جرمی آلایر (Jeremy Allaire) کیست؟ بیوگرافی مدیرعامل شرکت Circle

زمان مطالعه: 3 دقیقه
سن 49
محل تولد آمریکا، فیلادلفیا
محل اقامت آمریکا، بوستون
دسته بندی پرداخت‌ها
محل تحصیل دانشگاه ماکالستر
علت شهرت بنیانگذار شرکت سیرکل
شبکه‌های اجتماعی

در حال حاضر رمزارزها کمی به سیاست وابسته شده‌اند. برخی از مردم به دنبال ارزهای جدا از سیاست هستند و برخی دیگر نیز به دنبال ارزهای سیاسی هستند.

بیوگرافی جرمی آلایر (Jeremy Allaire)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

در اکتبر 2013، جرمی آلایر (Jeremy Allaire) شرکت سیرکل (Circle) را که یک شرکت مالی است، راه‌اندازی کرد. هدف این شرکت آوردن بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی به عنوان وسیله مبادله اصلی در سیرکل است. در ماه مارس 2020، جرمی آلایر در طی مصاحبه‌ای با فورتون (Fortune) گفت که استیبل کوین‌ها بر همه رمزارزها غالب خواهند شد و او از پروژه‌ها فیسبوک برای ساخت استیبل کوین استقبال می‌کند. در ماه می، جرمی آلایر در یک پست در وبلاگ خود نوشت که فضای رمزارزها به اطمینان بیشتری از نظر نظارتی نیاز دارد. این شخص از کالج ماکالستر (Macalester) در سنت پل، مینه سوتا، فارغ‌التحصیل شد و در آنجا دو بار در رشته علوم سیاسی و فلسفه تحصیل کرد.

عملکرد جرمی آلایر

در حالی که شرکت سیرکل مشغول توسعه یک اکوسیستم فعال و پایدار برای بیت کوین و تتر ساخته‌شده بر بلاکچین اتریوم بود، جرمی آلایر همچنان مشغول، پروژه جنجالی لیبرای فیسبوک و ارزهای دیجیتالی بانک مرکزی است. این شخص با دخالت در امور بانک مرکزی و رمزارزها باعث ایجاد یک دعوا بین جامعه رمزارزها شد که همین امر نیز باعث به وجود آمدن چارچوب‌های نظارتی جدید گردید.

در ماه جولای 2019 جرمی آلایر در یک هیئت شاهد برای جلسه کنگره ایالات متحده در مورد چارچوب‌های نظارتی رمزارزها حضور یافت. در اوایل همان ماه، او دعوت مدیر عامل ترون، جاستین سان، را برای شرکت در ناهار خیریه با وارن بافت، مدیر عامل شرکت برکشایر هیتوی (Berkshire Hathaway)، پذیرفت.

شرکت سیرکل میز معاملات OTC خود را به صرافی کراکن (Kraken) فروخت و تمرکز خود را بر توسعه استیبل کوین USDC قرار داد.

از آنجا که ابتکارات مختلفی برای استیبل کوین‌ها وجود دارد، پیش‌بینی می‌کنیم که شرکت سیرکل با تقویت و گسترش پروتکل USDC به عنوان یک رمزارز پیشرو در این فضا باقی بماند. این شرکت میز تجاری OTC خود را به صرافی کراکن فروخت تا منابع بیشتری را به توسعه USDC اختصاص دهد. ما انتظار داریم که آلایر همچنان به حمایت خود از استیبل کوین‌ها ادامه دهد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments