کاتلین بریتمن (Kathleen Breitman) کیست؟ بیوگرافی مدیر عامل Tezos

زمان مطالعه: 2 دقیقه
سن 30
محل تولد آمریکا، نیویورک
محل اقامت آمریکا، سانفرانسیسکو
دسته بندی تکنولوژی
محل تحصیل دانشگاه نیویورک – دانشگاه کرنل
علت شهرت بنیانگذار شبکه بلاکچین تزوس
شبکه‌های اجتماعی

من فکر می‌کنم که این مقدار اهمیت به رمزارزها از روی دلسوزی نیست و هر کسی برای به دست آوردن سود این کار را انجام می‌دهد.

بیوگرافی کاتلین بریتمن (Kathleen Breitman)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

کاتلین بریتمن (Kathleen Breitman) بنیانگذار رمزارز تزوس (Tezos) است که یک بستر قرارداد هوشمند مبتنی بر بلاکچین و دارای مکانیزم بلاکچین برای هماهنگی و امنیت در شبکه‌های آن است. پیش از این، او یک مدیر ارشد استراتژی درجه 3 (R3) در کنسرسیوم بلاکچین با بیش از 70 شرکت مالی بود. این شخص همچنین در اسنتور(Accenture)، بریج واتر اسوشییتد (Bridgewater Associated) و وال استریت ژورنال (Wall Street Journal) نیز کار کرده است.

عملکرد کاتلین بریتمن

در سال 2019، تراکنش‌های بلاکچین تزوس که در سپتامبر 2018 راه‌اندازی شده، از 1 میلیون تراکنش بیشتر شد و به نقطه چشمگیر در سیستم‌عامل‌های قرارداد هوشمند رسید. در کنفرانس تزتاکس (TezTalks) در ماه می 2019، کاتلین بریتمن اعلام کرد Coase، یک کارت بازی دیجیتال است که روی بلاکچین تزوس ساخته خواهد شد. در ماه نوامبر، صرافی رمزارز کوین بیس به دارندگان رمزارز تزوس اجازه داد که توکن XTZ خود را در این صرافی استیک کنند. کتلین بریتمن همچنین متعهد شد که 15 درصد از درآمد فروش تزوس خود را به امور خیریه اهدا کند.

با پیشرفت شبکه تزوس از نظر توسعه زیرساخت‌ها و توسعه محصول، احتمالاً به‌روزرسانی‌های مختلفی را برای مدیریت پروتکل تزوس انجام خواهد داد. همچنین درآینده پیشرفت بیشتری در زمینه توسعه بازی کارتی و بازار Coase مشاهده خواهد شد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments