صرافی ایرانیکارت (iranicard) – بررسی قیمت و امکانات

صرافی ایرانیکارت

  • تعداد ارز: 750
  • حداکثر کارمزد: %0.39
  • کیف پول اختصاصی: ندارد
  • اپلیکیشن: دارد
  • قدمت صرافی: 10 سال
  • زمان احراز هویت: 1 ساعت

معرفی صرافی ایرانیکارت و بررسی قیمت‌ها

در بین کاربران حرفه‌ای دنیای رمزارزها، کمتر کاربری است که با صرافی ایرانیکارت آشنایی نداشته باشد. این صرافی در اصل یک بنگاه اقتصادی برای ایجاد پل بین کاربران ایرانی و خارجی است. ایجاد حساب کاربری در پی پال (PayPal) یا امکان خرید از سایت آمازون، از جمله دیگر خدمات این مجموعه است. در این مطلب، با این مجموعه بیشتر آشنا می‌شویم.

ایرانیکارت چیست؟

اقتصاد بین‌الملل یکی از مهم‌ترین مسائل در زندگی امروز است که برای بازرگانان و فعالان اقتصادی در سطح کلان اهمیت ویژه‌ای دارد. صرافی ایرانیکارت با آگاهی از این اهمیت، اقدام به راه‌اندازی مجموعه‌ای وسیع از خدمات مالی کرده است. در بین انواع خدمات مالی ارائه‌شده توسط ایرانیکارت، خرید و فروش انواع رمزارزها نیز به چشم می‌خورد. در این مطلب به‌ صورت اختصاصی به بررسی واحد رمزارزی این مجموعه می‌پردازیم.

صرافی ایرانیکارت در چه سالی تأسیس شده است؟

مجموعه ایرانیکارت در حوالی سال 1390 آغاز به فعالیت کرد.

آدرس صرافی ایرانیکارت کجاست؟

نشانی دفتر صرافی ایرانیکارت، اصفهان، خیابان بزرگمهر، خیابان ۲۲ بهمن، ابتدای کوچه شماره ۸، ساختمان پالیز، پلاک ۴ ثبت شده است. همچنین شماره‌های تماس این مجموعه 02191091000 به عنوان شماره تماس دفتر تهران و شماره 03131117 به عنوان شماره دفتر اصفهان ثبت گردیده است.

کارمزد ایرانیکارت چقدر است؟

کارمزد هر معامله در ایرانیکارت بسته به ارز انتخاب‌شده متفاوت است. به‌ عنوان ‌مثال کارمزد خرید بیت کوین که ارز اول جهان است، با آلیس متفاوت است. همین مسئله باعث سردرگم شدن کاربران مبتدی در زمان انجام معامله در این صرافی می‌شود.

مزایا و امکانات ایرانیکارت چیست؟

بررسی مزایا و معایب هر صرافی یکی از مواردی است که در انتخاب صرافی حائز اهمیت است. مزایا و امکانات صرافی ایرانیکارت را می‌توان به چند دسته تقسیم‌بندی کرد:

پشتیبانی از احراز هویت دو عاملی

احراز هویت دو عاملی باعث افزایش امنیت حساب کاربری شما می‌شود. وجود چنین مزیتی در هر صرافی، می‌تواند امنیت خاطر را به کاربران هدیه دهد.

پشتیبانی از ارزهای متنوع

شما می‌توانید در صرافی ایرانیکارت صدها ارز دیجیتال محبوب و مشهور را خریداری کنید. پس از خریداری نیز شما امکان انتقال ارز خریداری‌شده به کیف پول نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری خارجی خود را خواهید داشت.

امکان خرید کیف پول سخت افزاری

همان‌طور که می‌دانید والت‌های سخت‌افزاری امن‌ترین کیف پول‌های رمزارزی در سراسر دنیا هستند. شما در سایت ایرانیکارت قادر به خرید انواع کیف پول‌های سخت‌افزاری هستید.

معایب ایرانیکارت چیست؟

ایرانیکارت با تمام مزیت‌هایی که دارد، معایبی نیز دارد که کار را برای کاربران خود مشکل می‌کند. برخی از این مشکلات قابل چشم‌پوشی هستند، اما برخی دیگر برای یک صرافی باسابقه بالا جالب نیست.

عدم بهره‌مندی از اپلیکیشن

در دورانی که گوشی‌های هوشمند جزئی از زندگی مردم ایران شده است، وجود یک اپلیکیشن برای صرافی دیجیتال، یک ضرورت به حساب می‌آید.

عدم امکان انجام معاملات میکر و تیکر

در حالی که هر روز صرافی‌های رقیب ایرانیکارت در حال اضافه‌کردن خدمات هستند، این صرافی هنوز به شکل یک صرافی فروشگاهی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

اخبار و اطلاعیه‌های صرافی ایرانیکارت را از کجا دنبال کنم؟

آدرس اینستاگرام:
instagram.com/iranicardcom

کانال تلگرامی:
t.me/irani_card

صفحه توئیتر:
twitter.com/iranicard

صفحه لینکدین:
linkedin.com/company/iranicard

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments