چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) کیست؟ بیوگرافی بنیانگذار IOHK

زمان مطالعه: 3 دقیقه
محل اقامت آمریکا، بولدر
دسته بندی تکنولوژی
علت شهرت بنیانگذار چندین بلاکچین و پلتفرم رمزارز
شبکه‌های اجتماعی

آن چیزی که به دنبال آن هستیم، چیزی شبیه به وای فای یا بلوتوث در این صنعت است (منظور چیزی است که تا این حد محبوب و کاربردی باشد.) اما ما هنوز به آنجا نرسیده‌ایم.

بیوگرافی چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) متولد و بزرگ‌شدۀ شهر کلرادو است و در دانشگاه ایالتی متروپولیتن دنور و دانشگاه کلرادو در بولدر تحصیل کرده بود. Charles Hoskinson در رشته تحلیل اعداد تحصیل کرده و بعد از آن به صنعت رمزارزها روی آورد. چارلز هاسکینسون بعد از ورود به بازار ارزهای دیجیتال، موفقیت‌های زیادی به دست آورد.

تجربه حرفه‌ای هاسکینسون شامل سرمایه‌گذاری در سه شرکت مرتبط با رمزارز است که موسسه نوآوری اینویکتوس (Invictus Innovations)، اتریوم (Ethereum) و Input Output Hong Kong یا (IOHK) نام دارند. همچنین چارلز هاسکینسون رئیس کمیته آموزش بنیاد بیت کوین نیز بوده و گروه تحقیقاتی رمزارز را در سپتامبر 2013 تأسیس کرد. در حال حاضر تمرکز چارلز هاسکینسون بر توسعه بلاکچین کاردانو (Cardano) در هنگ کنگ است.

عملکرد چارلز هاسکینسون

هاسکینسون دو سال گذشته را در سفر به دور دنیا گذرانده و شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و مقامات دولتی زیادی را ملاقات کرده است تا شرکای نسل بعدی بلاکچین کاردانو را مشخص کند. در ماه ژوئن، IOHK اعلام كرد كه اين شركت براي اجراي پروژه‌هاي مجهز به بلاكچين در حوزه تجارت، آموزش و خدمات دولتي با گرجستان تفاهم‌نامه‌اي امضا كرده است.

در ماه سپتامبر، چارلز هاسکینسون اعلام کرد که برند آمریکایی نیو بالانس (New Balance) از بلاکچین کاردانو برای احراز هویت محصولات خود استفاده خواهد کرد. در ماه دسامبر یکی از آزمایشگاه‌های کاردانو که شلی (Shelley) نام داشت، با بیش از 5 میلیارد توکن کاردانو (ADA) که طی 24 ساعت اول جمع شده بود، به کار خود ادامه داد.

انتظارات از چارلز هاسکینسون

یک رویداد که مدت‌ها در انتظار چارلز هاسکینسون است، راه‌اندازی شبکه اصلی بلاکچین کاردانو است. ما انتظار داریم در ماه‌های بعد مشارکت‌های استراتژیک چارلز هاسکینسون بیشتر شود. در واقع، در زمان نوشتن این مقاله، شبکه اجتماعی کاردانو که امرگو (Emurgo) نام دارد، از همکاری با دولت ازبکستان برای تشکیل یک گروه ویژه بلاکچین برای ایجاد یک چارچوب قانونی برای ارائه توکن‌ها جهت مبادلات در این کشور خبر داده است.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام تاریخ انتشار این مطلب کی هست

۲۸ دی ماه ۱۳۹۹