پریان بورینگ (Perianne Boring) کیست؟ بیوگرافی کارشناس تبلیغاتی چمبرز

زمان مطالعه: 2 دقیقه
محل اقامت آمریکا، واشنگتن دی سی
دسته بندی تحصیل – قانون و سیاست
محل تحصیل دانشگاه فلوریدا
علت شهرت حمایت از بلاکچین‌ها و تبلیغات آنها
شبکه‌های اجتماعی

برای اینکه بتوانیم بلاکچین‌ها را به خوبی بشناسیم، باید هماهنگی و جزئیات کار را افزایش دهیم.

بیوگرافی پریان بورینگ (Perianne Boring)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

پریان بورینگ (Perianne Boring) یک لابی‌گر و مدافع سرسخت تکنولوژی بلاکچین است. او زندگی حرفه‌ای خود را وقف تدوین مقررات اقتصادی کرده است. پیش از این یک تحلیلگر قانونگذاری در مجلس نمایندگان آمریکا و مجری تلویزیونی برنامه بین‌المللی پرایم اینترست (Prime Interest) با تمرکز بر امور اقتصادی، به نام همراه با پریان بورینگ را در سال 2014 تأسیس کرد. این شخص قصد دارد که با مدیریت این برنامه، اخبار آن را به سمت بلاکچین‌ها و رمزارزها گسترش دهد.

عملکرد پریان بورینگ

از سال 2018 پریان بورینگ به عنوان استاد راهنمای بلاکچین و رمزارزها در دانشکده مکدونو (McDonough) و دانشگاه جورج تاون (Georgetown) در حال فعالیت است.

این شخص به عنوان یک متخصص در حوزه رمزارزها و بلاکچین‌ها قصد دارد از اتاق متمرکز بر امور اقتصادی خود، به عنوان یک حمایت‌کننده استفاده کند. جالب است بدانید که پریان بورینگ با سازمان اتریوم و کنسرسیوم‌های مختلف، با هدف پیاده‌سازی رمزارز اتریوم روی نرم افزارهای سازمانی مختلف همکاری کرد. همچنین با اریسیکس (Erisx) که یک صرافی ارزهای دیجیتالی است نیز وارد همکاری شد تا ارزش این کار را بیشتر کند. بورینگ در آخرین روز 2019 در کنگره امریکا درباره بلاکچین سخنرانی کرد.

ما پیش‌بینی می کنیم که اتاق تجارت دیجیتال تحت مدیریت پریان بورینگ به مشارکت‌های استراتژیک خود ادامه دهد تا کرسی حمایت و آموزش در کپیتال هیل (Capitol Hill) را دریافت کند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments