بهترین کیف پول های یونی سواپ (Uniswap)

زمان مطالعه: 6 دقیقه

مقدمه

یونی سواپ یکی از توکن‌های پرطرفدار است. اگر قصد خرید یونی سواپ را دارید، باید بهترین کیف پول های یونی سواپ (Uniswap) را نیز بشناسید. در این مقاله چند نمونه از بهترین کیف پول های یونی سواپ را معرفی کرده‌ایم. قبل از ورود به بحث، کمی با ارز دیجیتال یونی سواپ آشنا می‌شویم.

یونی سواپ (Uniswap) چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

صرافی یونی سواپ یکی از پلتفرم‌های سیستم مالی غیر متمرکز یا همان دیفای است. در صرافی غیر متمرکز (DEX) یونی سواپ، مقاومت در برابر سانسورها و تحریم‌ها و همچنین امنیت شبکه در اولویت قرار دارد. دستیابی کامل به این موارد از اهداف Uniswap است.

یونی سواپ (Uniswap) یک توکن ERC-20 است که روی بلاکچین اتریوم قرار دارد و روی کیف پول‌های مختلفی از جمله کیف پول‌های سخت‌ افزاری و نرم‌افزاری ذخیره می‌شود. کاربران می‌توانند با واریز مقادیر معادلی از جفت ارزهای دیجیتال موجود در استخرهای این پروتکل، به ارائه‌دهنده نقدینگی در آن استخر تبدیل شوند و در ازای آن پاداش بگیرند.

یونی سواپ (UNI) را می‌توان در صرافی‌های زیر خریداری کرد:

  • بایننس (Binance)، کوکوین (Kucoin) و کوین بیس (Coinbase).

بهترین کیف پول های یونی سواپ (Uniswap)

در ادامه تعدادی از بهترین کیف پول های یونی سواپ را که توسط تریدر‌ها و سرمایه‌گذاران استفاده می‌شود معرفی می‌کنیم. شما بسته به نوع استفاده برای کوتاه‌مدت یا بلند‌مدت و با توجه به میزان هزینه‌ای که می‌خواهید برای خریدن کیف پول داشته باشید، یکی از آنها را انتخاب می‌کنید.

کیف پول‌ سخت افزاری: لجر یا ترزور

یکی از بهترین کیف پول های یونی سواپ، کیف پول‌ سخت افزاری مثل لجر (Ledger) و ترزور (Trezor) است. کیف پول‌های سخت‌ افزاری از فناوری‌های پیشرفته‌ای برای رمزنگاری استفاده می‌کنند؛ بنابراین امنیت بالایی دارند و از حمله‌های فیشینگ تا حمله‌های پیشرفته شبکه‌ای، که کیف پول‌های نرم‌افزاری و وب‌سایتی با آن روبه‌رو هستند، در امانند.

در کیف پول‌های سخت‌افزاری حتی اگر کیف پول شما سرقت شود، با داشتن یک عبارت بازیابی می‌توانید موجودی کیف پول خود را برگردانید.

بهترین کیف پول های یونی سواپ

هر دو کیف پول لجر و ترزور دو مدل ساده‌تر با نام‌های لجر نانو اس (Ledger Nano S) و ترزور وان (Trezor One) و با قیمت حدود 50 تا 60 دلار آمریکا دارند که با توجه به قیمتشان از بهترین کیف پول ‌های یونی سواپ به حساب می‌آیند. در هر دوی این کیف پول‌ها می‌توانید یونی سوآپ خود را آفلاین و امن نگه دارید.

تراست والت (Trust Wallet)

کیف پول تراست والت یک کیف پول است که به صورت رسمی از طرف صرافی بایننس پشتیبانی می‌شود و یکی از بهترین کیف پول‌ های یونی سواپ بین تریدر‌ها و سرمایه‌گذاران است.

اگر به تازگی کار با ارزهای دیجیتال را شروع کرده‌اید یا دنبال یک راه آسان برای ذخیره یونی سواپ خود هستید، یک کیف پول موبایلی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

برای شروع ابتدا کیف پول تراست والت را روی اندروید یا iOS نصب و یک کیف پول جدید ایجاد کنید. شما می‌توانید یونی سواپ (Uniswap) را مستقیماً از طریق هر کیف پول ERC-20 به کیف پول تراست والت خود بفرستید. تیم تراست والت هم دائماً در حال اضافه کردن توکن‌های جدید به این کیف پول است. برای یادگیری نکات بیشتر در مورد این کیف پول می‌توانید به صفحه رسمی کیف پول تراست والت مراجعه کنید.

اتمیک والت (Atomic Wallet)

کیف پول اتمیک والت یکی از بهترین کیف پول‌های یونی سواپ است که هم نسخه دسکتاپ دارد و هم نسخه موبایلی و از سیستم‌عامل‌های مختلف نیز پشتیبانی می‌کند. اتمیک والت بیش از 300 ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند که توکن‌های ERC20 و BEP2 را نیز شامل می‌شود. کیف پول اتومیک یک صرافی داخلی نیز دارد که کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند و همه ارزهایی را که این کیف پول پشتیبانی می‌کند، مبادله نمایند.

best-uniswap-wallets

هر چند که استفاده از کیف پول‌هایی که هم نسخه دسکتاپ دارند و هم نسخه موبایلی راحت‌تر است اما امنیت کمتری دارند. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که یک کیف پول دسکتاپ را روی یک دستگاه امن نصب کنید. البته برخی کیف پول‌های موبایلی را به دلیل شیوع کمتر بدافزار‌ها در سیستم‌عامل‌های موبایل ایمن‌تر می‌دانند.

شما می‌توانید یونی سواپ را با هر ارزی از شبکه ERC-20 مبادله کنید و به کیف پول خود بفرستید.

کیف پول MyEtherWallet

کیف پول MyEtherWallet یک کیف پول تحت وب است که در دنیای ارزهای دیجیتال طرفداران فراوانی دارد. کیف پول مای اتر والت علاوه بر یونی سواپ همه توکن‌های ERC-20 را پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید یونی سواپ خود را روی این کیف پول ذخیره کنید، بدون اینکه نیاز باشد آن را روی سیستم خود نصب نمایید.

چون این کیف پول یک کیف پول تحت وب است، به شما این امکان را می‌دهد که از هر مکان یا هر دستگاهی به کیف پول خود دسترسی داشته باشید. اما وقتی از این کیف پول‌ها استفاده می‌کنید، باید مراقب حملات فیشینگ که توسط سایت‌های تقلبی که آدرس سایت اصلی را کپی می‌کنند، باشید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این کیف پول به صفحه رسمی کیف پول MyEtherWallet مراجعه کنید.

کیف پول آنلاین صرافی ها

یک تریدر نیاز دارد که بتواند دسترسی سریعی به کیف پول خود داشته باشد. به همین منظور اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال خدمات کیف پول ارز دیجیتال را نیز ارائه می‌دهند. البته ما این کیف پول‌ها را برای نگهداری موجودی و سرمایه زیاد و در طولانی‌مدت پیشنهاد نمی‌دهیم. اما می‌توانید بخشی از موجودی خود را که برای ترید استفاده می‌کنید، در کوتاه‌مدت برای راحتی کار در این کیف پول‌ها نگهداری کنید.

صرافی‌هایی مثل بایننس (Binance)، کوکوین (Kucoin) و هوبی (Huobi) کیف پول‌های امنی به کاربران خود ارائه می‌دهند. شما می‌توانید برای کوتاه‌مدت یونی سواپ‌های خود را در این کیف پول‌ها نگهداری کنید.

در صرافی‌هایی مثل بایننس و کوکوین سابقه هک شدن کیف پول کاربران وجود دارد. علاوه بر این امکان مسدود شدن دارایی کاربران ایرانی در صرافی های خارجی وجود دارد. هر چند این صرافی‌ها با هک مقابله کردند و موجودی کاربران را برگرداندند اما باز هم به نظر ما برای امنیت بیشتر، توکن یونی (UNI) خود را در کیف پول‌های دیگر نگهداری کنید و در کیف پول صرافی‌ها برای طولانی‌مدت ذخیره نکنید.

برای اطلاع از قیمت یونی سواپ (UNI) به صورت لحظه‌ای به این صفحه بروید.

سخن پایانی

کیف پول‌های مختلفی برای نگهداری یونی سواپ وجود دارد. این شما هستید که با توجه به نیازتان باید بهترین کیف پول را برای توکن یونی سواپ‌ خود انتخاب کنید.

برای انتخاب کیف پول مناسب برای خودتان به میزان سرمایه‌ای که دارید و هدفتان از خرید ارز دیجیتال (برای سرمایه‌گذاری بلندمدت یا برای ترید) دقت کنید. نمی‌توان به همه افراد یک توصیه کرد؛ چون هر فردی با توجه به نیازش و توقعی که از کیف پول ارز دیجیتالش دارد می‌تواند بهترین کیف پول را انتخاب کند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments