگر چند ارز دجیتال وجود داشته باشد که بتوان آینده آنها را بسیار روشن دید، ایاس یکی از آنها است.

سخن پایانی

رمز ارز ایاس (EOS) با هدف تسهیل برنامه‌های غیرمتمرکز کارآمد و مقیاس‌پذیر توسعه یافته است. بلاکچین ایاس شامل یک سیستم‌عامل همچون مجموعه‌ای از خدمات و عملکردها است که شبیه پلتفرم اتریوم عمل می‌کند.

از دیدگاه صاحب‌نظران و تحلیلگران، آینده ایاس بسیار روشن است. در سال‌های آینده قیمت ایاس روندی صعودی را به خود خواهد دید. پس اگر به فکر سرمایه‌گذاری در رمزارزها هستید، ایاس می‌تواند گزینۀ خوبی برای شما باشد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

6 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

عالی بود

دوستان گفتن واقعأ ضدو نقیض گفته اید

سلام. دوست عزیز اینها نظرات کارشناسان و تحلیلگران مختلف هست که همگی مشهور هستند. بعضی شون ممکنه نظرشون به بالا رفتن قیمت باشه و بعضی برعکس.

وجدانن درب سایتت رو گل بگیر با این چرت و پرت ها
نوشتی تو سال ۲۰۲۳قیمت هر واحد ایاس میشه ۹۱۱دلار
بعد در بند اخر نوشتی در سال۲۰۲۵میشه۱۰۷دلار

چه ربطی داره اخه؟ ممکنه یکی بگه میره بالا ولی یکی دیگه بگه میاد پایین.

اظهار نظر سایت ها و افراد مختلف رو گفتن