اریک لارچویک (Eric Larcheveque) کیست؟ بیوگرافی بنیانگذار لجر SAS

زمان مطالعه: 3 دقیقه
سن 47
محل اقامت پاریس، فرانسه
دسته بندی تکنولوژی
محل تحصیل ESIEE  پاریس
علت شهرت ساخت کیف پول ذخیره و نگهداری رمزارز لجر
شبکه‌های اجتماعی

ما معتقدیم که تنها را برای پیشرفت در صنعت ارزهای دیجیتال، شناخته شدن و مقیاس‌پذیری است. رمز‌ارزها باید استانداردسازی شوند، باید گواهینامه و مجوز دریافت کنند و همچنین مهم‌تر از همه باید قوانین و چارچوب مشخصی داشته باشند تا بتوان به آنها اعتماد کرد.

بیوگرافی اریک لارچویک

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

اریک لارچویک (Eric Larcheveque) بنیانگذار و مدیر سابق کوین هوس (Coinhouse) یا لا میسون دو بیت کوین (La Maison du Bitcoin) است. کوین هوس در سال 2014 با هدف ارتقای پروژه‌های مربوط به ارزهای دیجیتالی مانند اولین مرکز غیرمتمرکز خرید ارز دیجیتال در اروپا تأسیس شد. در سال 2014، اریک لارچویک شرکت لجر (Ledger) را تأسیس کرد که راه‌حل‌های امنیتی را برای ‌دارایی‌های دیجیتال و برنامه‌های بلاکچین ارائه می‌دهد. لجر تا سال 2019 تحت هدایت لارچویک بود تا زمانی که از این سمت کناره گرفت.

عملکرد اریک لارچویک در سال 2019

کناره‌گیری اریک لارچویک از سمت مدیریت خود در لجر، مهم‌ترین اتفاق سال گذشته بود. این شخص تلاش خود را برای ایجاد تعادل در فعالیت‌های روزمره، با حرکات استراتژیک سطح بالا کامل می‌کرد. اریک لارچویک به عنوان یک رئیس اجرایی، رشد و توسعه لجر را به سمت جلو هدایت کرد و در عین حال تأکید زیادی بر توسعه کار خود با دولت و مشارکت با آنها داشت.

انتظارات از اریک لارچویک در سال 2020

در سال 2020، ما انتظار داریم که اریک لارچویک همچنان لجر را هدایت کند و بر مشارکت‌های استراتژیک کیف پول و خدمات لجر نظارت داشته باشد. پس از دریافت سرمایه 2.9 میلیون دلاری از سامسونگ در مارس 2019، نقش لجر در فعالیت بلاکچین‌ غول‌های دیجیتالی، ممکن است کمی بیشتری باشد. اگرچه جزئیات زیادی در این باره منتشر نشده است. همچنین اریک لارچویک در سریال چه کسی می‌خواهد شریک زندگی من باشد (Who Wants to Be My Partner?) شرکت خواهد کرد. این سریال در شبکه (M6) فرانسه پخش خواهد شد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments