کلی لوفلر (Kelly Loeffler) کیست؟ بیوگرافی سناتور آمریکایی و مدیر عامل سابق Bakkt

زمان مطالعه: 3 دقیقه
سن 49
محل تولد آمریکا، بلومینگتون
محل اقامت آمریکا، آتلانتا
دسته بندی قانون و سیاست
محل تحصیل دانشگاه حومه ایلینویز – دانشگاه دپاول
علت شهرت تأسیس بورس بیت کوین – منصوب شدن به عنوان سناتور آمریکا
شبکه‌های اجتماعی

خیلی کم اتفاق می‌افتد که مسیر توسعه بازارهای جدید به صورت خطی باشد: پیشرفت معمولاً بر اساس نوآوری، افت‌های مقطعی، اختراعات جدید و در نهایت پذیرش جامعه اتفاق می‌افتد. طی‌کردن این مراحل، حتی اگر محصول با مشکلاتی روبه‌رو شود، در نهایت باعث تقویت محصول می‌شود.

بیوگرافی کلی لوفلر

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

کلی لوفلر پس از 15 سال فعالیت در معاملات بین‌قاره‌ای، هنگامی که مدیرعامل شرکت باکت (Bakkt) شد، به طور همزمان مدیرعامل صرافی‌های بزرگ و نظارتی مانند بورس اوراق بهادار نیویورک نیز بود و بعد از آن به فعالیت در صنعت ارزهای دیجیتالی پرداخت. او بر راه‌اندازی شرکت باکت نظارت داشت. البته در ابتدا نتایج بدی داشت، اما در نهایت به پروژه کارآمدی تبدیل شد که برای بازار رمزارزها بسیار مهم بود. در پایان سال 2019، کلی لوفلر اولین زن جمهوری‌خواه بود که نماینده ایالت جورجیا در کنگره ایالات متحده شد. انتظار می‌رود که این شخص از تصویب قوانین حامی ارزهای دیجیتال، حمایت کند.

عملکرد کلی لوفلر در سال 2019

در اوایل سال، جف اسپرچر مدیرعامل ICE، اعلام کرد که پلتفرم صرافی دیجیتال این شرکت در اواخر سال 2019 راه‌اندازی می‌شود. از زمان اعلام این خبر، شرکت باکت توجه صنعت ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است؛ زیرا این یک تلاش جدی توسط بزرگترین صرافی جهان برای جذب سرمایه‌گذاران نهادی است.

در ماه سپتامبر، این شرکت پلتفرم معاملات بیت کوین خود را راه‌اندازی کرد. هرچند راه‌اندازی اولیه، چندان موفق نبود و سرمایه کمی جذب شد ولی باکت محصولات و ویژگی‌های دیگری را در ماه‌های بعدی عرضه خواهد کرد که آنها را در تبلیغات خود معرفی کرده و شامل گزینه‌های معاملاتی بیت کوین، معاملات آتی نقدی و همکاری با استارباکس هستند. در ماه دسامبر، در كنار انتشار دو محصول معاملاتی از طرف باکت، Kelly Loeffler توسط برایان كمپ فرماندار جورجیا، به کرسی سناتوری در سنای ایالات متحده منصوب شد.

انتظارات از کلی لوفلر در سال 2020

در حالی که کلی لوفلر دیگر مدیرعامل باکت نیست، این شرکت با ارائه یک نرم افزار تلفن همراه که با همکاری استارباکس در سال 2020 ساخته می‌شود، سرعت خود را افزایش می‌دهد. اما کلی لوفلر اکنون به کار سیاسی خود متعهد است و کاملاً مطمئن است که به عنوان یک سناتور تازه منصوب شده برای تصویب سیاست‌های حامی رمزارزها تلاش خواهد کرد. موقعیت سیاسی جدید کلی لوفلر، او را به عنوان یکی از طرفداران رده بالای ارزهای دیجیتال در دولت ایالات متحده تبدیل کرده است. در این سال مشخص خواهد شد که سناتور جدید تا چه حد می‌تواند به گفته‌هایش عمل کند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments