آموزش اضافه کردن بایننس اسمارت چین و سایر شبکه ها به کیف پول متامسک + ویدئو

زمان مطالعه: 3 دقیقه

مقدمه

کیف پول متامسک، یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال است که عمدتاً برای نگهداری توکن‌های اتریوم، استفاده می‌شود. اما یکی از قابلیت‌های جذاب این والت، امکان اضافه‌کردن توکن‌هایی است که در شبکه‌های تستی یا رسمی کار می‌کنند؛ مانند توکن‌های کاربردی BNB ،۱INCH ،CAKE. اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که قصد اضافه کردن بایننس اسمارت چین به متامسک را دارید، در این مطلب با آموزش اضافه کردن زنجیره هوشمند بایننس به متامسک همراه ما باشید.

در ویدیوی زیر آموزش اضافه کردن شبکه به کیف پول متامسک به صورت مرحله به مرحله آورده شده است:

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

مراحل اضافه کردن بایننس اسمارت چین به متامسک

1. قبل از هر چیز به یک حساب کاربری در کیف پول متامسک نیاز دارید. در صورتی‌ که پیش ‌از این در این والت، اکانت ایجاد نکرده‌اید، از طریق مراجعه به وب‌سایت رسمی metamask، این کار را انجام دهید.

اضافه‌کردن بایننس اسمارت چین به متامسک

2. وارد اپلیکیشن تلفن همراه کیف پول متامسک شوید. در صورتی‌ که در اجرای برنامه با مشکل روبه‌رو شدید، می‌توانید از اپلیکیشن‌های تغییر آی پی استفاده کنید.

3. در صورتی ‌که از نسخه پلاگین مرورگر کروم استفاده می‌کنید، از طریق دایره رنگی که در سمت راست بالا قرار دارد، وارد منو شوید. (در اپلیکیشن موبایل، از طریق سه خط موازی که در سمت چپ و بالای صفحه قرار گرفته‌اند، به منو مراجعه کنید.)

4. در پنجره‌ای که نمایش داده می‌شود، گزینه Setting یا همان تنظیمات را انتخاب کنید.اضافه‌کردن بایننس اسمارت چین به متامسک

5. برای اضافه کردن یک شبکه اختصاصی به این والت، باید در صفحه جدید، روی گزینه Network ضربه بزنید. از این طریق می‌توانید بدون نیاز به استفاده از کیف پول‌های اختصاصی، توکن‌های خاص را به کیف پول اضافه یا ویرایش کنید.اضافه‌کردن زنجیره هوشمند بایننس به متامسک

6. در صفحه جدید، روی گزینه Add Network ضربه بزنید.اضافه‌کردن زنجیره هوشمند بایننس به متامسک

7. در این مرحله باید اطلاعات مربوط به شبکه مد نظرتان را وارد کنید. چون ما قصد اضافه کردن زنجیره هوشمند بایننس به متامسک را داریم، باید اطلاعات زیر را در بخش‌های مربوط، وارد کنید و در انتها روی گزینه Add  ضربه بزنید.

  • /RPC URL (New RPC URL): https://bsc-dataseed.binance.org
  • Chain ID: 56
  • Symbol: BNB
  • Block Explorer URL: bscscan.com

اضافه‌کردن زنجیره هوشمند بایننس به متامسک

8. در صورتی‌ که اطلاعات را به‌ درستی وارد کرده باشید، نام شبکه از اتریوم به بایننس اسمارت چین تغییر می‌کند.اضافه‌کردن زنجیره هوشمند بایننس به متامسک

سخن پایانی

در این مطلب، نحوه اضافه کردن زنجیره هوشمند بایننس به متامسک را به شما آموزش دادیم. لازم به ذکر است که از این روش برای اضافه کردن هر شبکه یا توکن اختصاصی دیگر مانند Matic می‌توانید استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

اسم شبکه رو که اولین کادر هست رو ننوشتین