زمان مطالعه: 7 دقیقه

بهترین صرافی برای معاملات فیوچرز + صرافی فیوچرز برای ایرانی ها

زمان مطالعه: 7 دقیقه

مقدمه

آیا به دنبال بهترین صرافی معاملات فیوچرز ارز دیجیتال هستید؟ از جست‌وجو خسته شده‌اید و یک راهنمای سریع و گسترده می‌خواهید که ارزش خواندن داشته باشد؟ پس با ما تا انتهای همراه باشید. اما اجازه دهید به سرعت سر اصل مطلب نرویم. ابتدا ببینیم معاملات فیوچرز چیست.

معاملات فیوچرز چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

معاملات فیوچرز یا آتی بیت کوین یک محصول ترکیبی است که هدف آن افزایش انعطاف‌پذیری و دقت معاملات است. در این مدل قرارداد، فروشنده باید پس از انقضای قرارداد، مقدار توافق‌شده بیت کوین را با قیمت توافقی به خریدار بفروشد.

این بدان معنا است که معامله‌گران ممکن است با استفاده از معاملات آتی بیت کوین برای پیش بینی اندازه و جهت تغییرات قیمت بیت کوین، در بازار معامله کنند.

در صنعت مالی، راه‌اندازی معاملات فیوچرز بیت کوین تأثیر قابل توجهی بر بازار داشته است. این محصولات مالی نوآورانه به سرمایه‌گذاران باهوش اجازه می‌دهد که از نوسانات بیت کوین بدون داشتن هیچ بیت کوینی استفاده کنند.

معاملات فیوچرز بیت کوین از بسیاری جهات با قراردادهای فیوچرز سهام یا کالا قابل مقایسه است. به بیان ساده‌تر توافقی برای معامله یک کالا در قیمت و تاریخ تعیین‌شده است. در نتیجه، قراردادهای فیوچرز به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که روی قیمت آینده هر کالای خاصی به این روش قرارداد ببندند. بنابراین، قراردادهای فیوچرز نقش بسیار مهمی در اقتصاد دارند.

بهترین صرافی معاملات فیوچرز

در ادامه چند نمونه از بهترین صرافی ها را برای معاملات فیوچرز معرفی می‌کنیم. برای معاملات فیوچرز می‌توانید از این صرافی‌ها استفاده کنید.

صرافی بایننس (Binance)

یکی از بهترین صرافی های معاملات فیوچرز صرافی بایننس (Binance) است. ارزهای دیجیتال مختلف و زیادی در پلتفرم بایننس معامله می‌شود که آن را به بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان تبدیل می‌کند. محبوبیت این پلتفرم از زمان آغاز به کار آن در سال 2017 به شدت افزایش یافته است. این امر بایننس را با حجم معاملات روزانه بیش از 1 میلیارد دلار و نرخ تراکنش‌های بیش از 1 میلیون تراکنش در ثانیه، برجسته‌ترین صرافی معاملات ارزهای دیجیتال کرده است.

بهترین صرافی معاملات فیوچرز

نرم افزار بایننس آسان و ساده است، به خوبی کار می‌کند و تمام ویژگی‌های اساسی مورد نیاز یک برنامه ترید را دارد. این برنامه شامل امکاناتی مثل قیمت گذاری لحظه‌ای بیت کوین و ارزهای دیجیتال، اجرای سفارش، مدیریت دارایی و جست‌جوی تاریخچه معاملات است.

بایننس با انواع پیشنهادات، کار همه را راه می‌اندازد. بایننس این نکته را دریافته که یک رابط ترید تمیز و بصری ضروری است. در نتیجه، صرافی دارای یک رابط کاربرپسند و یک برنامه تلفن همراه (اپ موبایلی) است که استفاده از آن آسان است.

بایننس در گذشته هک شده بود، اما صندوق دارایی ایمن آن تمام ضررهای کاربران را جبران کرد و صداقت و تعهد برجسته‌اش را به مشتریانش ثابت کرد. علاوه بر این، بخش بزرگی از پول کاربر در سردخانه نگهداری می‌شود و گزینه‌های امنیتی حساب نیز بسیار زیاد است.

کارمزد بایننس از طریق یک طرح VIP محاسبه می‌شود. به عنوان مثال، در معاملات فیوچرز بایننس، کارمزدها به ترتیب از 0.02 درصد و 0.04 درصد برای سفارش گذاران (Maker) و گیرندگان سفارش (Taker) شروع می‌شود.

برای استفاده از معاملات فیوچرز صرافی بایننس می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

صرافی کراکن (Kraken)

صرافی کراکن (Kraken) یکی دیگر از بهترین صرافی های معاملات فیوچرز است. کراکن یک صرافی بیت کوین و ارز دیجیتال واقع در ایالات متحده است که در سال 2011 راه‌اندازی شد. طبق رتبه‌بندی سایت CoinMarketCap، این پلتفرم یکی از پنج صرافی برتر در ترافیک، نقدینگی و حجم معاملات اسپات است.

کراکن بیش از 70 جفت ارز دیجیتال را برای خرید، ترید یا فروش ارائه می‌دهد که باعث می‌شود دارایی‌های بیشتری به طور مرتب به این صرافی اضافه گردد. علاوه بر این، کاربران ممکن است بازار را تماشا کنند و سبدهای خود را با استفاده از یک رابط واحد در صرافی ارزهای دیجیتال، که دارای ابزارهای قدرتمند معاملاتی و ردیابی خودکار سبد سهام است، مدیریت کنند.

تازه‌واردان ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاران باتجربه ممکن است از امنیت درجه یک کراکن، هزینه‌های معاملاتی ارزان‌تر و انتخاب گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال قابل دسترسی برای ترید بهره‌مند شوند.

اگر می‌خواهید با هزینه کمتری نسبت به کوین‌بیس، سریعاً رمزارزها را بخرید، بهتر است از بایننس استفاده کنید. به عنوان مثال، رابط خرید سریع کراکن در مقایسه با پلتفرم ایالات متحده که فقط 0.5 درصد برای این نوع معاملات هزینه می‌برد، حدود 2 درصد هزینه دارد.

هک ارزهای دیجیتال در طول سال‌ها منجر به از دست رفتن میلیون‌ها دلار رمزارز شده است. بنابراین، بهتر است از صرافی‌های رمزنگاری با امنیت سایبری ضعیف دوری کنید؛ زیرا ممکن است در برابر سرقت یا هک آسیب‌پذیر باشند.

در نتیجه، کراکن بالاترین رتبه امنیتی ممکن را از سایت بررسی امنیت تبادل کریپتو CER کسب کرده است. علاوه بر این، کراکن در طول 10 سال فعالیت خود هیچ حادثه هک قابل‌توجهی نداشته است؛ چیزی که حتی بایننس، رهبر بازار بین‌المللی، نمی‌تواند بگوید.

صرافی OKEx

یکی دیگر از بهترین صرافی های معاملات فیوچرز صرافی OKEx است که ارزها و توکن‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. در OKEx، مشتریان معاملات فیوچرز، معاوضه دائمی و گزینه‌های مختلف را پیدا می‌کنند که ممکن است برخی از آنها تا 100 برابر با مارجین معامله شوند.

بهترین صرافی معاملات فیوچرز

این صرافی در حال حاضر بیش از 20 میلیون مشتری در بیش از 100 کشور جهان دارد که آن را به یکی از محبوب‌ترین و بهترین صرافی‌های معاملات فیوچرز تبدیل می‌کند.

صرافی کوکوین (KuCoin)

این صرافی به شما امکان خرید، فروش و ترید طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین و سایر آلت کوین‌ها را می‌دهد. گروهی از متخصصان باتجربه ترید که مدت کوتاهی روی Ant Financial و iBox PAY کار کرده بودند، این شرکت را در می 2017 تأسیس کردند. در ترید ارزهای دیجیتال، صرافی کوکوین یکی از جدیدترین صرافی‌ها است.

هدف سازندگان، ایجاد یک پلتفرم معاملاتی امن و ساده برای استفاده افراد در سراسر جهان بود.

بهترین صرافی معاملات فیوچرز

کارمزد معاملات در این صرافی فقط 0.1 درصد از مقدار معامله است. مثلاً اگر بخواهید به ارزش 1000 دلار لایت کوین بخرید، فقط 1 دلار پرداخت می‌کنید! یکی از دلایل استفاده از کوکوین این است که یکی از کمترین کارمزد‌های تراکنش را در بازار دارد و یکی بهترین صرافی های معاملات فیوچرز است.

صرافی بیتمکس (BitMEX)

صرافی BitMEX یک صرافی حرفه‌ای جهت معاملات فیوچرز است که معاملات فیوچرز دائمی در بیت کوین و اتریوم و معاملات فیوچرز معمولی را روی چندین آلت کوین ارائه می‌دهد. کاربران ممکن است با اهرمی تا 100 برابر معامله کنند و این صرافی از این نظر منحصربه‌فرد است؛ چون نیازی به KYC ندارد.

بهترین صرافی معاملات فیوچرز

این پلتفرم اکنون بهترین صرافی معاملات فیوچرز بیت کوین است و XBTUSD آن، یک نوع قرارداد فیوچرز، ترافیک بیشتری نسبت به محصولات مشابه در هر جای دیگری مشاهده می‌کند.

سخن پایانی

در این مقاله بهترین صرافی های معاملات فیوچرز در حوزه ارزهای دیجیتال معرفی شده است تا به شما کمک کند پلتفرمی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازها و ترجیحات شما مطابقت دارد. مبتدیان باید هنگام معامله احتیاط کنند؛ زیرا معاملات فیوچرز ریسک بالایی دارند و ممکن است در چند معامله سود زیادی به دست آورید اما از طرف دیگر هم ممکن است در یک معامله کل سرمایه خود را از دست بدهید.

ریسک دیگری که وجود دارد، هک شدن صرافی‌های ارز دیجیتال است. تاکنون صرافی‌های زیادی هک شده‌اند و کابران زیادی متضرر شده‌اند. بنابراین پیدا کردن بهترین صرافی برای معاملات فیوچرز کار سختی است.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments