مشکل بلوکه شدن پول در هات بیت (کلاهبرداری یا واقعی؟)

زمان مطالعه: 7 دقیقه

مقدمه

در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی دیگر از صرافی‌های ارز دیجیتال لیست‌شده در سایت Coinmarketcap بپردازیم. صرافی هات بیت در زمان نگارش مقاله، در جایگاه 98‌ صرافی‌های سایت کوین مارکت کپ قرار دارد. با توجه به سؤالات و تردیدهای کاربران در مورد اعتبار این صرافی ارز دیجیتال، بر آن شدیم تا با بررسی برخی از فعالیت‌های صرافی Hotbit به این مسئله بپردازیم که آیا این صرافی اعتبار دارد؟ یا به عنوان یک صرافی‌ کلاهبردار در میان لیست بلند صرافی‌های این‌چنینی قرار خواهد گرفت؟

تاریخچه صرافی هات بیت

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

صرافی Hotbit در سال 2018 در هنگ کنگ (Hog Kong) و استونیا (Estonia) تأسیس شد. تیم اصلی این صرافی از کشورهای چین، آمریکا و تایوان هستند. در حال حاضر دفتر اصلی صرافی هات بیت در Shanghai و Taipei قرار دارد. پلتفرم این صرافی در حال حاضر از زبان‌های چینی، انگلیسی، روسی، کره‌ای و ترکی پشتیبانی می‌کند.

در زمان نگارش مقاله، این صرافی رتبه 98 را در میان لیست صرافی‌های موجود در سایت Coinmarketcap به خود اختصاص داده است. کارمزد معاملات در این صرافی برای معاملات Maker، 0.05 درصد و برای معاملات Taker، 0.2 درصد است.

ثبت نام در صرافی هات بیت

جهت ثبت نام در صرافی Hotbit به یک آدرس ایمیل معتبر و یک پسورد نیاز دارید. بعد از وارد کردن آدرس ایمیل و پسورد مورد ‌نظر خود و سپس تأیید ایمیل، ثبت نام شما در این سایت صورت گرفته است.

توجه داشته باشید که نام ایران در میان لیست کشورهایی آورده شده است که اجازه استفاده از امکانات سایت Hotbit را ندارند. پس شما نمی‌توانید با استفاده از آی پی (IP) و اطلاعات هویتی ایرانی از این سایت استفاده کنید.
صرافی Hotbit

صرافی Hotbit چگونه از کاربران خود کلاهبرداری کرد؟

در 15 نوامبر سال 2019 صرافی هات بیت طی یک برنامه مشخص به کلاهبرداری از کاربران خود پرداخت. علی‌رغم اینکه در پروژه فروش GRAM تعداد کمی از کاربران مورد کلاهبرداری قرار گرفتند اما این موضوع نشان داد که مؤسس این صرافی فرد درست و بااخلاقی نیست و نمی‌توان به او و صرافی‌اش اعتماد کرد. در ادامه به جزئیات مربوط به این کلاهبرداری خواهیم پرداخت.

ICO تلگرام در سال 2018

اپلیکیشن تلگرام، یکی از مشهورترین اپلیکیشن‌ها در حوزه شبکه‌های اجتماعی، قصد داشت که بلاکچین اختصاصی خود را با نام شبکه باز تلگرام (Telegram Open Network (TON)) ارائه نماید. توکن اصلی این شبکه GRAM نام دارد.

دقت داشته باشید که تلگرام، در پروژه کلاهبرداری صرافی Hotbit که بالاتر به آن اشاره کردیم، هیچ نقشی نداشته است.
صرافی Hotbit

تلگرام در سال 2018، از طریق ICO به جذب سرمایه مورد نیاز برای پروژه‌اش پرداخت و از این راه مبلغ 1.7 میلیارد دلار در فروش خصوصی جمع‌آوری کرد. بدین منظور توکن‌های GRAM را در دو مرحله و با قیمت‌های به ترتیب 0.37 دلار و 1.33 دلار به فروش رساند. در میان سرمایه‌گذاران، صرافی‌های ارز دیجیتال نیز قرار داشتند. این صرافی‌ها قصد داشتند که توکن‌های گرام را مجدداً به کاربران خود بفروشند.

یکی از این صرافی‌ها، صرافی Hotbit بود. این صرافی از تاریخ 17 تا 20 سپتامبر 2019 به فروش مجدد توکن‌های گرام پرداخت.

جزئیات مربوط به برنامه فروش توکن GRAM توسط صرافی هات بیت

صرافی Hotbit اقدام به فروش 137.500 توکن GRAM، در 4 پکیج مختلف کرد. امکان خرید این توکن‌ها به وسیله تتر (USDT) و توکن Hotbit (HTB) برای کاربران وجود داشت. در ادامه به جزئیات این 4 پکیج اشاره خواهیم کرد:

صرافی Hotbit

پکیج اول: شامل 75000 توکن GRAM (هر GRAM معادل 1.5 دلار) و دارای ممنوعیت برداشت

پکیج دوم: شامل 7500 توکن GRAM (هر GRAM معادل HTB 357.14) و دارای ممنوعیت برداشت

پکیج سوم: 50.000 توکن GRAM (هر GRAM معادل 2.1 دلار) و بدون ممنوعیت برداشت

پکیج چهارم: 5000 توکن GRAM (هر GRAM معادل HTB500) و بدون ممنوعیت برداشت

به دلیل وجود ممنوعیت برداشت در پکیج‌های اول و دوم، قیمت تعیین‌شده برای توکن‌های GRAM در این دو پکیج ارزان‌تر است.

دوره ممنوعیت برداشت به این معنی است که پس از لانچ شدن بلاکچین TON، مجوز برداشت توکن‌های خود را به صورت یکجا نخواهید داشت.

توکن‌های خریداری‌شده با شرط ممنوعیت برداشت در 4 مرحله و طی 18 ماه به شما پرداخت خواهند شد.

در صورتی که بیش از مقدار تعیین‌شده سرمایه جذب شود، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

امکان جذب سرمایه بیش از مقدار مورد نیاز، در پروژه فروش توکن‌های GRAM در صرافی هات بیت وجود داشت. برای روشن شدن و فهم بهتر این موضوع در ادامه با آوردن مثال، به بررسی جزئیات این روش می‌پردازیم‌.

همان‌طور که می‌دانید، حداکثر میزان سرمایه موردنیاز برای پکیج چهارم، 2.5 میلیون HTB است (500 HTB * 5000 GRAM)، اما صرافی هات بیت امکان جذب سرمایه، بیش از مقدار مورد نیاز را مجاز اعلام کرد. بنابراین اگر مقدار سرمایه جذب‌شده بیش از 2.5 میلیون HTB باشد، سرمایه‌گذاران مقدار توکن GRAM کمتری دریافت خواهند کرد.

به عنوان مثال فرض کنید شما 500 HTB در پکیج چهارم سرمایه‌گذاری کرده‌اید و اگر سرمایه جذب‌شده از مقدار 2.5 میلیون HTB بالاتر نرود، 1 GRAM دریافت خواهید کرد. اما با فرض اینکه مقدار سرمایه جذب‌شده به 5 میلیون HTB برسد، سرمایه جذب‌شده، 2 برابر بیشتر از مقدار مورد نیاز اولیه است و سرمایه‌گذاران تنها 50% از تعداد توکن‌هایی که در ابتدا قرار بود دریافت کنند را دریافت خواهند کرد. بنابراین شما به جای دریافت 1GRAM، 0.5GRAM دریافت خواهید کرد.

در نهایت، بعد از پایان فروش توکن GRAM توسط صرافی Hotbit، از میان 4 پکیج موجود، 3 پکیج، سرمایه‌ای بیش از مقدار مورد نیاز خود جمع‌آوری کردند و کاربران در پکیج‌های شماره 1، 2 و 4 به جای دریافت GRAM1 به ترتیب 0.96، 0.43 و 0.65 دریافت نمودند.

کلاهبرداری صرافی Hotbit از کاربران

زمان لانچ شدن پروژه TON از سوی تیم تلگرام به تأخیر افتاد و زمان دقیق و مشخصی برای آن ارائه نشد. از این رو، صرافی هات بیت پیشنهاد بازخرید توکن‌های GRAM را به کاربران خود ارائه داد. اگر این اتفاق به درستی صورت می‌گرفت، می‌توانست اتفاق خیلی خوبی باشد اما متأسفانه این صرافی با این کار سعی در کلاهبرداری از کاربران خود داشت.

فرض کنید شما مبلغ مورد نیاز برای خرید 1GRAM از پکیج چهارم (500HTB) را پرداخت کرده‌اید و به دلیل جذب سرمایه بیش از مقدار مورد نیاز، به جای دریافت 1 GRAM، تنها 0.65 GRAM دریافت کرده‌اید. تا اینجا هیچ کلاهبرداری‌ای صورت نگرفته است؛ چون این شرایط توسط صرافی به کاربران توضیح داده شده است.

حال فرض کنید که قصد فروش توکن‌های خریداری‌شده خود را به صرافی Hotbit دارید. در این صورت شما باید به ازای فروش هر توکن، 500HTB (معادل مبلغ پرداختی اولیه خود) دریافت نمایید، اما صرافی Hotbit به شما تنها 325HTB خواهد پرداخت. (0.65 * 500).

اختلاف مقدار پرداختی توسط صرافی و مبلغ پرداختی اولیه شما توسط صرافی Hotbit دزدیده شده است.

سخن پایانی

مطالب قبلی و کلاهبرداری صورت‌گرفته توسط صرافی هات بیت نشان‌دهنده این موضوع هستند که هیچ گونه موارد اخلاقی توسط مدیریت این صرافی رعایت نشده است. این اتفاق به صورت اشتباهی رخ نداده و قصد این صرافی کلاهبرداری و سوء استفاده از کاربران خود بوده است. اگر صرافی Hotbit تنها اقدام به فروش توکن‌های GRAM با قیمتی بالاتر می‌کرد، قابل قبول بود؛ اما این صرافی می‌خواست از طریق کلاهبرداری از کاربران خود، سود بیشتری کسب کند.

با توجه به اینکه بازار ارزهای دیجیتال همچنان پرریسک و خطرناک است، لازم است نسبت به سرمایه‌گذاری و اعتماد به پروژه‌های مختلف، با دقت عمل کنید.

کسب اعتماد کاربران، یکی از فاکتورهای مهم برای صرافی‌ها است که متأسفانه این موضوع در صرافی هات بیت چندان اهمیتی نداشته است. پس توصیه می‌کنیم که در استفاده از چنین صرافی‌‌هایی محتاطانه عمل نمایید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

294 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام من چندتا سهم خریدم فریز شدن بنظرتون چیکار کنم؟
چرا میگن بی بی دوج هات بیت با بی بی دوج صرافی دیگه فرق داره؟ اقا من اونجا زیاد خرید کردم ولی الان هیچی ازش نمونده فقط تعدادشه بنظرتون نمیسه اون تعداد رو انتقال بدم به ی صرافی ایرانی؟

آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط الهام

سلام خسته نباشید ببخشید هات ببتم حذف شد دوباره که نصبش کردم دیگه موجودیم را بالا نمیاره و کیف پولم صفر است چکار باید بکنم

سلام. با ارسال تیکت به بخش پشتیبانی سایت این مورد را پیگیری کنید.

سلام کارتون به کجا رسید بابت گم شدن ارزهاتون برگشت

سلام.اینکه بعضی کانال ها صرافی هات بیت رو تبلیغ می‌کنند و میگن یه ارزی قراره معرفی بشه و ممکنه چندصددرصد یا حتی چندهزار درصد رشد کنه و سود زیادی میده درسته؟اخه هرشب هم یک ارز دارن معرفی میکنند ومیگن بخرین رشد میکنه من ۲۰تتر وارد کردم وبلافاصله که اعلان کردن بفروشین فروختم اما هیچ سودی نکردم وبه پشتیبانی اون کانال که گفتم گفت نفروختی و قیمتش اومده پایین و ضررکردی!

چیشده؟

دقیقا برای منم این اتفاق افتاد امروز اما پشتیبانیه کاناله جواب نداده ۲۹ گذاشتم اما ۱۹ تاش تو حسابم موندش

هات بیت تا بیتکوین بالا داره میره با هماهنگی رئیس شهرش صرافیو بست و بعدا تو ریزش سنگین بازش میکنه
اینها توسط پاکستانی های فقیر ساخته شده اند و قابل اطمینان نیستند

به خاطر جنگ چین و تایوان هستش که این اتفاق افتاده

دوستا اطلاع داشته باشد که صرافی هات بیت به دلیل انکه توکنهای زیادی لیست میکنه زیاد تو حاشیه قرار داره خیلی از توکنها کلاهبردارین الان هم بخاطر این توکنها بازخواست کیفری دارن که خود هات بیت تو ساخت این توکنها یا کارمندان هات بیت تو ساخت این توکن های کلاهبرداری نقش داشته حالا موجودی هات بیت سرمایه هات بیت مسدود ولی ی سریا به علت نداشتن اگاهی از خرید فروش وارد بازار میشن تو معاملات etf به علت نداشتن اگاهی میان توکنهای etfهولد میکنن یا نگه میدارن در صورتی که معاملاتetfمثل معاملات فیوچر وقتی شما Lیاsمیگیرید لیکویید نمیشید ولی ارز شما کم میشه به عنوان مثال ۵۰۰۰ تا ارز شما میشه ۵۰۰ تا صرافی هات بیت در مقابل خرید شما هیچ تعهدی نداره اولش گفته وشما هم قبول میکنید اگه توکن کلاهبرداری بخرید ۲ روز باشه بعدش صفر بشه یا حذف بشه هیچ مسئولیتی نداره شما باید اطلاعات قوی در مورد خرید هر ارزی داشته باشید بعدشم صرافی هات بیت اگه هک بشه یا به هر دلیلی ارزشما سرقت بره مسئولیتش به پای خودتون پس به وقت خرید برداشت کنید نتنها هات بیت بلکه تو هر صرافی هات بیت از لحاظ امنیت بالاست وقتی صرافی بزرگی مثل کریم فایننس هک میشه انتظاری از هیچ صرافی نداشته باشید الان هات بیت بخاطر همین مورد باز خواست کیفری قرار داره چند وقت دیگه بکارش ادامه میده همیشه مواظب سرمایه خودتون باشید به هیچ صرافی اعتماد کامل نکنید هر ارزی خرید نکنید کلاهبرداری تو حوزه کریپتو بشدت بالا به هر نحوی میخان پولتون بدزدن همه رو بچشم دزد ببینید تو کشور خودمون چقدر موسسه ها پولمون بردن این که ی صرافی خارجی

سلام امروز شنبه ۱۷ تیرماه ۱۴٠۲
چه درست پیش بینی کرده بودید در حال حاضر، هاتبیت پس از فرصت یه ماهه وتمدید یه هفته ای مجدد حدود یه هفته بیشتر است که صرافی جمع شده و خروح بسیاری از دارایی های قفل شده یا همان df رو برای کاربران فراهم نکردن و تنها وعده بازپرداخت یه ماهه ارزهای df رو دادن و ظاهرا و به احتمال زیاد بخش و درصدی از این دارایی ها رو پرداخت خواهند کرد و اینکه چه میزان و درصدی از دارایی های کاربران را شامل میشود صحبتی نکردند..
اعلامیه‌ی هات‌بیت در مورد ارزهای بلوکه‌شده‌ی هات‌بیت (DF) ۱. ارزش تمامی دارایی‌های DF، به نرخ فعلی بازار، محاسبه می‌شود. ۲. در حدود ۶ میلیون‌دلار دارایی در دسترس هات‌بیت است که اکثر آن، متعلق به افرادی است که ارزهای ناچیزی در هات‌بیت داشته‌اند که برداشت آن به‌صرفه نبوده است یا از برداشت آن، صرف نظر کرده‌اند، این دارایی به USDC در آربیتروم تبدیل شده و بین تمام کاربران DF تقسیم می‌شود. ۳. ارز HTB بین تمامی کاربران DF تقسیم می‌شود (این ارز قرار است در یک پروژه‌ی آتی در کریپتو استفاده شود
نکته:
به این ترتیب اگر شیبا، تتر یا هر ارز قفل‌شده‌ای دارید، تنها معادل USDC، آن هم به نرخ امروز، به شما پرداخت می‌شود
و اینکه چه‌درصدی از دارایی شما را پوشش دهد، نامشخص است.

در صرافی هات بیت ب اکانتم ۱۵۰۰۰۰ توکن mneb ارسال شد ک اقدام ب فروش کردم فقط میخاستم ببینم اینکار امکان پذیر هست یا ن .. بلافاصله بعد از فروش خواستم دوباره خرید کنم ک صرافی خرید کنم ک صرافی خرید و فروش و انتقال رو کلا مسدود کردن … پس از ۲۴ ساعت حساب من رو مسدود کردن و با تماس با پشتیبان گفتن باید ۱۵۰۰۰۰ هزار توکن رو برگردونی … من فقط ۳۴ دلار فروختم بعد ک خواستم بخرم و بفرستم براشون دیدم قیمت توی پنکک سواپ ۱۱۰۰ دلار یعنی همون موقعی ک من فروختم همین بوده … اگه اردراپ بوده و اشتباه واریز شده مقصر من نیستم . اگه اردراپ نباید ترید میشده بازم مقصر صرافی ک ترید اونا باز گذاشته … ولی به هیچ طریقی نتونستم قانع کنم ک این اشتباه از طرف خودتون صورت گرفت و هنوز ک هنوز حسابم مسدود شده و باز نمیکنن

سلام.امکان خرید و فروش این ارز وجود ندارد.لطفا از طریق پشتیبانی صرافی مذکور برای رفع مسدودی حساب خود اقدام کنید.

از طریق پشتیبانی پیگری نمودم .. فقط میگن باید ۱۵۰۰۰۰ توکن رو به ادرس ک دادن ارسال کنم تا حسابم از مسدودی در بیاد.

با سلام مي خواستم درمورد پشتیبانی هاتبیت صحبت کنم

سلام هر گونه سوال ، پیشنهاد یا تجربه ای در این مورد دارید بفرمایید.

مشکل من این است که چرا برای بار دوم ده برابری کم کردند. یکبار ۵۴۸۴ ازر etf خریدم به یکباره ش ۵۴۸ عدد ولی من این ۵۴۸ عدد را نفروختم تا به اصل پولم برسم ولی الان که نگاه کردم خواستم بفروشم دیدم به همان ۵۴۸ تا هم رحم نکردند و آن را باز ده برابر به ۵۴ عدد کم کرده اند. چرا دو بار دو تا ده برابری کم کرده اند؟ عزیزان و ادمین گرامی اگر جواب سوال من را بدهید ممنون میشوم.

سلام ارزهای از نوع etf ارزهایی با ضریب هستن که بسته به ضریب خریداری شده از سمت شما میتواند چند برابر بیشتر یا چند برابر کاهش پیدا کند.

هاتبیت تیمش کاملا دزد هستن وبه روشهای مختلف از کاربران خودش دزدی میکنه مثلا ارزهایی که صفحه اول معرفی میکنه توسط رباط کنترل میشن و میبینی ارزی یدفعه شده هزار دلار وهی داره میره بالا تا میخری تو چند ثانیه ریزش میکنه میشه گفت سازننده این توکن ها و ارزها خودشون هستن… هاتبیت مفت هم نمی ارزه من حدود ۲۰۰ تتر ارز شیلا داشتم هی میگفتن خواهر شیبا هست یدفعه صفر شد و همچنین ارز AC وچند ارز دیگه

آخرین ویرایش 1 سال پیش توسط gholamkheirabadi@gmail.com

پشتیبانی ربات هست پاسخ نمی دهد. ایمیل یا تلگرام ندارند یا جای دیگری نیست؟ فقط برای گول زدن هلپ نمایشی گذاشته اند اصلا یک کلمه سلام هم جواب نمی دهند. کجا باید از این صرافی کلاهبردار شکایت کرد. مشکل خیلی از افراد در این گرانی ها و بدبختی شاید باشد اگر می دانید لطفا جواب بدهید پول خیلی ها را بدون دلیل دزدیه

اصلا اینطور نیس … کاملا و خیلی سریع به ایمیل ها پاسخ می دهند .. من دلخوشی از هات بیت ندارم اما از نظر پشتیبانی سریع پاسخ می دهند

سلام ببخشید مزاحمتون شدم من برنامه هاتبیتم حذف شد دوباره که نصبش کردم دیگه موجودیم را بالا نمیاره و کیف پولم صفر شده چطور باید برگشتش بزنم

عزیزان کمک کنید و راهنمایی نمایید ممنون میشوم. یکسال قبل من ۷۳۰ دلار معادل UMA1D3S/USDT 5484 را خریداری کردم. بعد چند دقیقه به یکباره ده برابر پول من کم شد به ۷۳ دلار و ۵۴۸ UMA1D3S/USDT
ولی الان آن را کم کرده اند به ۵۴ UMA1D3S/USDT
دفعه اول که ده برابر کم شد به خاطر این بود که ارز uma از ۷ دلار به ۱۳ دلار پامپ شد.
ولی دفعه دوم که ارز uma به زیر ۲ دلار رسیده به جای اینکه اصل پولم برگرده، پول من باز ده برابر کم شده
الان کسی اینجا می داند قوانین etf چند بار ده برابری کم می شود؟ یکبار است دوبار است چند بار هست؟
کدام نهاد جهانی یا جای میشود از هاتبیت به عنوان صرافی کلاهبردار شکایت کرد؟

رفقا سلام
میخوام تجربه چند ماه ترید توی هات بیت بطور خیلی خلاصه بگم،این صرافی بشدت از ربات استفاده میکنه و زمانی که توی بخش etf معامله میکنید ربات ها به بازی میگیرن شمارو و نهایتا مجبور میشید با ضرر خیلی سنگین خروج کنید
الانم مابقی پولمو بلوکه کرده و نمیتونم از صرافی خارجش کنم!!🤔

نه من کلی از معاملات etfهات بیت سود کردم وهات بیت دخالتی توی معاملات نداره معاملات etfمثل فیوچر برای مثال اگه l5 بگیرید یعنی لانگ با اهرم ۵ اگه ۲۰ درصد ارز رشد کنه شما پولتون دوبرابر میشه واگه شما ارز قیمتش بیاد پایین قیمتش به همون صورت میاد پایین اگه خیلی سقوط کنه به عنوان مثال ۵۰۰۰ هزار ارز شما میشه ۵۰۰ تا قیمت یه صفر ازش کم میشه

سلام خوبین.من ارز avax1d5sرواز etf خریدم بعد اردر فروش زدم ولی چند روزیه نتونستم اون اردر فروش رو ببینم نمیدونم چرا اردر رو نشون نمیده بخوام لغوش کنم پولم فریز شده.

صرافی هاتبیت کلا کلاه برداری هست من ۱۵۰۰ دلارمو صفر کرد ارز لونا شورت etf گرفتم وقتی رفت بالا تعداد را merg کرد ولی قیمت را نه.
هموطن برادر خواهر اگر پولتو با زحمت در آوردی داخل هاتبیت نرو که با موجودی صفر بر میگردی.

جلو چشمم ازم دزدی کرده. چند بار اتفاق افتاد فک کردم من دارم اشتباه میکنم تا اینکه از قیمت خرید شات گرفتم چند دقیقه بعد پامپ کرد خوشحال بود چند تا کندل قوی پامپ کرد تو سقف فروختمش حداقل ۶۰ دلار سود کرده بودم ولی موجودیم ۱۰ دلار هم از سرمایه ای که وارد کرده کمتر شده بود . وقتی اردر خریدمو دیدم متوجه شدم عدد ثبت شده با عددی که شات گرفتم دستکاری شده . درواقع عدد خریدم را حتی بالاتر از قیمت بعد از پامپ گذاشته بود و ی چیزی هم ازم برداشته بود . تازه مطمئن شدم دفعات قبل هم اشتباه نکرده ام و عملا این صرافی در اپ نویس بطور حرفه ای کلاهبرداری کرده است . اکثرا متاسفانه بخاطر ۵l و ۵s جذب این ها میشوند

یک کلاهبرداری آشکار دامپ و پامپ تله ای مربوط میشه به UMA1D3S_USDT پول ۱۰۰۰ دلارم در عرض ۵ دقیقه بعد خرید در صرافی هات بیت شد ۸۰ دلار از آنوقت چند ماهه همان هشتاد دلار هست. با اینکه باید طبق قانون خودشان ۳ درصد ارز اصلی نوسان کند. قیمت ارز اصلی uma در زمان خرید من ۷ دلار و ۲۰ سنت بود ولی قیمتش تا ۶ دلار هم آمد ولی باز پول ۱۰۰۰ دلار من همان ۸۰ دلار هست ! به هیچ عنوان گول نخورید کلاهبرداری محض هست.

کاملا درسته این صرافی هات بیت کارش کلاه برداریه ومن چند بار شک کردم که اتفاقاتی داره رخ میده مدتی فکر میکردم که شاید من اشتباه میکنم تا اینکه یک روز که من تعداد ۱۵۹.۱۳ تا ارز Gtmداشتم واین ارز پامپ شد ویک دفعه دیدم تعداد ارز شده ۱۵.۹۱۳ گفتم شاید هنگ کرده ودرست میشه ولی نشد که نشد وحتی ایمل هم زدم وتا کنون جواب ندادن حتی جالب توی لیست خریدم هم تعداد ۱۵۹.۱۳ است ولی هنوز اصلاح نشده

etf هات بیت چی هست برای کی هست؟ چرا ارز اصلی ده درصد نوسان کرد ولی etf اش ۱۲۰۰ درصد نوسان به یکباره کرد وبرای چی تعداد etf را یک دهم شد. مگر طبق قانون خودشان سه برابر نوسان ارز اصلی نباید سی درصد نوسان کند پس این ۱۲۰۰ درصد برای چی بوده؟ چرا ارز اصلی به قیمت زمان etf که خریدم رسیده ولی پول من همچنان یک دهم نشان میده؟

دوست عزیز بخش etf هات بیت معالات ضریب می خوره نوسانات قیمت با ضریب روی قیمت تاثیر می گذاره . به همین دلیل بسیار پر ریسک هست و ما توصیه نمی کنیم

ضریب میخوره ولی هم تعداد ارز رو کم میکنه هم قیمتش رو در ۰.۱ ضرب میکنه

داخل هات بیت شیبا فانتوم رو چرا نمیاره چیکار کنم؟

شیبا فانتوم در این صرافی لیست نشده

قبلا بود من تعداد زیادی دارم ولی نه میتونم بفروشم نه میتونم انتقال بدم قفله

در بعضی موارد، بعضی از ارزها از صرافی دلیست می شوند که البته قبل از آن در اطلاعیه ای از سمت صرافی، زمان انجام حذف ارز و مهلت برای انتقال آن درج میشود.
شما اکنون میتوانید با پشتیبانی صرافی خود در تماس باشید که در صورت امکان وجود راهکاری برای انتقال، شما را راهنمایی کنند.

اگر پول هاتون رو دوست دارید هات بیت ثبت نام نکنید.
اونی که میاد از هات بیت طرفداری میکنه هنوز پول هاش رو نخوردند و از هیچ چیز خبر نداره اما یه روز پول اونم میخورن

من ارزی خرید زدم چندین برابر شد اما تعداد ارزهام رو کم کرد عاقبت با ضرر فروختم.

ارز انتقال دادم منتقل نشد
دزد به تمام معناست هات بیت
بی وجدانترین صرافی هات بیته
از ما گفتن بود

خیلی نوکرتم از اطلاع رسانیتون.

ممنون از مطلب خوبتون

سلام خواهش میکنم به هیچ وجه از هات بیت استفاده نکنید من ۲۶ میلیارد ببی دوچ انتقال دادم ۱ میلیار کارمزد نوشته بود ۶میلیارد کسر کرد

با درود.
من مقداری ارز خریدم در صرافی هات بیت و انتقال دادم به کیف پولم با این وجود ارزی به کیف پولم نیومده ولی در قسمت پیگیری تراکنش برداشت تایید شده ولی وقتی transaction را در قسمت سرچ اکسپلور میزنم میگه اصلا همچنین transaction وجود نداره. الان من چجوری با پشتیبانی صرافی هات بیت تماس بگیرم. اگه کسی از دوستان میدونه لطفا راهنماییم کنه. با سپاس فراوان

دقیقا منم همین مشکلو دارم، دوبارم ایمیل زدم هردوبار گفتن که شکیبا باشید و مشکلتونو به همکارامون فرستادیم در حال بررسیه اگه به نتیجه ای رسیدیم خبر میدیم بهتون ولی یه هفتست هیچی به هیچی

دارایی ایم تو هات بیت صفر شده چرااا؟چکا کنم؟

سلام چه رمزارز هایی بوده ؟

سلام مال منم صفر شده نمیدونم چه کار کنم تورو خدا اگه روشی پیدا کردی به منم بگو تشکر

ممنون از مطلب خبتون

سلام
اگه کسی در مورد شیبا فانتوم اطلاعی داره لطفا به منم بگین
الان زده موجودی صفر؟؟؟😰😰😰

سلام تو صرافی هات بیت شیبا فانتوم خریدم دیروز تا حالا اصلا قیمت آپدیت نمیشه قفله
؟؟؟؟؟

منم شیبا فانتوم گرفته بودم الان ۳یا۴روز هس باز نمیشه که بفروشمش

سلام، من اس دادم، اینجوری جواب دادن،

بنا به درخواست تیم پروژه SHIBAFTM، هات بیت سپرده، برداشت و معاملات SHIBAFTM را به حالت تعلیق درآورده است. زمان بازگشایی متعاقباً به طور جداگانه اعلام خواهد شد.
از اینکه به زحمت افتادید پوزش میخواهیم

پاسخ منم داد دقیق اونجوری نوشته بود

چاره ای نیست فعلا باید صبر کنید

کاملا درسته

دوستان من داخل هات بیت icp5lخرید زدم به مبلغ ۳۸۰تتر و تعداد ۶۲۰۹.حالا ۴۵۰درصد رشد کرده ولی میخوام بفروشم میزنه موجودیم ۶۲۰توکن یعنی معادل ۳۰۰تتره.کسی میدونه چرا این اتفاق افتاده؟؟؟؟؟الان باید ۳۰۰تترم میشد ۱۲۰۰تتر ولی میزنه ۳۰۰تتر چرا؟

سلام منم چند وقت پیش مقداری etf shiba1d5s رو ۰.۲ خریدم. الان رشد کرده و ا دلار شده ولی تو پرتفویم. اصلا نه اوردر خریدند نشون میده و نه اون مقدار واقعی… باید الان کلی تو سود بشم ولی تو ضرر نشون میده….

شما هم شرط بندی کردی میاد پایین
چون رفته بالا شما ۵۰۰ درصد ضرر میکنی

۵sیعنی شرط بندی کاهش با ضریب ۵

این افزایش نیست درصدی هست که میخواد ارز رو از نابودی نجات بده مثلا ۱۰ برابر میشه ولی در عوض سهم تو یک دهم میشه
خیلی ریسک داره این شرط بندیهارو نخر
تو ۵ برابر شرط بستی

شرط بندی ۵lیعنی افزایش قیمت با ضریب ۵
چون کاهش بوده تو ۵۰۰ درصد تو ضرری

سلام منم خیلی ارز شیبا فانتوم خریدم
الان میبینم صفر شده
اگه چیزی فهمیدین لطفا به من هم بگین

هات بیت پول منم خورد تو رو خدا به هات بیت اعتماد نکنید صرافی قحطی نیست برید یه صرافی دیگه

سلام
وقت همگی بخیر و شادی
امروز تو صرافی هات بیت فلوکی اینو به سبد خریدم برگشت.
گفتم بگم شاید مفید باشه

واسه من چرا نیومده

چجوری برگشت چرا واسه من برنگشته

نه عزیز همون لحظه میزنم چند بار با گوشیم امتحان کردم و چند بار با کامپیوتر خلاصه آخرش نشد

بله عزیز همین که فرمودید وقتی این کد رو که شش رقمی هست همراه با پسورد که آخر باید بزنیم تا این که تموم شه تا بتونیم معامله انجام دهیم ولی نمیشه

کد گوگل اتنتیکیتور زمان داره. باید سریع بزنید وگر نه عوض میشه . احتمالا کند میزنید زمان اعتبار کد تموم میشه

سلام ارز فلوکی اینو تو صرافی هات بیت صفر نشون میده ،برای همه کسایی که تو این صرافی فلوکی دارن دیگه قابل معامله نیست ،مبلغش صفر شده فقط تعداد توکنش تو صرافی هست ،اگه کسی مشکلش رو میدونه لطفا یه توضیح بدید

در حال حاضر ارزش توکن فلوکی اینو صفر هست . یا اینکه این رمزارز کلاهبرداری بوده و جمع شده یا این کاهش ارزش موقتی هست و ممکنه دوباره رشد کنه.

سلام. توی صفحه اصلی نوشته بود برای ارتقای شبکه و آپدیت کردنش چند روز از ترید خارج میشه . و پوزش خواسته بود. نگران نباشین برمیگرده. صفر نشده فقط خرید و فروشش موقتن غیر فعال شده.

با سلام. من در صرافی هات بیت فلوکی اینو داشتم الان میبینم که کلا سهم مونده ولی قیمت صفر شده و صفحه فلوکی حذف شده علت چی میتونه باشه

سلام
مال منم امروز صبح اینطور شد
به پشتیبانی هم پیام دادم؛ هنوز جواب ندادن
داستان چیه نمیدونم …

در حال حاضر ارزش توکن فلوکی اینو صفر هست . یا اینکه این رمزارز کلاهبرداری بوده و جمع شده یا این کاهش ارزش موقتی هست و ممکنه دوباره رشد کنه.

با سلام مجدد خدمت ادمین عزیز و بقیه ی عزیزان
هات بیت بهم ایمیل زده با این مضمون:
Dear,
If the number of FLOKI in your account is missing or the value doesn’t show, please don’t worry, your assets are safe.
Our relevant colleague is performing the contract upgrade of FLOKI, details: https:// hotbit .zendesk .com/hc/en-us/articles/4419189550231
If the upgrade is completed, we will release a notice fisrt, you can view the assets again after the deposit and withdrawal functions are recovered.
Please be patient and wait for the follow-up announcement notice.

Thanks for your understanding and waiting!
با گوگل ترنسلیت ترجمه اش کردم:
عزیز،
اگر تعداد FLOKI در حساب شما وجود ندارد یا مقدار آن نشان داده نمی شود، لطفاً نگران نباشید، دارایی های شما امن است.
همکار مربوطه ما در حال انجام ارتقای قرارداد FLOKI است، جزئیات: https://hotbit .zendesk .com /hc/ en-us/articles/4419189550231
اگر ارتقاء کامل شود، ابتدا یک اخطار منتشر می کنیم، پس از بازیابی عملکردهای سپرده و برداشت، می توانید دارایی ها را دوباره مشاهده کنید.
لطفا صبور باشید و منتظر اطلاعیه بعدی باشید.

از درک و انتظار شما متشکرم!

حالا ببینیم به کجاا ختم میشه …

شما یک ارزی خریدی که از بین رفته و بازگشتش خیلی خیلی زمان میبره
قبل خرید بررسی کنید

منم‌این‌مشکل‌برام‌پیش اومده‌و‌‌فلوکی‌اینو کلا صفر شده برام

در حال حاضر ارزش توکن فلوکی اینو صفر هست . یا اینکه این رمزارز کلاهبرداری بوده و جمع شده یا این کاهش ارزش موقتی هست و ممکنه دوباره رشد کنه.

واسه منم حذف شده چراااااا فلوکی نیس

در حال حاضر ارزش توکن فلوکی اینو صفر هست . یا اینکه این رمزارز کلاهبرداری بوده و جمع شده یا این کاهش ارزش موقتی هست و ممکنه دوباره رشد کنه.

اگر ارزش فلوکی صفر شد پس چرا میشه توی تراست ولت بخریش؟ چرا اونجا صفر نشده؟

در صرافی هات بیت قیمتش صفر شده البته در صرافی های دیگر هم نزدیک صفر هست . ممکنه بازار حرکت کنه این توکن هم افزایش قیمت داشته باشه

موقع خرید دقت کن ببین ضریب چند زده
مثلا هات بیت زده ۰.۰۰۱۰۰ شما هم خرید میزنی درسته
یه صرافی دیگه زدت ۰.۰۰۰۱۰ یعنی با ضریب ۱۰
الان تو هات بیت دیده نمیشه ولی چون ارزشش از ۱۰۰ اومده پایین توی صرافی دوم معامله میشه هر موقع ارزشش رسید ۱۰۰ واسه شما دیده میشه

یا اگر همین صرافی هات بیت رو مناسب میدانید ، چه نکاتی رو باید توجه کرد که با چنین مشکلاتی مواجه نشم ؟

چون من الان بدون vpn راحت در هات بیت ثبت نام کردم و مشکلی هم در دسترسی به بخش های مختلفش نداره .

فقط در بخش ETF معامله نکنید

ممنون

سلام مشکل etf چیه؟
من انجام دادم مقدار سهمم بعد از رشد ۱۰برابر کم شد.
چیکار باید بکنم؟

به دلیل اینکه در ETF معاملات شما با ضریب انجام میشن

ولی در صرافی کوکوین اینطوری نیست و تعداد سهم کم یا زیاد نمیشه. توی هات بیت این اتفاق برام افتاده و نمیدونم برای چیه؟ یه قسمتی نوشته merge شده

برامنم کمتر از مقداری که خرید کردم نشون میده ایا راهی هست

سلام خدمت کارشناسان محترم رمز ارز نیوز
من نظرات دوستان گرامی رو خوندم با این مسائل و مشکلاتی که در معامله با صرافی هات بیت هست ،
به جای صرافی هات بیت چه صرافی دیگری رو پیشنهاد می دهید که راحت و مطمئن تر بشه در آن صرافی معامله ارز دیجیتال انجام داد ؟

سلام صرافی کوکوین کوینکس

ممنون

منظور این که بعد از اینکه ثبت نام کردم یعنی ایمیل و پسورد رو که وارد کردم بعد از این در ادامه تا آخر کار می رم ولی آخرش که میخوام بزنم تموم بشه ولی انجام نمیشه همونی که اگه نزنی نمیتونی معامله کنی

منظورتون کد گوگل اتنتیکیتور هست ؟

با سلام و وقت بخیر
من تمامی مراحل ثبت نام هات بیت را تا آخر انجام دادم ولی نمی دانم چرا پسورد و کد را که در آخر از اندیکاتور می گیرم میزنم انجام نمی شود لطفا ما را در این زمینه راهنمایی کنید.

من تو هات پیت پونصد دلار گذاشتم سه تا سهم پنحا دلاری خریدم الان چند روزه حسابم کلللن صفر شده تو تاریخچه هم میزنم هیچی نشون نمیده حتی واریز
دلیلش دوستان

شاید مشکل از VPN باشه یا یک باگ نرم افزاری هست

دوستان عزیز خوب گوش کنید به هیچ وجه تو هات بیت ارزی نخرید حتی قسمت اسپات.من ارز سیفمونم صفر شده.قسمت etf هم کلاهبرداری هستش وگرنه من الان دارم قسمت etf کوکوین کار میکنم هیچچچچ مشکلی نداره خیلیم قانونی و عالی داره کار میکنه.هات بیت چندوقت دیگه درشو میبندن خیالتون تخت.کسی سرمایه داره خارج کنه از هات بیت

نگران نباش سیفمون به سیفمون ۲ ارتقا پیدا کرده اونو فعال کنی مشکل حل میشه مشکل از صرافی نیست

سلام. چطوری فعال کنیم؟

سلام وقت بخیر
با فیلتر شکن ثابت وقتی میخوام وارد هات بیت بشم ، برنامه باز نمیشه
به خاطر اینکه اعلام شده بود چون هات بیت ایرانیها رو تحریم کرده ، باید با فیلتر شکن .وارد بشیم .
ولی برنامه با فیلتر شکن باز نمیشه
بدون فیلتر شکن راحت باز میشه
ممنون میشم راهنمایی کنین

سلام وقت شما هم بخیر
الان مشکلتون با فیلتر شکن ثابت هست؟

من خیلی وقته تو هات بیت کار میکنم تا حالا نه پولی ازم کم شده نه دزدی شده، اینایی که خرید زدن تو اون قسمت فیوچرز هستش و حسابی پر ریسک هستش و یهو کل پولت میره، etf اصلا خرید نکنید وقتی بلد نیستید،اسپات کار کنید ، ناشی گری خودتون و اینکه هیچ تحقیقی نمیکنید رو گردن هات بیت نندازین، اتفاقا بهترین صرافی هستش

سلام
من دو هفته س دارم Btt از هات بیت پله ای میخرم از جمعه قبل این توکن از ولت من خارج شده و هیچ اثری ازش نیست … هیچ برداشتی هم صورت نگرفته چطور میتونم پیگیری کنم ؟؟؟ و سوال بعدی م اینه که من تعدادی cro رو که خریده بودم انتقال دادم از هات بیت به تراست ولت اونا هم نیومده :////// کسی میتونه راهنمایی کنه چیکار کنم

لطفا این مورد رو از پشتیبانی صرافی هات بیت پیگیری کنید.

عههههه تو هم اینجور شدی منم حتی تاریخچه هم صفره

میشه بیشتر توضیح بدین لطفا؟

من حسابم کلن صفر شده حتی تاریخچه هم صفره

سلام آقا مصطفی
سؤالی داشتم از حضورتان
من مقداری تتر به هات بیت انتقال دادم، در صرافی مبدا ارسال تأیید شده و از حسابم هم کم شده، اما در هات بیت نه واریز شده و نه در تاریخچه چیزی هست ،موجودی حسابم صفره ؟
در مورد آدرس و شبکه ارسال هم چک کردم کاملا درست ثبت کرده ام .

سلام دوستان، هات بیت گزینه استاپلاس یا همون حد ضرر داره، اگه داره کجاش هست هرچی گشتم پیدا نکرد

سلام.من چندتاسهمetfخریدم.هرکدوم که مثبت میخوردومیخواستم بفروشم تعدادسهامم ده برابرکم میشد.مثلاازیه سهمی۴۸۰تاخریده بودم الان۴۸تانشون میده یامثلاهزارتاشیب باضریب لانگ الان صدتانشون میده.۹۰درصدتعدادشوکم کرده وباوجوداینکه مثبت بالایی خورده ولی داراییم چندبرابرکم شده.دوستان لطفا کسی اطلاعی داره راهنماییم کنه

سلام
گزینه etf رو تغییر بده .

برای منم همچین اتفاقی افتاده شما چیکار کردین

سلام قسمت ای تی اف برا فیوچرزه اصلا معامله نکنید اونا خرید لانگ وشورت داره منم همینجوری کلاه سرم رفت ارزی که خریدم ۶۰۰درصد سود کرد کیف پولمم ارزاش بالا رفت وقتی خاستم بفروشم نمیشد بعدا هم که ارزهامو یک دهم کرد اومدم ۴۰درصد ضرر فروختم دیگم دورش نرفتم.

این افزایش یا کاهش نیست
صرافی میخواد ارزش ارز رو حفظ کنه ۱۰ برابرش میکنه درعوض سهمتو یک دهم
تاثیری به دارایی شما نداره

سلام.من یه چند روزی هات بیت رو باز نکرده بودم اما الان که باز میکنم سهم هام رو نشون میده و داراییم رو صفر میزنه.خواهشا راهنماییم کنید

سلام . شاید به خاطر VPN هست

سلام
من هم یک دهم مونده . شیبا داشتم همین شنبه صبح حذف شدن .
آیا برگشت میخورن یا کلاً حذف شدن ؟

سلام کاربر عزیز . احتمالا در قسمت ETF معامله کردین.
این قسمت معامله با ضریب هست اگر سود کنین ضریب می خوره اگر ضرر هم کنید ضریب می خوره به همین خاطر موجودیتون کم شده.
در این قسمت اگر قیمت از یه حدی کمتر بشه موجودیتون یک اعشار جابجا میشه و قابل برگشت هم نیست.
به همین دلیل هست که توصیه می شه معاملات اهرم دار انجام ندین

سلام.قیمت کم نشده.تازه همش مثبت خورده ولی تعدادسهام ده برابرکم شده.لطفایه راهنمایی بکنین.باتشکر

قیمت کم نمی شه که تعداد توکن کم میشه . قیمت که با بازار حرکت می کنه ربطی به صرافی و معامله نداره

بزا منم دقیقا همین اتفاق افتاده

استاد ممنون از شما بابت جواب دادن
یه سوال دیگر
کدام قسمت از ۴ گزینه را انتخاب کنیم .که بهترین هستش
از ۴ گزینه یک گزینه کهETFهستش که دیگه عمراً این گزینه را نمی زنم
از ۳ گزینه مانده کدام بهترینع

خواهش می کنم . در قسمت Spot معامله کنید.

ادمین جان خوهشا راهنماییم کنید ….موجودی etf شیبام همین اتفاق واسش افتاده یک دهم شده

سلام کاربر عزیز . احتمالا در قسمت ETF معامله کردین. در این قسمت اگر قیمت از یه حدی کمتر بشه موجودیتون یک اعشار جابجا میشه

سلام کسی سود کرده و برداشت انجام دادی

سلام به همه (هوکایدو)داشتم رفت بالا همین چند وقت پیشا بعد اومدم بفروشم فقط تعداد نشون میداد زدم به ماشین حساب ببینم پولم چقدر شده دیدم دو میلیاردو خورده ای الانم که کلا موجودیمو صفر نشون میده

بلی درست است.

سلام ادمین عزیز نظری یا دلیلی ندارین برای اینکه رمز ارز های etf در هات بیت کم میشه؟ منم با این مشکل مواجه شدم، ۵۰۰ تا سهم شده ۵۰ تا سهم ، لطفا اگر نظری دارین بگین، ممنون

سلام . شاید ارزتون شبکه رو اپدیت کرده و تعداد توکن ها رو تغییر داده خیلی از ارزها هنگام اپدیت این کار می کنن.

ببین عزیز وقتی سهمت از ۵۰۰ میشه ۵۰ دارایی تو همونه
ارزش ارز که خیلی میاد پایین صرافی میاد قیمتشو ۱۰ برابر میکنه و سهمتو یک دهم
تاثیری به دارایی تو نداره
در ضمن یادت باشه این etfیعنی شرط بندی
مثلا ۵lشرط میبندی ارز سود میده در اینصورت تو ۵ برابر سود میکنی
و ۵sیانی شرط میبندی این ارز میاد پایین در اینصوزت تو ۵ برابر سود میکنی
اگه بر عکس اینا بشه تو ۵ برابر ضرر میکنی

سلام من کامنت های دوستان رو داشتم میخوندم و متوجه شدم هر کسی که در هاتبیت خرید etf یعنی خرید ارز دیجیتال با ضریب داشته تعداد سهامش تقسیم بر ۱۰ شده و من هم متاسفانه در دام etf هاتبیت دزد افتادم .از مدیر سایت خواهش میکنم اطلاع رسانی کنه تا هم وطن هامون بیشتر آسیب نبینن .تشکر

سلام چند روز پیش ۶۷ تا mask1d3s خریدم اما امروز صبح تعدادم شده ۶/۷ نمی‌دونم چی شده که تعداد کم شده ؟؟
اگه کسی میدونه لطفاً راهنمایی کنه که باید چیکار کنم

اين اتفاق براي من هم افتاده يك مميز جابجا شده، مثلا مقدار ارزي كه داشتم ۷۰۶.۶ بوده الان تبديل شده به ۷۰.۶۶ اگر راه حلي پيدا كرديد من رو هم راهنمايي كنيد

عزیز دل یعنی هنوز نمیدونی این چیزی که خریدی توی بازار فیوچرز هستش و این بازار فیوچرز حتی حرفه ای ها هم جرات ندارن باهاش کار کنن. وقتی قیمت از به حتی کمتر و یا بیشتر بشه جای اعشار جابجا میشه. قسمت etf اصن نرید فقط ضرره.

دزدیده .منم همین درد رو دارم

برامنم دزدیده

دوست من انگار این نوشته پایین اتفاقی هست که میفته، منم سهم luna1d5s رو داشتم و پیگیر شدم .
از آنجایی که ارزش خالص محصولات ETF اهرمی SOL1D3S و LUNA1D5S کمتر از ۰.۱ USDT است، که مکانیزم ادغام سهم را راه‌اندازی می‌کند. به این ترتیب، هات بیت سهام SOL1D3S و LUNA1D5S را در ساعت ۰۱:۳۰ صبح تا ۰۲:۰۰ بامداد ۳۰ آگوست ۲۰۲۱ UTC ادغام خواهد کرد.

از آنجایی که قیمت پس از ادغام ۱۰ برابر افزایش می یابد، تعداد دارایی های موجود کاربران در ۰.۱ ضرب می شود، در همین حال، ۱۰ سهم SOL1D3S و LUNA1D5S در یک سهم ادغام می شوند، در نتیجه ارزش خالص هر سهم افزایش می یابد. ۱۰ بار و مقدار نگهداری کاربر به ۱/۱۰ کاهش می یابد. در این رابطه، کل دارایی های کاربر پس از ادغام ثابت می ماند.

دوست عزیز منم همین مشکل و دارم ولی کل سرمایم هم یک دهم برابر شده مشکل اینجاست

سلام. منم خیلی سعی کردم اینو توضیح بدم، اما هرچی فکر کردم وه چطور بگم، مغزم رگ به رگ میشد. ممنون از شما