سایت Cryptofree | کلاهبرداری یا بیت کوین رایگان

زمان مطالعه: 5 دقیقه

احتمالاً تا حالا این عنوان را در سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید: «کسب بیت کوین رایگان از کریپتو فری (CryptoFree)». ممکن است برای شما هم سؤال شده باشد که کریپتو فری چیست و چگونه کار می‌کند؟

وبسایت کریپتوفری (CryptoFree) تا کنون دامین‌های مختلفی داشته است و بیشتر کاربران این سایت، از عربستان سعودی و ایران هستند. رتبه الکسای CryptoFree در لحظه نوشتن این مقاله، 73500 است. در واقع رتبه این سایت بسیار بالاتر از سایت‌های تخصصی است که می‌شناسید!!!!

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

مراحل دریافت بیت کوین رایگان در Cryptofree

ابتدا باید وارد سایت کریپتوفری به آدرس https://cryptofree.casa شوید.

هشدار: این سایت ممکن است کلاهبرداری باشد.

در این سایت، روش‌های مختلفی برای دریافت بیت کوین رایگان وجود دارد.

آنلاین شدن ساعتی (FREE BTC)

cryptofree در هر ساعت مقداری بیت کوین رایگان به کاربران می‌دهد. برای این کار از منوی سمت چپ صفحه، گزینه Free BTC را بزنید و هر یک ساعت روی دکمه ROLL کلیک کنید. (فقط 7 بار در روز می توانید کلیک کنید.)

کلاهبرداری کریپتو فری

مقدار بیت کوین رایگانی که در هر ساعت اهدا می‌شود، مطابق جدول و بر حسب درصد و شانس شما است.

بازی‌ها در Cryptofree

پنج نوع بازی به اسم‌های Spin، Black/Red، Safes، Dice و Lottery وجود دارد که در واقع همان قمار و شرط‌بندی هستند.

کلاهبرداری کریپتو فری

  1. بازی Black/Red (قرمز/سیاه): سایت cryptofree به کاربران این امکان را می‌دهد که با بازی کردن بتوانند بیت کوین رایگان بگیرند.
  2. چرخش (Spin): در این بخش ۱۲ شکل مختلف وجود دارد که پنج جای خالی آنها توسط اشکال پر می‌شود.
  3. صندوقچه‌ها (Safes): در این بخش سه صندوقچه وجود دارد که شما یکی از آنها را مشخص می‌کنید و بعد از کلیک روی BET تیکی بین صندوقچه‌ها رد و بدل می‌شود.
  4. تاس (Dice): در این بخش دو تاس وجود دارد. شما روی یکی از جعبه‌ها کلیک می‌کنید و اگر جمع دو تاس، یکی از اعداد آن جعبه‌ای باشد که شما انتخاب کرده‌اید، پولتان چند برابر می‌شود.
  5. لاتاری (Lottery): سایت Cryptofree هر نیم ساعت یک لاتاری به راه می‌اندازد. شما می‌توانید پنج عدد را انتخاب کنید و اگر آن عددها جزو عددهای رو شدۀ لاتاری باشند، بیت کوین شما اضافه می‌شود.
تمامی این بازی‌ها بر اساس شانس و الگوریتم‌های تعیین شده است که به راحتی با الگوریتم‌های برنامه نویسی می‌توان آنها را کنترل کرد تا کسی در آن برنده نشود و یا تعداد برنده‌ها بسیار کم باشد.

زیرمجموعه‌گیری (Referral) در Cryptofree

با زیرمجموعه‌گیری برای سایت کریپتو فری (Cryptofree) می‌توانید شانس خود را برای دریافت بیت کوین رایگان بیشتر کنید.

توجه داشته باشید که این مطالب صرفاً جنبه معرفی دارد و اصلاً به معنی تأیید این سایت نیست.

آیا سایت کریپتو فیری امکان برداشت (Withdrawal) دارد؟

برای برداشت بیت کوین رایگان از سایت کریپتوفری، باید موجودی شما به 0.3 بیت کوین برسد. برای برداشت بیت کوین رایگان از سایت کریپتو فیری، روی گزینه Withdrawal کلیک کنید و آدرس کیف پول بیت کوین خود را وارد نمایید. پس از آن، سفارش شما ثبت خواهد شد و به حالت Pending تغییر خواهد کرد و یک نشانگر تایمر به نمایش درمی‌آید.

بعد از گذشت مدت‌زمان اعلام‌شده توسط CryptoFree نتیجه درخواست برداشت، یکی از حالت‌های زیر خواهد بود:

  • هیچ بیت کوین رایگانی به کیف پول کاربر واریز نمی‌شود.
  • سایت کریپتو فری کاربر را متهم به رفتار ربات‌گونه می‌کند.
  • اعتبار کاربر در سایت CryptoFree منفی می‌شود.
یعنی کاربران هیچ بیت کوینی دریافت نخواهند کرد.

آیا کریپتو فری یک سایت کلاهبرداری است؟

با سرچ CryptoFree در گوگل به نتایج عجیبی می‌رسید. بسیاری در بلاگ‌ها، سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های ویدئویی اقدام به معرفی سایت کریپتوفری (cryptofree) و نحوه ثبت‌نام و دریافت بیت کوین رایگان کرده‌اند و در قسمت ثبت‌نام، ریفرال لینک خود را گذاشته‌اند! اما چند نفر توانسته‌اند از کریپتو فری برداشت موفق داشته باشند؟ چرا سندی برای اثبات برداشت موفق بیت کوین رایگان ارائه نمی‌دهند؟

برای مطالعه بیشتر به مقاله کلاهبرداری اینترنتی مراجعه کنید.

دامنه وب‌سایت Cryptofree در اواخر سال 2019 به مدت یک سال خریداری شده و در پاناما (کشوری که به بهشت پولشویی معروف است) به ثبت رسیده است. نامعلوم بودن هویت گردانندگان و عدم وجود راه‌های ارتباطی رسمی، نشانۀ کلاهبرداری سایت کریپتو فری (CryptoFree) است. در فروم‌ها و سایت‌های ایرانی متعدد، کامنت‌های زیادی از کاربران دربارۀ متقلب بودن این سایت وجود دارد.

وب‌سایت‌های خارجی همچون Scamadviser هم درباره کریپتو فری هشدار داده‌اند. به جز کریپتو فری (Cryptofree)، طرح‌های مشابه دیگری هم وجود دارند که با روشی یکسان و با نام‌های گوناگون سعی می‌کنند از عدم آگاهی کاربران به سود برسند.

معروف‌ترین سایت‌های مشابه CryptoFree

  • freebitco.in
  • bitminer.io
  • gramfree.net
  • betchain.com
  • bonusbitcoin.co
  • moondoge.co.in
  • jetmining.website

سخن پایانی

به احتمال زیاد این سایت یک سایت اسکم و کلاهبرداری است. اکثر کسانی که این سایت را معرفی می‌کنند، با هدف زیرمجموعه‌گیری این کار را می‌کنند و لینک خود را هم در صفحه معرفی قرار می‌دهند. این افراد در نهایت نمی‌توانند حتی موجودی بیت کوین خود را از سایت CryptoFree برداشت کنند. دلیل این امر سه چیز است: یا هیچ بیت کوین رایگانی به کیف پول کاربران واریز نمی‌شود؛ یا سایت کریپتو فیری کاربران را متهم به رفتار ربات‌گونه می‌کند؛ و یا اعتبار آنها در سایت CryptoFree منفی می‌شود.

سایت CryptoFree با همین اسم اما با دامنه‌های مختلف وجود دارد: cryptofree.casa ،cryptofree.best ،cryptofree.us و … . همچنین این سایت قسمت «ارتباط با ما» ندارد! یعنی اگر مشکلی در انتقال بیت کوین یا مشکل دیگری پیش بیاید، نمی‌توانید آن را پیگیری کنید. نامعلوم بودن هویت گردانندگان و عدم وجود راه‌های ارتباطی رسمی، مهر تأییدی بر کلاهبرداری بودن کریپتو فری است.

برای اطلاع از قیمت بیت کوین به این صفحه بروید.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

208 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام دوستان من ۱۲۰۰ روز هست که آنلاین هستم برداشت هم زدم ولی هیچ پولی به کیف پولم نیومده به قول دوستان ادامه ندین کلاهبرداریه

سلام بعد از ۸۵۰ روز و دعوت کردن از ۱۵ نفر به امتیاز ۰.۲۱ رسیدم برداشت زدن یه ثانیه بعد پیام داد شما تقلب کردی و کل امتیازم را برداشت و منفی ۱ خوردم
صددرصد سایت کلاهبرداری هست هم وطن اطلاع رسانی کنین که کس دیگه وقتشو نزاره پای این سایت

من حدود ۴ سال فعال بودم و حدود ۲۰ نفر زیر مجموعه داشتم و حدود ۰.۴ بیتکوین. برداشت زدم به کیف پول خارجی اما انجام نشد. فکر نکنم امتیاز و زحمت کسی بیشتر از من بوده. لطفا افراد با مخاطب وسیع اطلاع رسانی کنند. در ضمن فیلم هم گرفتم برای اثبات.

سلام.
دوستان من ۲۹ سپتامبر استخراج کردم ۳روز رو حالت hold بود ۷ روز تحت بررسی بود و ۱۰ روز انتظار بود الان یهو پریده هیچ‌پیغام و هیچ‌ایرادی ازم‌نگرفت فقط یهو همه چی پرید.کسی میتونه توضیحی بهم بده؟

من ۱۱۰۰ روز فعال بودم.حدود۰.۳ شده بود.امروز با یه اشتباه همه رو از دست دادم.با یکی از بازیهاش.درواقع قمار کردم.لطفا یکی بگه آیا واقعا نمیشد برداشت کرد؟؟؟؟؟

آخرش پولی بهت رسید؟

برای منم همینطور شد

من قسمت دوج و اتریوم رو میزدم،۹ روز مونده بود به حد نصاب برداشت برسه. رفتم خروجی رو نگاه کردم،دیدم حد نصاب برداشت رو زیاد کرده … کلاهبردار فلان فلان شده

من الان دوبار spin زدم برنده شدم ولی تو همون سایت هم خودش چیزی واریز نکرد یعنی در این حد کلاهبرداری

من هم سه سال ادامه دادم در اخر چیزی منتقل نشد و کلاهبرداری بود

سایتی که آدرس نداره ,پشتیبان نداره ,وهیچ راه ارتباطی نداره تهش معلومه .اگه کسی دراین باره مشکل داشت به کجا به کی ارجاع بده ؟
۱۰۰درصد کلاهبرداری واسکم

بیخودی زحمت نکشید من اصلا رفرال نداشتم اومدم برداشت ردم منفی کرد نوشت مظنون به تقلب ,دلیل ارجاعات وحساب های متعدد.
یه حساب بیشتر نداشتم ورفرال هم یه دونه نداشتم .
بعد دوسال رول زدن وآنلاین بودن اینم نتیجه ش .

سلام منم سه سال گرفتارش شدم آخرش هم انتقال زدم رفت تو حالت بررسی وهیچ دستم نگرفت کلابی فاید هست و چیزی شامل افراد نمیشود

چه منفعتی واسه خودشون داره وقتی هیچ پولی از کاربر نمیگیرن؟ منم دارمش حدود ۳۰ روز دیگه به ۲دهم میرسه هرچند روش حسابی باز نکرده بودم همینطوری روزی یه رول میزدم ولی واسم سواله منفعت اونا چیه

با سلام
بچه ها صد درصد این سایت کرایپ جعلیه، من ۲ سال رول زدم به ۰۲.۹ رسیدم و به ولت انتقال دادم
و هیچی به کیف پولم اضاف نشده
کسایی که هنوز رول می زنید خودتون رو خسته نکنید و وقتتون رو تلف نکنید
اگر کسی هم میگه من برداشت داشتم ، داره دروغ میگه

من مدت ۸ روزه که برداشت انجام دادم الان توداشپرته ودر حال بزسی ۹۰۰. روز ۲۱ درصد جم کردم
یعنی این همه زمان گذاشتیم دو سال و نیم زحمت کشیدیم به امید این روز مگه میسه همچین چیزی سایتی به این نام بین المللی دروغ باشه

هنوز برداشت نکردین؟ مقدار بیتکوینتون منفی شد و شما رو متقلب فرض کرد؟

بیش از ۸ روز که ۰.۲۳ را ارسال کردم ولی چیزی به والتم واریز نشده

با توجه به تجارب دوستان کاش میشد یه اطلاع رسانی بزرگ انجام بشه تا کسی دیگه وقتشو صرف این سایت و امسال این سایتها نکنه

درآمد از این سایت ها امکان پذیر هست اما انقد کم و ناچیز هست که شما فقط زمان خودتون رو از بین خواهید برد

سایت هایی که ارز رایگان میدن در صورتی که نیاز به سرمایه گذاری نداشته باشن در صورت داشتن رفرال میتونید درآد ازشون کسب کنید اما شاید زیاد نباشه دریافتی شما

پنیر مجانی تو تله موشه.

ارزش وقت گذاشتن نداره اصلا

چطور میشه جیمیل هایی که وارد cryptofree کردیم رو در بیاریم، تا مدام برای ما با ارسال جیمیل یادآوری نکنه؟

میتونید از تنظیمات ایمیلتون، ایمیلی که به مد نظرتون است رو به عنوان spam یا هرزنامه شناسایی کنید تا دیگه ایمیل های ارسالیش در inbox ایمیلتون نیاد.

سلام خسته نباشین من ۷۳۰ روز یعنی ۲ سال وقت گذاشتم هر روز رول زدم الان انتقال انجام دادم ولی روی pending verification مونده انتقال انجام نشده 🙁 میتونم هرکی خواست با عکس بهش ثابت کنم که الان ۲ هفته‌س هیچ تغییری نکرده ، اگر کسی این قسمت رد کرده ممنون میشم کمک کنه ، واقعا لحظه بدیه اینکه وقتتو الکی پای این کار گذاشتی

دوست من رکب بدی خوردیم منم قربانی شدم.الان یک ماهه در حال انتظار تایید هست

کلا روزی یک دقیقه وقت گذاشتی و دکمه رول رو داوزده بار کلیک کردی.کار خاصی نکردی و پول ندادی که ناراحت باشی. تمام کسانی که از طریق وی پی ان، به سایت متصل شدن، حتی یکبار، متهم میشن به کلاهبرداری. خیلی از ایرانیا، همون اول به سایت رکب زدن و میگن برداشت کردیم که ویدیوی یوتیوبش موجوده. اما خودشون میگن، سایت، از یه جایی به بعد پرداخت نکرده بهشون. دلیلش دو تا هست یا زیرمجموعه ها چند پروفایل ساختن از یه موبایل.یا وی پی ان استفاده کردید. اکثر خارجی ها میگن برداشت کردیم.

اولا کا دو سال پیش سایت فیلتر نبود و نیازی هم به وی پی ان نداشت حالا شما اول از کلاهبردارا اگه تونطتی پول بگیر بعد بیا اینجا ازشون دفاع کن

منم مثل شما سه ماه وقت ارزشمندم رو گذاشتم و در نهایت موجودیم رو منفی کرد .تنها دلیلش متقلب بودن سایت هست

سلام،وضعیت من هم همینطوره،،اگه کسی نتیجه گرفت لطفا به من هم اطلاع بده،ممنون

من ۹۰۰ روز وقت گذاشتم کلاهبردارا

ممنون از مطلب خوبتون

خیلی سخته تشخیص سایت های کلاهبرداری

بله در ظاهر ممکنه سخت باشه. ولی با دقت در نوع و ماهیت سایت و با مطالعه و مشورت با افراد آگاه میتوانید گرفتار سایت هایی از این قبیل نشوید.

اتفاقا خیلی ساده است .البته اگر مسیرش بلد باشید

خبری نیست ملت

ممنون از مقاله خوبتون

سلام ممنون از سایت خوبتون

سلام

بله این سایت کلاهبرداری است و من رو متهم به تخلف کرد و پولم رو منفی کرد

ممنون از مطالب مفیدتون

سلام دوستان

۱۲۰۰ روز باید فعال باشی باید بیش از۳۰۰۰ تعدار رول زده باشی حداقل ۵تا رفرال داشته باشی که فعال باشن چند تا بازی انجام داده باشی حداقل تا لول یک پنیر مفت فقط تو تله موش گیر میاد وبرا همچین مبلغی باید زحمت بکشی بعد اگه پرداخت نشد بیای با سند بگی این سایت اسکم هست اکر اینایی که میگن اسکم هست یا حد رفرالشون پر شده ودر نتیجه امتیاز مفت و راحت گرفتن یا اکثرا برا خودشون اکانت جعلی برا رفرال شدن به خودشون باز کردن که اونم با ای پی گوشی مشخص میشه

سلام تمام این کارایی که گفتی من انجام دادم نزدیک ۹۰۰ روز رول زدم و بازی زیاد انجام دادم و حداقل دعوتی هام ۵ نفر هست ولی انتقال دادم به کیف پولم نزدیک ۳ ماهه درحال تایید هستش

من شش تا دعوتی فعال داشتم بازی هم کردم که باختم کلک بود

H

Give me mani

من امروز به ۰.۲بیت رسیدم متهم به رباط ومنفی۰.۵بیت شدم! کلا دوروغه وقتتون رو بیخودی نگیرید نمیده

ببین ادمین عزیز عین یه مرد بگو چون شما این کا رو حرام میدونید باهاش مخالفید خب
حالا اگه جراتشو داری این کامنتمو بزار و جواب بده.
یه چیزی که هست
رسیدم به ۰.۲ کار هر کسی نیست
و این کامنتای فیک به اسمای رضا، مانی، حمید منو یاد سریال لیسانسه ها میندازه.
حاجی دروغ نگو به مردم
بخدا اون دنیا باید جواب پس بدیا.
اگه با یه آی پی ثابت برید مطمئنن میتونید برداشت کنید و اکانتتون بن نمیشه
بعدشم استخراجش کار خیلی راحته من بهتون قول میدم موفق میشید.

بحث حرام و حلال بودن مطرح نیست. کریپتو فری یک اسکم هست

از کجا میدونی با منطق بهم ثابت کن

دوست عزیز تشت رسوایی این سایت انچنان پر صدا افتاده عجیبه که شما نشنیدین

سلام آقا احمد رضا منم دارم کار میکنم و دارم به دو دهم میرسم ولی همیشه نگران برداشت هستم لطفا اگه میتونید منم راهنمایی کنید من همیشه با فیلتر شکن وارد سایت میشم و آلان ۶ رمز ارز شده

وقتت رو تلف نکن. اگه فیلترشکن داری، پرداخت نمی کنه اصلا

عزیزم تو تلگرام بهم پیام بده با هم کار کنیم منم به ۲ دهم رسیدم بیا بهم بگو چجوری برداشتش کنم

چرا دروغ میگی مرد حسابی؟؟چطوری تونستی برداشت کنی به مام بگو؟؟اصلا نمیشه برداشت کرد دروغه

من رسیدم به ۰.۲ ولی سرکاری هستش الان یک هفته هست میگه در حال بررسی هست. صد در صد اسکم هست الان دوساله دارم میزنم رول را ولی سر کاری بود

شما از کریپتو فری برداشت داشتین؟

من خودم یکسال و نیم پیش به ۰/۲ رسیدم و برداشت زدم.
متهم به تقلب نشدم و حسابم هم منفی نشد اما هنوز در مرحله انتظار مونده و چیزی به کیف پولم نفرستاده.
وقتتون رو اینجا تلف نکنید.

دادش من ۲ سال با ۴۰ تا زیرمجموعه رسید به ۰.۱ دوباره ساید گفت باید ۰.۲بشه باز رسیدم دوباره سایت گفت باید بشه ۰.۳. . الان رسیدم به ۳ به سایت گفت باید بشه ۰.۴. همش چرته دوستان جمع نکنید

برداشت کردی. من بعد از ۴ سال نتونستم

https:// free.shiba.limited /
ارز شیبا میده تست شده و واریز هم داشته

این پروژه اسکم قطعی است

در ضمن من آدرس کیف پول تراس ولت دادم

درود بر دوستان من با یه فیلتر شکن و ای پی آمریکا یک سال با ۶۰ زیر مجموعه به ۰.۲ رسیدم الان یک ماه شده ولی درحال برسی هست یعنی سر کاریم ؟؟؟؟

سلام . بله متاسفانه

سلام بچها من تو این سایت دارم از طریق بازی و خرید ماینر مجازی ارز استخراج میکنم تا الآنم چند بار برداشت کردم میتونید واسه اینکه مطمئن بشید تو گوگل در موردش تحقیق کنید تا هم روش کارشون یاد بگیرید وهم بتونید به درآمد برسید خیلی از دوستانم رو تو این سایت به درآمد رسوندم شما هم حتما از همین الان شروع کنید
https : // rollercoin . com/

من یک سال و خورده ای زدم و ۴۰ نفر هم زیر مجموعه گرفتم . وقتی امروز اومدم آدرس ولت رو بزنم برای برداشت ۰.۲۲ بیت کوین . منو متهم به فیشینگ و تقلب کرد و -۱ بیت کرد و بدهکارم کرد
کلی وقت و انرژیمو گذاشتم همش از بین رفت

درود
من چندماه وقت خودمو صرف کردم تا اینکه یه دوستی یمن گفت فکر کن فقط فکر کن ببین سود تو برای سایت چقدره؟ بعد ببین کدوم گرگی میاد بدون کوچکترین تعهد قانونی یه مبلغ قلمبه رو بریز بحساب شخص دیگری؟
شما وقتی از شخصی حقیقی یا حقوقی طلب واقعی خودت رو میخوای بگیری هزار جور رسید و امضا ازت میگیرن اونوقت یک سایت بی درو پیکر که تهتهش محتاج رول زدن یه کاربره میاد برات دقیق حساب میکنند که کلی پول بریزه تو حسابت؟

وقت خودتون تلف نکنید من یک سال هر روز دکمه رول هر روز زدم و کلی جی‌میل هم خودم درست کردم و معرفی کردم چه رویاهایی که نداشتم برای به دست آوردن ۰.۲ بیت کوین با قیمت ۲۹۰ میلیون تومان دیروز بالاخره به این مبلغ رسیدم ولی …
الان خیلی داغونم از دیروز تو شوکم نتونستم یک لقمه غذا بخورم خواهشاً نکنید این کارو

یعنی واقعا به این مبلغ رسیدید؟

احتمالا پولش نداده

من یک سال هم زدم.۰.۳برداشت ولی نداده این سایت اسکم هست

چرا

خب انتظار داری سر طرف کلاه بزاری، بهت پول بده؟خنده داره.

با سلام
حدود ۶ ماه پیش در چند سایت مطلبی را در مورد اسکم بودن سایت CryptoFree نوشتم که می تونید با سرچ اسمم در بعضی سایت های مرتبط ببینید
با آرزوی موفقیت برای همه

بالاخره نفهمیدیم این سایت اسکمه یا نه؟ یکی جواب قاطع بده الکی وقتمونو هدر ندیم

از نظر کارشناسان ما و بر اساس ویژگی های یک پروژه اسکم بله استفاده از چنین سایت هایی تلف کردن وقت و انرژی هست. حتی ممکنه بهتون مقداری واریزی انجام بدن اما به طور کلی استفاده از چنین سایت هایی کار درستی نیست.

سلام
دروغ و کلاه برداری موجودی من ۰.۲۵ شد برداشت زدم پیغام داد شما از برنامه‌های غیر مجاز و تقلب کرده اید

ینی درست پیش رفتین و در نهایت پولتونو ندادن؟؟؟؟

ادمین عزیز من برداشت کردم ۳ سال زمان برد سایت اسکم نیست فقط خیلی زمان بره مگر اینکه رفرال گیری انجام بشه اگه هر روز رول بزنید و جایزه هارو دریافت کنید حدود ۳ سال زمان میبره که ۰.۲ بشه اللن هم سایت برداشت رو رویه این عدد قرار داده بنده خودم برداشت کردم و مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان دریافت کردم ویدیو و اسکرین شات هم از همه مراحل گرفتم که میتونم براتون ارسال کنم که ببینید اسکم نیست با تشکر از سایت خوبتون

لطفا توضیح میدید چطوری برداشت کنیم مشکل پیش نیاد؟.-.

Id tel بده تو رو خدا

توروخدا راست میگید قسمتون دادم

ممنون میشم نحوه برداشت رو کامل توضیح بدین

داداش بیا تلگرام به ما هم یاد بده شیرینتم محفوظ

سلام آقا نیما من هم دارم رول میکنم الان ۶ ارز شده و هر روز رول میکنم و تقلب هم نکرده ام میشه منو راهنمایی کنید برای برداشت چکار کنم چون خیلی شنیده ام که اسم هست شما اولین نفری هستید که میگید دریافت کرده اید منتها من با آی پی ثابت وارد نشده ام با فیلتر شکن وارد شده ام ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز میشه این فیلم برداشت از سایت کریپتو فری رو برای من بفرستید؟

سلام داداش واقعا یعنی درستع؟؟اگه شد به منم بگی چطورانجامش دادی من۰.۰۸۳۳۷دارم

این همه آدم دروغ میگن تو راست میگی؟ خودت برداشت نتونستی بکنی داری حرصش رو روی سر مردم خالی میکنی،برو بخواب

پس چرا برا من رو pending مونده.‌چقدر طول میکشه وقتی میزنی برداشت؟؟

سلام من حدود ده روزه در حال پندینگ هست و واریزی صورت نگرفته

سلام آقا نیما واقعا پرداخت کرد بهتون ممنون میشم اسکرین شات را برام بفرستین الان ۰.۱۹ شدم حدودا ۳ ماه دیگه برداشت میزنم این هم جیمیل من خوشحال میشم

ممنون میشم توضیح بدین چجوری برداشت کردین

من ۴ سال تلاش کردم با ۰.۴ بیت کوین برداشت نشد ویدیو هم گرفتم

من تا آخرش رفتم همش دروغه نکنید خواهشاً دیگه

اسکم نیست ولی برایه برداشت یکم سخته که میتونم براتون توضیح بدم چطوری باید برداشت کنید که مشکلی پیش نیاد

سلام
میشه لطفاً توضیح بدین که چجوری برداشت کنیم که به مشکل نخوره و پرداخت انجام بشه؟

سلام
میشه بیشتر توضیح بدید برای برداشت با اینکه کیف پول هم داریم

توضیح بدید

سلام الان برای من داخل جیمیل پیام اومده موجودی معلق رو برداشت کن ولی وقتی روی گزینه میزنم وارد نمیشه حالا نمیدونم برای نت یا چیز دیگه بعدش اصلا نمیدونم باید چکار کنم اگر کسی به این برنامه ها وارد به من کمک کنه

سلام داداش میشه نحوه که چگونه از سایت فری بیتکوین ویدرا کردی ؟؟ برای مام آموزش دهی
ممنونم

?!?

دوستان عزیز کاملا سایت کلاهبردار، من بعد از گذشت ۶ ماه بازی به مرحله برداشت بیت کوئین کسب شده رسیدم و به محض اینکه آدرس ولت خودم رو و مقدار بیت کوئین موجود رو در قسمت برداشت زدم بلافاصله موجودی من از ۰.۳۱۳ تبدیل شد به ۰.۵- و خلاصه یه چیزی هم بدهکار شدم و پیام آومد شما مشکوک به استفاده از برنامه های نامتعارف و غیر مجاز شدید…
عزیزانم عمر و وقت خودتون رو پای این ها نزارین…

سلام
سایت کریپتو واقعا مزخرفه
کلاهبرداریه
سو استفاده میشه از کاربرا
در حالت پندینگ میمونه و هیچ اتفاقی هم نمیوفته
حیفه وقت و اینترنتی که براش خرج شد

داداش من تؤ همه سایت ها رفتم تنها سایتی که چند ساله دارم کار میکنم برداشتم تا دلت بخواد زدم ۹ ساله فعالیت داره سایت فری بیتکوین عالیه .وقتتو تو سایت هایه دیگه هدر نده یکم تحقیق کن

سلام از ای سایت میشه بیشتر بگی من نگران شدم میگین کلاهبرداری است راسته

سلام آقا میشه به منم توضیح بدید من دارم میرسم به دو دهم و ۵ ارز دیگر هم معرفی شده

سلام من تو سایت کریپتوفری به حدنصاب برداشت رسیدم وقتی زدم برداشت نوشت تقلب کردی و موجودی منفی شد واقعا یقین پیدا کردم ک سایت کلاهبرداری و اسکم هست کلیه دوستان و فامیل آوردم زیر مجموعه ام اما بازم زد تقلب حتی از لحظه برداشت و منفی شدن موجودی فیلم گرفتن اگه مدیر سایت خواست ارسال میکنم براش اما واقعا سایت کریپتوفری تقلبی و کلاهبرداری

سلام بله متاسفانه علیرغم همه هشدارها، بازهم مردم در این پروژه های اسکم و پانزی سرمایه گذاری میکنن
شما باید جنس پروژه پانزی رو بشناسید تا نیاز نباشه که تک تک پروژه های اسکم رو استعلام و تست کنید.

داداش مدیر سایت که نمیاد بهت بگه ثابت کن برات واریز شده یا نشده که مشتی
این سایت کلا کلاهبرداریه

سلام سایت cryptofree دامنه های زیادی داره یکی از دامنه هاش رو من تست کردم
واقعی هست( لینکش رو پایین گذاشتم) من یکی از اشنا ها زمانی که بیت کوین ارزون تر بود ۱۵۰ میلیون گرفت ازش
الان حداقل برداشت شده ۰.۲ و شما با دعوت کردن دوستان میتونید مقداری بیت کوین بگیرید
حالا چجوری دعوت کنید
شما میتونید لینک مخصوص به خودتون رو به اشتراک بزارید و اون افراد بعد ثبت نام اسمشون توی مراجعین شما میاد و بعد از ۱۰ روز فعال بودن امتیاز رو به شما میده
ی راهی هم هست میگم نوش جونتون برید در بیارید
شما میتونید با یک گوشی دیگه ده هااا اکانت جیمیل بسازید و با اون اکانت ها با لینک دعوت خودتون وارد سایت بشید بعد ۱۰ روز حساب ها تایید میشه ولی حواستون باشه که با همون گوشی این کار رو نکنید چون تقلب میشناسه و برای همه اکانت ها منفی ۱ بیت کوین میزنه با گوشی دیگه این کار رو انجام بدین با این حال تمام اون ده ها اکانت منفی ۱ بیت کوین میشه ولی به اسم شما و لینک شما ثبت میشه و مقدار بیت کوین مورد نظر رو به شما میده
توی این سایت یک سری تبلیغات میزاره با دیدن اون تبلیغات مقدار کمی بیت کوین میده(البته فیلتر هستش) بعدا که این مقدار کم به حداقل یعنی ۰.۲ بیت کوین برسه میتونید برداشت کنید به پول الان میشه ۲۶۰ میلیون
لینک هم میزارم برید حال کنید

سلام. سایت کریپتوفری اسکم هست. اگر هنوز متوجه این موضوع نشدید بهتون پیشنهاد میدیم هرچه زودتر پولتون رو ازش خارج کنید.
اگر هم با اشراف به این موضوع دارید تبلیغش رو میکنید، شما هم شریک در این اسکم هستید.

سلام
اولا دو دهم نیست و سه دهم هست
دوما در حالت پندینگ میمونه و هیچ که هیچ
ممنون

سلام منم مدت تقریبا ۲۰ روزی هست ثبت نام کردم و حدود ۹.۹۱۵.۳۰۰ تومن مبلغی که به بیت کوین تو حساب کاربریم دارم . البته تبدیلش کردم به تومان شد این مبلغ . واقعا اگه ادامه بدم شما میگید میتونم برداشتی داشته باشم ؟؟؟!! aya?

پ کجا گزاشتیش؟؟؟؟؟؟؟

سلام بچه ها حتماً این رمز ارز رو قبل از لانچ بخرید تا پول دار بشید توی پن کیک سواپ میتونید با بی ان بی ترید کنید
آدرس کانترکت:
0xe5c5923843ba152758773af7ea73c2179389913

اسمشم هست safefairmoon
حتماً بخرید بعداً دعام میکنید.