آینده دوج کوین (Dogecoin) + پیش بینی قیمت

زمان مطالعه: 4 دقیقه

مقدمه

دوج کوین (Dogecoin) یکی از ارزهای دیجیتالی است که در بین 20 ارز برتر دنیای رمزارزها قرار دارد. بررسی فراز و نشیب قیمت دوج کوین در طول این سال‌‌‌‌ها می‌‌تواند اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار دهد. همچنین با بررسی این اطلاعات می‌‌توانیم تصویر واضح‌‌تری در مورد آینده دوج کوین ارائه کنیم.

قبل از اینکه در مورد گذشته و آینده این رمزارز جنجال‌برانگیز صحبت کنیم، بهتر است کمی در مورد خود آن بدانیم.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

دوج کوین (DOGE) چیست؟

به احتمال زیاد شما جزء افرادی هستید که می‌‌دانید دوج کوین چیست و اطلاعاتی در مورد آن دارید. اما اگر اطلاعات کافی در این مورد ندارید، با ما همراه بمانید.

دوج کوین یک ارز دیجیتال مبتنی بر شبکه نظیر به نظیر (Peer to Peer) و البته غیرمتمرکز است. این ارز با تکیه بر شبکه خود، امکان انتقال سریع پول را به صورت آنلاین به کاربر می‌‌دهد. نکته جالبی در مورد دوج وجود دارد که یادآوری آن خالی از لطف نیست. دوج کوین وقتی در سال 2013 راه‌اندازی شد، یک پروژه غیرجدی بود اما اتفاقات و عوامل بیرونی، آن را به یک رمزارز محبوب تبدیل کرد.

دوج کوین (Dogecoin) در طول مدت فعالیت خود به چند موفقیت کوچک اما مهم دست پیدا کرد. یکی از این موفقیت‌‌ها مقبولیت آن به عنوان یک ارز پرداختی است. به‌ عنوان‌ مثال سایت eGifter یکی از سایت‌‌هایی است که از این آلت کوین پشتیبانی می‌‌کند. علاوه بر سایت‌‌ها، تجّار و کاربران زیادی آن را به عنوان یک ارز مقبول، در نظر گرفته‌‌اند.

حال که اندکی با دوج کوین آشنا شدیم، به بررسی قیمت آن در طول این چند سال می‌‌پردازیم.

آینده دوج کوین

بررسی قیمت دوج کوین (DOGE)

آینده دوج کوین مانند دیگر پدیده‌‌ها با پیشینه آن گره خورده است. اگر شما هم مشتاق پیش بینی آینده Dogecoin هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

دوج کوین در اوایل سال 2021 رشد 900 درصدی را تجربه کرد. تعجب‌برانگیزتر از این افزایش قیمت نجومی، این است که 9 برابر شدن قیمت دوج تنها در یک روز اتفاق افتاد. اتفاقی که تقریباً بی‌نظیر است.

اما قیمت دوج کوین همیشه در اوج نبوده است. قیمت این ارز نسبتاً محبوب، به رکورد 0.83947 دلار نیز دست یافته است.

پیش بینی آینده دوج کوین

در مورد آینده دوج کوین مانند آینده ارز دیجیتال پولکادات و سایر ارزهای دیجیتال دیگر پیش بینی‌‌های مختلفی وجود دارد. برخی از این پیش بینی‌‌ها امیدوارانه هستند و برخی دیگر آینده‌‌ای تاریک را برای دوج کوین متصور شده‌‌اند. با هم برخی از این پیش بینی‌‌ها را مرور می‌‌کنیم. این پیش بینی‌‌ها را در 2 قالب کلی و جزئی بررسی می‌‌کنیم.

آینده دوج کوین در نگاه کلی

تحلیلگران و کارشناسان حوزه رمزارز، دو آینده متفاوت را برای این رمزارز در نظر گرفته‌اند. برخی سایت‌‌ها مانند Crypto Ground روندی نزولی را برای Doge Coin متصورند. در سوی دیگر، یکی از بلاگرهای برجسته به نام Zakaria M قیمت 10 دلار برای هر واحد را دور از انتظار نمی‌‌بیند.

آینده دوج کوین

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال‌‌های آینده

دوج کوین ویژگی‌‌های خاصی دارد که حتی نگاه تریدرها را نیز توانسته است به خود جلب کند. همچنین خبرهایی در مورد نزدیک شدن این آلت کوین به ترون وجود دارد که بی‌تأثیر در آینده آن نیست.

پیش‌بینی‌های امیدوارکننده برای ارزی که در حال حاضر از حمایت ایلان ماسک برخوردار است چندان عجیب نیست. حمایت ایلان ماسک به ‌اضافه نزدیکی به ترون و ایوتا و موارد مشابه، می‌‌تواند منجر به تثبیت دوج کوین در بین 5 ارز اول دنیای کریپتو شود.

سخن پایانی

آینده دوج کوین بیش از آنکه تحت تأثیر عوامل بیرونی باشد، وابسته به اجرایی شدن برنامه‌‌های در دست اقدام آن است. این ارز دوست‌داشتنی با پیروی از شبکه همتا به همتا سعی در ایجاد شبکه‌‌ای برای انتقال آنلاین و سریع پول دارد. اما تا زمانی که نتواند زنجیره Dogethereum را به طور کامل به بهره‌‌برداری برساند، همچنان کُمیت آن لنگ خواهد زد. زنجیره Dogethereum را می‌‌توان یک پل ارتباطی میان اتر و دوج کوین تلقی کرد. بدون شک ایجاد ارتباط دوج با دومین رمزارز محبوب یعنی اتریوم می‌‌تواند آینده‌‌ای شگرف را برای آن به همراه بیاورد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

45 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام دوج کوین خیلی خوبه

اگه امروز انگشت حسرت به دهان گرفتین که چرا چند سال پیش بیت کوین نخریدین واگر خریده بودین زندگیتون از این رو به آن رو شده بود به هیچ وجه نگران نباشید چون دوج ولایت کوین میتونه دوباره این فرصت طلایی رو به شما بده الان دوج ۱۶ سنته یعنی هردوج حدود ۵هزارتومان هرمقدار از سرمایه تون که واقعا بیکاره وبه زندگی تون لطمه نمیزنه ودر کوتاه مدت به کارتون نمیاد روی دوج سرمایه گذاری کنید در میان مدت حتما وحتما متوجه خواهید شد چه سرمایه گذاری پرسود کردین ودیگه دوباره انگشت به دهان نخواهید شد وای کاش وای کاش نخواهید کرد .این متن رو از من یادگاری نگه دارین حتما پدر خدا بیامرزی داره

سلام یعنی شما این کوین رو تایید می فرمایید ومیشه روش حساب باز کرد

دوج کوین ، شت کوینی بیش نیست و بجای پیشرفت روز به روز پس رفت میکنه بجای این ارزهای در پیت ۴ تا ارز با بنیاد بگیرید خودتونو مضحکه دست یه ادم اوباش غربی مثل ماسک نکنین در ثانی فیتیله بازار کریپتو سوخت تموم شد اقایون خانومای تازه وارد به این بازهر دیر رسیدید ته دیگشم بهتون نمیرسه

یادمه دوسال پیش هم یک نفر این حرفا رو زد

دوست عزیز دنیا داره میره رو عرض دیجیتال

سلام اگه کسی با ارزهای دیجیتال آشنایت داره صرافی نوبیتکس صرافی خوبی هست با کد دعوتم وارد بشین تا در کارمزد بهتون تخفیف بده ۱۱۳۷۵۲

سلام

سلام عزیزان
اگه با ارزهای دیجیتال آشناییت دارید صرافی نوبیتکس صرافی خوبی هست امسال ساله آلت سیزن هستش همه ارزها پامپ میشن.پر سود باشید.❤

سلام
هرکی دوست داره خرید فروش راحت بکنه به تلگرام من پیام بده تا برنامه خرید فروش مطمعا بهش بدم
@jok3020

با سلام خدمت دوستان به نظر من کسانی که آشنایی با ارز های دیجیتال را ندارند خرید وفروش نکنند
مثل خود من
من خودم خریدم وبرای ۵سال دیگر گذاشتم
این را تاحالا چندبار شنیده ام
از ایلان ماسک
اگر دوج کوین به بیت کوین نرسه صد درصد در جایگاه اتریوم قرار میگیرد

دوج کوین تا کجا میریزه

سلام طی این یکی دوسال همه فهمیدیم نباید به کم قانع بود خیلی از ما ارز خوب خریدیم و تا یه تومان سود کرد فروختیم به نظر من اگه پنج ملیون ده ملیون ها به زندگیتون لطمه نمیزنه بخرین نفروشین تا وقتی که یا صفر بشه یا زندگیتون و عوض کنه

سلام دوستان صرافی های ایرانی رو من کار کردم ..از دوتا صرافی ایرانی راضیم…
اولین صرافی نوبیتکس
دومین صرافی رمزینکس
پرسود باشین

سلام دوستان من با قیمت ۲۹۰۰ خریدم الان به ۱۱ رسیده و اینو مطمعنم تا هفته بعد به ی دلار میرسه.بوس بوس.پرسود.بخرین

من اشتباه کردم دوجم رو روی ۵سنت فروختم یهو رفت بالا خواهش میکنم هرکی میخره نفروشه نه فقط این هرچی🥺☹

میبینم که جدولتون رو عوض کردید مقاله مال اسفند ماهه، دیدید داره افزایش پیدا میکنه سریع ویرایشش کردید ک

جدول قیمت از مرجع تحلیل تکنیکال روزانه ۱ بار به روزرسانی می شه. زیرش هم نوشته شده

ایلان ماسک برنامش اینه دوج رو به اتریوم برسونه از همین الانم من چندجا خوندم دوچ هزار دلاری

اولا دوچ نه و دوج بعدش داری یه شت کوین و با سلاره ارزهای کریپتو مقایسه میکنی ؟ اخه تو چی میفهمی ارز چیه دیجیتا و با چه د مینویسن فقط ۲ تا اسم یاد گرفتن ایلان ماسک دوج کوین البته دوج کوین نگین بگین شت کوین😂🤣🤣🤣😂

تو که خیلی حرفه ای هستی چرا نمیری پیش ایلان ماسک؟!

سلام.به نظر من رشد سعودی خوبی داره

سلام دوستان.من یه تریدر هستم.پیشبینی من در رابطه با دوج اینه که آینده خیلی خوبی داره.به زودیه زود دوج به یک دلار میرسه و چون ایلان ماسک حمایت میکنه و کم کم خیلی های دیگه دارن حمایتشونو شروع میکنن و چون قیمتش خیلی پایینه آینده ۱۰ دلاری در انتظارشونه.منی که این سیگنالو میدم قلبا دوست دارم همه ی مردم کشور از لحاظ مالی پیشرفت کنن.دوج آیندش عالیه.

سلام برادر عزیز
من دیروز خریداری کردم
بنظرت من زیادی حرصشو نخورم اخه سیگنالش یهو اومد رو ۰.۲۵ من رو ۰.۳۲ خریدم

پس نگران نباشم تا یک دلار نگهش دارم

ممنونم اگر کمک کنید

انتظار رشد نداشته باش چون یه شت کوین بی بنیاد خریدی که از نظر تحلیل و تکنیکال هییییییییچ بنیادی نداره و با سرمایت دوئل کردی

بخور حرص خوبه برات الان شده ۱.۶ خخخخ

همون شش ماه پیش فروختم گلم
خخخخخخخخخخخ

شما چی هستی ؟ تریدر هستی ؟؟؟؟؟ 🙄🤔🤣🤣

بنظرم افراد برای ورود در این حوزه بایستی با سرمایه های کم وارد شوند به نحوی که درصورت از بین رفتن در زندگی اقتصادی شون دچار خلل نشوند

سلام درست میفرمایید

سلام پس چی شد این دوج کوین دوروزه ۵برابرشد مگه قرارنبود تا۲۰۲۸این اتفاق بیفته !!!!!؟؟؟

سلام. این تحلیل قیمت از منابع خارجی مشهور آورده شده

حالا بمون تا ۳۰۲۸ ۵ بابر بشه سرمایت 😂

تاپایان ۲۰۲۱میتونه ۵۰دلاروببینه

اوووووووووه معرفی میکنم اقا ابوالفضل تکنیکالیست و تحلیلگر افسانه ای در حوضه بازار کریپتو کارنسی بویژه ارز شت کوینه دوج 😂😂😂🤣 ۵ سنتو نشکنه ۵۰ دلار پیشکش

مثل خروس بی محل همه جا هستی که

عجب 😂😂😂😂 کریسمس مبارک دوج ۰.۱۶

با سلام ، خدمت دوستانی که گفته بودن صرافی معتبر معرفی کنم ، صرافی آنلاین نوبیتکس فعلا از بهترینهای ایران هست ، از گوگل وارد سایت نوبیتکس شده و با کد۱۳۶۱۹۱ ثبت نام کنید و به صورت آنلاین به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید . موفق و پرسود باشید.

اگر ایلان ماسک این جدول شما رو ببینه همین الان سکته میکنه…..

این جدول یعنی اینکه ۷ سال دیگه سرمایه کسی که دوج میخره تازه ۵ برابر میشه و این یعنی فاجعه!
در صورتی که شما فرمودین این قیمتها برای ارزی که از حمایت ایلان ماسک برخورداره عجیب نیست!
در صورتیکه بسیار بسیار عجیبه!!!!!

سلام
پیش بینی ها براساس نظر تحلیلگران معروف آمده است

من چرا قیمتهای این جدول و متوجه نمیشم ! ینی سال ۲۰۲۸ قیمتش $۰.۲۸۴۴۶۶۵۷
ینی زیر یک دلاره؟!!!

بله این نظرات بر اساس نظرات منابع مختلف، تحلیلگران و افراد معروف این حوزه جمع آوری شده و ممکنه تا اون سال اتفاقاتی بیفته که این ارز دیجیتال یا کل حوزه کریپتوکارنسی را تحت تاثیر خودش قرار بده. پس بهتره که در کنار هر منبعی که مطالعه میکنید در هر زمانی تحلیل شخصی خودتون رو هم داشته باشید.

خوب این یعنی این ارز دیجیتال خیلی ارزش سرمایه گذاری بلند مدت نداره؟ درسته؟

خیر من راجع به ارزشمند بودن یا نبودن این رمزارز صحبتی نکردم، صرفا عرض کردم که نظر دادن راجع به شرایط یک ارز دیجیتال برای چندین سال آینده نیاز به بررسی بیشتر داره و شرایط اون موقع کل حوزه رمزارزها هم بسیار تعیین کننده خواهد بود.