مشکل عدم نمایش موجودی تراست ولت + دلایل و راه حل ها

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مقدمه

در روزهای اخیر برخی از کاربرانی که قصد داشتند از کیف پول های ارز دیجیتال استفاده کنند، با مشکلاتی مانند صفر نشان دادن موجودی کیف پول و مشکل در ارسال رمزارزها مواجه شده‌اند.

در این نوشتار قصد داریم دلایل ایجاد این مشکلات و همچنین راه‌حل برطرف کردن آنها را بررسی کنیم.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

چرا بعضی کیف پول ها موجودی را صفر نمایش می‌دهند؟

اگر از کاربرانی هستید که تراکنش های زیادی را از طریق کیف پول‌ها انجام می‌دهید، احتمالاً اخیراً با مشکل صفر نشان دادن موجودی کیف پول مواجه شده‌اید و دیده‌اید که در برخی از کیف پول‌ها مانند کیف پول کوینومی، اتمیک والت، متامسک، تراست والت و بعضی کیف پول‌های دیگر، موجودی رمزارزهای شما صفر نمایش داده می‌شود؛ در حالی که قبلاً به آدرس خود در این کیف پول ها رمزارز انتقال داده‌اید.

دلیل اصلی ایجاد این اختلال در کیف پول ها این است که بیشتر شرکت‌های ارائه‌دهنده کیف پول ارز دیجیتال در ایالات متحده یا کشورهای تحت سلطه آن مستقر هستند و به ناچار مجبورند که از قوانین تحریمی پیروی و خدمات‌رسانی را به کاربران ایرانی محدود کنند.

به دلیل تحریم‌ها، برخی کیف پول ها اتصال کاربران ایرانی به نود بلاکچین‌های مختلف را محدود می‌کنند؛ یعنی درخواست‌هایی را که برای دریافت اطلاعاتی از قبیل موجودی یک آدرس یا ارسال تراکنش به بلاکچین استفاده می‌شوند، برای ip های بعضی از کشورها از جمله ایران محدود کرده‌اند.

solution-showing-wallet-balance

در برخی کیف پول ها مانند کوینومی زمانی که شما به بلاکچین یه رمزارز متصل می‌شوید، کیف پول این اتصال را به شما نشان می‌دهد. به عنوان مثال، همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در کیف پول کوینومی زمانی که اتصال شما به بلاکچین رمزارز موردنظر موفق باشد، این اتصال موفق با یک چراغ سبز رنگ نمایش داده می‌شود و اگر به هر دلیلی از جمله تحریم ها، شما نتوانید به بلاکچین مورد نظرتان متصل شوید، چراغ کنار آن رمزارز قرمز یا خاکستری می‌شود.

آیا دارایی های کاربران ایرانی از دست می‌رود؟

در بررسی مشکل صفر نشان دادن موجودی کیف پول و در پاسخ به این سؤال که آیا دارایی های کاربران ایرانی از دست می‌رود یا نه، باید گفت که دارایی‌های ما روی شبکه بلاکچین هر رمزارز قرار دارد. تنها راه دسترسی به دارایی‌های رمزارزی و توکن‌ها، داشتن کلید خصوصی (Private key) یا عبارات بازیابی (Seed phrase) است. بنابراین مادامی که کسی به کلید خصوصی یا عبارات بازیابی شما دسترسی نداشته باشد، توان بلوکه کردن و جابه‌جایی و در کل هیچ گونه دسترسی به دارایی‌ها را نخواهد داشت.

در نظر داشته باشید که کیف پول‌ها صرفاً ابزاری هستند برای نگهداری امن از کلیدهای خصوصی و ساختن تراکنش‌ها و امضا کردن آنها با کلیدهای خصوصی. کیف پول‌ها همچنین می‌توانند با دریافت اطلاعات از بلاکچین مورد نظر و ارسال تراکنش به بلاکچین، تراکنش‌ها را به بلاکچین هدایت کنند.

یکی از ویژگی‌های یک کیف پول ارز دیجیتال خوب و مطمئن، متن باز (Open source) بودن آن کیف پول است. بنابراین با توجه به بررسی کدهای کیف پول می‌توانید متوجه شوید که آیا شرکت سازنده به Seed phrase ها و کلیدهای خصوصی شما دسترسی دارد یا خیر. به این نوع کیف پول‌ها که کنترل عبارات بازیابی و کلیدهای خصوصی شما را در دست ندارند، کیف پول غیر متصدی یا non-custodia گفته می‌شود.

پس مطمئن باشید در صورتی که از یک کیف پول خوب و معتبر استفاده می‌کنید، آن کیف پول توانایی مسدود ساختن دارایی‌های شما و انتقال آنها را نخواهد داشت.

کیف پول‌ هایی مانند تراست والت، الکتروم، سامورایی، کیف پول گواردا، اتمیک والت، مای اتر والت، واسابی والت و برخی کیف پول‌های دیگر، از نوع non-custodia هستند و به کلیدهای خصوصی شما دسترسی ندارند.

راه حل مشکل صفر نشان دادن موجودی و خطا در ارسال رمزارزها

 

 

solution-showing-wallet-balance

آسان‌ترین و کاربردی‌ترین راه حل برای برطرف کردن مشکل صفر نشان دادن موجودی کیف پول و اتصال کیف پول ها به بلاکچین، استفاده از VPN است. وی پی ان ها یک ارتباط رمزگذاری‌شده از محل اتصال شما به اینترنت ایجاد می‌کنند و آن را به منطقه دیگری، معمولاً یک کشور دیگر ارسال و سپس آن را وارد اینترنت عمومی می‌کنند. این رویه باعث تغییر آدرس آی پی شما می‌شود و دیگر محل واقعی اتصال شما به اینترنت مشخص نخواهد شد. سرور به آدرس آی پی جدید دسترسی پیدا می‌کند و آدرس IP اولیه و اصلی در اختیار آن قرار نمی‌گیرد. با توجه به این موضوع، در زمان استفاده از کیف پول‌ها اطلاعات واقعی موقعیت مکانی شما در اختیار کیف پول‌ها قرار نمی‌گیرد.

البته در برخی از کیف پول‌ها این امکان وجود دارد که بتوانید نودی را که از طریق آن به بلاکچین رمزارز دلخواه خود متصل می‌شوید، تغییر دهید. البته این کار با پیچیدگی‌های فنی همراه است و ما همان استفاده از VPN را به شما توصیه می‌کنیم.

سخن پایانی

در این نوشتار سعی شد که دلایل بروز مشکل صفر نشان دادن موجودی کیف پول و خطا در ارسال رمزارزها در برخی کیف پول‌ها مطرح شود و راهکارهایی برای حل این مشکل ارائه شود.

در پایان باید گفت که کیف پول های غیر متصدی یا non-custodia برای حفظ امنیت وجوه شما ویژگی‌های امنیتی نسبتاً بالایی دارند. این کیف پول ها هیچ گونه اطلاعات شخصی حساسی را ذخیره نمی‌کنند؛ بنابراین اگر از یک کیف پول non-custodia استفاده می‌کنید و با مشکل صفر نشان دادن موجودی کیف پول و خطا در ارسال رمزارزها مواجه شدید، نگران از دست رفتن دارایی‌های خود نباشید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

135 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام
من به مشکل برخوردم،تو کلور تتر داشتم ولی الان خالی شده با پشتیبانی صحبت کردم گفت حسابت فریز شده با ۳۰٪ موجودیت و واریز کنی تا از فریز در بیاد.ایا این درسته ؟میشه منو راهنمایی کنید.ممنون

سلام
من از کوینکس اتر انتقال دادم به کیف متامسک کامل انجام شد و تو قسمت activity کیف پول هم اومده اما موجودی را صفر نشون میده همه شبکه های اتریوم را هم به متامسک اضافه کردم اما حل نشد میشه راهنمایی کنید

سلام موقع انتقال تتر از کیف پول به صرافی کوینکس داراییم رفته نشون میده ۳۰دلار موجودی داری میخاستم که مقداریشو هولد کنم بقیه رو نقذ کنم ولی داراییم رفته به پشتیبانی پیام دادم میگه احتمالا پوزیشن باز داشتی همه بیست هزار دلارت پریده مگه ممکنه برام پیام لیکویید نیومده الان باید چه کنم پولم چی شده..هیچ پوزیشن بازی هم نداشتم

سلام من مقداری از بی بی دوج زیلا از یک کیف پول تراست والت به تراست والت دیگری انتقال دادم ولی نیومده
باید چکار کنم ؟
ممنون

اول این پیغامو میداد
balanc maybe outdedated
الان صفر نشون میده

سلام وقت بخیر. من مقداری اتریوم داخل اکانت ۱ و اکانت ۲ متاماسک داشتم، از صبح مانده یکی رو صفر تشون میده و مانده اکانت بعدی هم کلا با موجودی قبلی فرق میکنه، به سایت. opensea وصل میشم ،موجودی درست نمایش داده میشه، همیشه با vpnثابت وارد میشم، نمیدونم چرا اینجوری شده…

سلام.گاهی اوقات کیف پول‌های نرم افزاری در نمایش دارایی دچار مشکل می‌شوند، شما برای مشاهده دارایی خود آدرس کیف پول خود را در اکسپلور مربوط سرچ کنید در صورت نمایش دارایی مشکلی وجود نخواهد داشت.

سلام لطفا من را راهنمایی کنید – من ۴۰ تا توکن مختلف را در روزهای متفاوت در شبکه bsc خریداری کردم و داخل کیف پول متاماسکم نگه داری می کنم و وی پی ان ایپی ثابت هم دارم و همیشه چک کردم تمام توکن ها هم در کیف پولم هستش و هم وقتی در سایت https://bscscan.com ادرس کیف پول را می نویسم باز هم ان ۴۰ تا توکن را می اورد – الان ۳ تا توکن جدید خریداری کردم که هم از موجودی BNB کم شده و به کیف پول متاماسکم هم با مقدارش اضافه شده ولی جالبه وقتی در سایت https://bscscan.com ادرس کیف پولم را وارد می کنم این ۳ تا توکن جدید را در انجا نمی اورد

سلام.همچین موردی امکان پذیر نیست که ارزی در کیف پول اضافه شده باشد ولی در اکسپلور نمایش داده نشه. بالعکس این مورد امکان داره، لطفا شبکه ی انتقال و اکسپلور رو مجدد بررسی بفرمائید.

سلام من صرافی کوینکس دارم مقدارزیادی اتریم و تتر داشتم بعد از اهراز هویت که کردم موجودی صفر شد الان ۲۴ساعت هست میشه راهنمایی تشکر

سلام.در این گونه موارد مشکل را از پشتیبانی صرافی پیگیری بفرمائید

سلام باپشتیبانی صرافی چطور میشه در ارتباط بود

سلام من امروز ارز لونا خریدم و به کیف پول تراست ولت
انتقال دادم اما داخل کیف پول موجودی صفره لطفا راهنمایی کنید

سلام شما میتوانید دارایی خود را با استفاده از عبارت بازیابی در کیف پول دیگر ایمپورت کنید.

سلام.من مقداری ریپل از سیف پال به بای بیت انتقال دادم تمامه تراکنش انتقال به درستی انجام و تایید شده ولی در ولت بای بیت موجودی صفر می‌باشد.الان ۴۸ساعت گذشته.ممنون میشم راهنماییم کنین

سلام. وقت بخیر
در صورتی که با اسکن txid تراکنش خود در اکسپلولر مخصوص شبکه ای که در آن انتقال را انجام داده اید، از صحت تراکنش و انتقال ارز اطمینان دارید، txid تراکنش خود را به پشتیبانی صرافی مورد نظر ارسال کنید تا این مسئله را پیگیری نمایند.

در مورد مظموم txidلطفا راهنماییم کنین.چون رو زبان انگلیسی مسلط نیستم

آدرس تراکنش.
رشته ای از حروف و اعداد که با اسکن کردن آن در اکسپلولر مخصوص شبکه انتقال، تمام اطلاعات و جزییات تراکنش قابل مشاهده است.

سلام دوستان من در متامسک ارز انتقال دادم موجودیم را صفر نشان میدهد ولی وقتی از متامسک وارد پوکویین میشم اونجا نشون میده که ارزم سر جاشه هنوز نتونستم مشکلمو حل کنم اگر فهمیدم چطور حا میشه میام اینجا میگم

سلام.
در متامسک ابتدا باید شبکه ارز مورد نظر، سپس خود ارز را به کیف پولتان اضافه کنید تا دارایی خود را مشاهده کنید.

منم مشکل نمایش ندادن ارز داشتم. رو شبکه bsc بود. فیلترشکن روشن کردم درست شد.

سلام وقت بخیر، من متامسک رو حذف و دوباره نصب کردم، و با ۱۲ کلمه وارد اکانتم شدم و موجودیم صفره (شبکه ی بایننس رو اضافه کردم و مشکل از اون نیست) و به این خاطره که آدرس پابلیک من عوض شده و اون قبلیه نیست، به پشتیبانی پیام دادم و گفتن رو هر حساب با ۱۲ کلمه، میتونه کلی آدرس پابلیک وجود داشته باشه که باید اضافه کنی، من آدرس پابلیک قبلیمو دارم اما فقط امکان اضافه کردن حساب با آدرس پرایوت هست،تو فروم های خارجی هم دیدم که این مشکلو خیلیا دارن اما تنها جوابی که بهشون داده میشه اینه که ۱۲ کلمه رو درست وارد کنید بقیه نظرات رو هم خوندم که یکی از دوستان به اسم هیوا مشکل منو داشتن، اگه نظر یا تجربه مشابهی دارید ممنون میشم راهنماییم کنید.

سلام برادر، منم دقیقا مشکل شما دارم، ممنون میشم اگه مشکلتون حل شد من هم راهنمایی کنید

سلام احمد جان، نه فعلا هر چی سرچ زدم نتیجه نداشت
کامنت شمارو هم اتفاقی دیدم، اگر به چیزی برخوردم همینجا ریپلای میکنم واستون

سلام وقت بخیر
من ارز تونکوین و bnb از طریق پنکیک سواپ خریدم بعد از چند دقیقه موجودی پنکیک سواپ و حساب متامسک صفر شد و البته از وی پی ان ثابت استفاده شده، چندین بار خارج شدم از کیف پول اما همچنان موجودی صفره، باید چه کاری انجام داد؟

سلام. شما میتوانید با اسکن کردن آدرس کیف پول خود در اکسپلورر شبکه مختص به آن، تمام تراکنش ها و موجودی کیف خود را مشاهده و رهگیری کنید و مطمئن شوید که موجودی شما در کیف پول وجود دارد یا انتقال داده شده است.

سلام، دوتا ارز داشتم تو متامسک که یهو صفر شدن، vpn هم عوض کردم، متامسک هم حذف و نصب کردم ولی فایده نداشت، راهی هست ک بشه برگردوند؟

در صورتی که عبارات بازیابی کیف پول خود را به درستی وارد کرده اید، بعد از بازیابی کیف پول قدیمی، باید شبکه ها و ارزهای موجود را اضافه کنید تا قابل نمایش باشند.

تمام کارایی ک گفتید انجام شد ولی بی نتیجه،، ميشه ک هک شده باشه؟

امیدوارم که این اتفاق نیفتاده باشه. ولی ممکنه به هر طریقی به کیف پول شما دسترسی پیدا کرده باشن و موجودی آن را انتقال داده باشن.

اگه واقعا انتقال داده باشن پس چرا هیچ تراکنشی از انتقالش نیس؟

شما میتوانید با اسکن کردن آدرس کیف پول خود در اکسپلورر شبکه مختص به آن، تمام تراکنش ها و موجودی کیف خود را مشاهده و رهگیری کنید.

آدرس اسمارت چاین رو وارد bscscan کردم، اونجا یه تراکنشی هست از کیف خودم به یه کیف پول دیگه انتقال داده شده، ميشه پیگیری کرد؟

تنها پیگیری که در از این طریق میشه کرد اینه که فقط مبدا و مقصد انتقال را مشاهده کنید.
همچنین میتوانید برای پیگیری های قانونی به مراجع ذیربط مراجعه نمایید.

سلام من کیف پول متامسک روبازیابی کردم ولی موجودی اتریوم روصفر نشون میده آدرس همون آدرس قبلیه چکارکنم که موجودیش برگرده

در صورتی که ارز اتریوم را روی شبکه Erc20 داشتید، قطعا الان باید نمایش داده شه، مگر اینکه روی شبکه دیگری بوده باشه که در این صورت باید شبکه های دیگر را به کیف پول متامسک خود اضافه کنید. در حالت عادی پس از بازیابی کیف پول متامسک، فقط شبکه اتریوم نمایش داده می شود.

سلام مقداری ارز اتریوم از متامسک به کوینکس انتقال دادم اما نرسید ب صرافی مشکلی ک هس ارز اتریوم داخل متامسک بر روی شبکه پالیگان بوده ایا امکان بازیابی هس ؟

سلام باید با پشتیبانی صرافی کوینکس تماس بگیرید اونها ممکن هست بتونن براتون برگردونن

ریستور ولت رو هم زدم ۱۲ کلمه رو هم زدم بازم کیف پول ارور میده واس فروش و اکتیویتی میگه انیترنتو چک کن در صورتی ک نتم اوکیه فیلتر شکنمم پر سرعته…با سایت هم ک میام بالا میزن موجودیو اینارو میزنه ولی ارور میده

متن خطا رو بفرستید

سلام خسته نباشید من کیف‌پول بلاک چین دارم تا ۲۰ روز پیش با آپی ک رو گوشیم بود کار میکردم ولی الان چند روزه ک وارد کیف پول میشه ولی نه میتونم چیزی بخرم نه میتونم بفروشم همش ارور اینترنت میده و اکتیویتی رو نمایش نمیده هزارتا وی پی ان پولی و رایگان هم امتحان کردم ولی بازم بالا نمیاد آپدیت هم کردم فایده نداشت ..نظری دارید؟؟

سلام . یکبار کیف پول رو آن اینستال کنید . دوباره نصب کنید و کیف پولتون رو بازیابی کنید

کیف پول رو چطور بازیابی کنم

گزینه restore بعد هم کلمات ریکاوری رو وارد کنید

ریستور ولت رو هم زدم ۱۲ کلمه رو هم زدم بازم کیف پول ارور میده واس فروش و اکتیویتی میگه انیترنتو چک کن در صورتی ک نتم اوکیه فیلتر شکنمم پر سرعته…با سایت هم ک میام بالا میزن موجودیو اینارو میزنه ولی ارور میده

متن ارور رو بفرستید

داداش باید آپدیت کنی بلاکچین اینجوریه بدون آپدیت جدید هنگ میکنه

سلام‌وقت بخیر.من از پنکیک سواپ مقداری ارز بیبی ووج‌خریدم اما موجودی توکن هست اما ارزش دلاریش نشون نمیده.لطفا راهنماییم کنین

سلام . داخل چه کیف پولی انتقال دادین ؟

سلام من بیت کوین به به کیف پول متامسک انتقال دادم برای دیدن موجودی باید چه شبکه ای رو انتخاب کنم ممنون

سلام. قبل از انتقال باید شبکه رو مشخص میکردید! احتمالا رو شبکه BSC هست

سلام
دوتا ارز توی متامسک داشتم و یه دفعه بدون هیچ دلیلی صفر نشون میده دوبار این اتفاق افتاده برام همیشه با vpn وارد میشم علت چیه؟راه حلی هست؟

چه ارزهایی هست ؟

حل شد؟

سلام، دقیقا واسه منم همین اتفاق افتاده، شما تونستی ارزتو برگردونی؟

سلام من تو متاماسک ارزمو تبدیل کردم به متیک بهم نشون داد مقدارو بعد یک ساعت رفتم تو برنامه صفر نشون میده الان وی پی ان هم استفاده کردم

سلام احتمالا باگ نرم افزاری هست

سلام من تتر به تتر حساب متامسک انتقال دادم. الان بعد از ۱۰ ساعت هنوز انتقال صورت نگرفته. علت چی میتونه باشه؟

سلام شبکه انتقال رو درست انتخاب کردین؟

من داخل متا شبکه اضافه نکردم. ولی از والت مبدا BSc رو وارد کردم ؟

در کیف پول متامسک در قسمت add network شبکه BSC رو اضافه کنید و سپس توکن USDT رو از قسمت Import token اضافه کنید

الان یعنی تتر من از بین رفته؟

همون طور که در پیام قبلی توضیح دادم عمل کنید احتمالا تترتون رو نمایش میده

سلام
من تتر و بی ان بی دارم تو تراست و تو تراست هم نشون میده که دارمشون ولی وقتی پنکیک یا یونی رو به کیف پول از طریق مرورگر خود تراست وصل میکنم موجودی تتر و بی ان بی‌م رو تو اون صرافیا صفر نشون میده. و نمیتونم معامله کنم

سلام شبکه کوین هاتون رو دقت کنید که یکی هست ؟

مشکلم همین بود دقیقا
ممنون از پاسختون
شبکه انتقال تترم به والت ترون بود ولی ارزی که میخواستم بخرم اتریوم

خواهش می کنم . خوشحالیم که مشکل حل شد

سلام من ی مقدار ارز اتریوم ب کیف پول متامسک انتقال دادم و بخشی از ارز ب tsuki inu تبدیل کردم، اما حالا داخل کیف پول مقدار باقیمانده از داریم هست اما مقوا tsuki inu صفر اصلا داخل دارایی نیس، اما اسمش هست

سلام با vpn متصل بشید و کیف پولتون رو رفرش کنید

سلام
بنده یه مقدار بیت تورنت قدیمی و یه مقدار ترون تو کیف پول کلور داشتم الان ترون سرجاشه ولی بیت تورنتم صفر شده موجودیش لطفا راهنماییم کنید

سلام بیت تورنت شبکه خودش رو تغییر داده و باید بیت تورنت های قدیمی رو به بیت تورنت جدید تبدیل کنید

با سلام و عرض خسته نباشید
بنده توی متامسکم ۳۰۰۰ تا ccar دارم ،ولی وقتی میخوام انتقال بدم داخل بازی، میگه موجودی کیف پول ناکافیه، حتی صد تا هم نمیتونم انتقال بدم،در حالی که قبلا میتونستم ،مشکل از کجا میتونه باشه؟وی پی ان هم روی یو اس آ س

با سلام . به چه بازی می خواهید انتقال بدید ؟

بازی کریپتوکار

سلام احتمالا موجودی کافی برای هزینه ارسال رو ندارید

سلام من مقداری ارز xvs انتقال دادم به متامسک ، الان متامسک روی شبکه اسمارت چین هست ولی ارز رو نشون نمیده. چیکار باید کرد؟
ممنون

سلام به قسمت Import token وارد بشید در نوار جستجو نام توکن رو وارد کنید وبه کیف پول اضافه کنید

سلام وقت بخیر. آیا امکان انتقال متیک بر بستر پولیگان تو متاماسک به کیف متاماسک دیگه وجود داره. حداقل چه تعداد وکارمزدش چقدر میشه؟ممنون

سلام بله وجود داره فقط باید شبکه پولی گان رو به کیف پول متامسک وارد کنید .
در قسمت Add network این اطلاعات رو وارد کنید
Network Name: Polygon
RPC URL: https://polygon-rpc.com
ChainID: 137
Symbol: MATIC
Block Explorer URL: https://polygonscan.com
کارمزدش ۰.۰۱ متیک هست

سلام وقتتون بخیر . من دیروز مقداری ارز متیک خریدم و با موفقیت ثبت شد ولی به کیف پول متامسکم انتقال داده نشد چیکار کنم ؟؟؟

سلام وقت شما هم بخیر. رمزارز متیک رو به کیف پول متامسکتون اضافه کردین ؟

بله اضافه کردم . حتی چن وقت پیش هم متیک خریدم و به کیف پولم انتقال داده شد . ولی الان به کیف پولم انتقال داده نشده

سلام وقتتون بخیر . من کیف پول متامسک دارم . دیروز مقداری رمز ارز خریدم و و با موفقیت ثبت شد ولی به کیف پول واریز نشد . مشکل چیه چیکار میتونم بکنم . هیشکی پاسخ گو نیست ؟؟

سلام . چه رمزارزی خریدید و روی چه شبکه ای ؟

رمز ارز متیک خریدم . روی شبکه فک کنم pen 20 بود

جدیدا بایننس متیک رو از روی شبکه BEP2 حذف کرده ولی روی شبکه BEP20 مشکلی نداره دقت کنید که دقیقا روی کدوم یکی از شبکه ها انتقال دادید

نه دقیقا روی شبکه BEP20 انتقال دادم .ولی به حسابم انتقال داده نشد . چیکار میتونم بکنم

شبکه متیک رو در کیف پول متامسک فعال کردین ؟

سلام موجودی من فریز شده است لطفا منو راهنمایی بفرمایید کیف پول متا مسک دارم ممنونم

سلام
منظورتون اینه که داراییتون رو نمیبینین؟ یا مورد دیگه ای هست؟

میبینم در قسمت ماینینگ ولی نمیتوانم انتقالش بدم در واقع فقط در قسمت ماینینگ ظاهر میشود نمیتوانم انتقالش بدم روی والت

در قسمت ماینیگ در چه پلتفرمی می بینین؟ از کجا می خواهید انتقال بدید به متامسک؟

سلام روز بخیر . من ارز متیک رو از صرافی ایرانی انتقال دادم به متامسک ولی ۴۸ ساعته هنوز نیومده به ولت م

سلام روی چه شبکه ای انتقال دادین ؟

روی bep20

شبکه BEP20 روی کیف پول متامسکتون فعاله؟ اضافش کردین؟
چون این شبکه جزو شبکه های دیفالت این کیف پول نیست

میشه راهنمایی کنید باید چیکار کنیم منم با همین مشکل روبه رو شدم

این مقاله رو بخونید کاملا مرحله مرحله و با تصویر آموزش دادیم https://ramzarz.news/how-to-add-bsc-to-metamask/

نه نمیدونم چطوری اضافه میشه؟ منظورتون همون پلی گانه؟

سلام این مقاله رو مطالعه کنید مرحله به مرحله و با جزئیات اموزش داده شده https://ramzarz.news/how-to-add-bsc-to-metamask/

سلام .مقداری ارز داخل کیف پول متامسک داشتم ارز blok و ارز متیک تا چند روز پیش موجودیم درست بود الان موجودی صفره . پالیگان اسکن چک کردم . موحودی رو نشون داد . ولی داخل کیف پول هر کاری کردم حتی وی پی ان رو هم عوض کردم بازم نشد . همچنان صفره. ایا راهی هست موجودیم رو برگردونم ب متامسکم

سلام احتمالا یا اشکال از VPN هست یا باگ نرم افزاری

خب چطور قابل حل هست؟

با VPN وارد کیف پولتون بشید

سلام من مشگل نیومدن ارز به کیف پولم و داشتم حتی ارزی هم فرستاده بودم نرفته بود ادرسش اشتباه به پشتیبانیش گفتم حلش کردن

مرسی

بله بایننس

باید به پشتیبانی بایننس و کیف پولتون پیام بدید و پیگیری کنید شاید مشکل از طرف بایننس باشه

سلام تقریبان سه هفته است.که موجودی صفر شده هرکس هر کاری هم گفت انجام دادم. روی شبکه اسمارت چین.کیک استیک کرده بودم تا هفتادودوساعت آن استیک می‌باشد.کمتراز۴۸ساعت بعدازظهر صفرشد.ارزهایی که هم روی اسمارت چین داشتم صفرشد فقط بی آن بی رانشان میدهد همان ۸ دلاری که داخلش بود.برداشتی هم انجام نشده که بگیم کیف پول هم شده .پشتیبانی هم پیام دادیم خبری نشد

توی چه استخری استیک کرده بودین ؟ بایننس؟

سلام استاد فیلتر شکن هم عوض کردیم با ایپی ثابت باز همچنین با صفر نمایش دادن کیف پول مواجه هستیم بازیابی کلمات را در والت دیگری انجام دادیم ولی نتیجه ای حاصل نشد. تراکنشها هم درسایت بی اس سی چک شد با موفقیت سواپ انجام شده. گوشی که از ان استفاده می کنیم شیایومی میباشد با تشکر

سلام چند روز از انجام تراکنش گذشته ؟ و تراکنش روی چه شبکه ای بوده؟

سلام آیا برای تغییر رمز ۱۲کلمه متا مسک راهی هست

سلام . چرا می خواهید ۱۲ کلمه رو تغییر بدید؟

هک شده و یه یازی وصله دلم نمیاد ار اول بازی زو شروع کنم اگه بتونم رمز دو عاملی متامسک زو فعال کنم خیلی خوب میشه یا زمز ۱۲رقمی رو عوض کنم

متاسفانه راهی برای تغییر عبارت بازیابی وجود نداره . شما می تونید یک ولت جدید با عبارت بازیابی جدید ایجاد کنید.

ارز اتریوم رو بخاطر کارمزدش از شبکه bep20 از صرافی ایرانی خریدم وانتقال به کیف پول متاماسک دادم الان موجودی صفره چکار باید کنم

باید کیف پول متامسک شما برای شبکه بایننس تنظیم شده باشد.
باید وارد تنظیمات Metamask شده و کیف پول را برای نودهای Binance Smart Chain پیکربندی کنید.
در تنظیمات وارد قسمت Networks شوید.
در این صفحه بر روی گزینه Add Network در قسمت بالا سمت راست کلیک کنید تا Binance Smart Chain را به صورت دستی به شبکه‌ها اضافه کنید.
موارد زیر را وارد کنید.

Network Name: Smart Chain
New RPC URL: https://bsc-dataseed.binance.org/
ChainID: 56
Symbol: BNB
Block Explorer URL: https://bscscan.com

باسلام درکیف پول متامسک کیک رااستیک کردم بعد از سه دوره کل موجودی در شبکه اسمارت چین صفر نشون میده

سلام فیلتر شکن و وی پی ان خودتون رو بررسی کنید . با وی پی ان دیکه متصل بشید

با سلام
چند روز پیش ارز torg را سواپ کردم به کیف متاماسک ولی بعد از چند دقیقه موجودی صفر شد . دلیلش چی میتونه باشه و راه حل بازگرداندن چیه ؟

داخل متامسک توکن torg رو اضافه کردین؟

باسلام ،در کیف پول متاماسک ۱۵۰۰ داشتم بدون انتقال به اتریوم ,روز بعد شاهد صفرشدن کیف پول شدم، آیا میتوان آن را بازگرداند؟

سلام خدمت شما
احتمالا مشکل از VPN هست.

سلام خسته نباشید
من از صرافی پنکیک سواپ ارز ovr رو شبکه بایننس خرید کردم
معامله انجام شد از کیف پول متامسک من بی ان بی کم شد ولی هیچ ovr بهش اضافه نشد
تا الانم هیچی داخل کیف پولم نیومده(۱۵ساعت میگذره

سلام احتمالا مشکل از VPN تون هست

سلام ما متامسک رو برا کامپیوتر نصب کردیم الان کیف پول رو صفر نشون میده

سلام به احتمال زیاد اشکال از VPN هست

با سلام و درود مشکلی که برای ما پیش اومده اینه که کیف پول متاماسک رو آن اینستال کردیم حالا با عبارت ریکاوری وارد شدیم کلا یه کیف پول دیگه رو با آدرس جدید آورده!!! در صورتی که همون کیف پول قبلیه و حالا موجودی رو صفر نشون میده

سلام اگر با راه حل های گفته شده در مقاله مشکلتون حل نشد. یک بار دیگه متامسک رو uninstal کنید و دوباره نصب کنید.

سلام ادرس قدیمی نمیاد اکانت جدید ادرس جدید موجودی صفر

سلام شما کیف پول جدید ساختین. باید همون کیف بود قبلی رو restore کنید

ادرس قبلی اخرش a9 بود جدید یکی دیگست با uninstalهم درست نمیشه چیکار باید بکنیم

همون طور که گفتم با استفاده از کلمات ریکاوری کیف پول قبلی تون رو برگردونید

سلام، برای من هم همین اتفاق افتاده، دوباره نصب کردم، یه کیف پول با آدرس جدید نشان میده موجودی هم صفر میزنه، ممنون میشم اگه مشکل شما حل شده به من هم بگید چیکار کنم؟