متی گرینسپن (Mati Greenspan) کیست؟ بیوگرافی بنیانگذار اقتصاد کوانتومی

زمان مطالعه: 3 دقیقه
محل اقامت اسرائیل، تل آویو
دسته بندی سرمایه‌گذاری
علت شهرت حمایت از رمزارزها – پیش‌بینی و اظهار نظر درباره بازارهای مالی
شبکه‌های اجتماعی

با 99 درصد اطمینان، می‌توان گفت که قیمت بیت کوین در محدوده 1 تا 100 میلیون دلار در سال جاری باقی خواهد ماند و بیشتر از این مقدار افزایش نمی‌یابد.

بیوگرافی متی گرینسپن (Mati Greenspan)

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

متی گرینسپن (Mati Greenspan)، متخصص سرمایه‌گذاری و تحلیلگر بازار، با نگاهی به آخرین روند بازار و فرصت‌های معاملاتی، کل زندگی خود را درگیر بازارهای مالی و رمزارزها کرده است. او از نویسندگان کتاب معروف و پرطرفدار “The Complete Guide to Fintech and Investing” است. این کتاب فروش زیادی داشته است و به صورت قانونی در سراسر جهان مجوز چاپ دارد.

Mati Greenspan به دلیل داشتن توانایی بالا در شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، در صنایع مختلفی پیشرفت کرده است. گرینسپن در برخی مواقع درباره بازار ارزهای دیجیتالی نظراتی را بیان می‌کند که در سایت‌های خبری و مالی مانند بلومبرگ، سی ان بی سی (CNBC) و وال استریت منتشر می‌شود. متی گرینسپن در حال حاضر روی ساخت اقتصاد کوانتومی کار می‌کند که اگر به مرحله نهایی برسد، پیشرفت بسیار خوبی را در حوزه ارزهای دیجیتالی شاهد خواهیم بود.

عملکرد متی گرینسپن

در ماه نوامبر، متی گرینسپن سمت خود را به عنوان تحلیلگر ارشد بازار در بروکر ارزهای دیجیتال و پلتفرم معاملات اجتماعی ایتورو (eToro) ترک کرد تا اقتصادهای کوانتوم یا کوانتومی (Quantum Economics) را که یک شرکت تجزیه و تحلیل سرمایه‌گذاری و مشاور بازارهای ارزهای دیجیتال است، تأسیس کند. در طول سال، او در برخی مواقع در مورد تحولات رمزارزها در سیستم‌عامل‌های مختلف، در شبکه اجتماعی خود، سایت‌های رسانه‌ای مانند بلومبرگ و سی ان بی سی (CNBC) نظرات خود را ارائه می‌داد.

هنگامی که درگیری ایران و آمریکا آغاز شد، متی گرینسپن دیدگاه‌ها و تجزیه و تحلیل خود را در مورد تأثیر این درگیری بر صنعت ارز دیجیتال ارائه داد. او گفت که استفاده از بیت کوین به عنوان یک دارایی امن بسیار کار درستی است؛ زیرا این رمزارز، طلای دیجیتال است.

همچنین متی گرینسپن جهش قیمت بیت کوین پس از شهادت سردار سلیمانی توسط ایالات متحده، را به دلیل افزایش آشفتگی‌های ژئوپلیتیک و اقتصادی دانست و عنوان کرد، در این زمان بیت کوین به عنوان دارایی امن مانند طلا کار خواهد کرد.

در حال حاضر متی گرینسپن با اقتصاد کوانتومی شناخته می‌شود و ما در طول سال جدید انتظار ارائه تجزیه و تحلیل بیشتری از او داریم.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments