صرافی Gate.io چیست؟ آموزش و راهنمای کامل ثبت نام + ویدئو

زمان مطالعه: 8 دقیقه

مقدمه

صرافی Gate.io یکی از اولین صرافی‌های کریپتو به کریپتوی چینی در صنعت رمزارزها است. در واقع این پلتفرم در سال 2017 دوباره راه‌اندازی شد. در حال حاضر، این صرافی ارتباطی با کشور چین ندارد؛ چراکه مقر خود را به آمریکا و ایالت ویرجینیا تغییر داده است. گفته می‌شود که این پلتفرم بدون مجوز، بخشی از شرکت Gate Technology است. صرافی گیت دات آی او بیش از 360 بازار مختلف را ارائه می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به تتر (USDT)، بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) اشاره کرد.

تیم توسعه‌دهنده این صرافی شناخته‌شده نیست و همان‌طور که اشاره کردیم، مجوزی برای آن صادر نشده است. این پلتفرم معاملاتی به جز ایالت واشنگتن و نیویورک آمریکا، کوبا، ایران، کره شمالی، سودان، سوریه، پاکستان، ونزوئلا و کریمه، از سراسر جهان قابل دسترس است؛ بنابراین برای استفاده از این صرافی به نرم‌افزار تغییر IP نیاز است. در ادامه به بررسی و معرفی جنبه‌های مختلف صرافی Gate.io می‌پردازیم.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

در ویدیوی زیر آموزش صرافی gate.io به صورت مرحله به مرحله آورده شده است:

صرافی Gate.io چگونه کار می‌کند؟

همه ما از اهمیت زیبایی و سادگی رابط کاربری وبسایت‌ها و نرم‌افزارها آگاه هستیم. تقریباً همه کاربران برای چنین صرافی چند منظوره‌ای، پلتفرمی قابل درک و ساده را ترجیح می‌دهند. رابط کاربری صرافی Gate.io تقریباً ساده طراحی شده است. وجود امکانات و قابلیت‌های متنوع این صرافی، باعث شده که گاهی این رابط کاربری گیج‌کننده به نظر برسد، ولی از طرفی این قابلیت‌ها مزایای زیادی هم دارند.

کاربران از منوی اصلی می‌توانند به سادگی به گزینه‌های معاملاتی مختلفی مثل معاملات مارجین، وام‌دهی (Lending)، قرض گرفتن، معاملات آتی، خدمات مالی، پلتفرم عرضه اولیه توکن (IEO) و بازبینی کیف پول دسترسی داشته باشند.

صرافی Gate.io چیست؟ آموزش و راهنمای کامل ثبت نام

به طور کلی رابط کاربری این صرافی به خاطر تعداد زیاد امکانات، در نگاه اول بهم‌ریخته و شلوغ به نظر می‌رسد ولی نکته مثبت‌اش این است که سه حالت شب متفاوت دارد که می‌توانید آن را انتخاب کنید. پلتفرم Startup IEO صرافی گیت دات آی او در سال 2019 به سودآور‌ترین بستر خرید عرضه اولیه توکن تبدیل شد. کاربر در این پلتفرم می‌تواند جدیدترین رمزارزهای بازار را خریداری کند.

ثبت نام در صرافی Gate.io

برای دسترسی به صفحه ثبت نام و ورود، به وبسایت اصلی صرافی gate.io بروید و در صفحه اصلی روی دکمه Sign up کلیک کنید. سپس اطلاعات شخصی خود مثل نام کاربری، ایمیل و رمز عبور را در کادرهای مشخص‌شده وارد کنید. محل سکونت خود را انتخاب و کادر موافقت با قوانین و سیاست‌های سایت را نیز فعال کنید و دکمه Next را بزنید.

لازم به ذکر است که در مرحله بعد باید یک رمز عبور سرمایه (Fund password) هم انتخاب کنید که باید با رمز عبور ورود به حساب کاربری متفاوت باشد.

بعد از تکمیل این مرحله، یک ایمیل تأیید برای شما ارسال خواهد شد که کلیک کردن روی آن برای تکمیل فرآیند ثبت نام الزامی است.

با تأیید کردن حساب، می‌توانید از تجربه واریز و برداشت سریع‌تر و روان‌تری لذت ببرید. مهم‌تر از همه اینکه تأیید کردن حساب، امنیت کاربر را هم بیشتر می‌کند. برای تکمیل فرآیند احراز هویت نیز باید مراحل زیر را طی کنید:

صرافی Gate.io چیست؟ آموزش و راهنمای کامل ثبت نام

  1. وارد حساب کاربری io خود شوید: برای این کار وارد وبسایت می‌شوید و در قسمت ورود (Log in) آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید.
  2. برای تأیید حساب کاربری خود، باید تصویری از کارت شناسایی معتبر خود مثل پاسپورت، گواهینامه یا کارت هویتی خود را آپلود کنید. لازم به ذکر است که مدرک ارائه‌شده نباید منقضی شده باشد. جهت راهنمایی کاربران، در کنار صفحه یک تصویر نمونه قرار گرفته است.
  3. نام کاربر باید با نام درج‌شده در مدرک شناسایی آپلودشده، یکسان باشد.
  4. فرآیند اعتبارسنجی کاربر بین نیم تا 12 ساعت زمان خواهد برد.

امنیت صرافی Gate.io

دلیل بسته شدن این صرافی در سال 2017، مسائل امنیتی بود. حالا اما سطح امنیتی صرافی گیت دات آی او هم برای کاربر و هم سرورها، بسیار بالاتر رفته است. کاربران برای محافظت از سرمایه خود، امکانات زیادی دارند که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تأیید هویت دو مرحله ای (2FA) با اپلیکیشن Google Authenticator
  • 2FA با پیامک
  • تأیید ورود به کاربر
  • ورود رمز هنگام برداشت
  • کد ضد فیشینگ
  • ورود با Blind IP

یکی از قدرتمندترین روش‌های امنیتی، Universal 2nd Factor یا U2F نام دارد ولی متأسفانه صرافی Gate.io از آن بهره‌ای نبرده است. در این صرافی، سرمایه کاربران از طریق استفاده از ترکیب کیف پول‌های آنلاین و آفلاین و چند روش امنیتی دیگر محافظت می‌شود.

صرافی Gate.io چیست؟ آموزش و راهنمای کامل ثبت نام

با وجود قابلیت تأیید هویت، هنوز صرافی Gate.io مجوزی دریافت نکرده و وضعیت قانونی آن در ‌هاله‌ای از ابهام است. این نکته نیز لازم به ذکر است که در سال 2019، هکرها توانستند به این وبسایت نفوذ کنند، ولی سرمایه‌های به سرقت رفته به طریقی ناشناخته بازگردانده شدند.

با وجود سابقه نه‌‎چندان درخشان امنیتی، صرافی گیت دات آی او جزو امن‌ترین صرافی‌های دنیا محسوب می‌شود و تیم توسعه آن نیز برای بهبود امنیت آن تلاش می‌کند.

کارمزد صرافی Gate.io

معاملات اسپات و مارجین ارائه‌شده توسط صرافی گیت دات آی او کارمزدهای متفاوتی دارند. برای معاملات اسپات، 0.2 درصد از هر تراکنش به عنوان کارمزد کسر می‌شود که با کاهش حجم معامله دریافت می‌گردد. در مقایسه با صرافی‌های برتر جهان مثل صرافی بایننس (Binance) یا صرافی KuCoin با کارمزد 0.1 درصدی، کارمزد دریافتی این صرافی کمی بالاتر است. البته اگر کارمزد معاملات را با توکن Gate.io (G.T.) پرداخت کنید، مشمول 25 درصد تخفیف کارمزد خواهید شد. برای کارمزد بازار آتی هم مدل بازارساز (Maker) و سفارش‌گذار (Taker) استفاده می‌شود که کارمزد آنها به ترتیب -0.025 و 0.075 درصد است.

صرافی Gate.io چیست؟ آموزش و راهنمای کامل ثبت نام

کارمزد واریز و برداشت

صرافی گیت دات آی او برای واریز وجه هیچ گونه کارمزدی از کاربران دریافت نمی‌کند؛ بنابراین واریز وجه در این صرافی کاملاً رایگان است.

هنگام برداشت دارایی ارز دیجیتالی از صرافی Gate.io، کارمزد شبکه بلاکچین استاندارد از کاربر دریافت می‌شود که بسته به بازار معاملاتی، متغیر است. برای مشاهده کارمزد برداشت در صرافی Gate.io و مقایسه آن با پلتفرم‌های معاملاتی دیگر، می‌توانید از جدول زیر استفاده کنید.

کوین کارمزد برداشت محدودیت برداشت روزانه
GT-GateToken 0% + 0.35 500000
USDT-Tether 0% + 40 300000
USDT_ETHTether(ERC20) 0% + 5.2 100000
BTC-Bitcoin 0% + 0.001 100
BCH-BitcoinCash 0% + 0.0046 500
BSV-BitcoinSV 0% + 0.016 1000
ETH-Ethereum 0% + 0.0026 3000
ETC-Ethereum Classic 0% + 0.049 20000
EOS-EOS 0% + 0.54 20000
XRP-Ripple 0% + 3.4 80000
LTC-Litecoin 0% + 0.017 10000
ZEC-ZCash 0% + 0.021 1000

سیستم پشتیبانی صرافی Gate.io

سیستم پشتیبانی از کاربر صرافی گیت دات آی او کاملاً کاربردی است و راه‌های مختلفی برای کمک به کاربر دارد که از جمله آنها می‌توان به گفت‌وگوی آنلاین هم اشاره کرد. بخش آموزش این صرافی، شامل مقاله‌های زیادی است که می‌تواند مشکلات مختلف کاربر را رفع کند. همچنین کاربران می‌توانند به بخش FAQ رفته و سؤالات متداول را مشاهده و مطالعه کنند. در ضمن امکان مکاتبه ایمیلی با تیم پشتیبانی Gate.io هم وجود دارد.

صرافی Gate.io چیست؟ آموزش و راهنمای کامل ثبت نام

نرم افزار موبایلی صرافی Gate.io

کاربرانی که قصد دارند برای معاملات خود از اپلیکیشن موبایلی استفاده کنند، از صرافی Gate.io بسیار راضی خواهند بود؛ چراکه این صرافی یک اپلیکیشن قدرتمند و زیبا نیز ارائه کرده است. این اپلیکیشن بسیار کارآمد و محبوب برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و تاکنون بیش از 100,000 بار به دست کاربران دانلود شده است. برای استفاده از این اپلیکیشن، به راحتی می‌توانید به وبسایت صرافی مراجعه کنید یا نام آن را در فروشگاه اپ سیستم عامل خود جست‌وجو کنید.

مزایای صرافی Gate.io

  • ارائه انواع رمزارزها با حدود 400 بازار متنوع
  • عدم دریافت کارمزد واریز و برداشت و دریافت کارمزد ناچیز 0.2 درصدی برای هر معامله
  • امکانات و ابزار معاملاتی مختلف از جمله ضریب اهرم 10 برابری برای معاملات مارجین
  • ارائه پلتفرم IEO که یکی از بهترین بسترهای معامله رمزارزهای جدید است
  • اپلیکیشن موبایلی قدرتمند و کارآمد
  • امکانات امنیتی متنوع برای محافظت از سرمایه و اطلاعات کاربر

معایب صرافی Gate.io

  • عدم امکان واریز ارز فیات
  • نداشتن مجوز و یک شرکت معتبر برای پشتیبانی از این صرافی
  • عدم شفافیت تیم توسعه‌دهنده و سابقه هک و نفوذ به سیستم
  • پیچیدگی رابط کاربری و مناسب نبودن آن برای کاربران مبتدی
توجه: این صرافی اجازه برداشت بدون احراز هویت را به کاربران نمی‌دهد و از آنجایی که ایران در لیست تحریم‌ها قرار دارد، کاربران ایرانی نمی‌توانند در این صرافی احراز هویت کنند.

صرافی Gate.io چیست؟ آموزش و راهنمای کامل ثبت نام

سخن پایانی

صرافی گیت دات آی او یک پلتفرم معاملاتی جهانی است که بیشتر برای کاربران باتجربه و حرفه‌ای طراحی شده ولی تازه‌واردان به دنیای ارز دیجیتال هم می‌توانند از آن استفاده کنند. این صرافی با ارائه رمزارزهای مختلف، امکانات کاربردی و محصولات اقتصادی متنوع، ابزاری قدرتمند برای معامله ارز دیجیتال است. با اینکه تیم توسعه‌دهنده این صرافی مشخص نیست، ولی سابقه نسبتاً طولانی آن نشان می‌دهد که چندان هم غیرقابل اعتماد نیست. با توجه به مزایا و معایبی که در ادامه آورده‌ایم، این خود شما هستید که باید تصمیم بگیرید Gate.io پلتفرم مناسبی برای واریز سرمایه هست یا خیر.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

70 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام من صرافی گیت رو از طریق خود سایت باز کردم حواسم نبود فیلتر شکن بزنم بلافاصله پیام اومد که ای پی ایران داری نمیتونی وارد شی من هنوز ثبت نام نکردم
اگه الان دوباره وارد شم با فیلتر شکن ممکنه از دیوایس گوشی منو بشناسه و نتونم ثبت نام کنم؟و یا بعد ثبت نام حسابم مسدود بشه؟

ممنون میشه دقیق بفرمائید به کجا پیام بدم باید چی بنویسم و چطور؟ پشتیبانی به چه زبانی پیام بدم در خود نرم افزار گیت پشتیبانی دارد؟ لطفا دقیقتر راهنمایی کنید لطفا…

سلام. در صورتی که مشکل شما برای ورود به اکانت فراموشی رمز عبور هست از گزینه بازیابی گذرواژه استفاده کنید و اگر مشکل دسترسی به اکانت دارید باید به پشتیبان سایت پیام بدید و علت مسدود شدن اکانت خود را جویا بشید

سلام من بعد از یه هفته وارد صرافی گیت شدم کیف پولم رو باز نمیکنه ایمیل و پسورد گیت رو هم که میزنم بازم باز نمیکنه کیف پولم رو درست میزنه پس ورد رو نمیدونم چراباز نمی کنه؟! لطفا راهنمایی کنید منو…………

سلام.برای رفع مشکل پیش آمده باید به پشتیبانی خود سایت پیام بدید و پیگیری کنید

دوستان ب هیچ عنوان با مدارک ایرانی مثل گواهینامه و کارت ملی و… احراز هویت نکنین ک حسابتون بن میشه و پولت میره..قید این صرافی رو بزنین بهتره

سلام، برای برداشت حتما باید احراز کنیم؟

سلام بله

سلام من از سرور مجازی فنلاند وارد حساب صرافی میشم. و آی پی من فنلانده.
و شهروند اوکراین هستم. ولی از ایران وارد میشم. احراز هویت از طریق اپلیکیشن هست؟ و آیا با اپلیکیشن بخوام احراز هویت کنم با آی پی ایران موردی نداره؟ یا فیلتر شکن روشن کنم با آی پی کشور مثلا انگلیس یا آمریکا وارد بشم مشکلی پیش نمیاد؟
صرافی نمیگه که تو ثبت نام با آی پی فنلاند بوده با کارت ملی اوکراین هستی و با آی پی مثلا انگلیس وارد شدی! نزاره احراز شم

سلام با وی پی ان وارد شوید همون ای پی فنلاند رو بگذارید . اما ای پی کشور دیگه هم اگر می گذارید نباید بلافاصله با یک ای پی کشور دیگه وصل بشید.

دوستان برای قبل پیش میشد با کارت ملی ولی الان امنیت قویتر شده من همین کارو کردم فهمیدن ایرانیم حسابم بن شد شما به حرف این کامنتها نکنید فقط پاسپورت کشورهای دیگه جور کنید برای برداشت که بن نشید

سلام کسی تو برداشت مشکل داشت میتونم کمکش کنم

سلام لطفاً کمک کنید من نمی‌دونستم برای برداشت باید احراز کنم الان نمیتونم برداشت کنم میگه احراز کن و احراز میکنم همش میگه اسم مطابقت ندارد چیکار کنم

سلام با چه مدارکی احراز هویت می کنید

سلام ببخشید من پسورد اصلیمو فراموش کردم ولی داخل ظرافی میتونم بشم چجورس میتونم عوض کنم. با سپاس

سلام داخل همین صرافی Gate.io یا یه صرافی دیگه ؟

سلام بخش فیوچرز و مارجین برای من بالا نمیاد دلیلشو نمی دونم میشه راهنماییم کنین؟

سلام یعنی سایر بخش ها هستن فقط این دو بخش بالا نمیاد ؟

سلام من پسوردم رو فراموش كردم اون شكل ادمك سمت چپ صفحه رو ميزنم ولي گزينه security verifacation رو پيدا نميكنم ميشه راهنمايي بفرماييد ممنون

سلام اول وارد حساب کاربریتون بشید بعد در نوار ابزار بالا یک منو هست که داخل دایره شکل انسان هست وقتی با موس روی اینمنو قرار بگیرید پنجره منو ها باز میشه منوی دوم security verification هست.

یکی از بهترین صرافی هاست واقعا کار کردن با این صرافی خیلی خوبه من با کارت ملی و خود کشور ایران رو زدم برا احراز هویت و هیچ مشکلی در واریز و برداشت ندارم

سلام
من نمیدونستم که برای برداشت به مشکل برمیخورم
الان نمیدونم چطوری به پشتیبانی پیام بدم
اصلا چی باید بگم بهشون و چطوری؟لطفا اگه میشه راهنماییم کنید

سلام خدمت شما . برای برداشت باید در این صرافی احراز هویت کنید. اگر می تونید با مدارک فرد دیگه احراز هویت کنید و پولتون رو برداشت کنید ولی اگر نمی تونید به صرافی پیام بدید که از قانون صرافی اطلاع نداشتید و اجازه بدن که دارایی تون رو خارج کنید

داداش احراز هویت کن کشورم افغانستان بزن من با گواهی نامه رانندگی
احراز هویت کردم پولم برداشتم دوستان اصلا نگران نباشید من خودم همین الان این کار کردم

سلام من فاند پسووردم رو فراموش کردم هر کاری هم میکنم نمیتونم عوضش کنم خواهش میکنم راهنماییم کنید ممنون

سلام مراحل زیر رو برین و رمز رو ریست کنید :
ابتدا وارد حسابتون بشید.
در گوشه سمت راست وارد Security verification بشید
سپس گزینه Password Manage را کلیک کنید.
پس از آن گزینه Fund password را کلیک کنید و بعد از اون روی گزینه Change کلیک کنید و رمز رو تغییر بدید.

سلام من گزینه ی security verification رو پیدا نمیکنم در حسابم در صرافی gate.io من هم fund password رو فراموش کردم چجوری میشه من اینو بازرگردانی کنم ؟

در نوار ابزار بالا یک منو هست که داخل دایره شکل انسان هست وقتی با موس روی اینمنو قرار بگیرید پنجره منو ها باز میشه منوی دوم security verification هست.

سلام من fund password خودمو ندارم
میشه راهنمایی کنید چجوری میتونم فعالش کنم توی منو هرکاری کردم نشد

سلام یعنی رمز رو فراموش کردین ؟

یادم نیست ایجاد کردم یا نه
و همچین رمزی ندارم

اگر ایجاد نکرده باشین بهتون میگه که یک رمزی رو انتخاب کنین ولی اگر ازتون رمز میخواد الان یعنی قبلا یک رمزی رو برای این بخش تعیین کردین!

برای تبدیل ارز fund pas میخاد ازم
حالا چجوری باید این مشکلو حل کنم

قبلا Fund Pass انتخاب کردین ؟

نخیر انتخاب نکردم

باید فکر کنید و رمزی که گذاشتید پیدا کنید.

سلام شما تونستید رمزتون رو پیدا کنید؟ منم همین مشکل واسم پیش اومده اگه نتیجه گرفتید لطفا به منم بگید ممنون

ممنون از جوابتون
يه سوال ديگه اينكه تفاوت ايميل و نام كاربري من با نام و نام خانوادگي شخص خارجي كه ميخوايم با اسم و مدارك اون شخص احراز هويت كنيم مشكلي ايجاد نميكنه و صرافي گير نميده ؟

سلام ترجیحا ایمیل با همون نام بسازید .

ايميلم رو كه از قبل ساختم براي اكانت !؟
الان دنبال يه شخص خارجي هستم براي احراز هويت كه مطمئنا اسمش با ايميل و يوزر نيم من متفاوت خواهد بود

اگر مدارکتون درست باشه . احتمالا بخوان که ویدیو بفرستید باید اون فرد حاضر باشه ویدیو بفرسته یا خودتون شبیه باشید. اگر فردی که پیدا کردید مطمئن هست و همکاری می کنه، ایمیل خیلی مهم نیست و لزومی نداره حتما با نامتون یکی باشه

ممنونم از راهنماييتون

سلام
اين صرافي براي برداشت پولم ازم احراز هويت ميخواد
اگه با پاسپورت يكي ديگه از كشور امارات يا چين و يا تركيه احراز هويت كنم ميتونم برداشت كنم ؟

سلام بله . فقط مواظب باشید در حین انجام کار دقت کنید که صرافی به شما شک نکنه

سلام
اگر بگیم ایرانی هستیم میزارن ارز رو خارج کنیم؟ تا حالا کسی تونسته خارج کنه؟
اصلا این صرافی کجا هست؟

سلام من پیام دادم به چت آنلاین صرافی گفتم ایرانیم البته اولش یه خورده گیر داد گفت نباید ثبت‌نام میکردی و این چیزا ولی بعد گفت عکس کارت ملی رو بفرست کشورت رو هم بزن یه جا دیگه از اپ موبایل هم استفاده نکن فرستادم کشور رو زدم افغانستان و اوکی شد و تونستم برداشت کنم همه پولم رو.البته نمیدونم پیام دادنم اثری توی تایید هویت شدن داشت یا نه. و اگر همینجوری بدون پیام دادن مدارک رو ارسال میکردم تایید میشدم یا نه.
این صرافی چینی هست.

دوستان من اشتباهی ارز Busd فرستادم صرافی گیت حالا نمیتونم بفروشمش و به تتر تبدیلش کنم؟؟ کسی میتونه کمکم کنه؟

سلام پشتیبانی gate io میتونه براتون انجام بده

باهاشون در ارتباطم کاری نکردن یه لینک فرستادن که از طریق اون تونستم اردر فروششو بزارم ولی هنوز انحام نشده

سلام اگر شخص افغانی باشه میتونه در این صرافی احراز هویت کنه؟

با سلام در لیست کشور ها در سایت صرافی باید نگاه کنید

سلام من هم مثل شما پولم تو این صرافی گیر کرده بود پیام دادم به پشتیبانی خود صرافی شرایطم رو توضیح دادم و گفتم نمیدونستم بدون احراز هویت امکان برداشت نیست گفت مشکلی نداره عکس و مدارک کارت ملی رو بفرست احراز هویت کن ولی کشورت رو بزن یه جا دیگه منتها بعد از برداشت پول حسابت رو می‌بندیم.منم عکس کارت ملی ایران و باقی مدارک رو فرستادم کشورم رو هم زدم افغانستان بعد از تقریبا ۱۴ ساعت تایید شد و خدارو شکر تونستم برداشت کنم.

اگه با پاسپورت مالزی شخص ایرانی که چند بار به مالزی رفته احراز کنم ممکنه قبول کنن؟

سلام من مبلغ زیادی پول توی صرافی گیت دارم.برای برداشت چی کار کنم ازم احراز میخواد شخصی هم خارج از کشور ندارم

سلام . به پشتیبانی پیام بدید و بگید ایرانی هستید و قوانین رو نمی دونستید ان شاالله بگذارن داریی تون رو خارج کنید

اگه با پاسپورت مالزی شخص ایرانی که سفر داشته به مالزی احراز کنم حل میشه؟

اینطور که فرمودین یعنی میخواین با مدارک ایرانی کار کنید. متاسفانه امکان احراز هویت مدارک ایرانی وجود نداره . حتی اگر به خارج از ایران سفر داشته باشه

سلام وقت بخیر برداشت وجه در هر حال نیاز به احراز هویت داره ؟ حتی اگه با ای پی کشور دیگری ثبت نام کرده باشم ؟

سلام بله کلا برای برداشت باید احراز هویت کنید

سلام برای احراز هویت و اپلود پاسپورت کشور ایران نداره. چیکار کنم؟ برداشت ارز نمیزازه انجام بشه

سلام . یا باید با مدارک کشور دیگه احراز کنید یا پیام بدید به پشتیبانی که ایرانی هستین و اجازه بدن که پولتون را برداشت کنید.

سلام برای برداشت وجه باید احراز هویت بشیم؟

سلام بله

سلام
fund password
را از کجا بگیریم

fund password یک پسوردی هست که شما باید علاوه بر پسورد اولیه برای دارایی خودتون تعریف کنین

سلام من وقتی میخوام رمز ارزی رو بخرم پسوورد میخواد پسوورد میزنم قبول نمیکنه چه پسووردی باید زده بشه تا قبول کنه اشکال از کجاست

سلام پسورد کیف پولتون رو باید بزنید

سلام وقت بخیر …دوست عزیز هنگام خریذ ارز میگه ک صندوق وارد کنید منفعال نکردم الان نمیتونم کاری کنم

سلام . من در قسمت sign up وقتی ثبت نام میکنم آخر ثبت نام میگهusername is token . هربار هم ک عوض میکنم بازم همین رو میفرسته.لطفا راهنمایی کنین

سلام قبلا از این اطلاعات برای حساب دیگه ای استفاده کردین احتمالا