کریس لارسن (Chris Larsen) کیست؟ بیوگرافی بنیانگذار ریپل

زمان مطالعه: 2 دقیقه
محل اقامت آمریکا، سان فرانسیسکو
دسته بندی تکنولوژی – خیریه
علت شهرت بنیانگذار رمزارز ریپل – تأسیس چند خیریه
شبکه‌های اجتماعی

بدون شک بلاکچین‌ها و ارزهای دیجیتالی بازارهای مالی و رشد بیشتری نسبت به بازارهای سنتی خواهند داشت که در اینترنت نیز ثبت خواهد شد.

بیوگرافی کریس لارسن (Chris Larsen)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

کریس لارسن (Chris Larsen) پیش از کناره‌گیری از سمت مدیرعامل ریپل در سال 2016، یکی از بنیانگذاران و مدیران ریپل (Ripple) بود. در حال حاضر این شخص به عنوان رئیس اجرایی هیئت مدیره ریپل مشغول به کار است. قبل از پیوستن به ریپل، کریس لارسن یک بازار وام نظیر به نظیر (P2P) به نام پروسپر (Prosper) را تأسیس کرده بود. او همچنین مدیرعامل ای لون (E-Loan) نیز بوده که اولین شرکت دسترسی به اعتبار آزاد مردم بوده است. کریس لارسن بر آینده استراتژیک رمزارز ریپل نظارت می‌کند و به خیریه‌های زیادی کمک کرده است.

عملکرد کریس لارسن

در تاریخ 29 ژوئیه 2019، کریس لارسن و بنیانگذاران ریپل و برد گارلینگهاوس با یک نامه به کنگره آمریکا از آنها خواست که مقررات صنعت بلاکچین که باعث پیشرفت نکردن آنها و رمزارزهای دیگر می‌شود را تغییر دهند. کریس لارسن همچنین به انجام فعالیت‌های خود در زمینه کارهای خیرخواهانه ادامه می‌دهد. کریس لارسن و همسرش لینا لام (Lyna Lam) 25 میلیون دلار ریپل را به دانشگاه سان فرانسیسکو اهدا کردند که گفته می‌شود بزرگ‌ترین کمک مالی به صورت رمزارز به یک دانشگاه در آمریکا است.

ما انتظار داریم که کریس لارسن به هدایت استراتژیک رمزارز ریپل ادامه دهد و شاید مشاغلی را نیز در این زمینه ایجاد کند. همچنین انتظار می‌رود که این شخص به کمک‌های خود به خیره‌های مختلف ادامه دهد. جالب است بدانید که او طرفداران زیادی را از این راه به دست آورده است.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments