قیمت لحظه ای شنتو + نمودار قیمت CTK 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Shentu
CTK
رتبه: 496
$ 0.725494
44,676 تومان
4.85%
ارزش کل بازار
$ 95,986,711
حجم معاملات 24 ساعته
$ 835,851
عرضه در گردش
132,284,519 CTK
عرضه کل
133,640,683 CTK


نوسانات و اطلاعات قیمت شنتو

هر واحد شنتو (CTK) در این لحظه با قیمت 0.725300 $، معادل 44,676 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال شنتو، معادل $ 95,986,711 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 835,851 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 4.85% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت شنتو یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره شنتو

پروتکل ارز دیجیتال CertiK با هدف حسابرسی و حفظ امنیت پروژه‌های فضای بلاکچین طراحی شده است. شرکت امنیت بلاکچین سرتیک می‌کوشد که با بالابردن استانداردهای امنیتی و هشدار دادن به پروتکل‌های بلاکچین، قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز، آن‌ها را از شکاف‌های امنیتی موجود در کدهای کامپیوتری آگاه سازد و راهکارهایی مؤثر جهت حفظ امنیت به آنان ارائه دهد. مأموریت پروتکل ارز دیجیتال سرتیک تأمین امنیت پروژه‌های فضای دیفای عنوان شده است. این پروژه‌ها به دلیل این‌که در پلتفرمی غیرمتمرکز ارائه می‌شوند، فاقد تکیه‌گاه امنیتی هستند و به همین جهت برای حفظ امنیت خود احتیاج به یک نهاد بیرونی مانند بنیاد غیرانتفاعی CertiK خواهند داشت.سرتیک با استفاده از اوراکل امنیتی (Security Oracle) و سازوکار سرتیک شیلد (CertiKshield) این امنیت را در سراسر فضای دیفای برقرار می‌سازد. اوراکل امنیتی به طور لحظه‌ به‌ لحظه نقاط آسیب‌پذیری سیستم را شناسایی و علامت‌گذاری می‌نماید و پیش از آن‌که شکست امنیتی اتفاق بیفتد وقوع آن را پیش‌بینی می‌کند. از سوی دیگر سازوکار سرتیک شیلد با هدف بازپرداخت دارایی‌های به سرقت رفته و ضرر و زیان‌های کاربران روی کار آمده است. تمامی اعضای جامعه در پروژه‌های بلاکچین منتخب می‌توانند به عضویت سرتیک شیلد درآیند و در برابر حوادث غیرمترقبه خود را بیمه کنند.توکن اختصاصی ارز دیجیتال سرتیک با نام توکن CTK شناخته می‌شود که یک توکن ابزاری است و به ‌منظور عملکرد سیستم‌های فوق و نیز پرداخت کارمزد گس و دریافت حق رأی‌دهی در خصوص تصمیمات حاکمیتی پروتکل CertiK Chain به کار می‌رود. این توکن را می‌توانید از هر یک از صرافی‌های معتبر رمزارز با پشتیبانی از پروتکل سرتیک از جمله صرافی بایننس خریداری کنید و با ذخیره آن در کیف پول‌های معتبری چون متامسک از مزایای سرمایه‌گذاری روی این رمزارز بهره‌مند گردید.

قیمت توکن CTK

قیمت ارز دیجیتال CertiK از زمان آغاز به کار آن در اکتبر ۲۰۲۰ چندین نوسان مهم را پشت سر گذاشته است. در طی این نوسانات، قیمت توکن CTK تا نزدیک به 4 دلار نیز افزایش داشته و در دره‌های این نوسانات در کمترین حد خود با قیمتی در حوالی یک دلار آمریکا به فروش رسیده است. این سقوط قیمت ارز دیجیتال سرتیک مربوط به اواسط سال ۲۰۲۱ می‌شود که در آن، قیمت رمزارز سرتیک در محدوده ۱ تا ۱/۵ دلار ثبت گردید. سپس در آگوست و سپتامبر سال ۲۰۲۱ قیمت CertiK مجدداً تا مرز ۳ دلار افزایش یافت و بعد از این پیک قیمت، سیری نزولی را در پیش گرفت.

آینده قیمت توکن CTK و ارز دیجیتال CertiK

پیش‌بینی‌ها در خصوص آینده قیمت توکن CTK و ارز دیجیتال سرتیک گوناگون و متناقض است و هر یک از وب‌سایت‌های پیش‌بینی، تحلیل‌های فاندامنتال مختص به خود را از قیمت توکن CTK صورت داده‌اند؛ بنابراین هیچ‌ گونه اتفاق نظری در خصوص رشد یا سقوط این ارز دیجیتال در آینده وجود ندارد. رشد و شکوفایی پتانسیل‌های ارز دیجیتال CertiK به عوامل متعددی بستگی دارد که این عوامل عبارت هستند از: میزان پذیرش، راهکارهای تکنولوژیک پروژه‌های سرتیک، زیست‌بوم رمزارزها به ‌طور کلی، موقعیت قانونی و ... .

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments