آینده ارز دیجیتال زیلیکا (zilliqa) + پیش بینی قیمت

زمان مطالعه: 4 دقیقه

مقدمه

اگر دنبال‌کننده اخبار ارزهای دیجیتال باشید، با نام زیلیکا (Zilliqa) غریبه نیستید و حداقل اطلاعاتی در مورد آن دارید. در این مطلب قصد داریم در مورد آینده ارز دیجیتال زیلیکا (ZIL) صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال زیلیکا (Zilliqa) از گذشته تا امروز

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

ایده زیلیکا در اوایل سال 2017 به دست زین‌شو دونگ (Xinshu Dong) عملیاتی شد. وی با همراهی تیمی از طراحان و مشاوران مرتبط با الگوریتم بلاکچین توانست زیلیکا را راه‌اندازی کند. یکی از مزیت‌های زیلیکا بنا شدن آن بر بستر استاندارد ERC-20 است. همچنین قرار گرفتن در بین 50 ارز برتر، بسیاری از کاربران را به آینده ارز دیجیتال زیلیکا امیدوار کرده است. این در حالی است که تا اواخر سال 2018 بسیاری از کاربران حوزه رمزارزها حتی نام این رمزارز را نیز نشنیده بودند.

اکنون زمان آن رسیده است که کمی بیشتر با زیلیکا آشنا شویم.

مهم‌ترین ویژگی‌های زیلیکا

شاید به نظر برسد که دانستن پیشینه قیمت زیلیکا امر مهمی باشد. اما مهم‌تر از آن ویژگی‌هایی است که می‌توانند آینده آن را تا حدود زیادی تضمین کنند. با هم برخی از این ویژگی‌ها را بررسی می‌کنیم.zilliqa price prediction

منعطف در افزایش سرعت

یکی از متمایزترین ویژگی‌های Zilliqa انعطاف‌پذیری در هنگام افزایش تعداد ماینرها است. با افزایش تعداد ماینرها، زیلیکا نیز سرعت تراکنش‌های خود را افزایش می‌دهد.

پیشرو در حل مشکل مقیاس پذیری

این ارز دیجیتال اولین رمزارزی است که از تکنولوژی شاردینگ (Sharding) در بلاکچین خود بهره می‌برد. استفاده از این تکنولوژی سبب حل مشکل مقیاس پذیری در این شبکه شده است. علاوه بر این، تکنولوژی شاردینگ، به مدیران در مدیریت حجم زیادی از معاملات کمک می‌کند.

زیلیکا هوشمند و قدرتمند

زیلیکا که بر اساس گواهی اثبات سهام (PoS) کار می‌کند، در زمینه اثبات سهام نیز قدرتمند عمل می‌کند. زیلیکا نه تنها می‌تواند گواهی‌های تقلبی را شناسایی کند، بلکه بلاک‌های قبلی را نیز شناسایی و رهگیری می‌کند.

تضمین نقدینگی

یکی از ویژگی‌هایی که می‌تواند در آینده ارز دیجیتال زیلیکا مؤثر باشد، تأمین مالی پروژه Zyro است. از سویی دیگر پروتکل‌های استفاده‌شده در این بلاکچین، سرعت و نقدینگی را تضمین می‌کنند.zilliqa price prediction

زبان اختصاصی

زیلیکا زبان اختصاصی قراردادهای هوشمند خود، به نام Scilla را نیز راه‌اندازی کرده است. برنامه‌نویسان با این زبان می‌توانند قراردادهای هوشمند را به صورت ایمن بنویسند.

تاریخچه قیمت زیلیکا

این رمزارز در طول مدت فعالیت خود فراز و فرودهای زیادی را پشت سر گذاشته است. به ‌عنوان ‌مثال Zilliqa در برهه‌ای از زمان، قیمت 0.002 دلار را تجربه کرده است. در سوی دیگر در طول یک سال گذشته بیش از 4400% افزایش قیمت را نیز تجربه کرده است. بالاترین قیمت Zilliqa در سال 2017 در حدود 0.230307 دلار بوده است. با دانستن این اطلاعات، تصمیم گیری در مورد خرید زیلیکا یا عدم خرید آن آسان‌تر می‌شود.

در صفحه قیمت زیلیکا (Zilliqa) می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت توکن ZIL و دیگر اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کنید.

آینده ارز دیجیتال زیلیکا

پیش بینی هایی که در مورد آینده ارز دیجیتال Zilliqa وجود دارد، بسیار قابل‌تأمل است. برخی از کارشناسان و کاربران، آینده‌ای روشن را برای آن متصورند و برخی دیگر آن را رو به افول می‌پندارند.

وب‌سایت Wallet Investor، در پیش‌بینی خود روند قیمتی زیلیکا را کاهشی توصیف می‌کند. اما وب‌سایت Bein crypto نظری متفاوت دارد. از نظر کارشناسان این سایت، آینده ارز دیجیتال زیلیکا بسیار روشن‌تر از اکنون خواهد بود.

سخن پایانی

همان‌طور که گفتیم، مطالعه و تحلیل گذشته Zilliqa نشان از آینده روشن آن دارد. البته آینده ارز دیجیتال زیلیکا بستگی به عوامل مختلفی دارد.

برخی از این عوامل بیرونی و برخی نیز مربوط به خود زیلیکا است. به ‌عنوان‌ مثال هیچ ‌کس نمی‌تواند تأثیر تغییرات قیمت بیت کوین روی سایر آلت کوین‌ها را نادیده بگیرد. این موضوع یک عامل بیرونی تلقی می‌شود. اما راه‌اندازی بلاکچین اختصاصی و رونمایی از توکن مبادله‌ای زیلیکا، یک امر داخلی است. در صورت برقراری ارتباط بین همه این عوامل، بدون شک آینده رمزارز زیلیکا بسیار روشن خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments