ورود به متاورس با ارز دیجیتال پولکا سیتی (Polkacity)

زمان مطالعه: 6 دقیقه

مقدمه

واقعیت مجازی و ارزهای دیجیتال مفاهیم جدیدی نیستند، با این حال این دو پدیده به چنان رشد و بلوغی رسیده‌اند که این روزها هر کسی می‌تواند از فرصت‌هایی که خلق می‌کنند، کمال استفاده را ببرد. یک شهر دیجیتالی کاملاً کاربردی، فرصت‌های مختلفی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند تا بتوانند سبد سهام خود را متنوع‌تر کنند. به همین خاطر است که تیمی متشکل از متخصصین حوزه ارز دیجیتال و شهرهای مجازی، با یکدیگر همکاری کرده‌اند تا ارز دیجیتال پولکا سیتی (Polkacity) را که تحولی عظیم در شهرهای مجازی کنونی ایجاد می‌کند، راه‌اندازی کنند.

هدف از ایجاد پروژه ارز دیجیتال Polkacity بهره‌مندی از قدرت روزافزون اقتصاد غیر متمرکز (دیفای)، بلاکچین پولکادات (DOT) و توکن ‌های غیر قابل تعویض (NFT) برای ایجاد یک شهر مجازی بی‌نظیر است تا افراد بتوانند برای سرمایه‌گذاری در آن «قدم بزنند» و به سود برسند. ارز دیجیتال پولکا سیتی از ابتدای کار توجهات زیادی را به خود جلب کرد و در صرافی‌های مختلفی نیز پذیرفته شد که جدیدترین آنها صرافی Gate.io است. از جمله صرافی‌های ارائه‌کننده ارز دیجیتال Polkacity می‌توان به Coinbase، CoinGecko ،Bilaxy ،Uniswap و SafePal اشاره کرد.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

ارز دیجیتال پولکا سیتی (POLC) چیست؟

در واقع پولکا سیتی یک بازار NFT است که سرمایه‌گذاران در آن می‌توانند روی موارد مختلفی مثل کافه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، اغذیه فروشی‌ها، تاکسی‌ها و کارواش‌ها سرمایه‌گذاری کنند و حتی درآمد ثابت کسب کنند! در واقع کاربر در این پلتفرم مستقل و خودمختار مبتنی بر قرارداد هوشمند، می‌تواند روی دارایی‌های مجازی که یک شهر را تشکیل داده‌اند، سرمایه‌گذاری کند.ارز دیجیتال پولکا سیتی

ارز دیجیتال Polkacity یک پروژه مبتنی بر NFT، دیفای و قرداد هوشمند است که ایده‌ای کاملاً نو و منحصر‌به‌فرد دارد و از واقعیت مجازی پشتیبانی کامل می‌کند. این ارز دیجیتال یک پلتفرم قابل رشد و گسترش ارائه کرده است که کاربران می‌توانند به شهر مجازی آن دسترسی یابند، روی پروژه‌های مختلف شهر سرمایه‌گذاری کنند و بدون دردسر و فرآیند‌های وقت‌گیر معمول، به درآمد و سود برسند.

بنا به گفته تیم توسعه‌دهنده ارز دیجیتال Polkacity هدف از تشکیل این ارز دیجیتال متحول کردن محیط مجازی کنونی با واقعیت افزوده از طریق بهره‌مندی از قدرت NFT ،DeFi و پولکادات است. تمام اعضای توسعه‌دهنده این کوین در صنعت رمزارزها بسیار شناخته‌شده و معروف هستند. رهبر این تیم توسعه‌دهنده، کارملو میلیان (Carmelo Milian) است که متخصص حوزه بلاکچین‌ها و شهرهای مجازی است. میلیان 30 سال تجربه کار در شرکت‌های برتر حوزه فناوری اقتصاد دارد.

توکن ارز دیجیتال پولکا سیتی

ارز دیجیتال Polkacity یک توکن بومی هم دارد که کاربران برای کار با این پلتفرم باید از آن استفاده کنند. توکن POLC با استاندارد ERC-20 ایجاد شده ولی دارایی‌های آن (POLC Asset) با استاندارد ERC-721 هستند. در واقع کاربر برای خرید اقلام و خدمات مختلف در شهر Polka باید از توکن POLC استفاده کند.

حداکثر تعداد کل توکن‌های شبکه 250 میلیون POLC اعلام شده ولی اطلاعاتی راجع به تعداد توکن‌های در چرخه در دسترس نیست.ارز دیجیتال PolKacity

بنا بر گفته تیم سازنده این ارز دیجیتال، در سال 2021 یک دوره جذب سرمایه برای این پلتفرم برگزار خواهد شد و به سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال، توکن POLC ارائه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که همه کاربران می‌توانند در دوره جذب سرمایه شرکت کنند یا خیر. ولی تیم سازنده ارز دیجیتال Polkacity مدعی شده که بعد از اجرای دور دوم جذب سرمایه قصد دارد یک اپلیکیشن ماژولی برای Polkacity ارائه کند و همچنین نسخه دوم از وبسایت این ارز دیجیتال را نیز راه‌اندازی نماید. همچنین ممکن است از یک پلتفرم مخصوص برای معرفی و ارائه NFT ها نیز رونمایی شود.

گفته شده که یک پلتفرم معرفی کاربر هم به سیستم اضافه خواهد شد. به این صورت که شما به عنوان کاربر پلتفرم پولکا سیتی می‌توانید با جذب دوستان یا اعضای خانواده خود با استفاده از کد معرف خود، به درآمد بیشتری برسید.

چگونه و از کجا می‌توان ارز دیجیتال پولکا سیتی را خرید؟

همان‌طور که اشاره شد، صرافی‌های مختلفی مثل Coinbase یا Gate.io توکن POLC را ارائه می‌کنند. مزیت صرافی Gate.io این است که به نرم‌افزار تغییر دهنده IP نیاز دارد و استفاده از آن برای کاربران ایرانی ساده است. این صرافی دو جفت ارز POLC / USDT و POLC / ETH را ارائه می‌کند. بعد از خرید توکن POLC باید آن را به کیف پول MetaMask خود انتقال دهید.

وبسایت Polkacity.io نیز کاملاً برای کاربران ایرانی باز است؛ بنابراین به سادگی می‌توان از پلتفرم جذاب آن استفاده کرد. بعد از اتصال کیف پول MetaMask خود به پلتفرم، می‌توانید در پلتفرم به گشت‌و‌گذار بپردازید و دارایی‌های NFT را در آن خرید و فروش کنید یا با سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های مختلف شهر، به درآمد ثابت برسید.

 همچنین ببینید: قیمت لحظه‌ای ارزهای NFT

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال Polkacity

توکن POLC یا به طور کلی ارز دیجیتال Polkacity اولین بار در 23 فوریه 2021 و با قیمت 0.16 دلار در وبسایت CoinMarketCap پذیرفته شد. قیمت این توکن تا اوایل مارس بدون تغییر زیادی باقی ماند ولی سرانجام در روز 7 مارس با رشدی بسیار شدید به 0.43 دلار رسید.توکن POLC

موج صعودی اصلی اما درست یک هفته بعد شروع شد و باعث شد که قیمت ارز دیجیتال پولکا سیتی به سقف تاریخی 2.5 دلار برسد. البته این قله تاریخی دوام زیادی نداشت و روز بعد، 17 مارس 2021، قیمت POLC با سقوطی شدید به حوالی 1.5 دلار رسید. حرکت نزولی نمودار قیمت این توکن هم از اوایل آپریل آغاز شد.

این روند نزولی تقریباً تا ژوئن امسال ادامه داشت اما با رسیدن به ماه نوامبر دوباره شاهد رشد قیمت ارز دیجیتال Polkacity بودیم.

در صفحه قیمت ارز دیجیتال Polkacity می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت پولکا سیتی و توکن POLC و نمودار آن را مشاهده کنید.

سخن پایانی

اگر سال 2020 را سال اقتصاد غیر متمرکز یا دیفای بنامیم، سال 2021 سال توکن‌های غیر مثلی یا NFT ها است. این توکن‌ها که هنوز در ابتدای کار خود هستند، می‌توانند تحول عظیمی در همه حوزه‌های دیجیتال از جمله آثار هنری، وبسایت‌ها، دامنه‌ها و… ایجاد کنند.

ارز دیجیتال Polkacity با ایده جذابی که دارد، محل تلاقی تکنولوژی واقعیت مجازی و NFT ها است. یعنی دو حوزه‌ای که هنوز در ابتدا راه هستند و می‌توانند به موفقیت‌های بزرگی برسند. همین ایده خلاقانه و پلتفرم جذاب ارز دیجیتال پولکا سیتی است که می‌تواند منجر به افزایش قیمت شدید توکن POLC باشد؛ چراکه شهر بی‌انتهای Polka می‌تواند به پناهگاهی برای حفظ ارزش دارایی سرمایه‌گذاران تبدیل شود.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments