قیمت لحظه ای تل کوین + نمودار قیمت TEL 🖥️ فروردین ۱۴۰۳

Telcoin
TEL
رتبه: 263
$ 0.003015
200 تومان
0.14%
ارزش کل بازار
$ 235,952,301
حجم معاملات 24 ساعته
$ 1,559,110
عرضه در گردش
77,808,730,201 TEL
عرضه کل
100,000,000,000 TEL


نوسانات و اطلاعات قیمت تل کوین

هر واحد تل کوین در این لحظه با قیمت 0.003014 $، معادل 200 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال تل کوین، معادل $ 235,952,301 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 1,559,110 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 0.14% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت تل کوین یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره تل کوین

تل کوین (Telcoin) یکی از جدیدترین رمزارزهای موجود در بازار است که در سال ۲۰۱۷ میلادی در کشور سنگاپور و با هدف مشارکت با برندهای معروف صنعت مخابرات، مانند ورایزن (Verizon) و ای‌تی اند تی (AT&T) برای از بین بردن مشکلاتی که بین سیستم‌ عامل‌های پرداخت صورتحساب و تلفن همراه وجود داشت، ایجاد شد.
ارز دیجیتال تل کوین که با نماد اختصاری TEL شناخته می‌شود، یک توکن ERC-20 است که روی بلاکچین اتریوم فعالیت می‌کند. در حال حاضر، از این توکن برای پرداخت هزینه در وب‌سایت‌های فروشگاهی استفاده می‌شود.
علاوه بر این، اپراتورهای مخابراتی که به شبکه تل کوین متصل شده‌اند، قادر به ارسال توکن‌های TEL هستند. شبکه تل کوین برای این اپراتورها پاداش هم در نظر گرفته است؛ هرچه مقدار توکن‌های TEL یک اپراتور بیشتر باشد، پاداش بیشتری از شبکه دریافت می‌کند. پاداش این شبکه، در حال حاضر به‌ صورت کاهش کارمزد انتقال ارز در نظر گرفته‌ شده است.
تمرکز اصلی پروژه تل کوین بر بازار حواله‌های ارزی است. اگرچه در یک دهه اخیر روش‌های مختلفی برای ارسال حواله ارزی، به‌ خصوص از طریق ارزهای دیجیتال ایجاد شده است، اما هنوز هم برخی افراد استفاده از خدمات شرکت‌های گران‌قیمت مانند وسترن یونیون (Western Union) را ترجیح می‌دهند.
تل کوین با بهره‌گیری از امکانات فناوری بلاکچین، انتخاب بهتری برای ارسال حواله با سرعت بیشتر و هزینه کمتر در کشورهای در حال‌ توسعه است. برای دستیابی به این هدف، تل کوین با اپراتورهای تلفن همراه و کیف پول‌های الکترونیکی در سطح جهان همکاری می‌کند و به آنها این امکان را می‌دهد که به پایگاه گسترده‌ای از کاربران دسترسی داشته باشند.
اگرچه ارز دیجیتال تل کوین در شبکه اتریوم فعالیت می‌کند، اما قابلیت استیکینگ در شبکه تل کوین قابل‌استفاده نیست. در این شبکه از مدل اعتبارسنجی اتریوم استفاده‌ نشده و در عوض، از مدل اثبات گواهی مفهوم (proof-of-concept) استفاده می‌شود. در واقع، سیستم‌های مخابراتی در شبکه تل کوین فعالیت و نقشی مشابه با اثبات کار (PoW) در بلاکچین بیت کوین دارند.
ارز دیجیتال تل کوین کار خود را در سال ۲۰۱۸ با قیمت ۰٫۰۰۴۹ دلار آغاز کرد. بلافاصله قیمت تل کوین تا ۰٫۰۱ دلار افزایش یافت، اما به سرعت سقوط کرد. تا پایان سال ۲۰۲۰، توکن TEL تغییرات قیمتی محسوسی نداشت و در محدوده ۰٫۰۰۰۱۸ دلار معامله می‌شد.
با شروع سال ۲۰۲۱ و همزمان با رشد بازار ارزهای دیجیتال، توکن TEL نیز وارد یک بازار گاوی شد و در ۱۱ می، توانست بالاترین قیمت تاریخی خود را در ۰٫۰۶ دلار به ثبت برساند.
پس از آن زمان ، قیمت ارز دیجیتال تل کوین بیش از ۵۰ درصد کاهش یافت و در محدوده ۰٫۰۳ دلار قرار گرفت.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2397 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام دوستان شایعاتی هست مبنی بر اینکه شبکه بیت کوین در حال مذاکره برای خرید کل پروژه تل کوین داره
اگر این واقعیت داشته باشه قیمت تل تا هزار دلار می‌ره بالا
امیدوارم درست باشه.
امیدوارم همه سود کنن