قیمت لحظه ای MELD + نمودار قیمت MELD 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

MELD
MELD
رتبه: 644
$ 0.015014
925 تومان
3.31%
ارزش کل بازار
$ 57,155,666
حجم معاملات 24 ساعته
$ 617,646
عرضه در گردش
3,782,705,420 MELD
عرضه کل
4,000,000,000 MELD


نوسانات و اطلاعات قیمت MELD

هر واحد MELD (MELD) در این لحظه با قیمت 0.015010 $، معادل 925 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال MELD، معادل $ 57,155,666 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 617,646 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 3.31% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت MELD یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره MELD

ملد (Meld) اولین پروتکل نقدینگی غیرمتمرکز و غیرمتصدیانه (non-custodial) برای قرض گرفتن ارز فیات (دلار و یورو) در ازای دارایی‌های دیجیتال و کسب بازدهی از سپرده‌ها است. برای دستیابی به این هدف، پلتفرم ملد که با استفاده از قراردادهای هوشمند و بر بستر بلاکچین کاردانو ساخته شده، مجموعه‌ای سریع، ایمن و شفاف از ابزارها را ارائه می‌دهد که از طریق آن، کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال و فیات را قرض بدهند و وام بگیرند.
برای این منظور، ملد ارزهای فیات ارائه‌شده توسط وام‌دهندگان را به وام‌گیرندگانی که ارزهای دیجیتال خود –کاردانو (ADA)، بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) یا بایننس کوین (BNB)– را به عنوان وثیقه در قرارداد هوشمند ملد سپرده‌گذاری می‌کنند، وام می‌دهد. پس از سپرده‌گذاری و قفل شدن وجوه رمزارزی در قرارداد هوشمند ملد، وام‌گیرنده می‌تواند تا ۵۰ درصد از ارزش ارزهای دیجیتال خود را به عنوان وام دریافت کند. در ازای انجام این کار، وام‌دهنده نرخ بهره بالایی را از سرمایه‌گذاری‌های تضمین‌شده دریافت می‌کند، در حالی که وام‌گیرنده می‌تواند ارزهای دیجیتال خود را حفظ کند و شاهد رشد آنها باشد.
توکن بومی اکوسیستم ملد با نماد MELD شناخته می‌شود. تیم ملد با استفاده از روش جدیدی به نام عرضه اولیه استخر استیک (ISPO) برای جمع‌آوری سرمایه جهت حمایت از ارز دیجیتال MELD، توجه و حمایت زیادی را از سوی جامعه به خود جلب کرد. هولدرهای MELD با استفاده از این توکن می‌توانند در مورد تصمیمات مربوط به توسعه پروتکل رأی دهند، کارمزد تراکنش‌های درون شبکه را پرداخت نمایند و همچنین برای کسب بازدهی، آن را استیک کنند.

تاریخچه قیمت ملد

معاملات ارز دیجیتال ملد در تاریخ ۳ فوریه ۲۰۲۲ و با قیمت ۰٫۱۷۹ دلار آغاز شد. تنها یک روز بعد و در ۴ فوریه، قیمت ملد تا ۰٫۱۸۹ دلار افزایش یافت که رکورد تاریخی آن نیز محسوب می‌شود. با این حال، روزهای اوج ملد دوام چندانی نداشت و قیمت MELD روز ۵ فوریه تا ۰٫۱۴ دلار کاهش یافت. اگرچه قیمت ارز MELD در چند روز بعد دوباره تا ۰٫۱۶۸ دلار افزایش یافت، ولی مجدداً وارد یک روند نزولی قوی‌تر شد که طی آن، قیمت ملد در ۲۴ فوریه تا ۰٫۰۶۴ دلار سقوط کرد.
پس از آن، قیمت MELD یک روند پرنوسان را پشت سر گذاشت که طی آن، سه اوج محلی: ۰٫۱۳۵ دلار را در ۲۸ فوریه، ۰٫۱۶۲ دلار را در ۲۵ مارس و ۰٫۱۱۹ دلار را در ۱۶ آوریل به ثبت رساند، ولی نتوانست اوج قیمتی تاریخی خود را پس بگیرد.
از آن زمان تاکنون، قیمت ارز MELD در یک روند نزولی مداوم بوده و پایین‌ترین سطح تاریخی خود را نیز در ۱۸ سپتامبر و در محدوده ۰٫۰۱۶ دلار ثبت کرده است.

پیش بینی قیمت ملد

ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان هستند و پیش‌بینی قیمت آنها در طولانی‌مدت کار دشواری است. با این حال، برخی از تحلیلگران با استفاده از داده‌های تاریخی، مکانیسم‌ها، فرمول‌ها و ابزارهای مختلف، این کار را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، تحلیلگران پلتفرم priceprediction.net پیش‌بینی می‌کنند که ملد سال ۲۰۲۲ را با متوسط قیمت ۰٫۰۲۴ دلار به پایان برساند. این تحلیلگران همچنین متوسط قیمت ملد را در سال ۲۰۲۳، برابر با ۰٫۰۳۷ دلار، در سال ۲۰۲۴، در محدوده ۰٫۰۵۳ دلار و در سال ۲۰۲۵، حدود ۰٫۰۷۶ دلار پیش‌بینی کرده‌اند. آنها همچنین پیش‌بینی می‌کنند که متوسط قیمت MELD در سال ۲۰۳۰، تا ۰٫۵۲ دلار افزایش یابد.
در حال حاضر، ملد دارای یک تیم توسعه‌دهنده قوی، طیف گسترده‌ای از مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاران است و هدف اصلی خود را ارائه خدمات به بیش از ۲ میلیارد نفر از جمعیت جهان که دسترسی به خدمات بانکی ندارند یا قادر به استفاده از طرح‌های مالی بانک‌ها نیستند، توصیف می‌کند. بنابراین، آینده برای پروتکل ملد و توکن MELD آن امیدوارکننده به نظر می‌رسد.
با این حال، در نظر داشته باشید که عملکرد گذشته یک ارز دیجیتال، هرگز تضمینی برای نتایج آن در آینده نیست و پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته در مورد قیمت آینده و حتی قیمت لحظه ای ملد ممکن است درست از آب در نیایند. بنابراین، هرگز بیش از آنچه را که می‌توانید از دست بدهید، در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری نکنید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments