شیلا وارن (Sheila Warren) کیست؟ بیوگرافی رئیس بلاکچین فوروم اقتصاد جهانی

زمان مطالعه: 2 دقیقه
محل اقامت آمریکا سان فرانسیسکو
دسته بندی قانون و سیاست
محل تحصیل دانشگاه هاروارد
علت شهرت حمایت از بلاکچین‌ها در مقابل تأثیرات اجتماعی و سیاست‌های جهانی
شبکه‌های اجتماعی

به نظر من از بین بردن اعتماد جامعه یکی از بزرگ‌ترین بحرانی‎‌هایی است که با آن روبه‌رو هستیم. زیرا می‌تواند باعث ایجاد هرج و مرج شود و همه چیز را تغییر دهد.

بیوگرافی شیلا وارن (Sheila Warren)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

شیلا وارن (Sheila Warren) رئیس یک شرکت بلاکچین بزرگ و رئیس تکنولوژی غیر متمرکز لجر (Ledger) است و در فوروم اقتصاد جهانی فعالیت می‌کند. پیش از این، شیلا وارن جانشین استراتژیک آلاینس (Strategic Alliances) و مشاور تک سوپ (TechSoup) بود. TechSoup یک شبکه خصوصی است که راه‌حل‌های مختلفی را به دیگر سازمان‌های غیردولتی ارائه می‌دهد. شیلا وارن همچنین مسئول تشکیل ان جی او سورس (NGOsource) نیز بوده که یک طرح متمرکز مبتنی بر بلاکچین است.

عملکرد شیلا وارن

در سال 2019، شیلا وارن و اعضا فوروم اقتصاد جهانی (WEF) داوطلب پروژه ارزهای دیجیتال بانک مرکزی بودند که هدف آنها بررسی مزایای CBDC و ایجاد چارچوبی مشخص برای استفاده از آن است. همچنین این شخص با مجمع جهانی اقتصاد، بر تشکیل کنسرسیومی که وظیفه بررسی نحوه استفاده از فناوری بلاکچین در معدن و فلزات را داشت، نظارت کرد.

با رواج و شناخته شدن بیشتر بلاکچین‌ها و ارزهای دیجیتالی در فوروم‌های جهانی موضوعات امور مالی، معاملات، کمک‌های بشردوستانه و دیگر موارد، انتظار داریم تلاش‌های شیلا وارن در فوروم اقتصاد جهانی با پیشرفت همراه باشد. طرفداری این شخص برای ایجاد راه‌حل‌های مناسب به همراه ظرفیت‌های موجود، می‌تواند یک راه سالم و بدون تنش را در جامعه بسازد که هر کسی توان اظهار نظر داشته باشد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments