ارزها:
۸,۰۶۸
دامیننس:
صرافی خارجی:
۶۱۴
حجم روزانه:
۷۰ میلیارد دلار
ترس و طمع:
۲۳ /۱۰۰ (ترس)

نمودار تحلیل تکنیکال اتریوم کلاسیکETC (تیر ۱۴۰۵)

Ethereum Classic
ETC
رتبه: 53
$7.2969
۱,۱۶۶,۶۰۸
تومان
0.97% (1D)
ارزش کل بازار
$1,147,136,827
حجم معاملات 24 ساعته
$33,905,676
عرضه در گردش
157,208,514 ETC
157.21 M ETC
عرضه کل
210,700,000 ETC
210.70 M ETC



تحلیل های کاربران

روند صعودی آلت کوین
سلام رفقا چطورین؟ ورلد کوین (WLD) از بازار جلوتره و روند صعودی خوبی ساخته. یه محدوده خوب داریم بین ۰.۴۸ تا ۰.۵ دلار که در صورت برگشت اصلاحی قیمت، میتونیم ورلد کوین رو خریدار باشیم. هیچکس نمیدونه دقیقا قراره چی بشه، پس مدیریت سرمایه رو حتما رعایت کنید!
تحلیل همین الان بیت کوین
سلام رفقا چطورین؟ بیت کوین رو تو چهار ساعته که بررسی کنیم، یه روند صعودی میبینیم که بعد از ۶۰ ۷۰ درصد اصلاح لگ دوم ادامه پیدا کرده و قیمت از ۶۲ به ۶۵ هزار دلار رسیده. به نظرم قیمت دوباره تا محدوده ۶۲ تا ۶۳ هزار دلار برمیگرده و روند صعودیش رو تا سقف […]
تحلیل سریع PEPE
پپه دقیقاً روی خط روند صعودی چندماهه قرار گرفته که ساختار کلان مارکت را حفظ کرده. این منطقه ریسک به ریوارد (R:R) فوق‌العاده‌ای داره و جهت حرکت میان‌مدت رو تعیین میکنه. دیدگاه کوتاه‌مدت: تا زمانی که قیمت بالای این خط روند حفظ بشه، شانس ریکاوری بالاست. تارگت‌ها: ۰.۰۰۰۰۰۴۰ ← ۰.۰۰۰۰۰۶۰ ← ۰.۰۰۰۰۰۸۰ حد ضرر: تثبیت […]
fereshte
fereshte
خنثی

ریپل (XRP)

ریپل (XRP)
سلام به همگی… امیدوارم روزتون پر از انرژی مثبت باشه. ✨ چارت ریپل (XRP) در تایم‌فریم هفتگی، داخل یک الگوی کنج (Wedge) بلندمدت در حال فشرده شدنه و دقیقاً بالای یک محدوده حمایتی خیلی مهم قرار گرفته. هر چقدر قیمت به راس این الگو نزدیک‌تر میشه، احتمال بالا رفتن نوسانات و شروع یک حرکت بزرگ […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

32 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام لطفاً در مورد این ارز اتریوم کلاسیک تحلیل بزارید خریدم تو ضرر هستم نگه دارم یا بفروشم

سلام. مقایسه رمز ارزها را با دلار مشخص کرده. کاش مقایسه و تحلیل با ریال هم میداشت

بماند به یادگار امروز سه شنبه ۱۱ابان
پامپ شروع شده از الان تبریک به دارندگان این ارز

تا ۳۵۶۰ اصلاح داره

بخرید الان وگرنه دوساعت دیگه سکته میکنید پامپ داره دوستان.ادمین لطفا تایید کن بچه ها ضرر نکنن

The Most Powerful Elliott Wave is wave 3.
Wave 3 coming. Warm hugs for ETC!
After trading view

بهتون هشدار میدم اتریم کلاسیکو اگر فعلا تا ۱ ماه نیاز ندارید نفروشید. در دراز مدت کمتر از ۱۰۰ دلار نفروشید این ارز و بسیاری از ارزهای دیگر در امواج صعودی قرار داره و نگران کاهش های مقطعی قیمت نباشید خواهشا بهیچ عنوان احساس ناامنی و از دست دادن سرمایه نباشید
درود

از دیدگاه تحلیل تکنیکال در فاز ۲ از سیستم امواج ایلیوت است، لذا به هیچ وجه نگران از دست دان سرمایه نباشید و نتی می توانید در امین مرحله نیز سرمایه گذاری کنید. چون روند کلی صعودی است و ممکن است تا ۳۰۰۰۰۰۰ و بیشتر هم قیم هر سهم ان افزایش یابد.
لطفا کمتر از ۱۰۰ دلار نفروشید

دوستان این ارز عالیه و همچنان در تابم فریم روزانه بسیار پر قدرتانه بالا میره تا فردا ۸۰دلار رو تاچ میکنه .ادمین تایید

لطفا مردم رو گول نزن مدیونی تا ۳۵-پایین میاد

دوستان این ارز عالیه و همچنان در تابم فریم روزانه بسیار پر قدرتانه بالا میره تا فردا ۸۰دلار رو تاچ میکنه

موج دوم سعود داره شروع میشه
صبرکنید

سلام ادمین گرامی
به نظر شما این ارز تا کجا میخواد بریزه و کی دوباره صعودی میشه

یه کف ۴۵ دلاری میزنه بعد تا ۸۰ میره
با اجازه ادمین

سلام دوستان من اتریوم کلاسیک خریدم بدجور ضرر کردم دو میلیون هشتصد خرید به نطرتون بفروشم یا منتظر باشم

سلام برادر
نفروش
قول بهت میدم تا دوماه آینده دویست درصد رشد میکنه

نفروش من خوئم اتریم کلاسیک از ۳۰ دلاری خریدم تا ۱۱۸ دلار ترس به دلت راه نده تو این ماه بازم اپدیت داره و میخواد فی کش باز کااهش بده روی ۲۵۰ دلار حساب کن تو پروسه هشت ماه تو دراز مدت مثل اتریم روی ۲۰۰۰ دلار من خرید اتریم ۹۰ دلار داشتم

الان یکسال و نیم میگذره و همچنان ۱۵ دلار

سلام ،دوستان لطف يكي بگه اتريوم كلاسيك رو نگه داريم يا بفروشيم ،من بدجور تو ضررم ،لطفا يكي راهنمايي كنه

دوستان گرامی لیدر این سهم ۸۱میلیون قیمت داره این قیمتها واسه این ارز خنده داره داست بالای ۱۰میلیون توجه به این ارز کنید هفته اینده قیمت این ارز رو ببینید مطمعا ضربان قلبتون بالا میره نفروشید اینا سهم بورسی نیستن دارین نوسان میگیرید اینجا هلد کردن نون داره
ناظر محترم لطفا تایید بفرمایید

دوستان اتریم کلاسیک رسیده به کف بلند مدت خودش از این قیمت پایین تر غیر ممکن هست بیاد از همینجا هم شروع به حرکت میکنه واسه ۲۰۰دلار
ناظر محترم لطفا تایید بفرمایید

خخخخخخخخخخخخخخخخ

احتمالا اشتباه شده دارن برمیگردم
اتریوم کلاسیک رو با اتریوم اشتباه گرفته بودن الان دارن همون جاده رو دنده عقب برمیگردن
ماروهم سر راه زیر میگیرن

بسیار ارز خطرناکی هست،من ۱ سال هست دارمش تا حالا نشده ببینم سقوط وحشتناک نکنه
احتیاط کنید
البته نظر من هست

سلام ETC بالا میره؟

سلام . تحلیل عقربه ای تو تردینگ ویو که گفتید زیر چارت در مورد خرید و فروش ارز نشان داده میشه من پیدا نمیکنم‌ میشه بفرمایید به چه صورت ؟

سلام کسی میدونه رو جند باید بفروشیم که سیو سود کنیم

اتریوم کلاسیک همچنان در حال پروازه تا میوانید بخرید

چرا چارتها نمايش داده نميشن؟

سلام کلاسیک تا کجا پرواز میکنه