جسی پاول (Jesse Powell) کیست؟ بیوگرافی بنیانگذار صرافی کراکن

زمان مطالعه: 3 دقیقه
محل اقامت آمریکا، سان فرانسیسکو
دسته بندی بنیانگذاران – صرافی‌ها
محل تحصیل دانشگاه مرکزی کالیفرنیا، سکرامنتو
علت شهرت بنیانگذار یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های رمزارز
شبکه‌های اجتماعی

شما می‌توانید یک معامله گروهی را مانند یک نوع همکاری بین صرافی‌ها انجام دهید، اما پس از آن باید از رقبای خود بخواهید همه چیز را بررسی کنند. من فکر می‌کنم همه برای این کار بسیار باهوش هستند و حساسیت زیادی برای اینکه ضرر نکنند از خود نشان می‌دهند.

بیوگرافی جسی پاول

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

جسی پاول (Jesse Powell) در دانشگاه ساکرامنتو در ایالت کالیفرنیا تحصیل کرده است. جسی پاول در سال 2011 فعالیت خود را با رمزارزها آغاز کرد و این راه را به صورت تخصصی در پیش گرفت. هنگامی که لیت (Lewt) را تاسیس کرد، یک پلتفرم خدمات مدیریت حساب برای MMORPG را در آن قرار داد که ارزهای کم ارزش و پول‌های درون بازی را ارائه می‌دهد. در سال 2011، این شخص صرافی کراکن (Kraken)، یکی از اولین صرافی‌های ارزهای دیجیتال را تأسیس کرد. Jesse Powell اغلب به دلیل به تأخیر انداختن تحقیق دادستان کل نیویورک و رد کردن چارچوب بیت لایسنس (BitLicense) شناخته می‌شود. کراکن از آن زمان فعالیت خود را به سمت غرب سانفرانسیسکو، یعنی کالیفرنیا انتقال داده است.

عملکرد جسی پاول در سال 2019 و 2020

در ماه فوریه، صرافی کراکن با یک مبلغ 9 رقمی که مبلغ دقیق آن اعلام نشده است، کریپتو فسیلیتیس (Crypto Facilities) را که در انگلیس قرار داشت خریداری کرد. این خرید حضور کراکن در بازار اروپا را به طور قابل توجهی تقویت کرد. در ماه آوریل، یکی از مدیران سابق کراکن به دلیل عدم پرداخت کمیسیون خود، از این صرافی در سال 2017 شکایت کرد. این شکایت جرقه‌ای بود که آتش دخالت در بازار رمزارزها و بورس را روشن کرد و اتهامات را به سمت این شرکت برد.

در ماه می، کراکن فروش 13 میلیون دلاری را برای دسترسی سهام شرکت به کاربران ارائه کرد و به مشتریان این امکان را داد که در بورس سرمایه‌گذاری کنند. یک گزارش در ماه اوت نشان می‌دهد که حجم مبادلات از سال 2018 در این صرافی بیست برابر بیشتر شده است. در پایان سال، پس از تصمیم شرکت برای تغییر اکوسیستم استیبل کوین (USDC)، کراکن اعلام کرد صرافی سیرکل (Circle’s OTC) را خریداری کرده است.

انتظارات از جسی پاول در آینده

هدف هر صرافی بزرگ و مطرح این است که خدمات خود را در داخل و خارج از کشور گسترش دهد. بنابراین تصور می‌كنیم كه كراكن علاوه بر گسترش خدمات دیگر خود، مشاركت‌های جدید را نیز در طول سال با شرکت‌های خارج از کشور انجام خواهد داد. در سال 2020، این شرکت از خرید بیت ترید مستقر در استرالیا خبر داد و مقدمه آغاز فعالیت خود را در این کشور فراهم کرد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments