پرستون بیرن (Preston Byrne) کیست؟ بیوگرافی همکار شرکت بایرن و استورم

زمان مطالعه: 2 دقیقه
سن 35
محل تولد آمریکا، نیویورک
دسته بندی تکنولوژی – قانون و سیاست
محل تحصیل دانشگاه اس تی اندرو – دانشگاه حقوقی کانکتیکات
علت شهرت بنیانگذار شرکت موناکس – مشاور حقوقی شرکت ویزدوم و مارموتس

چیزی که واقعاً مرا در مورد رمزارز لیبرا اذیت کرد، این بود که آنها فکر می‌کنند ما احمق هستیم؛ فکر می‌کنند ما چیزی نمی‌دانیم؛ فکر می‌کنند که دیروز متولد شدیم. اما در واقع آنها جزو نئوفیت‌ها (کسانی که به تازگی پا به دنیای رمزارز گذاشته‌اند) هستند؛ آنها جزو تازه کارها هستند؛ آنها تازه خود را نشان داده‌اند؛ در حالی که فضای رمزارز خانه ما است.

بیوگرافی پرستون بیرن (Preston Byrne)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

پرستون بیرن (Preston Byrne) به عنوان وكیل در شرکت بیرن و استورم (Byrne & Storm P.C)، به شركت‌های تازه‌کار در حوزه تکنولوژی درباره گذر از مسائل قانونی و سیاست‌ها مشاوره می‌دهد. این شخص وکیل سابق یک شرکت اوراق بهادار و مشتقات نیز بوده و همچنین بنیانگذار صنایع موناکس (Monax) (صنایع اریس (Eris) سابق) نیز بود. این شرکت برای ساخت اولین بلاکچین مجاز در سال 2014 شناخته شده است.

عملکرد پریستون بیرن

سال 2019 برای پریستون بیرن یک سال پر مشغله بود. در ماه فوریه، شرکت بیرن و استورم اعلام کرد که یک قرارداد مشترک حقوقی توسط بیرن و وکلای کریستینا استورم بسته شد. مدتی بعد در همان سال، بیرن به عنوان وکیل دادگستری در ایالت نیویورک پذیرفته شد و دامنه عمل حقوقی خود را گسترش داد.

ما پیش‌بینی می‌کنیم که شرکت بیرن و استورم به ارائه مشاوره به استارت‌آپ‌ها در حوزه ارزهای دیجیتال ادامه دهد و آنها را با چالش‌ها، حقایق، قوانین و سیاست‌های موجود در این حوزه آشنا کند. پرستون بیرن نیز به ارائه پیش‌بینی (نه مشاوره حقوقی) در مورد تغییر آینده بلاکچین و ارزهای دیجیتالی ادامه خواهد داد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments