قیمت لحظه ای ییلد گیلد گیمز + نمودار قیمت YGG 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Yield Guild Games
YGG
رتبه: 231
$ 0.979891
62,596 تومان
4.04%
ارزش کل بازار
$ 305,096,849
حجم معاملات 24 ساعته
$ 155,259,394
عرضه در گردش
313,172,140 YGG
عرضه کل
1,000,000,000 YGG


نوسانات و اطلاعات قیمت ییلد گیلد گیمز

هر واحد ییلد گیلد گیمز (YGG) در این لحظه با قیمت 0.979628 $، معادل 62,596 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال ییلد گیلد گیمز، معادل $ 305,096,849 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 155,259,394 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 4.04% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت ییلد گیلد گیمز یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره ییلد گیلد گیمز

Yield Guild Games، یکی از مجموعه بازی‌هایی است که در حوزه ارز دیجیتال تولید شده و به‌ صورت گسترده‌ای، در حال پیشرفت است. این مجموعه، سازمانی مستقل و غیرمتمرکز است که به دست هیچ سازمان یا نهاد دولتی کنترل نمی‌شود و همچنین، روی توکن‌ها یا کوین‌های غیر قابل تعویض (NFT)، سرمایه‌گذاری کرده است. این سازمان، اهداف مختلفی دارد که از جمله آنها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • گسترش بزرگ‌ترین اقتصاد مجازی در جهان
  • ایجاد بهترین کیفیت و بهینه‌سازی دارایی‌ها
  • اشتراک‌گذاری درآمد با سهام‌داران این عرصه

توکن YGG

Yield Guild Games، فضایی را برای بازیکنان در بازی‌ها و سرمایه‌گذاران، ایجاد کرده است. افراد در این فضا می‌توانند با سرمایه‌گذاری در NFT هایی که در این محیط مجازی و همچنین بازی‌های مبتنی بر بلاکچین وجود دارند، درآمد کسب کنند. توکن مربوط به این ارز دیجیتال، با نام YGG معرفی شده است. ارز دیجیتال Yield Guild Games، یک subDAO ساخته است که می‌تواند میزبانی دارایی‌ها و فعالیت‌های یک بازی خاص را در امنیت کامل، بر عهده گیرد. دارایی‌های موجود در این فضا، از طریق خزانه‌داری YGG، به‌ وسیله کیف پول سخت‌افزاری و به ‌صورت چند امضایی، طراحی، کنترل و خریداری می‌شوند. با این روش، کاربران می‌توانند از امنیت این فضا اطمینان حاصل کنند و از این دارایی‌ها، به ‌وسیله قراردادهای هوشمند استفاده کنند.

قیمت توکن YGG

توکن YGG از تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۲۱ وارد بازار معاملات شد و از آن زمان، قیمت آن با تغییرات زیادی مواجه شده است. کل حجم ارائه‌شده برای توکن YGG، معادل ۱ میلیارد واحد است. قیمت توکن YGG در ۶ ژانویه ۲۰۲۲، معادل ۴.۶۹ دلار اعلام شد که البته این مقدار در زمان‌های مختلف، تغییر می‌کند. پایین‌ترین قیمتی که این ارز دیجیتال تا به‌ حال تجربه کرده، در تاریخ ۲۹ جولای یعنی اوایل ورود آن به بازار و معادل ۱.۰۰۲۸ دلار بوده است. همچنین بالاترین قیمت ارز دیجیتال Yield Guild Games در تاریخ ۲۱ نوامبر و معادل ۱۰.۶۴ دلار، اعلام شد.

آینده توکن YGG

ارز دیجیتال Yield Guild Games، روزبه‌روز بیشتر شناخته می‌شود و افراد بیشتری برای خرید آن اقدام می‌کنند. به همین دلیل، انتظار می‌رود این ارز دیجیتال، آینده خوبی داشته باشد. همچنین، با علاقه‌مندی روزافزون افراد مختلف به حوزه بازی‌های مجازی، بازار ارز YGG نیز در حال گرم ‌شدن است. این موضوع، می‌تواند به محبوبیت و فراگیر شدن این توکن، کمک ویژه‌ای کند. علاوه بر این، به دلیل تلاش این سازمان برای ایجاد فضایی امن برای دارایی‌های کاربران، افراد بیشتری به آن اعتماد می‌کنند و تقاضا برای خرید این توکن، افزایش می‌یابد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2400 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments