کیف پول yEarn Finance + لیست بهترین کیف پول های یرن فایننس

زمان مطالعه: 6 دقیقه

مقدمه

پروژه‌های دیفای در حوزه ارزهای دیجیتال بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. یکی از پروژه‌های دیفای که محبوبیت زیادی پیدا کرده است، پروژه ارز دیجیتال یرن فایننس (yEarn Finance) است. (البته تلفظ درست آن وای ارن فایننس است.) در این مقاله می‌خواهیم لیست کیف پول های یرن فایننس را معرفی کنیم. داشتن یک کیف پول امن و معتبر از ضروری‌‌ترین ابزار‌ها برای فردی است که می‌خواهد در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت کند.

ارز دیجیتال یرن فایننس (yEarn Finance) چیست؟

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

ارز دیجیتال یرن فایننس (yEarn Finance) یا وای ارن فایننس یک پروتکل مالی غیرمتمرکز است. YFI توکن اصلی این پلتفرم است. وای ارن فایننس یک توکن ERC20 است که در بلاکچین اتریوم کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد که این توکن را در طیف وسیعی از کیف پول‌ها از هر دو نوع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ذخیره کنید. در این مقاله تعدادی از بهترین کیف پول های یرن فایننس را که توسط تریدرها و سرمایه‌گذاران بسیاری توصیه شده معرفی می‌کنیم. برای خرید یرن فایننس (YFI) می‌توانید به صرافی‌های بایننس، FTX و هوبی (Huobi) مراجعه کنید.

لیست کیف پول های یرن فایننس (yEarn Finance)

انتخاب کیف پول مناسب و معتبر در حوزه ارزهای دیجیتال یکی از مهم‌ترین انتخاب‌ها است؛ زیرا تمام دارایی شما در کیف پول قرار می‌گیرد و همچنین امکانات کیف پول می‌تواند به راحتی کار شما بسیار کمک کند.

کیف پول سخت افزاری لجر (Ledger) یا ترزور (Trezor)

یکی از بهترین‌ها در لیست کیف پول های یرن فایننس (YFI)، کیف پول‌های سخت افزاری مانند کیف پول‌ لجر یا ترزور است. کیف پول‌های سخت افزاری از تکنیک‌های رمزگذاری بسیار پیشرفته استفاده می‌کنند تا دارایی شما را در برابر حملات پیچیده شبکه یا حتی کلاهبرداری‌های ساده فیشینگ که ممکن است کاربران در یک کیف پول نرم افزاری یا وبسایت با آن مواجه شوند، امن و ایمن نگه می‌دارد. کیف پول‌های سخت افزاری حتی در صورت دزدیده شدن یا خراب شدن کیف پول، به کاربران این امکان را می‌دهند که دارایی خود را از طریق عبارت seed mnemonic بازیابی کنند.

yearn-finance-wallets

مدل‌های اولیه Ledger و Trezor حدود 50 تا 60 دلار آمریکا هستند و Ledger Nano S و Trezor One بهترین عملکرد را نسبت به قیمتشان دارند. هر دوی این کیف پول‌های سخت افزاری از بهترین کیف پول های یرن فایننس هستند.

کیف پول تراست والت (Trust Wallet)

تراست والت کیف پول مورد حمایت رسمی صرافی بایننس و یکی از محبوب‌‌ترین کیف پول‌ها در بین تریدرها و سرمایه‌گذاران است که در لیست بهترین کیف پول های یرن فایننس (yEarn Finance) قرار دارد. اگر به تازگی کار با ارزهای دیجیتال را شروع کرده‌اید یا به دنبال یک کیف پول مناسب برای وای ارن فایننس هستید که بتوانید سریع و راحت با آن کار کنید، کیف پول موبایل ممکن است برای شما مناسب باشد.

برای شروع به کار ابتدا باید Trust Wallet را در نسخه Android یا iOS دانلود کنید و برای راه‌اندازی Wallet جدید، باید مراحلی را که نرم افزار می‌گوید دنبال کنید. yEarn Finance را می‌توانید به طور مستقیم به کیف پول تراست خود با ارزهای ERC 20 دیگری که می‌خواهید از آن محافظت کنید، ارسال نمایید.

برای دانلود این کیف پول، می‌توانید به صفحه رسمی کیف پول تراست مراجعه کنید.

کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)

yearn-finance-wallets

یرن فایننس (yEarn Finance) را می‌توان در کیف پول اتمیک (Atomic Wallet) ذخیره کرد. این کیف پول با Android ،iOS و چندین نسخه دسکتاپ سازگار است. کیف پول اتمیک از بیش از 300 ارز دیجیتال از جمله YFI و سایر توکن‌های ERC 20 و توکن‌های BEP2 پشتیبانی می‌کند. کیف پول اتمیک همچنین یک صرافی داخلی دارد که کاربران می‌توانند از آن برای مبادله ارزهایی که توسط این کیف پول پشتیبانی می‌شود، از جمله yEarn Finance، استفاده کنند.

کیف پول‌هایی که هم نسخه موبایلی دارند و هم نسخه دسکتاپ، از نظر کاربری بسیار راحت هستند اما ممکن است از نظر امنیتی مشکلاتی داشته باشند. کیف پول‌های موبایلی معمولاً امن‌‌تر هستند؛ چون بسیاری از بدافزار‌ها نمی‌توانند روی سیستم عامل موبایل کار کنند. اما برای استفاده از یک کیف پول دسکتاپ حتماً باید کیف پول شما روی یک سیستم امن باشد که دسترسی کمی به اینترنت دارد.

کیف پول اتومیک در لیست بهترین کیف پول های وای ارن فایننس قرار دارد. شما با استفاده از این کیف پول می‌توانید مستقیماً یرن فایننس یا هر توکن ERC20 دیگر خود را انتقال دهید. تیم این کیف پول دائماً در حال اضافه کردن توکن‌های جدید به کیف پول خود هستند.

برای دانلود این کیف پول می‌توانید به صفحه رسمی کیف پول اتمیک مراجعه کنید.

کیف پول MyEtherWallet

yearn-finance-wallets

یکی از بهترین کیف پول های یرن فایننس کیف پول MyEtherWallet است. این کیف پول یکی از کیف پول‌های معتبر و آزمایش‌شده است. تمام توکن‌های ERC20 بدون دانلود نرم افزار خاص می‌توانند در این کیف پول نگهداری شوند.

MyEtherWallet یک کیف پول مبتنی بر وب است؛ بنابراین به تریدرها و سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که از هر جایی که بخواهند وارد سیستم شوند. البته کاربران باید در مورد سایت‌های فیشینگ (کپی‌های جعلی وب سایت) احتیاط کنند. با داشتن یک دستگاه ایمن و اتصال امن به اینترنت می‌توانید از کیف پول‌های سخت افزاری Ledger یا Trezor، عبارت کلیدی mnemonic یا طیف وسیعی از روش‌های ورود به سیستم دیگر برای دسترسی به دارایی خود استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه رسمی کیف پول MyEtherWallet مراجعه کنید.

کیف پول آنلاین صرافی‌ها

اگر یک تریدر فعال هستید و به دسترسی سریع به دارایی خود نیاز دارید، می‌توانید yEarn Finance (YFI) خود را در یک صرافی که از آن پشتیبانی می‌کند ذخیره کنید. البته ما به هیچ عنوان نگهداری دارایی در کیف پول‌های صرافی‌ها را پیشنهاد نمی‌دهیم اما صرافی‌هایی مانند Binance ،Kucoin و Huobi از سابقه امنیتی طولانی برخوردار هستند. این صرافی‌ها حتی در هنگام ایجاد حمله، برگرداندن دارایی‌های کاربر را تضمین می‌کنند.

صرافی‌هایی مانند بایننس و Kucoin خدمات استیکینگ (Staking) را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهند تا به آنها اطمینان دهند که دارایی آنها را ایمن نگه می‌دارند. این ویژگی، این صرافی‌ها را برای کسانی که مایل به استفاده از کیف پول کمتری هستند، گزینه جذاب‌‌تری می‌کند.

هر چند که در گذشته شاهد این بوده‌ایم که پس از هک شدن کیف پول کاربران در این صرافی‌ها، دارایی کاربر برگردانده شده است، اما باز هم نگهداری طولانی‌مدت دارایی در صرافی‌ها را توصیه نمی‌کنیم.

سخن پایانی

ارز دیجیتال وای ارن فایننس یا یرن فایننس از پروژه‌های محبوب در حوزه پروتکل‌های مالی غیر متمرکز یا همان دیفای است. این ارز دیجیتال روی بلاکچین اتریوم طراحی شده و کار می‌کند.

کیف پول‌های بسیاری در حوزه ارزهای دیجیتال، از توکن این ارز دیجیتال، که یک توکن ERC20 است، پشتیبانی می‌کنند. ما در این مقاله کیف پول‌های لجر، ترزور، تراست والت، اتمیک والت و MyEtherWallet را به عنوان بهترین کیف پول‌ها در لیست کیف پول های یرن فایننس معرفی کردیم. این کیف پول‌ها سابقه طولانی در ارز‌های دیجیتال دارند و تا کنون عملکرد خوبی از خود ارائه داده‌اند. کاربران بسیار زیادی از سراسر دنیا از این کیف پول‌ها برای نگهداری ارز‌های دیجیتال خود استفاده می‌کنند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments