برندون چز (Brandon Chez) کیست؟ بیوگرافی بنیانگذار کوین مارکت کپ

زمان مطالعه: 2 دقیقه
دسته بندی بنیانگذاران
علت شهرت بنیانگذار CoinMarketCap، اولین سایت اطلاع‌رسانی قیمت رمزارزها
شبکه‌های اجتماعی

ما این افتخار را داریم که قیمت رمزارزها را در کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) نمایش می‌دهیم و درباره میانگین‌های مرسوم وزنی و حجمی در بازار صحبت می‌کنیم و حتی به سمت الگوریتم‌ها و تحلیل‌های پیشرفته‌تر حرکت کرده‌ایم.

بیوگرافی برندون چز

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

براندون چز (Brandon Chez) در حالی که یکی از وب‌سایت‌های کلیدی صنعت ارزهای دیجیتال یعنی سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap.com) را مدیریت می‌کرد، توانسته دانش خود را نیز در این زمینه افزایش دهد. از سال 2013، این سایت به یکی از سایت‌های پربازدید در فضای رمزارزها و منبع اصلی آگاهی از قیمت‌های این بازار تبدیل شده است. تأثیر برندون چز در این صنعت هنگامی معلوم شد که او بدون دادن اخطار، صرافی‌های کشور کره جنوبی را از لیست کوین مارکت کپ حذف کرد و بعد از آن 100 میلیارد دلار از ارزش بازار رمزارزها را کاهش داد.

عملکرد برندون چز در سال 2019 و 2020

در ماه می، کوین مارکت کپ اعلام کرد در صورت عدم ارائه داده‌های خاص از طریق API های خود، به ویژه داده‌های معاملات زنده و داده‌های معاملات رزروشده، صرافی‌های ارز دیجیتال را از لیست خود حذف خواهد کرد. این بخشی از یک ایده برای شفاف‌سازی بازار ارزهای دیجیتالی است که کمک بسیاری به کاربران می‌کند. در ماه ژوئن، کوین مارکت کپ اولین خرید خود را اعلام کرد که یک صندوق معاملاتی رمزارز و یک شرکت تحلیل بازار به نام هشتگ سرمایه (Hashtag Invest) بود. در ماه سپتامبر، CMC اولین کنفرانس خود را با عنوان سرمایه، برگزار کرد که در نوامبر سال گذشته در سنگاپور برگزار شد.

انتظارات از برندون چز در سال 2021 و آینده

با توجه به اینکه کوین مارکت کپ اکنون به طور فعال در حال توسعه خدمات خود است، انتظار داریم که در سال 2021 کوین مارکت کپ ویژگی‌های جدید را به خود اضافه کند که یکی از آنها می‌تواند برگزاری کنفرانس‌هایی با موضوع بلاکچین و قراداد هوشمند باشد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments