قیمت لحظه ای Polkacity + نمودار قیمت POLC 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Polkacity
POLC
رتبه: 1610
$ 0.017705
1,084 تومان
3.20%
ارزش کل بازار
$ 7,289,525
حجم معاملات 24 ساعته
$ 1,509,722
عرضه در گردش
411,395,719 POLC
عرضه کل
680,000,000 POLC


نوسانات و اطلاعات قیمت Polkacity

هر واحد Polkacity (POLC) در این لحظه با قیمت 0.017700 $، معادل 1,084 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال Polkacity، معادل $ 7,289,525 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 1,509,722 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 3.2% افزایش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت Polkacity یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره Polkacity

واقعیت مجازی و ارزهای دیجیتال، مفاهیم جدیدی نیستند. با این حال، این دو پدیده به چنان رشد و بلوغی رسیده‌اند که این روزها هر کسی می‌تواند از فرصت‌های خلق‌شده توسط آنها، کمال استفاده را ببرد. یک شهر دیجیتالی کاملاً کاربردی، این فرصت را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند تا بتوانند سبد سهام خود را متنوع‌تر کنند. به همین خاطر است که تیمی متشکل از کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال و شهرهای مجازی، با همکاری یکدیگر، ارز دیجیتال پولکاسیتی (Polkacity) را که تحولی عظیم در شهرهای مجازی کنونی به شمار می‌رود، راه‌اندازی کرده‌اند.

هدف از ایجاد پروژه پولکاسیتی، بهره‌مندی از قدرت روزافزون اقتصاد غیرمتمرکز (دیفای)، بلاکچین پولکادات (DOT) و توکن‌‌های غیرقابل تعویض (NFT)، برای ایجاد یک شهر مجازی بی‌نظیر است. در واقع، پولکاسیتی یک بازار NFT است که سرمایه‌گذاران می‌توانند روی پروژه‌های مختلف شهر مثل کافه‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و غیره، سرمایه‌گذاری کنند و از این طریق، درآمد ثابت داشته باشند. به عبارت دیگر، کاربر در این پلتفرم مستقل و خودمختار مبتنی بر قرارداد هوشمند، می‌تواند روی دارایی‌های مجازی که یک شهر را تشکیل داده‌اند، سرمایه‌گذاری کند.

توکن POLC

پروژه پولکاسیتی یک توکن بومی هم دارد که کاربران برای کار با این پلتفرم، از جمله خرید اقلام و خدمات مختلف در پولکاسیتی، باید از آن استفاده کنند. این توکن که با نماد اختصاری POLC شناخته می‌شود، با استفاده از استاندارد ERC-20 ایجاد شده است، ولی دارایی‌های آن (POLC Asset) مبتنی بر استاندارد ERC-721 هستند. حداکثر تعداد توکن‌های POLC در حدود ۲۵۰ میلیون واحد اعلام شده است.

قیمت توکن POLC

ارز دیجیتال پولکاسیتی اولین بار در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۲۱ و با قیمت ۰٫۱۶ دلار، در وبسایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) لیست شد. قیمت توکن پولکاسیتی تا اوایل ماه مارس تغییر چندانی نداشت، ولی سرانجام در تاریخ ۷ مارس، با یک رشد قابل‌توجه به ۰٫۴۳ دلار رسید.

موج صعودی اصلی اما درست یک هفته بعد شروع شد که طی آن، قیمت توکن‌ POLC تا اوج ۲٫۵ دلاری صعود کرد. البته این قله تاریخی، دوام زیادی نداشت و روز بعد در تاریخ ۱۷ مارس، قیمت ارز دیجیتال Polkacity با سقوطی شدید، به حوالی ۱٫۵ دلار رسید. روند نزولی قیمت توکن POLC تا ماه جولای ادامه داشت و کمترین سطح تاریخی آن در تاریخ ۲۰ جولای، در حدود ۰٫۰۴ دلار به ثبت رسید.

با این حال، با شروع ماه نوامبر ارز دیجیتال پولکاسیتی دوباره وارد یک چرخه صعودی شد و در تاریخ ۳ نوامبر، این توکن بالاترین رکورد قیمتی خود را در حدود ۲٫۸۹ دلار، ثبت کرد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2404 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments