کاترین هان (Kathryn Haun) کیست؟ بیوگرافی همکار صندوق اندرسین هورویتس

زمان مطالعه: 2 دقیقه
محل تولد آمریکا، سان فرانسیسکو
دسته بندی سرمایه‌گذاری – قانون و سیاست
محل تحصیل دانشگاه بوستون – دانشگاه استنفورد
علت شهرت مبارزه با جرایم سایبری و رمزارزی
شبکه‌های اجتماعی

در برخی مواقع، اولین پذیرندگان فن‌آوری‌های جدید، مجرمان هستند. مجرمان همیشه به دنبال روزنه‌ها یا راه‌های جدیدی برای سوء‌استفاده از سیستم‌ها هستند.

بیوگرافی کاترین هان (Kathryn Haun)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

کاترین هان (Kathryn haun)، دادستان سابق فدرال در وزارت دادگستری ایالات متحده، از ام تی گاکس (mt.Gox) تحقیق کرد و در ریزش بازار در سال 2018 نقش داشت. این شخص مدتی بعد به سمت سرمایه‌گذاری در رمزارز روی آورد و برای مدیریت صندوق سرمایه‌گذاری اندرسین هورویتس انتخاب شد.

عملکرد کترین هان

در ماه می، کاترین هان به عنوان یکی از مشاوران شرکت نکست بلاک (NextBlock Global Limited) منصوب شد، اما در این شرکت سرمایه‌گذاری نکرد. این شرکت به دلیل دروغ گفتن به سرمایه‌گذاران در مورد هیئت مشاوره خود، بیش از 500 هزار دلار جریمه شد كه به گفته دادستان ارشد دادگاه این پرونده، این جریمه شامل کاترین هان نیز می‌شود.

زمانی که پروژه لیبرا (Libra) در فیسبوک فاش شد، کاترین هان به عضویت A16z در کنسرسیوم فورتون (Fortune) درآمد و با این کار فیسبوک را به کنوانسیون قانون اساسی واگذار کرد. در ماه اکتبر، کاترین هان وام‌دهی در فضای مجازی را پولشویی دانست و گفت که این کار باید با پول فیات انجام شود تا جنبه دیگر داشته باشد.

در سال 2021، بسیاری از فعالیت‌های اندرسین هورویتس (Andresseen Horowitz) در حوزه ارزهای دیجیتال به ثمر می‌نشیند که از آن‌ها می‌توان به راه‌اندازی استارتاپ هفت هفته (Seven Week)، راه‌اندازی مدرسه رمزارز  و پیش‌برد احتمالی پروژه لیبرا (Libra) فیسبوک اشاره کرد. ما انتظار داریم که هان توضیحی درباره تغییر وضعیت نظارتی خود ارائه دهد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments