اسپنسر بوگارت (Spencer Bogart) کیست؟ بیوگرافی شریک Blockchain Capital

زمان مطالعه: 2 دقیقه
محل اقامت آمریکا، سان فرانسیسکو
دسته بندی سرمایه‌گذاری
محل تحصیل یو سی سانتا باربارا
علت شهرت سرمایه‌گذاری در بلاکچین و تحقیقات تخصصی
شبکه‌های اجتماعی

خوب یا بد، رمزارز فیسبوک در حمایت‌های طوفانی بیت کوین در سال‌های 2019/2020 گیر کرده است.

بیوگرافی اسپنسر بوگارت

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

اسپنسر بوگارت (Spencer Bogart) یک شریک عمومی در بلاکچین کپیتال (Blockchain Capital) است و تلاش‌های تحقیقاتی این شرکت را رهبری می‌کند. قبل از ورود به بلاکچین کپیتال، این شخص معاون تحقیقات سهام در شرکت بزرگ Needham and Company بود. اسپنسر بوگارت در آنجا گزارش‌ها و تحقیقاتی درباره پیشنهاد ارزش بنیادی بیت کوین، پیش‌بینی قیمت‌ها و پیشرفت‌های فنی را ارائه می‌داد.

عملکرد اسپنسر بوگارت در 2019

در ماه می، هنگامی که فیسبوک نظر خود را برای راه‌اندازی رمزارز خود اعلام کرد، اسپنسر بوگارت ادعا کرد که ورود غول رسانه‌های اجتماعی به دنیای رمزارزها می‌تواند کاربران ارزهای دیجیتال را دو یا سه برابر کند و کاری کند که مؤسسات مالی و مقامات نظارتی واکنش نشان دهند. اسپنسر بوگارت در مصاحبه‌ای با بلومبرگ در ماه آگوست گفت که اگرچه معتقد است بیت کوین به عنوان ارزی امن در درازمدت به خوبی عمل خواهد کرد، اما ارزهای دیجیتالی با اقتصاد جهان واقعی به طور قابل توجهی دست و پنجه نرم می‌کنند.

اسپنسر بوگارت و بلاکچین کپیتال (Blockchain Capital) سال 2019 را با یک گزارش در State of Crypto که شامل 11 پیش‌بینی برای سال 2020 است، به پایان رساندند. از این پیش‌بینی‌ها می‌توان به رسیدن ارزش دیفای (DeFi) به 6 میلیارد دلار، تصمیم نهایی قاضی فدرال در مورد پرونده اس ای سی و افزایش کارمزد معاملات بیت کوین به 100 دلار اشاره کرد.

انتظارات از اسپنسر بوگارت در 2020

ما انتظار داریم که بلاکچین کپیتال به عنوان رهبر، شراکت در دوره‌های تأمین مالی پروژه‌های مختلف در پروتکل بلاکچین و زیرساخت آن را ادامه دهد. اسپنسر بوگارت به عنوان صدایی مورد احترام در صنعت ارزهای دیجیتال، همچنان به ارائه توضیحات ارزشمند درباره تغییر وضعیت نظارتی و تحرکات بازار می‌پردازد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments