بررسی کامل کیف پول کوینومی (Coinomi)

زمان مطالعه: 12 دقیقه

کیف پول کوینومی (Coinomi) یک کیف پول چند ارزی است. این کیف پول رمزارز در سال 2014 توسط جورج کیمیونیس (George Kimionis) به بازار عرضه شد، بنابراین می‌توان گفت که یکی از قدیمی ترین کیف پول‌های رمزارز در بازار است که میلیون‌ها کاربر فعال دارد. در ابتدا نسخه اندروید این والت عرضه، سپس نسخه iOS و در نهایت نسخه دسکتاپ آن در سال 2019 منتشر شد.

کیف پول کوینومی (Coinomi)
ارز بیش از 125 کوین و 1000 توکن
پلتفرم
امنیت
افزودن توکن اختصاصی دارد
تایید دو مرحله‌ای ندارد
رابط کاربری ساده
صرافی داخلی دارد
وب سایت coinomi.com

ویدئو آموزش کیف پول کوینومی و اضافه کردن تتر به کیف پول

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

کیف پول کوینومی چیست؟

کیف پول کوینومی یکی از شناخته شده ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است که قابلیت نگهداری و ذخیره سازی بیش از 125 رمزارز مبتنی بر بلاکچین و هزاران توکن و آلت کوین را دارد که طبق ادعای کوینومی، این میزان بیشترین تعداد رمزارزهای پشتیبانی شده در میان کیف پول‌ها است. نکته مهمی که در خصوص کیف پول کوینومی وجود دارد این است که تاکنون هیچ کیف پول Coinomi هک نشده است. کوینومی در 168 نمایندگی خود در سراسر جهان امکان مبادلات با ارزهای فیات را ارائه می‌دهد و همچنین تاکنون 25 زبان را پشتیبانی می‌کند.

حتما ببینید: لیست کیف پول های ارز دیجیتال

تاریخچه‌ی کیف پول کوینومی

فعالیت کوینومی از ماه ژوئن 2014 توسط کیمیونیس، سرباز نیروهای ویژه و فارغ‌ التحصیل لیسانس علوم و تکنولوژی از دانشگاه منچستر آغاز شد. او همچنین، پلتفرم سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال کریپتین (Cryptean) را بوجود آورد که فعالیت آن از کوینومی کاملا مجزا می‌باشد. کوینومی که پس از گذشت مدتی به‌وسیله‌‌ی فرد دیگری مجددا احیا شد، موفق شد به تدریج نظر جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب نماید.

دلیل شهرت و معروفیت این پلتفرم به دلیل بالا بودن سطح امنیتی است که برای کاربران خود ایجاد کرده است. قبل از رشد ناگهانی صنعت ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۷ کیف پول کوینومی برای کاربرانش ذخیره‌ی امن دارایی‌های دیجیتال را مهیا کرده بود.

این کیف پول در ابتدا تنها برای سیستم‌ عامل آی او اس عرضه شد و امکان ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتال محبوبی مانند بیت کوین، لایت کوین و اتریوم را فراهم آورد. نسخه‌ی اندروید این برنامه با امکاناتی مشابه با نسخه‌ی آی او اس، پس از آن منتشر شد و رفته رفته ارزهای دیجیتال بیشتری را به فهرست خود اضافه کرد و در حال حاضر کوینومی در رده کیف پول‌هایی است که بیشترین تعداد رمزارزها را پشتیبانی می‌کنند.

نصب و استفاده از نسخه موبایل کیف پول کوینومی (Coinomi)

با مراجعه به سایت کوینومی به آدرس Coinomi.com می‌توانید نسخه مناسب سیستم عامل موردنظرتان را دانلود کنید. همانطور که گفته شد درحال حاضر کوینومی برای برای سیستم عامل‌های اندروید، iOS، نسخه دسکتاپ ویندوز، لینوکس و OSX موجود است. جهت دانلود کیف پول کوینومی از گوگل پلی یا اپ استور Coinomi Wallet را سرچ کنید و حتما نسخه‌ای را دانلود کنید که ساخت شرکت Coinomi Ltd باشد و مراقب کیف پول‌های مشابه باشید.

توجه داشته باشید که مراحل نصب و راه‌اندازی کیف پول کوینومی در تمامی پلتفرم ها تقریبا مشابه هم است. پس از نصب، برنامه را اجرا کرده و بر روی گزینه‌‌ی Create A New Wallet کلیک کنید. در این بخش برای بازیابی کیف پول بیت کوین که قبلا داشتید، می‌توانید با فشردن گزینه‌ی Restore a wallet آن را بازیابی کنید.

در صفحه Recovery Phrase جهت امنیت بیشتر حالت 24 کلمه (Paranoid) را انتخاب کنید. فراموش نکنید که پس از آن باید همه کلمات را به ترتیب درست روی کاغذ بنویسید. هرگز این کلمات را در دستگاه خود ذخیره نکنید. پس از اینکه تمام کلمات را نوشتید، روی I have safely stored my recovery phrase کلیک کنید و گزینه Next را بزنید.

در مرحله بعد عبارت 24 کلمه‌‌ای را که یادداشت کرده‌‌اید، به همان ترتیب انتخاب کنید و در پایان گزینه Next را بزنید.

در این مرحله از شما خواسته می‌شود تا یک رمز حداقل 10 رقمی و مطمئن برای کیف پول خود انتخاب کنید.

پس از ورود رمز، رمزارزهای دلخواه را انتخاب کنید. چنانچه در این قسمت رمزارز مورد نظر خود را انتخاب نکردید، می‌‌توانید پس از اتمام راه‌‌اندازی کیف پول کوینومی، هر زمان که نیاز داشتید، رمزارزهای جدید را به کیف پول خود اضافه کنید.

در قسمت بعد، قوانین سرویس کوینومی را به دقت مطالعه کنید و در نهایت گزینه Accept را بزنید.

اکنون کیف پول کوینومی ‌شما آماده استفاده می‌باشد.

اکنون شما می‌توانید با ورود به بخش Wallet کیف پول خود اقدام به ارسال، دریافت و تبدیل رمزارز مورد نظر خود نمایید.

جهت ارسال رمزارز کافیست در این قسمت گزینه Send را بزنید و سپس آدرس مورد نظر خود را وارد کنید و در قسمت پایین مقدار رمزارز مورد نظر خود یا مقدار دلاری آن را وارد و در نهایت گزینه Send را بزنید.

تفاوت‌ آدرس والت‌های بیت‌کوین در کوینومی

برای دریافت بیت کوین در کیف پول کوینومی، با انواع آدرس بیت کوین مواجه می‌‌شویم: آدرس پیش‌فرض (Default) ،آدرس سازگار (Compatibility) و آدرس Legacy.

آدرس اولیه و کاربردی کیف پول بیت کوینی، معمولاً آدرس پیش فرض یا Default است. این نوع آدرس با bc1 آغاز شده و بر اساس BIP84 هستند. اگرچه این نوع آدرس با سگویت سازگار هستند اما برخی از سرویس‌دهنده‌ها، امکان ارسال بیت‌کوین به این نوع آدرس را ندارد.

آدرس سازگار (Compatibility)، همانطور که از نام آن پیداست، سازگارترین آدرس کیف پول بوده و همه سرویس‌دهنده‌ها و کیف پول‌ها امکان ارسال ارز به این نوع آدرس را دارند. این آدرس با عدد 3 شروع شده، بر اساس BIP49 بوده و با سگویت سازگار است.

آدرس Legacy که با عدد 1 شروع می‌شود، کم کاربردترین نوع آدرس بیت کوین است که با سگویت نیز سازگار نیست. اما هم چنان مانند سایر آدرس‌‌ها قابل استفاده است.

تبدیل ارز در کیف پول کوینومی

کیف پول کوینومی از سه صرافی چنجلی (Changelly)، شیپ شیفت (Shapeshift) و کوین سویچ (COINSWITCH) برای انجام معاملات پشتیبانی می‌کند و به راحتی می‌توانید با کیف پول کوینومی (coinomi) از طریق این سه صرافی اقدام به تبدیل ارزهای مورد نظر خود نمایید.

کارمزد کیف پول کوینومی

در صورتی که با استفاده از کیف پول کوینومی اقدام به ارسال یا دریافت رمزارزها کرده باشید، مشاهده می‌کنید که این کیف پول هیچ کارمزدی علاوه بر کارمزد شبکه دریافت نمی‌کند. همانطور که می‌دانید کارمزد شبکه مربوط به شبکه رمزارزها می‌باشد و این هزینه کارمزد به کیف پول تعلق نمی‌گیرد بلکه به شبکه آن رمزارز پرداخت می‌شود. به طور مثال کارمزدی که در انتقال بیت کوین پرداخت می‌شود به ماینرهایی که تراکنش را تایید می‌کنند تعلق می‌گیرد. همین طور کوینومی جهت تبدیل رمزارزها کارمزدی دریافت نمی‌کند و کارمزد پرداختی جهت تبدیل رمزارزها به صرافی هایی که داخل کوینومی فعالیت می‌کنند تعلق می‌گیرد.

اضافه کردن تتر به کیف پول کوینومی

تتر به لحاظ فنی یک توکن محسوب می‌گردد. این توکن، بر ۳ بستر بلاکچینی اُمنی (omni)، اتریوم و ترون عرضه می‌گردد. قدیمی‌‌ترین نوع تتر، تتری‌ است که بر بستر بلاکچین اُمنی فعال است ولی در حال حاضر و بخصوص در بازار ایران، تتر بر بستر اتریوم که با توکن ERC20 شناخته می‌‌شود، پرکاربردترین نوع تتر است. با توجه به ثبات قیمت تتر، این ارز بسیار کاربرد گسترده‌‌ای در ایران نیز پیدا کرده است. به منظور افزودن تتر به کیف پول کوینومی، ابتدا وارد قسمت Wallet شوید و در پایین گزینه Add Asset را بزنید و سپس گزینه Add Token را انتخاب کنید.

سپس بلاکچین موردنظر خود (که همانطور که گفته شد معمولا و عمدتاً بلاکچین Ethereum یا OmniLayer خواهد بود) را انتخاب کنید.

در مرحله آخر تتر را که با نماد USDT مشخص شده است، انتخاب کنید و گزینه Add را بزنید.

اکنون تتر به کیف پول شما اضافه شده است و می‌توانید مانند سایر رمزارزها به وسیله کیف پول کوینومی (Coinomi) اقدام به ارسال و دریافت تتر نمایید.

بازیابی کیف پول

اگر به هر دلیل به دستگاهی که کیف پول کوینومی را بر روی آن نصب کرده‌اید، دسترسی ندارید و قصد دارید کیف پول خود را روی دستگاه دیگری بازیابی کنید، برای این کار باید این مراحل را انجام دهید.

مرحله اول

پس از نصب کیف پول کوینومی وارد برنامه شوید و در صفحه آغازین آن روی گزینه Restore A Wallet کلیک کنید.

مرحله دوم

در این صفحه باید عبارات بازیابی را به همان ترتیب که دریافت کرده‌اید، وارد کنید. در پایان گزینه Next را بزنید. اگر گزینه‌ی BIP39 (Bitcoin Improvement Proposal) را فعال کنید، یک لایه امنیتی اضافه برای عبارت بازیابی شما ایجاد می‌شود. اگر با این استاندارد آشنایی ندارید، آن را فعال نکنید تا در بازیابی‌های بعدی به مشکل برنخورید.

کینوم

خطاهای بازیابی کیف پول

اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنید و با خطای بازیابی، Word list is empty (لیست کلمه خالی است) برخورد کردید؛ به منظور حل این خطا از کیبوردی که در قسمت پایین صفحه در نظر گرفته شده است، استفاده کنید.

کینوم

ممکن است در هنگام بازیابی کیف پول خود با خطای زیر مواجه شوید.

در صورت مشاهده این خطا باید در نظر داشته باشید که عبارت بازیابی تنها می‌تواند 3، 6، 9، 12، 18 ،21 و یا 24 کلمه‌ای باشد که باید بین هر کدام نیز یک فضای خالی وجود داشته باشد. ابتدا وجود فاصله را بین کلمه‌ها بررسی کنید. سپس دقت کنید که کلمه‌ای را از قلم نیانداخته و یا تکراری ننوشته باشید. اگر بازهم عبارت بازیابی با خطا مواجه بود از گزینه‌ی BIP39 استفاده کنید و آن را وارد کنید.

امنیت کیف پول کوینومی

کیف پول کوینومی جهت ارتقاء سطح امنیت، خود را به تکنیک‌‌های حفظ حریم خصوصی و رمزنگاری پیشرفته‌ای مجهز کرده است. کوینومی از تکنیک اختصاص محدوده‌ی آی پی به زیر شبکه بهره می‌‌برد و به همین دلیل است که به کاربران این اطمینان را می‌دهد که نشانی آی پی آن‌ها در زمان انجام تراکنش در بلاک چین، به هیچ وجه به اشتراک گذاشته نمی‌شود. این کار باعث بوجود آمدن یک لایه‌ی محافظتی اضافه شده و به این ترتیب، خاطر آن دسته از کاربرانی که امنیت تراکنش با رمزارزها برایشان اهمیت دارد، آسوده می‌شود. کیف پول کوینومی در میان کاربران آن به ارائه رمز نگاری قدرتمند و تکنیک‌‌های حریم خصوصی شهرت دارد و امنیت این کیف پول در سطح بالایی قرار دارد. کوینومی یک کیف پول HD است، به این معنی که این شرکت از یک الگوریتم تعیین کننده سلسله مراتبی استفاده می‌کند، تا یک عبارت امنیتی را برای کیف پول خاص ایجاد کند. عبارت امنیتی، مجموعه‌ای از کلمات تصادفی است که به عنوان یک لایه محافظتی اضافه برای حساب کاربری عمل می‌کند. بنابراین هیچ کس بدون در اختیار داشتن عبارت امنیتی نمی‌تواند به کیف پول دسترسی داشته باشد و به همین دلیل است که برای ساخت آن به سطوح بالای امنیتی نیاز است. همچنین اگر دستگاه شما گم شود یا دزدیده شود و یا در دسترس نباشد، عبارت امنیتی از کیف پول محافظت کرده و شما می‌توانید در یک دستگاه دیگر، کیف پول خود را بازیابی کنید.

مزایا و معایب کیف پول کوینومی

از معایب کیف پول کوینومی می‌توان به متن باز نبودن تمام قسمت‌‌های این کیف پول اشاره کرد. بخش‌هایی از کدهای این کیف پول به صورت خصوصی می‌باشد.

همچنین مهمترین مزیت کیف پول کوینومی را می‌توان امنیت بالای این کیف پول دانست و در کنار این، وجود صرافی داخلی و رابط کاربری آسان، استفاده از کوینومی را جذاب کرده است. همچنین در صورت عدم دسترسی به کیف پول کوینومی خود، با استفاده از عبارت بازیابی، می‌توانید روی دستگاه دیگری حسابتان را بازیابی کنید. داشتن پشتیبانی قوی و آنلاین در تلگرام، توییتر، اینستاگرام و فیس بوک هم از مزایای مهم این کیف پول است.

کینوم

سخن پایانی

صرف نظر از میزان امنیت کیف پول کوینومی، اگر هکری بد افزار مخربی را روی کامپیوتر یا گوشی شخصی شما نصب کرده باشد، بدافزارها می‌توانند کلیدهای خصوصی را خارج و key-strokes را کپی کنند و برای هر کیف پولی خطر آفرین هستند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که جدیدترین نرم افزار آنتی ویروس را نصب کرده‌‌اید و هیچ فایلی را هم از منابع نامطمئن دانلود نکنید و به یاد داشته باشید که نسخه‌های بک آپ کیف پول خود را ایمن نگه دارید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

201 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام من از كوينومي همه ارزهارو انتقال دادم به نوبيتكس
اما بايننس و دوج رو ارور ميده… بايننس رو ميگه كيف پول invalid هست و براي دوج تا مرحله اخر ميره و ميزنه no connection available
بايد چكار كنم؟؟

در مورد بایننس کوین احتمالا دارید آدرس مقصد رو بر بستر شبکه ای غیر از شبکه کوینمومی وارد می کنید. در مورد دوج کوین احتمالا با به روزرسانی کوینومی مشکل حل میشه. قبل از به روزرسانی مطمئن بشید که عبارت بازیابی رو ذخیره کرده اید.

با روشن کردن فیلترشکن مشکل ارسال دوج حل شد ولی بایننس شبکه ی دیگه ای نداره نوبیتکس تا بتونم ارسال کنم در اون بستر

سلام وقت بخیر
من ۳۰۰دلار بیت انتقال دادم که هنوز به حساب طرف مقابل ننشسته الان۲۵روز هست. خدا خیرت بده ممنون میشم راهنمایی کنین

سلام. امکان دسترسی به TXID تراکنش را دارید؟

سلام کارمزد انتقال بیتکوین و اتر چقدره تو کیف پول چجور میشه فهمید و به اون اندازه کم کرد از ارز

سلام
من تعدادی ارز ریپل به کیف پول کوینومی انتقال دادم که ۱۰تعداد ریپل را کوینومی رزرو شده قرار داده که نمی‌تونم این ۱۰ تارا برداشت کنم جریان این رزرو شده چی هس؟

سلام.بعد از انتقال ارز ریپل ۱۰ واحد از این ارز در کیف پول شما برای فعالسازی آدرس ولت شما مسدود خواهد شد.

با سلام ادرس اشتباه است میده ..لطفا راهنمایی کنید
من مقداری بیت کوین کش تو کوینومی دارم می خوام به کیف پول BIT24 انتقال بدم هر کاری می کنم کوینومی پیغام

سلام وقت بخیر
من تعدادی ترون به کوینومی زدم و همون لحظه نشست بعداز چندثانیه به یه ادرس دیگه ای ارسال شد
ولت روی حالت دیفالت هستش
خود ولت ارز رو برداشته؟؟؟

سلام. این امکان وجود ندارد که کیف پول به صورت خودکار مبلغی رو به حساب دیگه ای انتقال بده اطمینان حاصل کنین کیف پول شما در اختیار شخص دیگری نباشد.

اگه میشه لطفا ایمیل یا شماره واتساپ بهم بدید که هش تراکنش رو براتون بفرستم ک بررسی کنید
ممنونم

سلام. کافیه شما آدرس ولت خود را در اکسپلور مربوطه وارد کنید تا ورودی و خروجی ها آدرس خود را بصورت کامل مشاهده بفرمائید

تشکر از شما

با سلام.کوینومی ولت از NFT هم پشتیبانی میکنه؟

با سلام بله کیف پول کوینومی از NFT پشتیبانی می کند؟

با سلام
بنده مقداری لایتکون (ltc bep2) زدن به کیف پول کوینومی ، الان به هیچ وجه نمیتونم برداشت یا ارسال کنم همش خطا میده به این صورت که موجودی حساب شما برا کسر کارمزد کافی نمی‌باشد، خب بنده حت نصف رمز ارز رو وارد میکنم بازمبا همین خطا روبرو میشم ،اینم عرض کنم خدمتتون همه رمز ارزها در کیف پول کوینومی به دلار نمایش داده میشن ولی رمز ارز ltc bep2 به دلار نمایش داده نمیشه

با سلام . شما برای انتقال باید BNB روی شبکه bep2 داشته باشین

سلام وقت بخیر.من ازکوینومی ریپل انتقال زدم به صرافی اکسکوینوولی تگ روواردنکردم وریپل هام به دستم نرسیده احتمالش هست بخاطرواردنکردن تگ ریپل هام ازبین بره.توروخداراهنماییم کنیدداروندارم رفت دارم سکته میکنم

سلام به خود صرافی اکسکوینو پیام بدین می تونن براتون پیگیری کنن و ریپل هارو برگردونن

سلام تعدادی دوج کوین به کیف پول کوینومی انتقال دادم و از صرافی هم تایید شده وبیش از ۲۴ ساعت گذشته ولی هنوز به کبف پولم واربز نشده و نوشته در انتظار تایید تراکنش لطفا کمکم کنید

سلام از چه صرافی خرید کردین؟ روی چه شبکه ای انتقال دادین ؟

دوج کوین را به کوینومی انتقال دادم از طرف گارگزاری هم تایید شده ولی اضافه نشده و ۲۴ ساعت گذشته نوشته در انتظار تایید تراکنش لطفا حل کنید

از چه صرافی انتقال دادین؟ روی چه شبکه ای ؟

نوبیتکس دوج
شناسه تراکنش هم دارم

روی خود شبکه دوج کوین منتقل کریدن یا شبکه Bep20 ؟

با سلام و احترام ، داخل کیف پول کوینومی نسخه ی دسکتاپ ، چطور شبکه ها رو برای هر ارز تشخیص بدم هیچ جا ننوشته اون رو. مثلا کیف اکسودوس کنار اسم ارز ، شبکه هم نوشته و این که چرا کیف پول ها مثل صرافی همه ی شبکه های پشتیبانی شده رو مشخص و راحت نمایش نمی دن تا بشه انتخاب کرد ؟

BIP39 رو چی وارد کنیم؟

فعال کردن این مورد اختیاری هست

سلام من رمز دوم برای زمان انتقال ارز تو کوینومی نداشتم از دو روز پیش خود بخود موقع انتقال رمز دوم میخواد عبارت بازیابی رو میزنم باز میگه یه کلمه یا عبارت در بیپ۳۹وارد کنید

هنگام ایجاد کردن کیف پولتون این گزینه رو فعال کردین
BIP39 یک مورد اختیاری برای ایجاد امنیت بیشتر هست

سلام. اتریوم دارم توی کیف پول ولی نمیتونم انتقالش بدم.میگه دارایی شما در امان است.ارتباط برقرار نیست

سلام مشکل از شبکه هست . کمی بعد دوباره امتحان کنید

سلام من توی قسمت اکسچنج کوینومی اتریوم به تتر چنج کردم اتریوم برداشت شد ولی تتر بحسابم نیومده چکار کنم ؟

سلام از انجام تراکنش چقدر زمان گذشته ؟

۲۱ اکتبر انجام دادم

مهر ماه بود

روی چه شبکه ای انتقال دادید؟

شبکه مشخص نمی‌کرد هرچی پیش‌فرض بود فکر کنم همون erc20 اتریوم

کارمزد شبکه ERC20 خیلی بالا هست و باید هنگام انتقال حتما به کارمزد تراکنش دقت کنید

و با کارمزد پیش فرض

چطور میتونم با شما صحبت کنم یا چت کنیم

هر سوالی دارید بپرسید همین جا در خدمت هستم

شبکه پیش‌فرض خودش
احتمال داره چون موجودی اتریومم صفر شده مقدار تتر نمایش داده نشه

بله به همین دلیلی هست چون کارمزد شبکه اتریوم خیلی بالا هست اتریوم های شما صرف کارمزد شده

سلام.من توی کوینومی برخلاف تراست والت نمیتونم شبکه ارزهارو تشخیص بدم به طور مثال میخوام ارز xvg از صرافی ب کیف پول انتقال بدم اما نمیدونم این ارز تحت چه شبکه ای هست در کوینومی

سلام روز بخیر
در کوینومی روی شبکه اصلی خود ورج هست

سلام وقت بخیر. از کوینومی میخوام ترون انتقال بدم ولی نمیشه. کلید کانفرم خاموشه و نمیشه انتقال داد دلیلش چیه؟

سلام خدمت شما. شاید موجودیتون به اندازه کارمزد نیست.

حدود ۱۵۸ ترون معادل ۵۰۰تومان هست. حداقل مقدار انتقال چقدره؟

هم کیف پول کونومی یه حداقلی برای برداشت داره هم کارمز کیف پول هست هم کارمزد شبکه. مقدار ترون شما کم هست

سلام، توی کوینومی نمیتونم تگ هارو تشخیص بدم لطفا راهنمایی کنید

تگ رو برای چه ارزی میخواین؟

سلام وقتتون بخیر
من میخوام bnb رو از کوینومی به نوبیتکس انتقال بدم ولی این ارور رو میده
BinanceDexApiError[code=0,message=]
لطفا راهنمایی کنین

سلام . احتمالا اشکال موقتی سایت هست . کمی بعد دوباره امتحان کنید

سلام من ازصرافی کوکوین ارزوینک انتقال دادم به کوینومی الان چندروزه نیومده به کیف پولم مشکل کجاست

سلام،دقیقا برای منم همچین مشکلی پیش اومده از رابکس وینک خریدم اما تو کوینومی نیومده،نمیدونم باید چیکار کنم ،راهنمایی کنید لطفا

من هم همچین مشکی دارم
مشکل شما حل شد؟

خیلی عالی بود توضیحاتت
باتشکر

سلام من توی تراست ولت تتر با شبکه bep20دارم و میخوام تبدیلش کنم به تتر erc20 برای اینکه بتونم توی یونی سواپ خرید کنم.کم هزینه ترین راهش چیه؟

سلام باید ابتدا انتقال بدید به یک صرافی بعد از صرافی به صورت تتر ERC20 انتقال بدید به یونی سواپ

سلام مقداری اتریوم فرستادم به کوینومی ولی ۲ ساعت گذشته هنوز نیومده چه مقدار طول میکشه لطفا راهنمایی کنید

سلام بستگی به مقدار کارمزدش داره ولی در کل اگر به حساب مبدا برنگشته باشه، تا ۳ ۴ ساعت احتمالا میرسه . اگر لینک تراکنش رو ارسال کنید بهتر میتونیم راهنماییتون کنیم.

سلام وقت بخیر من میخام با پشتیبانی صحبت کنم باید چکارکنم؟

سلام و روز بخیر
آیا انتقال تتر به ولت ERC20 کوینومی دارای سقف و محدودیته ؟
یعنی اگر از یه عددی بالاتر باشه امکان داره بلاک کنه ؟

سلام خیر

سلام با پشتیبانی کویونومی چطور ارتباط برقرارکنم؟

سلام شبکه دریافت اتریوم این کیف پوله چیه؟ erc 20 یا trc20

سلام ERC20

سلام میخواستم بدونم . وقتی که بیت رو ارسال میکنم به کیف پول دیگه ای بجز خود نرم افزار جای دیگه ای هم ثبت میشه یا نه مثل ایمیل بشه واسم

تمامی سوابق تراکنشها در بلاکچین ثبت و ذخیره میشه

سلام و درود برای تیکت زدن به پشتیبانی کیف پول بایست زبان انگلیستی وارد باشی ولی من بلد نیستم راه دیگه ای نیست ؟

سلام من اتریوم به ولت کوینومی ارسال کردم ولی هنوز نرسیده دلیلش چی میتونه باشه؟ توی txid با موفقیت انجام شده ولی نشون نمیده توی ولت

ُسلام ممکنه شبکه رو اشتباه زده باشید

کوینومی شبکه bsc ساپورت نمیکنه؟

سلام خیر

سلام من مخوام تتر انتقال بدم تترم از نوع ترون کوینومی پشتبانی می کنه چطوری وارد کنم

سلام کوینومی از تتر ترونی پشتیبانی نمیکنه. تراست والت نصب کنید

با سلام
من تو کیف کونومی TRX دارم و بعد از دو ماه به من ۲۲ هزار تا BTT پاداش داد و دوباره هر ماه مقداری BTT میده میخواستم بدونم واسه چی پاداش میده و مقدارش از کجا معلوم میشه
با تشکر

سلام
من از كارگزارم بيت انتقال دادم به كيف پولم همين كوينومي تما الان ٥ روزه به كيف پول واريز نشده با توجه به اينكه كارگزار تاييد نموده اند،
اما موجودي در كيف پولم صفر نشون ميده.
لطفا راهنمايي كنين ممنونم 🙏

از وی پی ان استفاده کنید

سلام وقت بخیر
من میخوام ۱۸۲ تتر رو توی کوینومی تبیدل به ترون کنم فقط ارور میده
میشه لطفا راهنمایی کنید

سلام چه اروری میده و اینکه چه نوع تتری دارین؟

سلام . من ۲۵ ریپ وارد کیف پول کردماما متاسفانه خواستم بفرستم تو کیف پول باین ۲۰ ریپ منو رزرو نگه داشت چطور میتونم ۲۰ ریپ رو نداشت کنم از رزرو

سلام وقت بخیر .من ۱۰روز پیش مقداری وینک خرید کردم ولی تا الان به کیف پول coinomiنیومده.ممنون میشم راهنمایی کنید

ظاهرا کیف پول کوینومی با شبکه ترون مشکل داره.
txid تراکنشتون را دارید؟ تراکنشتون را پیگیری کردین؟

مال منم الان ٥ روز هست كه ننشسته

سلام و وقت بخیر
ببخشید یه سوال داشتم
من دیروز ارز ترون خریدم مثل اینکه تو شبکه انتقالش مشکل پیش اومده و موجودی نشون نمیده میشه بگید باید چیکار کنم؟

سلام از وی پی ان استفاده میکنین؟

خیر

مجدد با وی پی ان امتحان کنید

نمیشه، راه حل دیگه ای نداره؟

اول تراکنشتون رو پیگیری کنید، اگر کانفرم شده ولی تو کیف پولتون اعمال نشده، به کوینومی تیکت بدید. ضمنا میتونید کیف پولتون رو حذف و بازیابی کنید گاهی درست میشه

سلام من ۹۲تا تتر دارم در کوینی ولت میخام انتقالش بدم به کیف پول بایننس همشش اررور ناکافی بودن موجودی میزنه

سلام مقداری کارمزد نیاز داره برای این کار، اگر تتر شما TTRC20 هست باید مقداری ترون داشته باشین برای کارمزد و اگر تتر شما ERC20 هست، باید مقداری اتریوم داشته باشید برای کارمزد انتقال. اون مقدار رو فراهم کنید مشکلتون رفع میشه

سلام
من از اوکی اکسچنج ایرانی تتر Tetherusd(1002546)خریدم و به آدرس کیف پول تتر کوینومی که بر اساس شبکه ترون بود انتقال دادم ولی یه روز و نیم گذشته هنوز به حساب کیف کوینومی نیومده،دلیلش چیه و چه کار باید بکنم.
با تشکر

برای من هم همین مشکل ایجاد شده. تتر رو از صرافی ایرانی با پروتکل TRC20 خریدم و انتقال دادم به کیف پول کوینکس. بعد از کوینکس منتقل کردم به کوینومی توی بلاک چین Tron هیچ خطایی نداد و انجام شد. اما داخل کوینومی هیچ چیز نیومده. کم پولی نبود. اگر کوینومی از TRC20 پشتیبانی نمیکنه پس چطوری گذاشت من USDT رو روی شبکه Tron به لیست کوین هام اضافه کنم و بهم آدرس Receive داد؟ الان واقعا باید چکار کنم. الان این تترها کجاست؟

میتونید کیف پول کوینومیتون را در یک کیف پول دیگه مثل تراست والت بازیابی کنید.

ممنون از پاسخگویی.
امیدوارم حل بشه

خواهش میکنم.

اومد بالاخره اومد. دستتون درد نکنه واقعا
داشتم سکته میکردم.
ممنون از راهکاری که دادین. هیچ سایتی اینقدر سریع پاسخگویی نمیکنه.
خدا خیرتون بده

الان بازیابی کردم ولی بازم هیچی توی تراست نیست!!! واقعا چطوری میشه به تترهام دسترسی پیدا کنم؟ چطور ممکنه تتر ارسال بشه ولی نشون داده نشه؟

این مشکل برای سایر افراد هم پیش اومده. آخرین راهکار اینه که با پشتیبانی کوینومی مطرح کنید .

برای من هم این مشکل پیش آمد .تراست والت نسب کنید صفحه نخست گزینه i already have a wallet رو بزنید بعد در گزینه import multi-coin wallet کلمات رمز کیف پول کوینمی (۲۴ کلمه) را وارد کنید کل کیف پول کوینومی اینپورت میشه بجز تتر حالا باید تتر رو بر پایه TRC-20 اضافه کنید به این صورت که بالای صفحه کیف پول تراست یک آیکون بصورت دایره تو خالی و خط تیره هست آنرا بزنید و سرچ کنید USDT بعد تتر بر پایه TRC-20 انتخاب کنید .

خیلی خیلی ممنونم از راهنماییتون من مبتدی هستم همین اشتباه رو مرتکب شده بودم با راهنمایی شما تونستم به تترم دسترسی پیدا کنم یک دنیا ممنونم

سلام لطفا کیف پولی که بتوان کیف پول کوینومی را در آن بازیابی کرد نام ببرید که ۲۴ کلمه عبارت داشته باشد متشکرم

سلام بله میتونید روی کیف پولهای مولتی کوین مثل تراست و اتمیک بازیابی کنید کیف پولتون رو.

این کیف پول ها ۱۲ کلمه دارند چطوری میشود کیف کوینومی در آنها بازیابی کرد اگر راهنمایی بکنید خیلی متشکرم .

تراست والت هم از ۱۲ کلمه ای پشتیبانی می کند هم از ۲۴ کلمه ای

سلام میگن کیف پول کوینومی ۲۰ تا ریپل لاگ میکنه درسته؟ بعد ینی ۲۰ تا ک لاک کرد دیگ برای من نیست نمیتونم خرید و فروشش کنم

سلام شما برای ساخت کیف پول ریپل و افتتاح اون ۲۰ ریپل رو میپردازید که اون مقدار نزد کیف پول میمونه و هر زمانی که خواستید کیف پولتون رو ببندید میتونین اون مقدار رو برداشت کنین

سلام نحوه بستن کیف پول زیپل و برداشت اون بیست عدد چجوریه؟

سلام ببخشید استاد چی شد ؟ در مورد ۱۰تتر که انتقال دادم ولی در کوینومی نیامد در مورد پاسخ شما انجام دادم ولی باز برنگشته

اگر فرایند ایمپورت درست انجام شده باشه باید نشون بده

سلام خانم صالح نیا بیشتر راهنمایی بفرمایید .تشکر

آدرس تراکنشون رو چک کنید، اگر در انتقال موردی نیست همونطور که قبلا هم گفته شده کیفف پولتون رو روی کیف پول دیگری بازیابی کنید.

سلام. من سه روزه پیش از صرافی ایرانی وینک انتقال دادم به ولت کوینومی خودم ولی هنوز موجودی وینکم صفر نشون میده چیکار باید بکنم؟ارز وینک از دستم رفته یا میتونم یجوری بهش دسترسی پیدا کنم؟ لینک تراکنش هم دارم.لطفا خواهشن راهنمایی کنید خیلی استرس دارم 😢

سلام
لینک تراکنش رو چک کنید اگر کانفرم شده، حتما توی کوینومی نشون داده میشه

سلام ۱۰تتر از صرافی نوبیتکس به کوینومی انتقال دادم ولی در کوینومی آدرس ترون را دادم وارز تتر در کیف کوینومی نیست.راهنمایی فرمایید

سلام اول همه ی تترهای trc20 تتون رو فعال کنید (چند نوع داره)
احتمالا نشون میده
اگر نشون نداد باید کیف پولتون رو ببرید روی یک کیف پول دیگه ایمپورت کنید

سلام.من ۴۰تا ریپل انتقال دادم به کیف پول کوینومی ولی ۲۰تاش رو برد!!!برا چی برد؟اگه دوباره انتقال بدم باز هم میبره؟؟؟؟ممنون میشم کامل جواب بدین

سلام. نبرده. کیف پول ریپل برای فعال بودنش باید ۲۰ ریپل داخلش باشه. تازمانی که بخواهید با اون کیف پول کار کنید، ۲۰ ریپل داخلش میمونه. وقتی بخواهید ۲۰ ریپل رو هم برداشت کنید باید کیف پول رو ببندید.

چجوری باید ببندیم کیف پولو؟

سلام این کیونومی من هیچ کاری برام انجام نمیده نه نه ارز انتقال میده نه تبدیل میکنه چکار کنم خواهشا راهنمایی کنید

سلام. عبارت بازیابی تون رو یادداشت کنید و نرم افزار رو حذف و دوباره نصب کنید. موقع واردکردن عبارت هم با vpn وارد بشید.

حذف و نصب کردم بازم تایید نمیکنه

سلام. تیکت ثبت کنید:
https://coinomi.freshdesk.com/support/tickets/new

سلام من مقدار ۶۰ دلار اتریومو از کیونومی به پاکت آپشن انتقال دادم ولی انجام نمیشه نوشته تراکنش در حال تایید High fee رو هم زدم

من ۱روز از کیونومی ۶۰دلار اتریوم به پاکت آپشن انتقال دادم. ولی انجام نمیشه نوشته تراکنش در حال تایید

سلام
ممکنه شبکه اش رو متفاوت زده باشید

چطور شبکه رو متفاوت زدم

مثلا از کیف پول ERC20 تون، به یک کیف پول Omni برداشته زده باشید.

سلام انتقال اتریوم از کیونومی به بروکرپاکت آپشن چه مدت طول میکشه

آخرین ویرایش 3 سال پیش توسط عثمان

سلام مقصد تراکنشتون تفاوتی نداره . اگر ارسال رو High Fee بزنید ظرف چند دقیقه و اگر Low fee بزنید حداکثر ۱ ساعت

من مقداری تتر در بر بستر شبکه ی ترون انتقال دادم به کوینومی
اما هنوز نیومده
و ترنزکشن آیدی هم کانفرم شده نشون میده

اما داخل کیف پول کوینومی نیومده

سلام دوست عزیز ناراحت نباشید پولتان جایی نرفته . برای من هم این مشکل پیش آمد .تراست والت نسب کنید صفحه نخست گزینه i already have a wallet رو بزنید بعد در گزینه import multi-coin wallet کلمات رمز کیف پول کوینمی (۲۴ کلمه) را وارد کنید کل کیف پول کوینومی اینپورت میشه بجز تتر حالا باید تتر رو بر پایه TRC-20 اضافه کنید به این صورت که بالای صفحه کیف پول تراست یک آیکون بصورت دایره تو خالی و خط تیره هست آنرا بزنید و سرچ کنید USDT بعد تتر بر پایه TRC-20 انتخاب کنید .لحظه ای که موجودی تتر با آن رنگ سبز قشنگش رو دیدید و نیشتان تا بنا گوش باز شد من را دعا بفرمایید.البته من این را با راهنمایی ادمین سایت انجام دادم . تشکر

سلام به کیف پول کوینومی تتر ترونی نمیشه انتقال داد؟

سلام خیر . خیلی وقته که قراره TRC20 رو اضافه کنه ولی نکرده. به پشتیبانی کوینومی تیکت بزنید، ممکنه مشکلتون رو حل کنن:
https://coinomi.freshdesk.com/support/tickets/new