دون تپسکات (Don Tapscott) کیست؟ بیوگرافی بنیانگذار مؤسسه تحقیقاتی بلاکچین

زمان مطالعه: 2 دقیقه
سن 73
محل تولد کانادا، تورنتو
محل اقامت کانادا، تورنتو
دسته بندی تحصیل
محل تحصیل دانشگاه ترنت – دانشگاه آلبرتا
علت شهرت راه‌اندازی مؤسسه تحقیقاتی بلاکچین – حمایت از بلاکچین‌ها و رمزارزها – میزبان کنفرانس جهانی انقلاب بلاکچین
شبکه‌های اجتماعی

آنچه ما نیاز داریم تغییر کلی، شناسایی و ثبت است و اینکه چطور آن را در بازار ارزهای دیجیتالی راه‌اندازی، مدیریت و هدایت کنیم. قوانین را تغییر دهید که ما همه چیز را تغییر دهیم. مطمئن باشید که این یک انقلاب است.

بیوگرافی دون تپسکات (Don Tapscott)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

دون تپسکات (Don Tapscott) یکی از تأثیرگذارترین متفکران تجاری و همچنین نویسنده، مشاور و سخنران در حوزه فناوری و تکنولوژی است. در سال 2017، دون تپسکات و پسرش الکس تپسکات مؤسسه تحقیقاتی بلاکچین را با هدف بررسی استراتژی بلاکچین، استفاده از نقاط ضعف و پیاده‌سازی و سایر موارد تأسیس کردند. همچنین این شخص مدیرعامل گروه تپسکات است که یک اتاق فکر متمرکز بر تأثیرات اقتصادی و اجتماعی فناوری و رسانه است.

عملکرد دون تپسکات

در سال 2019 دون تپسکات به حمایت از بلاکچین خود در داخل و خارج از مرز ادامه داد. او میزبان کنفرانس جهانی انقلاب بلاکچین (Blockchain Revolution Global) و پخش زنده آن در جهان بود.

در سال 2020، دون تپسکات و پسرش تحقیق و پشتیبانی را از فناوری‌های نوظهور با تأکید ویژه بر بلاکچین و رمزارزها ادامه دادند. دون تپسکات در کنفرانس جهانی انقلاب بلاکچین سخنرانی کرد و موضوع مجمع جهانی هایپر لجر (Hyperledger) را به طور کامل توضیح داد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments