قیمت لحظه ای ترا لونا + نمودار قیمت LUNC 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Terra Luna Classic
LUNC
رتبه: 142
$ 0.000113
7.328010 تومان
2.12%
ارزش کل بازار
$ 659,381,445
حجم معاملات 24 ساعته
$ 62,571,785
عرضه در گردش
5,818,620,958,689 LUNC
عرضه کل
6,796,494,294,717 LUNC


نوسانات و اطلاعات قیمت ترا لونا

هر واحد ترا لونا در این لحظه با قیمت 0.000113 $، معادل 7.328010 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال ترا لونا، معادل $ 659,381,445 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 62,571,785 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 2.12% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت ترا لونا یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره ترا لونا

ترا (Terra) یک پروتکل بلاکچینی است که با هدف ایجاد سیستم‌های پرداخت جهانی با ثبات قیمت، از استیبل کوین‌های با پشتوانه ارز فیات استفاده می‌کند. بر اساس وایت پیپر ترا، این پروتکل ثبات قیمت و استقبال گسترده از ارزهای فیات را با مقاومت در برابر سانسور بیت کوین (BTC) ترکیب می‌کند و به این ترتیب، پرداخت‌های سریع و مقرون به صرفه را ارائه می‌دهد.
توسعه پروتکل ترا در ژانویه سال ۲۰۱۸ آغاز شد و شبکه اصلی آن به صورت رسمی در آوریل سال ۲۰۱۹ آغاز به کار کرد. از سپتامبر سال ۲۰۲۰ تاکنون، توسعه‌دهندگان ترا استیبل کوین‌هایی با پشتوانه دلار آمریکا، وون کره جنوبی، توگروگ مغولی و سبد ارزهای حق برداشت مخصوص (SDR) صندوق بین‌المللی پول را منتشر کرده‌اند و قصد دارند در آینده گزینه‌های بیشتری را نیز اضافه کنند.
از لونا (LUNA)، توکن اختصاصی ترا، برای تثبیت قیمت استیبل‌ کوین‌های این پروتکل استفاده می‌شود. دارندگان لونا همچنین می‌توانند در مدیریت شبکه مشارکت کنند و برای اعمال هر تغییری در آن رأی دهند.

بنیانگذاران ارز دیجیتال ترا (Terra) چه کسانی هستند؟

ترا در ژانویه سال ۲۰۱۸ به دست دنیل شین (Daniel Shin) و دو کوان (Do Kwon) تأسیس شد. این دو، ایده این پروژه را راهی برای پذیرش سریع فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال از طریق تمرکز بر ثبات قیمت می‌دانستند. پس از راه‌اندازی ترا، کوان سمت مدیر عامل آزمایشگاه‌های ترافرم (Terraform Labs)، شرکت توسعه‌دهنده پروتکل ترا، را بر عهده گرفت.
قبل از توسعه ترا، شین یکی از بنیانگذاران و مدیر تیکت مانستر (Ticket Monster)، یک پلتفرم بزرگ تجارت الکترونیكی در كره جنوبی بود. وی بعداً یکی از بنیانگذاران فست ترک آسیا (Fast Track Asia) شد؛ مرکز رشدی که با کارآفرینان مختلف برای تأسیس شرکت‌های کاملاً کاربردی همکاری می‌کرد.
کوان نیز پیش‌تر به عنوان بنیانگذار و مدیر عامل انیفای (Anyfi)، یک استارتاپ ارائه‌دهنده راه‌حل‌های غیرمتمرکز شبکه توری بی‌سیم فعالیت می‌کرد. وی همچنین به عنوان مهندس نرم افزار در شرکت‌های مایکروسافت و اپل کار کرده است.

چه چیزی ارز دیجیتال ترا (Terra) را منحصربه‌فرد می‌کند؟

رمز ارز ترا خود را از طریق استفاده از استیبل کوین‌های با پشتوانه ارز فیات و به این ترتیب، ترکیب مزایای ارزهای دیجیتال بدون مرز با ثبات قیمت ارزهای فیات، متمایز می‌کند. در این پروتکل، الگوریتم پشتیبانی از استیبل کوین‌ها به گونه‌ای است که میزان عرضه آنها بر اساس تقاضا تنظیم می‌شود. این کار با هدف ایجاد انگیزه برای دارندگان لونا (LUNA) جهت مبادله این توکن و استیبل کوین‌ها با نرخ ارز سودآور و در صورت لزوم، افزایش یا کاهش میزان عرضه استیبل کوین‌ها بر اساس تقاضا صورت می‌گیرد.
علاوه بر این، پروتکل ترا توسط اتحادیه ترا (Terra Alliance)، گروهی از کسب‌وکارها و پلتفرم‌های حامی پذیرش ترا، پشتیبانی می‌شود. در فوریه سال ۲۰۱۹، این شرکت اعلام کرد که چندین پلتفرم تجارت الکترونیکی از ۱۰ کشور مختلف، به نمایندگی از ۴۵ میلیون کاربر و حجم ناخالص کالای به ارزش ۲۵ میلیارد دلار، اعضای این اتحادیه هستند.

امنیت شبکه ارز دیجیتال ترا (Terra) چگونه تأمین می‌شود؟

امنیت شبکه بلاکچین ترا با استفاده از الگوریتم اجماع اثبات سهام مبتنی بر تندرمینت (Tendermint) تأمین می‌شود. به این معنا که دارندگان توکن لونا می‌توانند برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها، توکن‌های خود را استیک کنند و متناسب با میزان توکن‌های استیک‌شده، پاداش بگیرند. دارندگان این توکن همچنین می‌توانند با تقسیم درآمد حاصل، اعتبارسنجی تراکنش‌ها را به نمایندگی از سایر کاربران نیز انجام دهند. علاوه بر این، ترا راهنمایی‌های بیشتری را جهت اتخاذ بهترین روش برای کمک به حفظ امنیت شبکه، به گره‌های (nodes) اعتبارسنج ارائه داده است.
در ماه مه سال ۲۰۱۹ و کمی پس از راه‌اندازی شبکه اصلی ترا، شرکت تأیید بلاکچین و تست نفوذ سرتیک (CertiK) حسابرسی امنیتی این شبکه را به پایان رساند. در این آزمایش، سرتیک مدل اقتصادی، معماری و زبان کدگذاری ترا را در برابر دستکاری بازار مورد بررسی قرار داد. سرتیک دریافت که مدل‌سازی و استدلال ریاضی شبکه ترا دقیق و بی‌عیب است، اما در مورد عملکرد بلاکچین آن توضیحی نداد.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال ترا (Terra)

قیمت ارز دیجیتال ترا همچون دیگر ارزهای دیجیتال، در طول زمان نوسانات و تغییرات بسیاری داشته است. همچنین قیمت ارز دیجیتال terra و توکن Luna نیز همانند تمامی رمزارزهای دیگر در طول زمان، تحت تأثیر بازارهای خرسی و گاوی مختلف قرار گرفته است. بالاترین رکورد قیمتی این رمزارز در فوریه 2021 به ثبت رسیده است و در آن زمان قیمت ارز دیجیتال ترا در محدوده 8.41 دلار قرار گرفت. همچنین پایین‌ترین رکورد قیمتی ثبت شده از این ارز دیجیتال در مارس 2020 رخ داده است و قیمت ترا و توکن لونا در آن زمان در محدوده 0.11 دلار قرار گرفت.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2400 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

این بازار فقط کلاهبرداریه .

تمام خداحافظ

به نظره شما روند صعودی بیت شروع شده؟؟

سوال من قبلا در ارزهای دیجیتال پیام می گذاشتم اکنون میگه کد را که به ایمیل شما ارسال شده وارد کنید ولی هیچ کدی برایم نیامده چگونه کد را وارد کنم

سلام. وقت بخیر
دقیقا چه سایتی یا صرافی را میفرمایید؟

الان تو کف قیمتی هستیم

سلام دوستان در حالی که همه ارزهای دیجیتال روبه بالا حرکت می کنند این ارز لونا و کلاسیک هر دو دارن در جا می زنند چرا اگر با بیت پایین آمدن پس چرا با آن بالا حرکت نمی کنند بهتر است مدیران هر چه زودتر سروسامان بدهند و آنها را به طرف جلو حرکت دهند تا با بازار هم خوانی پیدا کنند

به روی چشم دوست عزیز حتما به اطلاع مدیران می رسانیم!

از لونا کلاسیک غافل نشید…

رشد لونا کلاسیک آغاز شد. جا نمونید…

کدام صرافی لونا را خرید و فروش میکند؟

بسیاری از صرافی های داخلی و خارجی این ارز را برای خرید و فروش ارائه میدهند. برای پیدا کردن صرافی های معتبر خارجی میتوانید ارز لونا را درسایت کوین مارکپ کپ جستجو کنید و در قسمت Market، صرافی های معتبر را مشاهده نمایید.

اگر خبر جدید دارید لطفا اطلاع رسانی کنید

این ارز چگونه همه رو انگشت به دهن گذاشت پایین اومدنی ، بازم این کار رو در بالا رفتن خواهد کرد، البته نظر شخصیه بنده هستش و به نظرمم اعتماد دارم‌….

سلام کسی هست بامن هم نظرباشه که لونا دوباره بره بالا ممنون

سلام اره حتما میره بالا ان شاء الله

تمام مدیران ارزهای دیجیتال مجبورند کمک کنن تا لونا را سر و سامان دهند وگرنه از بین رفتن یکی مساویست با عدم اعتماد مردم جهان به کلیت رمز ارزها و پیامد آن سقوط تمامی رمز ارزهاست. و در ادامه هدر رفتن تمام تلاشهای فعالان متاورس

سلام دوستان‌ الان وقت خرید هست یا نه

خیر بزودی چهار صفر خواهد شد

سلام ب نظرتون الان لونا بخرم؟

اگه میخوای دیگه به فنا بری برو از دوباره بخر

به نظرتون تا چند بالا میره؟

حتما یک دلار رو در آینده ای نزدیک میبینه‌.‌

قیمت لونا بالا حرکت می‌کند البته در چند روز آینده و به تدریج فعلا باید منتظر ماند البته خرید هم باید کرد تیم لونا سعی می کند تا این ارز را به بالا حرکت دهد و شرکت‌های بزرگ هم پشت این ارز هستند من هم خیلی تو ضرر هستم امیدوارم هر چه زودتر سروسامان بگیرد

سلام کسی خبر داره ترالونا قیمتش می‌ره بالا یا نه خیلی تو ضرریم

تا چند سال دیگه باید صبر کنی

احتمالش کمه.لونا بره بالا.الان کمی بخر.که بشه یک سنت ضرر جبران بشه

سلام دوستان

سلام امرورز لوناترا خریدم رفت توضرر

رو چه حسابی خریدی؟
الان قیمتش بالاست اصلا ریسک برای خرید نکنید