قیمت لحظه ای هدرا هش + نمودار قیمت HBAR 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Hedera
HBAR
رتبه: 29
$ 0.112782
7,303 تومان
26.33%
ارزش کل بازار
$ 4,009,060,402
حجم معاملات 24 ساعته
$ 221,312,373
عرضه در گردش
35,742,801,273 HBAR
عرضه کل
50,000,000,000 HBAR


نوسانات و اطلاعات قیمت هدرا هش

هر واحد هدرا هش در این لحظه با قیمت 0.112752 $، معادل 7,303 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال هدرا هش، معادل $ 4,009,060,402 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 221,312,373 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 26.33% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت هدرا هش یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره هدرا هش

ارز دیجیتال Hedera Hashgraph یا هدرا هش گراف خود را به عنوان یک شبکه عمومی غیرمتمرکز توصیف می‌کند که توسعه‌دهندگان می‌توانند از طریق مکانیسم جدید اجماع آن، به صورت سریع و برخط، برنامه‌های امن و غیر متمرکز ایجاد کنند. این پلتفرم توسط شورایی از اعضای جهانی از جمله Avery Dennison ، Boeing ، Deutsche Telekom ، DLA Piper ، FIS (WorldPay) ، Google ، IBM ، LG Electronics ، Magalu ، Nomura ، Swirlds ، Tata Communications ، University College London (UCL) ، Wipro و Zain Group. اداره می‌شود.
توکن اختصاصی شبکه ارز دیجیتال هدرا هش گراف  (Hedera Hashgraph) توکن( اچ بار) HBAR است.
ارز دیجیتال هدرا هش گراف (Hedera Hashgraph) نسل بعدی فناوری دفاتر کل در بلاکچین است. توسعه دهندگان آن ادعا می‌کند که فناوری‌ای که ساخته اند، سرعت و ضمانت‌های امنیتی بهتری را نسبت به دفاتر کل دیگر بلاکچین‌ها ارائه می‌دهد.
هدف Hedera Hashgraph این است که به هر کسی اجازه دهد در یک محیط امن و قابل‌اعتماد معامله کند.
بیت کوین پیشگام زیرساخت‌های غیرمتمرکز بود و Ethereum قابلیت قراردادهای هوشمند را به همراه آورد. اما بلاکچین‌هایی که بر اساس الگوریتم اثبات کار عمل می‌کنند، مقادیر زیادی انرژی مصرف می‌کنند و به منظور دستیابی به سطح قابل قبولی از امنیت، معاملات را با سرعت و مقیاس‌پذیری کم پردازش می‌کنند. مصرف پهنای باند زیاد توسط این فناوری‌ها، حتی برای یک معامله ساده رمزارزی، منجر به هزینه‌های زیاد تراکنش‌ها می‌شود. شبکه عمومی  Hedera( هدرا هش گراف )، با پشتیبانی از توافق هشگراف، با سرعت معامله بالا و مصرف پهنای باند فوق‌العاده کم، بالاترین درجه امنیت ممکن (ABFT) را ارائه می‌کند. هدرا هش گراف با ترکیب کارایی بالا، هزینه‌های کم و تراکنش‌های سریع، راه را برای آینده دفترهای کل عمومی و بلاکچین‌ها هموار می‌کند.
قیمت هدرا هش گراف (Hedera Hashgraph) در زمان اولین عرضه آن در حدود 0.14 دلار بود. پس از عرضه، قیمت Hedera Hashgraph  با روند نزولی مواجه شد و این کاهش قیمت به شکلی بود که قیمت توکن HBAR طی چند روز به کمتر از 0.03 دلار رسید. اما این پایان کار ارز دیجیتال Hedera Hashgraph نبود و پس از این سقوط قیمت هدرا هش گراف متعادل شد و توانست ارزش خود را حفظ کند.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2400 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments