قیمت لحظه ای نامریر + نمودار قیمت NMR 🖥️ اردیبهشت ۱۴۰۳

Numeraire
NMR
رتبه: 341
$ 27.13
1,738,067 تومان
1.17%
ارزش کل بازار
$ 171,556,270
حجم معاملات 24 ساعته
$ 6,728,621
عرضه در گردش
6,279,343 NMR
عرضه کل
10,719,369 NMR


نوسانات و اطلاعات قیمت نامریر

هر واحد نامریر (NMR) در این لحظه با قیمت 27.12 $، معادل 1,738,067 تومان معامله می‌شود. در حال حاضر ارزش کل بازار ارز دیجیتال نامریر، معادل $ 171,556,270 است. حجم معاملات 24 ساعت اخیر این ارز دیجیتال نیز $ 6,728,621 بوده است. همچنین باتوجه به نوسانات این رمزارز در 24 ساعت گذشته، قیمت این ارز نسبت به روز گذشته 1.17% کاهش یافته است.
بسیاری از تحلیلگران و متخصصین فعال در بازارهای مالی بر این باورند که می‌توان از اطلاعات گذشتۀ قیمت نامریر یا هر دارایی دیگری برای پیش بینی آینده قیمتی آن استفاده نمود.
برای استفاده از اطلاعات گذشته قیمتی این رمزارز می‌توانید از نمودار موجود در این صفحه استفاده نمایید.

درباره نامریر

درباره ارز دیجیتال نومرایرر

نومرایر (Numeraire) یک صندوق پوشش ریسک است که از فناوری هوش مصنوعی (AI) و هزاران مدل یادگیری ماشین برای پیش‌بینی بازار استفاده می‌کند. در واقع، نومرایر طراحی شده تا سرمایه‌گذاری در بازار را از طریق ویژگی‌ها و عملکرد پیشرفته خود به سطح بالاتری برساند. این پروژه بر بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده است. در طول تاریخ، تنها سرمایه‌گذاران بزرگ و نهادی قادر به بهره‌مندی از صندوق‌های تأمینی بوده‌اند. نومرایر متعهد شده که این مزایا را از طریق عملکرد خود در بلاکچین اتریوم برای همه سرمایه‌گذاران به ارمغان بیاورد. برای دستیابی به این هدف، این صندوق با دانشمندان داده متعددی برای تجزیه و تحلیل داده‌های بازار و انجام پیش‌بینی‌ها همکاری می‌کند. علاوه بر این، نومرایر عملکردهای پیشرفته خود را با استفاده از یک مدل تجمیع مبتنی بر هوش مصنوعی انجام می‌دهد. در کل، بر خلاف صندوق‌های تأمینی سنتی، نومرایر به داده‌ها و پیش‌بینی‌های انجام‌شده توسط شرکت‌کنندگان در شبکه متکی است. تاریخچه نومرایر به اکتبر ۲۰۱۵ برمی‌گردد. توکن بومی این پروژه با نماد اختصاری NMR نیز در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. در آن زمان، به جای اجرای مرحله عرضه اولیه کوین (ICO) برای راه‌اندازی توکن نومرایر، یک میلیون توکن منتشرشده برای تقریباً ۱۲ هزار دانشمند داده‌ای ارسال شد که قبلاً در شبکه نومرایر فعال بودند. نومرایر معتقد است که در مسیر تبدیل شدن به قدرتمندترین صندوق تأمینی جهان است و NMR، توکنی است که در راستای تحقق این هدف استفاده می‌شود. ارز دیجیتال NMR یک توکن ERC-20 است که در بلاکچین اتریوم فعالیت می‌کند. نومرایر از زمان معرفی تاکنون دستخوش تغییرات زیادی شده است. این ارز دیجیتال در ابتدا، حداکثر عرضه ۲۱ میلیون واحدی داشت؛ مانند بیت کوین. با این حال، تیم توسعه‌دهنده بعداً کل عرضه NMR را به ۱۱ میلیون واحد کاهش داد. یکی از کاربردهای اصلی توکن NMR این است که به دانشمندان داده‌ای اعطا می‌شود که مدل‌های آنها عملکرد خوبی داشته باشد. این بدان معنی است که با ورود افراد بیشتر به شبکه و افزایش رقابت‌ها، این توکن ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد.

تاریخچه قیمت ارز دیجیتال نومرایر

تاریخچه قیمت نومرایر به زمان عرضه آن در ۲۱ ژوئن ۲۰۱۷ بازمی‌گردد. چهار روز پس از عرضه و در ۲۵ ژوئن، قیمت رمزارز Numeraire به رکورد تاریخی خود در ۱۶۸٫۴۹ دلار رسید، اما نتوانست این دستاوردها را حفظ کند و به زودی به زیر قیمت راه‌اندازی خود سقوط کرد. پس از تغییر در ساختار مشارکت در شبکه نومرایر، این ارز دیجیتال شاهد رالی دیگری در اواخر نوامبر ۲۰۲۱ بود. نومرایر این حرکت صعودی را تا ماه‌های بعد ادامه داد و در ۸ ژانویه ۲۰۱۸ به ۵۹٫۵۳ دلار رسید. اما به دلیل بازار نزولی رمزارزها در سال ۲۰۱۸، نومرایر هم در نهایت قربانی یک روند کاهشی شد. در نتیجه این روند نزولی، پایین‌ترین قیمت تاریخی توکن NMR در ۲۶ نوامبر ۲۰۱۸، در محدوده ۱٫۹۳ دلار به ثبت رسید. رالی بعدی نومرایر در اوایل مارس سال ۲۰۲۰ اتفاق افتاد. در آن زمان، نومرایر با در پیش گرفتن یک روند پرنوسان، ولی در کل صعودی، رشد قیمتی قابل‌توجهی را تجربه کرد. یکی از محرک‌های صعودی نومرایر در آن زمان، این بود که به توسعه‌دهندگان این فرصت داده شد تا بتوانند پاداش‌های خود را در قالب ارزهای دیجیتال دیگری، از جمله بیت کوین، دریافت کنند. همچنین، در اواخر ماه آگوست آن سال، کوین بیس پشتیبانی از NMR را اضافه کرد و در نتیجه این اخبار صعودی، قیمت ارز دیجیتال نومرایر به ۶۶٫۳۹ دلار رسید. ارز دیجیتال Numeraire با آغاز بازار صعودی رمزارزها در اوایل سال ۲۰۲۱، حتی بیشتر صعود کرد. در ماه آوریل آن سال، نومرایر شاهد به‌روزرسانی جدیدی بود که در کنار سایر ویژگی‌های جدید، فرآیند را برای توسعه‌دهندگان خودکار می‌کرد. به دنبال این سیگنال‌های صعودی، قیمت NMR در ۱۷ آوریل به ۹۳٫۱۰ دلار رسید که بالاترین سطح چهار ساله آن بود. پس از یک دوره تثبیت، در سپتامبر ۲۰۲۱ و پس از ارتقای مجموعه داده نومرایر، NMR شاهد رالی صعودی دیگری بود و توانست تا ۶۲٫۲۱ دلار صعود کند. با این حال، پس از آن، نومرایر با مشکل مواجه شد و زمستان بازار رمزارزها در سال ۲۰۲۲ هم شرایط را بدتر کرد. به همین دلیل، قیمت ارز دیجیتال Numeraire وارد یک روند نزولی کلی شد که در نتیجه آن، در ژوئن سال ۲۰۲۲ به زیر ۱۰ دلار سقوط کرد. با شروع سال ۲۰۲۳ و رونق گرفتن دوباره بازار ارزهای دیجیتال، نومرایر هم توانست کمی از ضررهای خود را جبران کند و تا محدوده ۲۰ دلار افزایش یابد. با این حال، در سال جاری NMR نتوانسته از مقاومت ۲۵ دلاری خود عبور کند.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال نومرایر

قیمت ارزهای دیجیتال به عوامل زیادی از جمله شرایط بازار، تحولات نظارتی، پیشرفت‌های تکنولوژیکی و روندهای کلی اقتصاد بستگی دارد. بنابراین، پیش‌بینی قیمت دارایی‌های دیجیتال در طولانی‌مدت کار دشواری است. با این حال، برخی از تحلیلگران با استفاده از داده‌های تاریخی و تحلیل تکنیکال این کار را انجام می‌دهند. به عنوان مثال، تحلیلگران پلتفرم priceprediction.net پیش‌بینی می‌کنند که نومرایر سال ۲۰۲۳ را با متوسط قیمت ۱۵٫۰۴ دلار به پایان برساند. این تحلیلگران همچنین متوسط قیمت ارز NMR را در سال ۲۰۲۴، برابر با ۲۱٫۶۴ دلار و در سال ۲۰۲۵، حدود ۳۱٫۷۵ دلار پیش‌بینی کرده‌اند. آنها همچنین پیش‌بینی می‌کنند که متوسط قیمت نومرایر در سال ۲۰۳۰، تا ۲۲۸٫۶۷ دلار افزایش یابد.

توکنومیک ارز دیجیتال نومرایر

همان‌طور که گفته شد، هیچ ICO ای برای راه‌اندازی NMR برگزار نشد. تیم نومرایر به جای اتخاذ این رویکرد معمول برای توزیع توکن‌ها، یک میلیون توکن را به طور مساوی بین تقریباً ۱۲ هزار دانشمند داده‌ای توزیع کرد که قبل از راه‌اندازی توکن NMR در شبکه نومرایر فعال بودند. حداکثر عرضه ارز دیجیتال نومرایر برابر با ۱۱ میلیون توکن NMR در نظر گرفته شده است. توکن‌ها به ‌طور منظم از طریق فرآیند استیکینگ سوزانده شده و توکن‌های جدید ضرب می‌شوند. به همین دلیل، ارزش توکن NMR تا حدی به تعداد افراد شرکت‌کننده در شبکه بستگی دارد.

دیدگاه خود را ثبت کنید

2400 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments