ارز دیجیتال دوج الون (Dogelon) چیست؟ معرفی توکن ELON

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مقدمه

تیم ارز دیجیتال دوج الون (Dogelon) این رمزارز را به عنوان یک ارز جهانی برای همه مردم در هر کجای جهان می‌دانند. آنها می‌گویند این رمزارز یک میم کوین (ارزهایی که برای سرگرمی ایجاد شده‌اند) مانند دوج کوین یا شیبا نیست. این ارز دیجیتال یک پروژه واقعی است که به طور مداوم در حال پیشرفت است. این تیم بیان کرده‌اند اگر از طریق توکن ما از کسی کلاهبرداری شده است، ما آن را جبران می‌کنیم و این اولین قدم است تا اعتبار خود را ثابت کنیم. البته برخلاف ادعای تیم Dogelon Mars بسیاری این ارز دیجیتال را جزو دسته میم کوین‌‌ها می‌دانند و می‌گویند این ارز دیجیتال هیچ مشکل و چالشی را در دنیای واقعی حل نمی‌کند.

ارز دیجیتال دوج الون مارس (Dogelon Mars) چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

در صفحه اصلی ارز دیجیتال دوج الون آمده است:

شهروندان عزیز کره زمین، همان‌طور که می‌دانید، من زندگی خودم را وقف کرده‌ام تا انسان چند سیاره‌ای شود. این هدف را در چهار جنبه پیش برده‌ام: پرواز بین سیاره‌ای، تغییر شکل سیاره، ارسال مهاجران و ایجاد ارز بین سیاره‌ای. من خوشحالم که اعلام می‌کنم که امروزه افراد پیشگام ما در مأموریت خود به مریخ می‌روند و اولین ارز بین سیاره‌ای را دوج الون (Dogelon) می‌نامیم.

از نظر فنی، ارز دیجیتال دوج الون یک فورک از دوج کوین است. من این ارز دیجیتال را به نام پایتخت مریخ نامگذاری کرده‌ام و تلفظ آن به صورت Dog-a-lon است، نه Doge Elon؛ زیرا این تلفظ مغرورانه و متکبرانه است. من امروز و با امید به ورود اولین شهرک‌نشینان به مریخ، این ارز را راه‌اندازی کرده‌ام، برای اینکه مردم را در این سفر با خود همراه کنم. افراد بسیاری امیدوارند که روزی بتوانند سفری به ماه داشته باشند.

به نظر من این آرزوی بسیار کوچکی است. ما می‌خواهیم به مریخ و فراتر از آن برسیم. جامعه دوج الون متعهد می‌شود که به مرور زمان توکن ایجاد کند و به افراد علاقه‌مند به این حوزه بدهد و پس از مدتی، آنها می‌توانند در پروازهای منظم ما به مریخ همراهمان باشند.

ارز دیجیتال دوج الون

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت اصلی Dogelon مراجعه کنید.

توکن دوج الون چیست؟

توکن ارز دیجیتال دوج الون مارس ELON نام دارد. این توکن روی شبکه اصلی اتریوم قرار دارد و آدرس قرارداد هوشمند این است:

0x761d38e5ddf6ccf6cf7c55759d5210750b5d60f3
کاملاً محتاط باشید که توکن اشتباهی را خریداری نکنید. زیرا توکن‌‌های تقلبی و کلاهبرداری مشابه زیاد است.

تعداد کل توکن‌‌های این ارز دیجیتال 1000 ترلیارد توکن ELON است. 50 درصد از کل این مقدار را برای ویتالیک بوترین (خالق ارز دیجیتال اتریوم) فرستادند و 50 درصد بقیه توکن‌‌ها روی یونی سواپ قرار گرفت.

آن 50٪ توکن‌هایی که برای ویتالیک فرستاده شده بود، به عنوان نمادی برای صلح سوزانده شد. ویتالیک بوترین این کار را برای شیبا و دوج کوین نیز انجام داد تا از همان ابتدا توزیع این توکن‌‌ها متوازن باشد و با ذات بلاکچین که ایجاد عدم تمرکز است منطبق گردد.

ارز دیجیتال دوج الون

قیمت ارز دیجیتال دوج الون مارس (Dogelon Mars)

این ارز دیجیتال با نام توکن ELON در سایت کوین مارکت کپ قرار دارد. این ارز دیجیتال در ماه آپریل 2021 وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. ارزش کل بازار (Market Cap) این رمزارز تقریباً 82 میلیون دلار است و جزو رمزارزهای با حجم بازار کم به حساب می‌آید. سایت کوین مارکت کپ این رمزارز را جزو دسته ارزهای میم (Meme coin)‌‌ به حساب می‌آورد. اما سازندگان این ارز و ایلان ماسک می‌گویند که این ارز دیجیتال یک پروژه جدی با اهداف مهم است. نمودار قیمت ارز دیجیتال دوج الون را می‌توانید در تصویر زیر ببینید.

dogelon

برای مشاهده قیمت لحظه‌ای این ارز دیجیتال می‌توانید به صفحه قیمت ارز دیجیتال دوج الون مراجعه کنید.

نحوه خرید ارز دیجیتال دوج الون

این ارز هنوز در صرافی‌‌های بزرگ لیست نشده است و آن را می‌توانید از صرافی یونی سواپ خریداری کنید.

صرافی یونی سواپ محلی برای خرید و فروش رمزارز‌‌هایی است که مارکت کپ پایینی دارند.

  1. ابتدا شما باید در یک صرافی بزرگ مثل بایننس ارزهای معروفی مثل بیت کوین، اتریوم یا BNB را خریداری کنید.
  2. سپس به کیف پولی که به صرافی یونی سواپ متصل شود نیاز دارید؛ مثل کیف پول متامسک.
  3. از طریق کیف پول متامسک خود به صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ متصل شوید.
  4. حالا می‌توانید دوج الون یا توکن ELON را خریداری کنید.

سخن پایانی

ارز دیجیتال دوج الون یکی از جدیدترین‌های بازار ارزهای دیجیتال است. بسیاری این رمزارز را یک میم کوین می‌دانند که هدف خاصی را دنبال نمی‌کند. اما ایلان ماسک این ارز را به عنوان یک ارز بین سیاره‌ای معرفی کرده است که در مریخ از آن استفاده خواهد شد. هر چند این صحبت‌‌ها بسیار دور از دنیای واقعیت کنونی است. اما همیشه اتفاقات مهم علمی ‌و پیشرفت‌‌ها از آرزو و تخیل شروع شده است. اگر شما به ریسک و هیجان علاقه دارید، می‌توانید مقدار کمی از پول خود را _که در صورت از دست رفتن کل پول، برای شما مشکلی ایجاد نمی‌شود و ناراحت نمی‌شوید_ روی این گونه از ارزهای دیجیتال مانند Dogelon Mars سرمایه‌گذاری کنید. اما همیشه به این نکته توجه داشته باشید که این یک سرمایه‌گذاری پرریسک است. برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، گزینه‌‌های بهتر و مطمئن‌تری وجود دارد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

8 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

رتبه اش تو کوین مارکت کپ خوبه تعداد سکه هاشم ۵۰۰ تریلیارد پشتیبان خوبی هم مثله ایلان ماسک داره میتونه به یک تومن خودشو برسونه

ارز عالی هستش و آینده دار

این ارز بدون وایت پیپر چندین صرافیمعتبر جهان لیست شده که نشان از اعتبار این ارز داره …دوج کوین سرگرمی بود دوج اصلی اینه .شرکت متوسلا که با ناسا قرارداد داره پشت این ارزه و صدها فاندای دیگع که حوصله نوشتنش نیست .فقط همینقدر بگم که اگه از سودهای میلیاردی شیبا جا موندین الون بخرین و هولد کنید .گروه تلگرامیش هم وارد بشین همه دکتر و مهندس و فیلسوف تحیر برانگیزه .مطمینا اونهایی میخرن که برگزیده شده باشن .اسم گروه تلگرامیش در ایران dodelonmarsiran

ببخش اشتباه نوشتی درستش اینه dogelonmarsiran

باشه 😂

بنده ۵ماه است بااین ارز هستم هیچ ارزی را به پر ثباتی elondogندیده ام .ضمنا بسیار سود ده می‌باشد .آینده برای دوج الون است

به چشم کوری بعضی ها این ارز بازارهای ارز دیجیتالی رومیترکونه انشالله این ارز نیست یه پروژه واقعی هستش حتی بالاترازتمام ارزها

نقوی جون پس منتظر باش انشالله با این ارزی که خریدی در مریخ بری بقالی و چند تا چون فیل و چیپس باهاش خرید کنی…. عمو از خواب بیدار شو…..😂😂😂