ارزها:
۸,۰۶۴
دامیننس:
صرافی خارجی:
۵۸۲
حجم روزانه:
۶۵ میلیارد دلار
ترس و طمع:
۲۲ /۱۰۰ (ترس)

نمودار تحلیل تکنیکال داگزDOGS (تیر ۱۴۰۵)

DOGS
DOGS
رتبه: 697
$0.04411
۶.۵۹۹
تومان
1.7% (1D)
ارزش کل بازار
$21,273,322
حجم معاملات 24 ساعته
$5,966,955
عرضه در گردش
516,750,000,000 DOGS
516.75 B DOGS
عرضه کل
550,000,000,000 DOGS
550.00 B DOGS



تحلیل های کاربران

معامله‌گر ایرانی
معامله‌گر ایرانی
نزولی

قیمت تتر نزولی شده؟

قیمت تتر نزولی شده؟
جنگ، مذاکره و توافق! چیزی که بعد از تمام بالا پایین‌های تتر میبینیم، اینه که قیمت یه روند نزولی تو دل یک رشد بزرگ ساخته. پس اگر قرار باشه، روند نزولی ادامه داشته باشه، میتونیم در محدوده‌ ۱۷۰ هزار تومن شورت بگیریم تا ۱۵۴ و ۱۴۰ هزار تومن. یادتون نره اخبار خیلی میتونه تاثیرگذار باشه […]
رالی تو دل رنج؛ کجا وارد شیم؟
ترند چند روز اخیر بازار هایپر لیکویید بوده و الانم هست. تو تایم بالا HYPE تو رنجه، اما تو یک ساعته یه رالی داریم که تو سطوح ۰.۵۹ و ۰.۶۱ دلار برای ورود دوباره جذابه. مدیریت سرمایه فراموش نشه!
تحلیل آلت کوین ترند امروز بازار
ترند امروز بازار سینپسه که نمادش SYN هستش. سه تا اردربلاک تمیز داریم که میشن محدوده‌های ۰.۱۴، ۰.۱۶ و ۰.۱۹ دلار که برای خرید تا ۰.۳ دلار مناسبن. مدیریت سرمایه فراموش نشه!
روند صعودی آلت کوین
سلام رفقا چطورین؟ ورلد کوین (WLD) از بازار جلوتره و روند صعودی خوبی ساخته. یه محدوده خوب داریم بین ۰.۴۸ تا ۰.۵ دلار که در صورت برگشت اصلاحی قیمت، میتونیم ورلد کوین رو خریدار باشیم. هیچکس نمیدونه دقیقا قراره چی بشه، پس مدیریت سرمایه رو حتما رعایت کنید!

دیدگاه خود را ثبت کنید

25 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام دوستان درمورد ارز بایو کسی اطلاع داره الان بیش از ۵ هزار دارم ولی ریزش کرده وقیمت پایین امده خیلی ضرر کردم

صبر کن و صبوری ب خرج بده میاد بالا ب وقتش

بنظرتون تا چه قیمتی پامپ می کنه

داگز بعد از حدود ۱ سال ریزش و جمع آوری نقدینگی عظیم میخواد یه برگشته طوفانی رو شروع کنه.جانمونی ازش.دوج کوین جدید بازار.شکی درش نیست.

داگر صد هزار تومنی پیشکش بگید همون ۲۰تا تک تومنی بشه ما پولمون و برداریم

سلام .الان ساعت حدود هشت شبه شنبه هستش .ارزه دگزا رو با قیمت پایه ۱۲.۱ با ظریب ده خرید کنید .و تا قبله ۱۲شب به قیمت ۱۲.۸بفروشید ‌اینحوری هشتاد درصد سود میکنید ..
زیاد طمع نکنید‌.البته بعد یه افت .۳ریالی محدد بعد ساعت ۱۲:۳۰شب بالا میره و تا صبح احتمالا تا ۱۴تومن هم میرسه .اما من فعلا تا ساعت ۱۲رو مطمعن هستم .۱۲به بعد رو همون موقع اعلام میکنم
امیدوارم زود گذاشته بشه تا شما هم سود کنید

دوستان من ۷ سال تجربه کریپتو دارم
اسپات کار میکنم
من تا حالا اشتباه زیاد کردم
ولی صبر کردم ضررم جبران شده
مخصوصا ارزهایی که نوبیتکس لیست میشه
دارای پشتیبانی خوبی هستن
کلا بازار بخاطر نوسان دلار و امدن ترامپ خونی شده
صبر کنید سرمایتون برمیگرده
فقط صبر
اصلا بهش نگاه نکنید
صبر
صبر صبر
ارزهاتون نفروشید بعدا پشیمون میشید

سلام سعید جان . من تقریبا ۱۰ میلیون داگز دارم دیدید که چقدر یهو قیمتش اومد پایین. به نظرتون نگه دارم یا بفروشم تا پایین تر نرفته ؟

سلام دوست عزیز . دوباره همون مقدارخرید کن میانگین کم کن .قیمت خریدت نصف قیمت خرید قبلیت میشه . بعدش هم تا زمانی که نفروختی ضرر نکردی نگه دار تا موقعی که میری تو سود .

نگه دار مطمئنن داگز راه دوج و شیبا رو در پیش میگیره.
این خط اینم نشون

یه کف جدید دیگه

تا ۳۸ تومان منطقه حمایتی مهم بر میگرده

عزیزان سلام. داگز احتمالا تا ۴سال دیگه به ۱سنت برسه. ۱۰۰هزار تومنی که دوستمون فرمودند فقط ی توهم و معجزست. که البته معجزه در کریپتو امکان داره. انشاله این دوستمون به آرزوش برسه و داگزش ۱۰۰هزار تومنو ببینه.

۱۰۰ هزار تومن شاید ۱۰۰ سال دیگه.
ولی تا ۱۰۰۰ تومن احتمالش زیاده

فکر کنم معاملات داگز رو سپردن به بورس اوراق بهادار ایران که قشنگ جیب ملتو خالی کنن
هر چی میانگین زدیم دو لپی خوردن رفت مجبوریم بمونیم تا پول خودمون رو در بیاریم ۸۰ درصد ضرر واقعا سخته

من گه حدود ۷۰۰ دلار ازش خرید زدم وبه چشم سرمایه گذاری بلند مدت نگاه میکنم حداقل تا سال ۱۴۰۷ چون احتمال داره تا ۱۰۰ هزار تومن هم برسه البته این نظر منه هیچ مسئولیتی قبول نمیکنم که کسی با حرف من بره این کارو بکنه

اگه تا۱۴۰۷شد۲هزارتومن من یک سوم قیمت رو بهت هدیه میدم
۱۰۰هزار برا۳۰سال ایندس

در صورتی داگز ۱۰۰هزار تومن میشه که دلار ۶۸ هزار تومنی بشه ۱۰میلیون تومن
غیر از این راه دیگه ایی نداره

پول تون رو داگز ندید که اصل پولتون هم به فنا میره

اگه بره قیمتش صد هزار بشه جای بیت کوین میگیره

ایشاله به آرزوت برسی. این موضوع ی معجزست. داگز استاد دامپه نه پامپ

تا الان نزدیک به ۸۰ درصد ریزش کرده

نهایتا تا ۱۰۰۰ برسه تا پایان ۲۰۲۶

چهار روزه که ارور busy network میده برا برداشت دیگه کی میخواد مشکلشو حل کنه؟؟؟!

یه مورد رو دوستان بهش توجه نکردند.

زمانی که نات لیست شدهمه فکر میکردند که قیمتش میره بالا

لذا همه شروع به خرید کردند بازیگر هم تو قیمت بالا بهشون فروخت بعدش قیمت کشید پایین

وقتی هم که داگز لیست شد همه فکر میکردند که قیمت مثل نات افت میکنه لذا همه اومدن تو صف فروش وبازیگرهم قیمتش رو کشید پایین و ازشون خرید
و اما برعکس نات قیمتش میره بالا

دقیقا.
داگز ۲۰۲۶ به ۱۰۰۰ تومن هم میرسه اما ۱۰۰هزار تومن واقعا توهمه