زمان مطالعه: 2 دقیقه

آدام بک (Adam Back) کیست؟ بیوگرافی توسعه‌دهنده بیت کوین

زمان مطالعه: 2 دقیقه
سن 50
محل تولد انگلیس
محل اقامت مالت
دسته بندی توسعه دهندگان
محل تحصیل دانشگاه اکستر
علت شهرت اختراع هش کش – کمک به گسترش هسته بیت کوین
شبکه‌های اجتماعی

 

از نگاه من استیبل کوین‌های امروزی فاقد بسیاری از خصوصیات‌ خودحاکمیتی بیت کوین هستند. یک استیبل کوین باید چند ویژگی بیت کوین را داشته باشد تا به موفقیت برسد.

بیوگرافی آدام بک

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

آدام بک (Adam Back) یک متخصص رمزنگاری است و یکی از بنیانگذاران ارز دیجیتال خانواده بیت کوین است که در سال 1997 هش کش (Hashcash) را توسعه می‌دهد.

او به یک منبع اصلی برای توسعه بیت کوین تبدیل شده بود و در سال 2014 به همکاری شرکت فناوری بلاک استریم (Block Stream) پرداخته است. آدام بک یکی از هشت مرجعی بود که ساتوشی ناکاموتو در نسخه اصلی وایت پیپر بیت کوین نام او را آورد.

عملکرد آدام بک در 2019

از زمان راه‌اندازی بلاکچین فرعی بلاک استریم که لیکوئید (Liquid) نام دارد، در اواخر سال 2018، این شرکت در حال کار روی گسترش قابلیت‌های شبکه مانند امکان معاملات محرمانه، یکپارچه‌سازی شبکه لایتنینگ (Lightning)، انجام مبادلات اتمی بین زنجیره‌ها و صدور ارزهای سفارشی است. در اوایل ماه دسامبر، صرافی بی تی اس ای (BTSE) که در دبی تأسیس شده است، اعلام کرد که قصد دارد 50 میلیون دلار برای ماه مارس 2020 جمع‌آوری کند و این شرکت بیت کوین محور را به رقابت مستقیم با سیستم‌عامل‌های تأسیس دارایی مانند اتریوم تبدیل کند.

انتظارات از آدام بک در سال 2020

با توجه به رسید بلاک استریم به نقطه اوج تحقیق و توسعه در زنجیره‌های جانبی بیت کوین، پروژه لیکوئید احتمالاً با شبکه‌های بلاکچین موجود و شبکه لایتنینگ ادغام خواهد شد. این امر می‌تواند سرعت این دو را بسیار افزایش دهد. همچنین لیکوئید احتمالاً تلاش خواهد کرد که اتریوم را به عنوان یک پلتفرم اصلی برای انتشار ارزهای دیجیتال از رده خارج کند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments