استفن پیر (Stephen Pair) کیست؟ بیوگرافی بنیانگذار و مدیرعامل شرکت BitPay

زمان مطالعه: 2 دقیقه
محل اقامت آمریکا، آتلانتا
دسته بندی تکنولوژی – پرداخت
محل تحصیل دانشگاه فناوری جورجیا
علت شهرت بنیانگذار بیت پی
شبکه‌های اجتماعی

قبول کردن و کارکردن با استیبل کوین‌ها، راه‌حل‌های متفاوتی را به ما نشان می‌دهد که در سطح جهانی قابل اجرا هستند. یکی از استیبل کوین‌های جهانی، تتر است که با دلار کار می‌کند.

بیوگرافی استفن پیر

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

استفن پیر (Stephen Pair) بنیانگذار و مدیر عامل شرکت بیت پی (BitPay)، بزرگترین درگاه پرداخت ارزهای دیجیتالی است. در سال 2011، استفن پیر بیت پی را بنیان گذاشت؛ زیرا توانایی بیت کوین را در پرداخت برای مشاغل و مصرف کنندگان دید. به عنوان مدیرعامل، استفن پیر در هدایت عملیات روزمره و همچنین تنظیم چشم‌انداز طولانی‌مدت BitPay ، از تحقیق و مهندسی تا توسعه محصول و فناوری اطلاعات نقش دارد.

استفن پیر دارای 20 سال تجربه ساخت سیستم‌های نرم افزاری در صنایع مالی و مخابراتی است. قبل از تأسیس بیت پی، او مشاغل مختلفی از جمله کارآفرین، معمار، مدیر، سرپرست تیم و توسعه‌دهندگی را بر عهده داشت. استفن پیر از جوانی برنامه‌نویسی را آغاز کرد و در اوایل کار بیشتر وقت خود خود را روی زبان‌های برنامه‌نویسی، کامپایلرها، سیستم عامل‌ها و ماشین‌های مجازی گذاشت. بعدها او به مکانیک بازارهای مالی، اقتصاد و سیستم‌های پولی و همچنین پیشرفت در صنعت ارزهای دیجیتالی علاقه‌مند شد. این شخص دارای مدرک لیسانس علوم کامپیوتر از دانشگاه فناوری جورجیا (Georgia Institute of Technology) است و همچنین دارای دو حق ثبت اختراع در زمینه تجزیه و تحلیل داده‌ها است.

عملکرد استفن پیر در سال 2019

بیت پی ارزهای دیجیتالی پشتیبانی‌شده را در سیستم عامل خود گسترش داده و اتر (ETH)، ریپل (XRP) و همچنین سه استیبل کوین یواس‌دی کوین، دلار گمینی (GUSD) و توکن پاکسوس (PAX) را به شبکه خود افزود.

انتظارات از استفن پیر در سال 2020

از آنجا که دارایی‌های دیجیتالی به طور گسترده‌ای مورد استفاده و پذیرش قرار می‌گیرند، ارائه‌دهندگان خدمات بازرگانی مانند بیت پی، گزینه‌ای برای پذیرش رمزارزها خواهند بود؛ بنابراین سال 2020 می‌تواند سال رشد این شرکت باشد. با پیشرفت بیشتر شبکه‌های بلاکچین عمومی در طول سال، اگر جو نظارتی اجازه دهد، ممکن است ارزهای بیشتری به بیت پی افزوده شود.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments