مایکل نووگراتز (Michael Novogratz) کیست؟ بیوگرافی مدیرعامل Galaxy Digital

زمان مطالعه: 3 دقیقه
سن 55
محل تولد آمریکا، الکساندریا
محل اقامت آمریکا، نیویورک
دسته بندی سرمایه‌گذاری – بنیانگذاران
محل تحصیل دانشگاه پریستون
علت شهرت سرمایه‌گذاری در وال استریت – سرمایه‌گذاری در رمزارزها
شبکه‌های اجتماعی

118 عنصر در جدول تناوبی وجود دارد که یکی از آنها طلا است و بیت کوین نیز نقش طلای دیجیتال را ایفا می‌کند. در بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین حاکمیت می‌کند و در صورت سرمایه‌گذاری در آن، پول شما نیز در حال حاکمیت است. این ارز برای آمریکا نیست، برای چین نیست؛ یک ارز حاکم و خودمختار است. حاکمیت ارزش زیادی دارد که بیت کوین آن را در اختیار دارد.

بیوگرافی مایکل نووگراتز

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

مایکل نووگراتز (Michael Novogratz) مدیرعامل گلکسی دیجیتال و یکی از بنیانگذاران گلکسی دیجیتال ال پی (Galaxy Digital LP) است که یک بانک تجاری متمرکز بر رمزارزهای موجود در نیویورک است. مایکل نووگراتز که قبلاً مدیر صندوق سرمایه‌گذاری فورترس (Fortress) بود، از طرفداران برجسته رمزارزها شده است و در سال 2017 گفت که حداقل 20 درصد از دارایی خالص وی در بیت کوین و اتر است. مایکل نووگراتز علاوه بر فعالیت‌های خود در فضای ارزهای دیجیتال، هیئت مدیره بیت د استریت (Beat the Streets)، یک سازمان خصوصی که برنامه‌های کشتی را در مدارس دولتی شهر نیویورک برنامه‌ریزی می‌کند، را تأسیس کرد و به عنوان رئیس آن منصوب شد.

عملکرد مایکل نووگراتز در 2019

Michael Novogratz در مصاحبه‌ای با CNBC در ماه می پیشنهاد کرد که حداقل یکی از رمزارزهای ایجادشده توسط سیستم عامل‌های بزرگ رسانه‌های اجتماعی به یک ارز واقعی تبدیل شود. این پیش‌بینی قبل از آشکار شدن پروژه لیبرا در فیسبوک بود.

در ماه نوامبر، هنگامی که رئیس جمهور چین، شی جین پینگ (Xi Jinping)، از این کشور خواست که سرعت پذیرش بلاکچین را افزایش دهد، مایکل نووگراتز در مورد موضع طرفدار بلاکچین در اجلاس سرمایه‌گذاری جهانی چشم‌انداز 2020 رویترز در نیویورک گفت که شی جینگ پینگ ارز دیجیتال و بلاکچین معتبری را به جهان داده است. در اواخر همان ماه، گلکسی دیجیتال دو صندوق بیت کوین را با هدف آوردن ثروت آمریکا به فضای ارزهای دیجیتال راه‌اندازی کرد که هدف آن جذب سرمایه افراد بین 50 تا 80 سال بود که از بازارهای رمزارز خارج شده‌اند.

انتظارات از مایکل نووگراتز در 2020

ما انتظار داریم مایکل نووگراتز با جذب سرمايه‌گذاران نهادي به بازار رمزارزها، خدمات گلکسی دیجیتال را بیش از پیش توسعه دهد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments