آینده بایننس کوین (Binance Coin) + پیش بینی قیمت

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مقدمه

ارز دیجیتال بایننس کوین (Binance Coin) توسط صرافی ارز دیجیتال چینی، یعنی صرافی بایننس (Binance)، ایجاد شده است. این صرافی این محصول مالی را در سال 2017 به عنوان راهکاری برای ایجاد یک کوین کاربردی برای این پلتفرم معاملاتی و برنامه‌های وفادارای مشتریان آن راه‌اندازی کرد. در ابتدا بایننس کوین (BNB) یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC-20 بود که از طریق پلتفرم بلاکچین اتریوم صادر شده بود. اما بعد از گذشت مدتی، این پروژه، بلاکچین ویژه خودش را به دست آورد. حجم عظیم معاملات این صرافی ارز دیجیتال باعث شد بسیاری آینده بایننس را بسیار مثبت تلقی کنند، و این نظری بود که با فاصله بسیار کمی از راه‌اندازی آن اثبات شد.

بایننس کوین (Binance Coin) چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

بایننس کوین (BNB) به کاربران خود امتیازهایی را برای استفاده در داخل این پلتفرم معاملاتی می‌دهد. کاربران با استفاده از این کوین می‌توانند تا 50% تخفیف از نرخ‌های صرافی بایننس بگیرند و همچنین از طریق آن امکان مشارکت در برنامه‌های جانبی بایننس را نیز پیدا می‌کنند.

پیش‌بینی‌های مرتبط با نرخ آینده بایننس کوین (BNB) بیشتر وقت‌ها مثبت است. دلیل این موضوع هم این واقعیت است که این کوین مزیت‌های معاملاتی استیبل کوین‌ها را با فرصت‌ ایجاد حاشیه سود فراوان مختص به خود ترکیب کرده است. مثل سایر استیبل کوین‌ها، ارزش بایننس کوین به واسطه تعداد جفت‌های معاملاتی که شامل آن می‌شود، تعیین می‌گردد.

بسیاری از شرکت‌ها و صرافی‌های معتبر نیز این کوین را به عنوان یک وسیله پرداخت قبول دارند؛ این امر، کارایی آن را برای معامله‌گران افزایش می‌دهد. از سوی دیگر، بر خلاف کوین‌های استیبل، قیمت بایننس کوین ثابت نیست. این کوین می‌تواند رشد قابل توجهی داشته باشد و برای سرمایه‌گذارانش سودآور باشد.

نام پروژه Binance Coin
نماد BNB
نوع دارایی کوین
نوع شبکه بلاکچین
نرخ بازگشت سرمایه از زمان افتتاح بیشتر از 9000%
تاریخ افتتاح 8 ژولای 2017
وبسایت رسمی www.binance.com

مزایای صرافی بایننس برای مشتریان

از بایننس کوین می‌توانید برای پرداخت تمام تراکنش‌ها در داخل این پلتفرم استفاده کنید. از جمله نرخ مواردی مثل: نرخ‌های صرافی، نرخ‌های لیستینگ (قرارگیری در فهرست‌های محصولات) یا هر نرخ دیگری. وقتی که کاربران از بایننس کوین برای پرداخت نرخ‌ها استفاده می‌کنند، یک تخفیف قابل توجه دریافت می‌کنند که با توجه به زمانی که از ارائه این کوین گذشته است، تعیین می‌شود.

آینده بایننس

برای مثال، کاربران بایننس در سال اولی که معامله کردن روی این پلتفرم را شروع می‌کنند، تا 50% تخفیف در نرخ‌های صرافی دریافت می‌کنند. این روند در سال بعدی به 25% کاهش پیدا می‌کند، در سال بعد از آن به 12.5%، و در سال چهارم به تخفیف 6.75% می‌رسد. از سال پنجم تخفیف به پایان می‌رسد.

این توکن با ظرفیت کلی 200 میلیون کوین ارائه شده و غیرقابل استخراج است. پس از افتتاح، تمام این کوین‌ها یا توزیع شده و یا سوخته‌اند. وایت ‌پیپر بایننس کوین می‌گوید که این پلتفرم صرافی در نظر دارد که تا زمانی که 50% از ظرفیت کلی آن در جریان باشد، 20% از سودش در هر فصل را برای بازخریدن و سوزاندن این کوین استفاده ‌کند.

تحلیل قیمت آینده بایننس کوین (Binance Coin)

بایننس کوین یک ارز دیجیتال بسیار موفق است. فقط پنج ماه طول کشید که قیمت این کوین از حدود 1 دلار برای هر کوین به 45/23 دلار برسد. مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر در بازار، درست کمی پس از اوج قیمت زمستانی، بایننس کوین هم افت قیمت را تجربه کرد.

برای مشاهده تحلیل تکنیکال بایننس کوین به صورت لحظه‌ای کلیک کنید.

به هر حال، بر خلاف ارزهای دیجیتال دیگر، دوران افت قیمت آن آسیب‌زننده نبود. به عنوان یک کوین متمرکز روی صرافی، بایننس کوین چندین مورد استفاده دارد که به شکلی مثبت روی قیمت آن تأثیر دارد. علاوه بر این، قیمت این کوین، هم در دوره افت قیمت و هم در دوره رشد قیمت، افزایش پیدا می‌کند.

آینده بایننس

نحوه تغییر قیمت بایننس کوین (BNB)

برای مثال، هنگامی که قیمت یک ارز دیجیتال شروع به پایین آمدن می‌کند، معامله‌گران صرافی بایننس حتماً به دنبال راهی برای راحت شدن از شر آن می‌گردند. موضوع اینجا است که بیشتر کوین‌ها (وقتی که حداقل راجع به محبوب‌ترین‌ها حرف نمی‌زنیم) فقط در جفت‌هایی که تتر/بیت کوین یا بایننس کوین یک طرف آنها باشد، معامله می‌شوند. در نتیجه، زمانی که قیمت سایر ارزهای دیجیتال در حال سقوط است، قیمت بایننس کوین رشد می‌کند.

با این حال، دوره‌های رکود بازار ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد و این طور نیست که تمام پیش‌ بینی‌ های قیمت آینده بایننس کوین (BNB) مثبت باشند. وقتی که بازار رشد می‌کند و کوین‌های گوناگون ارزشمندتر می‌شوند، معامله‌گران بیشتری وارد بازار می‌شوند. معامله‌گران، بایننس کوین را به عنوان یک ابزار معاملاتی با قابلیت نقد شدن بالا می‌خرند تا مطمئن شوند می‌توانند آن را با ارزهای دیجیتال دیگر در زمان رشد قیمت‌ها تعویض کنند.

قیمت بایننس کوین (BNB) با در نظر گرفتن موقعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال، ثبات بسیار مناسبی دارد. بدیهی است که این حجم زیاد از پیش‌بینی‌های مثبت آینده بایننس کوین به دلیلی انجام می‌شود. پتانسیل قیمت بایننس کوین خیلی تأثیرگذار است. این کوین، هم به عنوان یک ابزار سودآور به خودی خود، و هم به عنوان ابزاری برای به دست آوردن دارایی‌های دیگر در بازار، کارایی قابل توجهی دارد.

سؤالات متداول در مورد آینده بایننس کوین

آیا بایننس کوین سرمایه‌ گذاری خوبی است؟

سرمایه‌ گذاری روی بایننس کوین (BNB) می‌تواند تجربه کاربری و سودآوری شما در صرافی بایننس را بهبود ببخشد. نگهداری بایننس کوین هم می‌تواند سود مناسبی برای شما داشته باشد.

از بایننس کوین برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

از این کوین برای معامله جفت‌ارزهای دیگر در صرافی بایننس استفاده می‌شود. برای مثال، اگر معامله‌گری برای پرداخت نرخ حق‌الزحمه یک تراکنش لازم است 1% از مبلغ کل عملیات معامله را به بایننس بدهد، با استفاده از بایننس کوین، این مبلغ نصف می‌شود.

سخن پایانی

بایننس کوین (Binance Coin) کوین صرافی بزرگ بایننس است. حجم عظیم معاملاتی که روزانه در این صرافی ارز دیجیتال انجام می‌شود باعث شده که بسیاری از متخصصان، آینده بایننس را بسیار مثبت تلقی کنند. اگر به فکر سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال هستید، بایننس کوین می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

#کلاهبرداری
هر ۱۵ دقیقه یک دلار ایر دراپ میکنه برای هر ۵۰۰ دلار ۲۸۵۰۰۰ توکن AXO بهتون میده فقط بابد ادرس bnb اسمارت چین بهش بدین